ninja_skija Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Si eu poftesc la V-strom, pentru ca mi se pare hibridul perfect pentru ce imi trebuie mie. Trece cu brio peste gropi dar poti merge si un pic mai tare la drum lung. Singura problema ar fi pretul piperat pentru ca se gasesc doar de cativa ani incoace. Asta spun si posesorii? Si felicitari celor care au asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 (editat) Si eu poftesc la V-strom, pentru ca mi se pare hibridul perfect pentru ce imi trebuie mie. Trece cu brio peste gropi dar poti merge si un pic mai tare la drum lung. Singura problema ar fi pretul piperat pentru ca se gasesc doar de cativa ani incoace. Asta spun si posesorii? Si felicitari celor care au asa ceva. modelul de 650 se fabrica din 2004, cred ca poti gasi un sh din 2004 la preturi rezonabile ... pentur un leasing pe un terme mai lung. avand in vedere ca unul nou este 5900 EUR ... unul din 2004 nu ar trebui sa fie prea mult .... dar iti trebuie neaparat un leasing..pentru ca altfel te omoara taxele incearca pe www.mobile.de Editat Mai 22, 2006 de Levap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 dar iti trebuie neaparat un leasing..pentru ca altfel te omoara taxele Uite nu am apucat sa citesc noua propunere de cod fiscal (a aparut ieri, parca) dar in principiu leasingul nu e o idee grozava acum pt ca exista riscul ca la terminare sa platesti 10% taxe vamale la valoarea intreaga si nu 30% la 20%, adica 6% cum e acum. Daca poti sa astepti pana la anu' se vor putea aduce second din uniune fara taxe (vamale, s-ar putea sa bage accize sau altele ca sa impiedice importurile de second... s-a mai discutat) Este o combinatie foarte buna (daca se ia in calcul si pretul) ideala de moto pentru asfalt si drum de tara. si proaspat montatele : scut motor si crash bar De unde le-ai luat si cit te-au tras in jos. Dupa ce am tavalit-o si eu mai serios pe stinga crash bar-ul e nr. doi pe lista de cumparari. Parbrizul Givi (sau altul) e nr. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 De unde le-ai luat si cit te-au tras in jos. Dupa ce am tavalit-o si eu mai serios pe stinga crash bar-ul e nr. doi pe lista de cumparari. Parbrizul Givi (sau altul) e nr. 1 impreuna m-au usurat de 950 RON (410 RON scutul si diferenta crashbarul). eu le-am luat de la Suzuki timisoara pentru ca se misca mai repede. dar le poti lua de pe Louis un pic mai ieftin (vezi ca este cineva pe aici care iti aduce la pret de catalog) despre parbrizul givi ... este bun, dar parca ar trebui sa-ti iei intai un crashbar ...pana una alta parbriz ai dar protectie la motor nu ai deloc .... Uite nu am apucat sa citesc noua propunere de cod fiscal (a aparut ieri, parca) dar in principiu leasingul nu e o idee grozava acum pt ca exista riscul ca la terminare sa platesti 10% taxe vamale la valoarea intreaga si nu 30% la 20%, adica 6% cum e acum. taxele vamale nu sunt o problema .... mai periculoase mi se par viitoarele accize. De taxi scapi simplu prin prelungirea leasingului pe inca x ani pana te hotarasti sa=l vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EricDraven Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 (editat) unde in drumul taberei ca eu tot acolo stau .... eu, pe langa valea ialomitei, tu ? Salve, eu pe la Favorit, mai precis langa restaurantul Primavara de pe Compozitorilor. Pentru toata lumea posesoare de V-Strom, ceva probleme pana acum? Asta ca sa stiu daca incep sa strang bani pt reparatii sau nu . Am 3100 km si deocamdata nimic Sper sa se adevereasca ce se spune, adica ca e un motor fiabil si rezistent. Adevarul este ca m-am purtat frumos cu ea . Viteza maxima pe autostrada a fost de 170 km/h la o turatie de 6500-7000. Sunt curios, poate mai mult? Sincer, mi-a fost frica. Ma gandeam cu groaza ca daca imi iese ceva in fata...... Editat Mai 22, 2006 de EricDraven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Viteza maxima pe autostrada a fost de 170 km/h la o turatie de 6500-7000. Sunt curios, poate mai mult? Domnu' Draven nu tineti cont de indicatiile de rodaj ale motorului. Pana acum nici o problema in afara de zdranganitul enervant de pe fata la gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EricDraven Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Domnu' Draven nu tineti cont de indicatiile de rodaj ale motorului. Pana acum nici o problema in afara de zdranganitul enervant de pe fata la gropi. Domnul Novix pai in cartea tehnica spuneau ca pana la 1000 km sub 5000 turatii, pana la 1600km sub 7500 turatii. Astea le-am respectat dar apoi.....vroiam sa vad si eu daca poate ceva si cat. Referitor la problema, aceeasi chestie si la mine, la gropi, pe fata, mi se pare ca se rupe tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 Salutare la toata lumea. Pe mine vad ca deja ma stie lumea. O fi de bine sau de rau. Oricum in Buc. din cite stiu eu suntem 5 cu DL 650. Eu, Levap, EricDraven, Novix si un tip Catalin care nu prea apare la discutzii pe net. Oricum poate facem o plimbare cu totzii vreo data. In rest mai e un tip din PH cu unul albastru de 650 si alt baiat din BV. Nu-i cunosc personal. Iar la Ploiesti am vazut pt. prima oara pe cineva cu unul de 1000. Chiar arata super bine ala de 1000. BAFTA si ne mai auzim Salutare la toata lumea. Pe mine vad ca deja ma stie lumea. O fi de bine sau de rau. Oricum in Buc. din cite stiu eu suntem 5 cu DL 650. Eu, Levap, EricDraven, Novix si un tip Catalin care nu prea apare la discutzii pe net. Oricum poate facem o plimbare cu totzii vreo data. In rest mai e un tip din PH cu unul albastru de 650 si alt baiat din BV. Nu-i cunosc personal. Iar la Ploiesti am vazut pt. prima oara pe cineva cu unul de 1000. Chiar arata super bine ala de 1000. BAFTA si ne mai auzim Salve!!!! :ok:si la cat mai multi "strommisti"in Ro www.v-strommers.it Salutare XXL. Am mai vorbit noi. Am o intrebare cit ai dat pe cutiile laterale de pe spate???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Se pare ca la toamna DL-ul meu va fi de vanzare. Carevasazica: ABS, Motor Euro3 (bujii duble pe cilindru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EricDraven Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Se pare ca la toamna DL-ul meu va fi de vanzare. Carevasazica: ABS, Motor Euro3 (bujii duble pe cilindru) Hmmm....interesant...ABS...acum sa vedem si pretul Mersi pt informatie Novix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 +400 eur (toat taxele incluse) in austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Referitor la problema, aceeasi chestie si la mine, la gropi, pe fata, mi se pare ca se rupe tot motorul. Iata ce se discuta pe Rapidforum despre problema. Pe scurt fie "brake rotors" (discurile de frina?) fie "steering head". Cred ca o sa incerc cu steering head mai intii. O sa va dau de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 (editat) sunt interesat si eu de acest model,ati putea sa-mi spuneti cum se comporta pe drumuri mai rele eventual forestiere daca ati fost careva cu el pe acolo.vreau un enduro si nu prea ma pot hotara intre un suzuki si o honda transalp.merci. Editat Mai 27, 2006 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Daca nu te deranjeaza zgomotul constant facut de partea fata pe gropi si drumuri denivelate (exista solutii dar inca nu le-am aplicat), este foarte buna pentru astfel de calatorii. Alti folositori mai veterani spun ca niste cauciucuri mai catre off decit cele de serie imbunatatesc mult comportamentul. Lui Adrian Cristea (KLE500) cu care am mers pe niste drumuri de munte mai pietris mai noroi (destul de adanc) i s-a parut ca v-stromul se comporta mai bine decit a lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 meci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Pentru ca evenimentele recente arata imperativitatea unui crash/engine guard. M-am facut sa-mi fac unul (mai mult sau mai putin) custom made la Fratii Ionescu. Daca mai sint interesati cred ca putem obtine o reducere (mai ales daca alegem acelasi model). Eu prefer modelul Pat Walsh (imagini aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Pentru ca evenimentele recente arata imperativitatea unui crash/engine guard. M-am facut sa-mi fac unul (mai mult sau mai putin) custom made la Fratii Ionescu. Daca mai sint interesati cred ca putem obtine o reducere (mai ales daca alegem acelasi model). Eu prefer modelul Pat Walsh (imagini aici) Cat te-au costat???? Vreau si eu sa-mi fac la bmw si studiez piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Cat te-au costat???? Pai inca nu m-au costat. La DL este relativ complicata problema (include si un "bash plate") si se mai gandesc la sol tehnice. Cam de la 100 Eur in sus. Mi-au zis ca au facut deja la un BMW (nu stiu daca era 650 sau mai mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 (editat) Pai inca nu m-au costat. La DL este relativ complicata problema (include si un "bash plate") si se mai gandesc la sol tehnice. Cam de la 100 Eur in sus. Mi-au zis ca au facut deja la un BMW (nu stiu daca era 650 sau mai mare). vezi ca eu am cumparat cu 930 RON crashbar si scut originale ..de la suzuki. la louis gasesti si mai ieftin .,.cica .... asa ca ai grija cat dai pe o improvizatie .... vezi ca am postat niste poze PS. numai crash-barul a fost 520 RON Editat Iunie 7, 2006 de Levap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 (editat) Crash-ul de la Suzuki nu ma prea multumeste. Mai ales ca vreau sa pun niste foot-rests pe el pt drum lung. De altfel nu sint de la Suzuki, ci de la SW-Motech. Si iata ce se intampla cu ele. Editat Iunie 7, 2006 de Novix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Crash-ul de la Suzuki nu ma prea multumeste. Mai ales ca vreau sa pun niste foot-rests pe el pt drum lung. este alegerea ta ..dar ai grija la improvizatii, sa nut e trezesti ca nusunt bune de nimic in caz de doamne fereste ... nu stiu ce sa zic ... despre foot-rest .... sunt comode dar nu prea se potrivesc cu modelul asta. Parerea mea bafta. PS. ar trebui ca macar prinderile sa fie identice cu cele originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Vezi late edit mai sus se pare ca era o montare gresita ... nu a folosit saibe si carsh-barul era in contact cu cadrul ...ceea ce a indus trepidatii puternice in crash-bar si in final a dus la ceea ce arata in poza .... o sa ma duc acasa sa vad daca eu am montata saibele .... erau in chit dar nu stiud aca le-am pus pe toate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 8, 2006 Autor Share Postat Iunie 8, 2006 Crash-ul de la Suzuki nu ma prea multumeste. Mai ales ca vreau sa pun niste foot-rests pe el pt drum lung. De altfel nu sint de la Suzuki, ci de la SW-Motech. Si iata ce se intampla cu ele. Si chiar daca s-ar intampla ruperea barilor, din defecte de fabricatzie, sa fim seriosi se pot suda. Daca dai un ban mai putzin nu te asteptzi la calitate maxima. Si eu am mai gasit o groaza de accesorii care pot fi achizitzionate, dar sa ne limitam si la buget m-am gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Era doar o discutie custom made vs factory made (de fapt ieftin vs scump, ca altfel luam si eu factory made) Oricum la bara SW-Motech/Suzuki era doar un incident izolat pe cand la barele Givi se pare ca este o greseala de proiectare ca e plin de imagini cu suporturi rupte fara ca sa fi cazut motorul vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levap Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 /index.php?...ic=17930&st=320 veniti si voi la o intalnire mica maine seara in drumul taberei, in fata magazinului favorit ? ...poate in sfarsit ne cunoastem si noi Era doar o discutie custom made vs factory made (de fapt ieftin vs scump, ca altfel luam si eu factory made) Oricum la bara SW-Motech/Suzuki era doar un incident izolat pe cand la barele Givi se pare ca este o greseala de proiectare ca e plin de imagini cu suporturi rupte fara ca sa fi cazut motorul vreodata. m-am uitat la al meu aseara ... i-am moontat toate saibele dar pe partea stanga atinge cadrul in unul din punctele de prindere trebuie sa ma ocup uin pic de el sa vad ce-i fac sa nu mai atinge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.