pussicat Postat Iunie 1, 2009 Autor Share Postat Iunie 1, 2009 Nu, e chiar super usor, chiar si daca ai ceva experienta. Se blocheaza spatele imediat, nu e ca alte motoare, care au frane. La choppere e mai mult ca in Flintstone. Cel putin la cele cu care am mers eu cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i? iar cu janta...geanta...am specificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i?iar cu janta...geanta...am specificat. Acum pe bunelea, da'le'n belea de genti, jenti, coburi sau posete... Spune-le cum vrei, nu asta te va face mai motorista decat altii. Idea este sa iei pe unul ,daca nu ai tovarasi cu asa ceva, care are tot ciopar sa exersezi putin niste frane mai serioase. Zic eu neaparat cu ciopar, pentru ca astea au alt centru de greutate si tehnica de franare este diferita de cea a sportivelor sau de gen. Daca arati cel putin pe jumatate cat cea din avatar sau chiar tu esti, doar cere ajutor si cel putin 78, 5 dintre cioparistii de pe acest forum iti vor sari in ajutor. Am calculat eu... Editat Iunie 1, 2009 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 mai demult am scapat motoreta-n curte. daune: cap ghidon si bulon + o grama de nervi. noroc cu bulonu', care-a aterizat pe un colt de scara. imediat a observat nasu c-am zgariat-o... invataminte. la vitezane e altfel bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkkiller Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sa cazi cu chopperu... , tre` sa fii chiar sandilau. Sau fara experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faur Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Doar de curiozitate, cati ani ai de mers pe moto - in general, nu neaparat pe chopper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Dupa ani buni, km multi, intr-o singura clipa de relaxare poti sa trantesti motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Dupa ani buni, km multi, intr-o singura clipa de relaxare poti sa trantesti motorul... True Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apocalypse2007 Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i?iar cu janta...geanta...am specificat. nu mai da si tu apa la moara la toti misoginii si invidioasele de pe forum puteai sa mai infloresti putin textul sa iasa ca asa a fost voia lui Dzeu...gen: "...si atunci din boscheti mi-a sarit un fata un iepuras mic si pufos ...si avea ochii umezi ...cred ca vroia sa se sinucida...banuiesc ca-i de la nevasta-sa care si-a tras-o cu juma de padurice...si atunci chiar daca eram in curba am tras mai tare de ghidon si m-am lasat de am pus genunchiul jos...si l-am evitat...dar imediat mai incolo a sarit bursucul...si el tot cu ochii in lacrimi...probabil ii furase si lui inima iepuroaica...si atunci am facut un stoppie....da roata a alunecat de la nisipul de pe jos (era drumul in renovare de vro 5 ani) si in acelasi timp era udat si de tampitii aia cu apa din Dambovita...si atunci am reusit sa o culc incet pe o parte fara sa zgarii nimic la ea ...cu exceptia unei chestii din spate care nu sunt sigura cum se numeste sau la ce folosea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BooBoo Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Sa cazi cu chopperu... , tre` sa fii chiar sandilau. Ete na! Am cazut eu, tot cu un Virago 535. De 4 ori, de pe loc. Io sunt mai sandiloaica, nu? Pana mea, daca nu mai puteam s-o tin sa nu cada, ata ete. Cade si gata! Carcotasule! Eeeeei comedie! @pussicat, ai mai mers pe alte motociclete ca pasagera sau la ghidon? Cu Viraga asta cu care ai incercat sa zbori ai facut ceva ture de acomodare inainte de pornit la drum mai lungut? Ca motocicletele difera de la o categorie la alta. Pozitie diferita, manevrabilitate diferita, raspunsuri diferite la comenzi, etc. Trebuia sa "va cunoasteti mai bine" inainte sa va aventurati impreuna. Noh, bine ca n-ai patit nimic si sper ca ai invatat din patanie. De scris nu ma mai iau. De data asta. Hai, s-auzim de bine! Semnat, Sandiloaica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pussicat Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Ete na! Am cazut eu, tot cu un Virago 535. De 4 ori, de pe loc. Io sunt mai sandiloaica, nu? Pana mea, daca nu mai puteam s-o tin sa nu cada, ata ete. Cade si gata! Carcotasule! Eeeeei comedie! @pussicat, ai mai mers pe alte motociclete ca pasagera sau la ghidon? Cu Viraga asta cu care ai incercat sa zbori ai facut ceva ture de acomodare inainte de pornit la drum mai lungut? Ca motocicletele difera de la o categorie la alta. Pozitie diferita, manevrabilitate diferita, raspunsuri diferite la comenzi, etc. Trebuia sa "va cunoasteti mai bine" inainte sa va aventurati impreuna. Noh, bine ca n-ai patit nimic si sper ca ai invatat din patanie. Hai, s-auzim de bine! Semnat, Sandiloaica nu puteam sa infloresc,am zis exact cum s-a intamplat.am mers si ca pilot,si ca pasager,insa nu am stiut ca exista diferenta intre viteziste si chopere mai ales la franare.de mers am mers destul de mult.multumesc celor care au precizat ca li s-a intamplat si lor,ca si cu choperul poti cadea,dar asta e din greseli invatam. puteai sa mai infloresti putin textul sa iasa ca asa a fost voia lui Dzeu...gen: "...si atunci din boscheti mi-a sarit un fata un iepuras mic si pufos ...si avea ochii umezi ...cred ca vroia sa se sinucida...banuiesc ca-i de la nevasta-sa care si-a tras-o cu juma de padurice...si atunci chiar daca eram in curba am tras mai tare de ghidon si m-am lasat de am pus genunchiul jos...si l-am evitat...dar imediat mai incolo a sarit bursucul...si el tot cu ochii in lacrimi...probabil ii furase si lui inima iepuroaica...si atunci am facut un stoppie....da roata a alunecat de la nisipul de pe jos (era drumul in renovare de vro 5 ani) si in acelasi timp era udat si de tampitii aia cu apa din Dambovita...si atunci am reusit sa o culc incet pe o parte fara sa zgarii nimic la ea ...cu exceptia unei chestii din spate care nu sunt sigura cum se numeste sau la ce folosea" la asta nu m-am gandit, ,dadea bine in CV. Editat Iunie 3, 2009 de pussicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b34cez Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Bravo! Ai invatat ceva. Cand am facut scoala, instructorul mi-a spus asa: "Nu exista motociclist care nu cade! Important e cand cazi: daca (,) cazi devreme, te ridici, te scuturi de praf, inveti ceva, daca (,) cazi tarziu, mai greu ... Asa ca am aplicat intocmai invatatura primita si, fiind si mai sandilau am cazut in poligon! Am avut 2,5 ciopere: un Kawasaki Eliminator, un dragstar si ... un nou dragstar, intrucat debordez de imaginatie. Cu 1,5 dintre ele am cazut, pe ultimul dragstar l-am scutit, toate cazaturile cu invataminte, fara urmari. Poate te bate gandul sa treci la o moto exceptionala, care arata a ciopar, fara sa aiba nicio legatura tehnica cu cioparul: BMW R1200C. ABS, no dive la franare, chiar exceptionala. Sa vezi ce misto e sa te arunci in frana pe ploaie ca taranul, sa vezi cum e, si moto sa se duca perfect drept, fara blocaje! Sentimentul de siguranta pe care mi l-a dat R1200C (si ultima cazatura cu dragstarul) m-au facut sa trec la touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.