cosminium Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Cine ma poate ajuta cu ceva informatii care sa-mi faca alegerea mai usoara. Vreau un motor pentru uz urban (75%), restul drumuri scurte, de maxim 200 km. Am tot adaugat si eliminat de pe lista si am ramas la ultimele doua veriante: Buell XB9 sau Ducati Monster. A facut un test drive cu Buell-ul (astia de la ducati se lasa asteptati desi i-am intrebat acu vreo saptamana daca se poate)... Impresii despre Buell: Foarte, foarte manevrabila (pozitie in sa e ok, ghidonul extrem de comod pentru brate) Cuplu urias in orice treapta (asta poate fi un handicap dat fiind ampatamentul extrem de mic... se ridica imediat pe-o roata) ceea ce e foarte bine (daca ajungi sa-l stapanesti) pentru mersul in oras.. nu mai schimbi vitezele la foc automat.. Design bestial (unic as zice) Transmisie pe curea (cica e garantata intreaga viata a motocicletei sau 150.000 mile ?!) ce nu necesita intretinere. Interesant este ca nu ai probleme cu piesele de schimb... daca te inscrii in clubul detinatorilor de buell poti comanda orice piesa pe internet, platesti 10% in plus si iti vine in 48 ore acasa..rezulta minim de timp pierdut pe margine. Din datele tehnice rezulta ca Monsterul are un cuplu mai bland (aproape la jumate fata de buell) ceea ce ma cam incanta Design-ul este excelent (dar parca putin sub Buell, din acest punct de vedere) As vrea sa stiu cum se comporta Monsterul in libertate (pozitie in sa, ciclistica, echilibru, cuplu, etc)....? Am uitat sa specific: Nu vreau adrenalina, ridicari voluntare/involuntare pe o roata Nu vreau viteza sau crosetari in trafic Pur si simplu am nevoie de un motor de oras, cu personalitate, pe care sa ma simt bine, avand in vedere ca il voi folosi zilnic. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 daca eu ar trebui sa aleg dintre astea doua as alege buell-ul are mia multa personalitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 si eu as merge tot pe buell...e altceva..mai ales pe la noi...si cred ca e ceva mai manevrabil decat monsterul..cel putin cel vechi are o pozitie ciudata la ghidon.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Multam pentru promtitudine.... Daca si al treilea post e pro Buell, cancelez testdrive-ul cu monster-ul si dau comanda pentru XB9... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mo Weed Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 asteapta sa te dai si cu monsterul...dupa aia decide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 In primul rand gandeste-te ca tu compari motoare cu cilindree diferita...daca te-ai fi plimbat cu un Ducati S4r (ca al meu ) inainte,Buell-ul ti s-ar parea pisicuta :0 cat despre personalitate,ganditi-va la notorietate,competitii,istorie,si nu in ultimul rand...look....dar nu la 696...la variante mai deosebite!Eu as alege in locul tau Monster 1100!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 In primul rand gandeste-te ca tu compari motoare cu cilindree diferita...daca te-ai fi plimbat cu un Ducati S4r (ca al meu ) inainte,Buell-ul ti s-ar parea pisicuta :0 cat despre personalitate,ganditi-va la notorietate,competitii,istorie,si nu in ultimul rand...look....dar nu la 696...la variante mai deosebite!Eu as alege in locul tau Monster 1100!! Pai da... au cilindree diferita insa eu m-am uitat la cuplu si putere... as vrea sa ramana in limite rezonabile... tocmai din cauza asta a ramas sa aleg intre buell si monster... In ceea ce ma priveste, Sr4 e un "monstru" (130 CP si peste 100 NM cuplu la aceeasi greutate: 180 kg)... Sr4 ar fi mers comparat cu XB12 de la buell (am mers si cu modelul asta ... fix 100 m si mi-am zis ...NU .. e prea puternic pentru ceea ce vreau eu)... Deci dilema ramane... cred ca o sa fac testdrive-ul si cu Monsterul 696. M-ar fi interesat sa aflu (de la posesori) cum livreaza puterea Monsterul? Liniar sau are o curba la o anumita turatie.... Buell-ul mi s-a parut destul de liniar... nu are impulsuri de putere... (cel putin pana la 3-4000 ture ca mai mult n-am avut unde sa-i dau).. Multam again... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Trebuie neaparat sa incerci si monsterul....ar fi pacat sa re greti mai tarziu!astept pareri dupa test drive! Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 4, 2009 Autor Share Postat Iunie 4, 2009 Clar o sa merg si cu Monsterul.. Numai sa-mi raspunda cei de la reprezentanta... Cum am terminat plimbarea ... postez parerile... O zi cat mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Deci dilema ramane... cred ca o sa fac testdrive-ul si cu Monsterul 696. M-ar fi interesat sa aflu (de la posesori) cum livreaza puterea Monsterul? Liniar sau are o curba la o anumita turatie.... Buell-ul mi s-a parut destul de liniar... nu are impulsuri de putere... (cel putin pana la 3-4000 ture ca mai mult n-am avut unde sa-i dau).. Multam again... salutare... ma bucur ca ai avut posibilitatea sa mergi cu un buell dar jur ca nu inteleg ce testdrive ai facut tu la 3000-4000 de ture. ca si posesor de v-1000 cred ca ai mers subturat tot timpul. fara sa fiu rautacios dar nu ai verificat decat ciclistica mobrei in oras & franele, la ce vrei sa faci tu cu el esti mult overpower. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) De ce nu iei in calcul si o MvAgusta Brutale 750/910/1078 Foarte manevrabila, transmisie pe lant,distributie pe lant, nu vibreaza!!! etc...... Si mai e si foarte frumoasa .. Editat Iunie 4, 2009 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 de ce nu iei in calcul un sv? am auzit monsteruri si au un sunet de iti vine sa sari la sticla de ulei si sa mai pui. sv-ul e foarte ieftin, mai mult decat ideal pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 am avut 2 SV-uri de 1000...te rog mult,nu compara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 am avut 2 SV-uri de 1000...te rog mult,nu compara... cred ca aici te referi la design, gusturi n`stuff ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 salutare... ma bucur ca ai avut posibilitatea sa mergi cu un buell dar jur ca nu inteleg ce testdrive ai facut tu la 3000-4000 de ture. ca si posesor de v-1000 cred ca ai mers subturat tot timpul. fara sa fiu rautacios dar nu ai verificat decat ciclistica mobrei in oras & franele, la ce vrei sa faci tu cu el esti mult overpower. bafta! Aici ai dreptate... am mers cam subturat.. din trei motive: 1. E prima motocicleta "vioaie", dupa choppere&cruisere, cu care merg (nu prea eram obisnuit cu tipul asta de acceleratie si cuplu) 2. Cei de la Buell au avut grija sa-mi spuna ca motorul nu are CASCO si m-au pus sa semnez o declaratie ca ma oblig sa platesc orice paguba... 3. Am vrut sa vad cum se comporta motorul dpdv al manevrabilitatii, franelor, cum stau in sa, etc.... deocamdata nu acceleratia sau viteza ma incanta... Stiu ca e overpower, cel putin la momentul de fata, dar imi place stilul motocicletei si manevrabilitatea (aspecte valabile si in ceea ce priveste Monsterul... care si el e oarecum overpower)... De ce nu iei in calcul si o MvAgusta Brutale 750/910/1078 Foarte manevrabila, transmisie pe lant,distributie pe lant, nu vibreaza!!! etc...... Si mai e si foarte frumoasa .. Da... superb motor... A fost pe lista dar a iesit pentru ca e foarte "brutala" (133 CP si peste 100 cuplu) iar pretul depaseste bugetul alocat: maxim 11000 EURO. Am uitat sa specific faptul ca vreau sa-mi iau motor nou iar in 2009, Agusta are doar doua versiuni 910 S si R... ambele au caracteristici cu mult peste ce am nevoie eu acum.. si imi depasesc cu mult bugetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) 2. Cei de la Buell au avut grija sa-mi spuna ca motorul nu are CASCO si m-au pus sa semnez o declaratie ca ma oblig sa platesc orice paguba... evident ca nu iti permiti sa faci curse cu mobra de testdrive dar ma asteptam sa o gadili un pic. atata timp cat nu ai mers cu mobre nervoase nici nu era indicat sa faci cascadorii cu ea. imi vine greu sa cred ca nu avea casco, trebuie sa fi retard sa ai mobra de test-drive fara casco dar cum lumea asta a dealarilor e mica normal ca or sa zica ca nu au. ex: suzuki a avut intr-un an in jurul a 10 daune totale pe test drive, 80-90% din omuletii care le luau la test le aduceau trosnite. buellul e senzational atat ca design cat si ciclistica-performante, se vede cu ochiul liber pe youtube. de ex uite ce sunet poti scoate cu doar 15$ si un pic de indemanare: nu pot pune linkul Editat Iunie 5, 2009 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 daca vrei ceva strict pt oras, 1000 e deja mult prea mult....650-ul meu e deja prea mult pt oras daca vrei sa mai si respecti vreo limita de viteza...pt oras un scuter de 125 e cel mai potrivit..demaraj si viteza arhisuficienta,spatii de depozitare,nu mai stai sa schimbi viteze,mana care amorteste pe ambreiaj,etc... repet asta e doar parerea mea tinand cont ca inainte de sv 650 am avut scutere si moto mai mici ...si in oras nu se compara orice motor cu un scuter de 125...poate doar un supermoto,dar deja intram in alta categorie aici... bafta in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 "evident ca nu iti permiti sa faci curse cu mobra de testdrive dar ma asteptam sa o gadili un pic." Am "gadilat-o" atat cat m-am simtit eu confortabil... adica 4000 ture intr-a doua... Oricum, la plecarea de pe loc, daca tragi putin mai mult de gaz, are imediat tendinta de a se ridica pe-o roata (deh, ampatament mic)... si in momentul ala imi aduceam brusc aminte de lipsa asigurarii Ca sa raspund si postului cu utilitatea unui 100o in oras... mie mi se pare util din cel putin un punct de vedere: Daca esti cu capul pe umeri si nu tragi de gaz in exces, cuplul la turatii joase poate fi un atu important... nu mai schimbi vitezele la foc automat... Intr-a 3-a, la 40km/ora, daca accelerezi, se duce fara nici cea mai mica poticnire... Iar chestia asta, impreuna cu manevrabilitatea extraordinara mi se pare combinatia perfecta pentru oras... Plus ca vreau tot motor.. nu scuter Evident ca daca ma mananca sa-i testez limitele pot oricand sa ies din oras pentru plimbari scurte de 1-200 km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Ca sa raspund si postului cu utilitatea unui 100o in oras... mie mi se pare util din cel putin un punct de vedere:Daca esti cu capul pe umeri si nu tragi de gaz in exces, cuplul la turatii joase poate fi un atu important... nu mai schimbi vitezele la foc automat... Intr-a 3-a, la 40km/ora, daca accelerezi, se duce fara nici cea mai mica poticnire... Iar chestia asta, impreuna cu manevrabilitatea extraordinara mi se pare combinatia perfecta pentru oras... adevarat. cuplu pe care il ai acum la turatii joase poate fi imbunatatit dupa ce iei mobra, sa vezi atunci distractie. de ex la sv din fabrica modelul pentru europa vine limitat pentru a trece de testele de sunet si noxe. limitarile astea afecteaza cuplu la turatii joase si raspunsul la accelerare. peste astea daca pui o toba si un filtru sport, sa te tii bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 adevarat. cuplu pe care il ai acum la turatii joase poate fi imbunatatit dupa ce iei mobra, sa vezi atunci distractie. de ex la sv din fabrica modelul pentru europa vine limitat pentru a trece de testele de sunet si noxe. limitarile astea afecteaza cuplu la turatii joase si raspunsul la accelerare. peste astea daca pui o toba si un filtru sport, sa te tii bine... Daca iau Buell-ul....toba stock musai trebuie schimbata.... Nu de alta dar ar fi pacat sa tii ascuns in motor sunetul asta: http://www.youtube.com/watch?v=12YmLsQElRI...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.