Sari la conținut

am facut buf 2


pussicat
 Share

Postări Recomandate

Nu, e chiar super usor, chiar si daca ai ceva experienta. Se blocheaza spatele imediat, nu e ca alte motoare, care au frane. La choppere e mai mult ca in Flintstone. Cel putin la cele cu care am mers eu ;)

 

cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i?

iar cu janta...geanta...am specificat. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i?

iar cu janta...geanta...am specificat. :cheers:

Acum pe bunelea, da'le'n belea de genti, jenti, coburi sau posete... Spune-le cum vrei, nu asta te va face mai motorista decat altii.

Idea este sa iei pe unul ,daca nu ai tovarasi cu asa ceva, care are tot ciopar sa exersezi putin niste frane mai serioase. Zic eu neaparat cu ciopar, pentru ca astea au alt centru de greutate si tehnica de franare este diferita de cea a sportivelor sau de gen.

Daca arati cel putin pe jumatate cat cea din avatar sau chiar tu esti, doar cere ajutor si cel putin 78, 5 dintre cioparistii de pe acest forum iti vor sari in ajutor. Am calculat eu...

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai demult am scapat motoreta-n curte.

daune: cap ghidon si bulon + o grama de nervi. noroc cu bulonu', care-a aterizat pe un colt de scara. imediat a observat nasu c-am zgariat-o...

 

invataminte. la vitezane e altfel

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie poate spune...dehh eu n-am stiut,k asa se intampla...eu obisnuita sa franez cum am invatat..franez usor plus treapta inferioara,frana de motor...dar dehhh...n-a mers.actioneaza relativ mai repede blocand roata,fara sa se incarce amortizoarele..asa-i?

iar cu janta...geanta...am specificat. :cheers:

 

nu mai da si tu apa la moara la toti misoginii si invidioasele de pe forum ;)

 

puteai sa mai infloresti putin textul sa iasa ca asa a fost voia lui Dzeu...gen:

 

"...si atunci din boscheti mi-a sarit un fata un iepuras mic si pufos ;) ...si avea ochii umezi :D ...cred ca vroia sa se sinucida...banuiesc ca-i de la nevasta-sa care si-a tras-o cu juma de padurice...si atunci chiar daca eram in curba am tras mai tare de ghidon si m-am lasat de am pus genunchiul jos...si l-am evitat...dar imediat mai incolo a sarit bursucul...si el tot cu ochii in lacrimi...probabil ii furase si lui inima iepuroaica...si atunci am facut un stoppie....da roata a alunecat de la nisipul de pe jos (era drumul in renovare de vro 5 ani) si in acelasi timp era udat si de tampitii aia cu apa din Dambovita...si atunci am reusit sa o culc incet pe o parte fara sa zgarii nimic la ea ...cu exceptia unei chestii din spate care nu sunt sigura cum se numeste sau la ce folosea" :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa cazi cu chopperu... , tre` sa fii chiar sandilau.

Ete na! Am cazut eu, tot cu un Virago 535. De 4 ori, de pe loc. Io sunt mai sandiloaica, nu? ;) Pana mea, daca nu mai puteam s-o tin sa nu cada, ata ete. Cade si gata! Carcotasule! Eeeeei comedie!

 

@pussicat, ai mai mers pe alte motociclete ca pasagera sau la ghidon? Cu Viraga asta cu care ai incercat sa zbori ai facut ceva ture de acomodare inainte de pornit la drum mai lungut? Ca motocicletele difera de la o categorie la alta. Pozitie diferita, manevrabilitate diferita, raspunsuri diferite la comenzi, etc. Trebuia sa "va cunoasteti mai bine" inainte sa va aventurati impreuna. :D Noh, bine ca n-ai patit nimic si sper ca ai invatat din patanie. ;)

 

De scris nu ma mai iau. De data asta. :wave:

 

 

 

 

Hai, s-auzim de bine!

 

Semnat,

 

Sandiloaica :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete na! Am cazut eu, tot cu un Virago 535. De 4 ori, de pe loc. Io sunt mai sandiloaica, nu? Pana mea, daca nu mai puteam s-o tin sa nu cada, ata ete. Cade si gata! Carcotasule! Eeeeei comedie!

 

@pussicat, ai mai mers pe alte motociclete ca pasagera sau la ghidon? Cu Viraga asta cu care ai incercat sa zbori ai facut ceva ture de acomodare inainte de pornit la drum mai lungut? Ca motocicletele difera de la o categorie la alta. Pozitie diferita, manevrabilitate diferita, raspunsuri diferite la comenzi, etc. Trebuia sa "va cunoasteti mai bine" inainte sa va aventurati impreuna. ;) Noh, bine ca n-ai patit nimic si sper ca ai invatat din patanie.

Hai, s-auzim de bine!

Semnat,

Sandiloaica

 

nu puteam sa infloresc,am zis exact cum s-a intamplat.am mers si ca pilot,si ca pasager,insa nu am stiut ca exista diferenta intre viteziste si chopere mai ales la franare.de mers am mers destul de mult.multumesc celor care au precizat ca li s-a intamplat si lor,ca si cu choperul poti cadea,dar asta e din greseli invatam. :cheers:

 

 

puteai sa mai infloresti putin textul sa iasa ca asa a fost voia lui Dzeu...gen:

 

"...si atunci din boscheti mi-a sarit un fata un iepuras mic si pufos ...si avea ochii umezi ...cred ca vroia sa se sinucida...banuiesc ca-i de la nevasta-sa care si-a tras-o cu juma de padurice...si atunci chiar daca eram in curba am tras mai tare de ghidon si m-am lasat de am pus genunchiul jos...si l-am evitat...dar imediat mai incolo a sarit bursucul...si el tot cu ochii in lacrimi...probabil ii furase si lui inima iepuroaica...si atunci am facut un stoppie....da roata a alunecat de la nisipul de pe jos (era drumul in renovare de vro 5 ani) si in acelasi timp era udat si de tampitii aia cu apa din Dambovita...si atunci am reusit sa o culc incet pe o parte fara sa zgarii nimic la ea ...cu exceptia unei chestii din spate care nu sunt sigura cum se numeste sau la ce folosea"

 

la asta nu m-am gandit, ;) ,dadea bine in CV.

Editat de pussicat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo! Ai invatat ceva.

 

Cand am facut scoala, instructorul mi-a spus asa: "Nu exista motociclist care nu cade! Important e cand cazi: daca (,) cazi devreme, te ridici, te scuturi de praf, inveti ceva, daca (,) cazi tarziu, mai greu ...

 

Asa ca am aplicat intocmai invatatura primita si, fiind si mai sandilau am cazut in poligon!

 

Am avut 2,5 ciopere: un Kawasaki Eliminator, un dragstar si ... un nou dragstar, intrucat debordez de imaginatie. Cu 1,5 dintre ele am cazut, pe ultimul dragstar l-am scutit, toate cazaturile cu invataminte, fara urmari.

 

Poate te bate gandul sa treci la o moto exceptionala, care arata a ciopar, fara sa aiba nicio legatura tehnica cu cioparul: BMW R1200C. ABS, no dive la franare, chiar exceptionala. Sa vezi ce misto e sa te arunci in frana pe ploaie ca taranul, sa vezi cum e, si moto sa se duca perfect drept, fara blocaje! Sentimentul de siguranta pe care mi l-a dat R1200C (si ultima cazatura cu dragstarul) m-au facut sa trec la touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...