lwiq Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) Frumos, intr-adevar, dar imi plac mai mult stradalele din anii "80 !Inca nu mi-am desfacut carburatorul,pt. ca nu e inca cazul.il am de vreo 2 luni .ETZ-tul tau e ala din Arad, care era de vinzare la 320 de euro ? da, ala e.... super oferta, super teapa (intr-o oarecare masura, fiindca motorul e acum nou si nu am ajuns la pretul unuia de pe net) hai ca am ceva probleme si ma gandeam ca ma poti ajuta: 1. se intampla ca in a 4-a sau a 5-a sa raman fara acceleratie, ca si cum as ramane fara benzina. motorul se opreste. pun iar contactul si o ia din prima pedala. e a 3-a oara cand se intampla. ai vreo idee? 2. care e semnificatia becului rosu, ala care se afla langa becul de punct mort, stii, alea care sunt pe ceasul de turometru? Editat August 20, 2007 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 2. care e semnificatia becului rosu, ala care se afla langa becul de punct mort, stii, alea care sunt pe ceasul de turometru? E indicatoruil de incarcare. Daca e incarcarea ok se stinge dupa ce motorul atinge o anumita turatie, peste 1 000 si ceva de ture ar fi normal. Daca e aprins in mers, motorul va functiona pana se descarca bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 2. care e semnificatia becului rosu, ala care se afla langa becul de punct mort, stii, alea care sunt pe ceasul de turometru? E indicatoruil de incarcare. Daca e incarcarea ok se stinge dupa ce motorul atinge o anumita turatie, peste 1 000 si ceva de ture ar fi normal. Daca e aprins in mers, motorul va functiona pana se descarca bateria. da, asta e. dak as fi stiut inainte sa plec la drum cu ea........ care sunt motivele de nu mai incarca? stie cinevai? ce ar trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 da, asta e. dak as fi stiut inainte sa plec la drum cu ea........ care sunt motivele de nu mai incarca? stie cinevai? ce ar trebui sa verific? Releu de incarcare defect, alternator in aceeasi stare, fire care se scurtcircuiteaza, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Releu de incarcare defect, alternator in aceeasi stare, fire care se scurtcircuiteaza, etc. sau un fir de la releul de incarcare sarit din papuc!!!!! taxa: (l-am dus la electricianul care se ocupa si de batrana mea dacie, s-a uitat vreo 2 ore) si a luat 20ron. a, a mai dat si cu peria de sarma pe diode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 sau un fir de la releul de incarcare sarit din papuc!!!!! taxa: (l-am dus la electricianul care se ocupa si de batrana mea dacie, s-a uitat vreo 2 ore) si a luat 20ron. a, a mai dat si cu peria de sarma pe diode Scump domnule,scump!La noi in gasca de MZ-isti ,toata instalatia face in jur de 120 roni!LA probleme de genul tau poti sa te mai astepti!Asta e,trepidatiile,lite oxidate si semirupte,etc!DE asta iti da senzatii tari un motor socialist !Daca nu ai ce repara pe el,e prea mare plictiseala,nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Scump domnule,scump!La noi in gasca de MZ-isti ,toata instalatia face in jur de 120 roni!LA probleme de genul tau poti sa te mai astepti!Asta e,trepidatiile,lite oxidate si semirupte,etc!DE asta iti da senzatii tari un motor socialist !Daca nu ai ce repara pe el,e prea mare plictiseala,nu-i asa? super raspuns. si acum am alta problema: dupa ce mi-a pus tipu firul ala (cica la locul lui), a pus aparatul de masura si cand o ambalam incarca la baterie si 16v. am inteles ca nu ar fi prea bine. plus ca mi-a ars becul de la far (ambele faze). ce ar putea fi? o pereche de gume la cat ajunge? iar dak e sa plec la un drum de vreo 600km (dus) + tot atat intors, ce ar trebui sa iau cu mine pentru rezolvarea eventualelor probleme? exclus dacia 1300 . si inca o problema sacaitoare: mi-am facut de putin timp motorul (in afara de cutia de viteze cam tot am schimbat, cilindrul l-am alezat la cota 2). cand mi-au venit piesele si le-am dus la tipu cu atelierul mi-a spus ca boltul de la piston e culisant.... si o sa se auda in timpul mersului un tacanit. am mers ceva timp prin localitati (rodajul nu i l-am facut complet - adica numai 300-400km cum trebuie cu ulei 30% si mers o singura persoana si turatii mici), dupa care am avut o perioada (cam 300km) incare l-am cam dus la maxim). am vb cu un tip care a auzit tacanitul ala si a zis ca ar fi un cuzient rupt, ca n-ar avea voie sa se auda tacanitul ala. motorul de tras trage super, merge destul de rotund zic eu. intrebarea este: ati auzit de bolt culisant? e normal tacanitul ala? oups. sunt 2 intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 super raspuns. si acum am alta problema: dupa ce mi-a pus tipu firul ala (cica la locul lui), a pus aparatul de masura si cand o ambalam incarca la baterie si 16v. am inteles ca nu ar fi prea bine. plus ca mi-a ars becul de la far (ambele faze). ce ar putea fi? o pereche de gume la cat ajunge? iar dak e sa plec la un drum de vreo 600km (dus) + tot atat intors, ce ar trebui sa iau cu mine pentru rezolvarea eventualelor probleme? exclus dacia 1300 . si inca o problema sacaitoare: mi-am facut de putin timp motorul (in afara de cutia de viteze cam tot am schimbat, cilindrul l-am alezat la cota 2). cand mi-au venit piesele si le-am dus la tipu cu atelierul mi-a spus ca boltul de la piston e culisant.... si o sa se auda in timpul mersului un tacanit. am mers ceva timp prin localitati (rodajul nu i l-am facut complet - adica numai 300-400km cum trebuie cu ulei 30% si mers o singura persoana si turatii mici), dupa care am avut o perioada (cam 300km) incare l-am cam dus la maxim). am vb cu un tip care a auzit tacanitul ala si a zis ca ar fi un cuzient rupt, ca n-ar avea voie sa se auda tacanitul ala. motorul de tras trage super, merge destul de rotund zic eu. intrebarea este: ati auzit de bolt culisant? e normal tacanitul ala? oups. sunt 2 intrebari. DeBOLT CULISANT EU INCA N-AM AUZIT;probabil ca are boltul joc !Tacanitul ala ar putea fi si de la rulmentul ala cu ace , dintre piston si biela.Parerea mea e ca ar trebui sa-l duci tu la un mecanic priceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 DeBOLT CULISANT EU INCA N-AM AUZIT;probabil ca are boltul joc !Tacanitul ala ar putea fi si de la rulmentul ala cu ace , dintre piston si biela.Parerea mea e ca ar trebui sa-l duci tu la un mecanic priceput! pai a fost la un mecanic super priceput. si intradevar boltul ala se misca acolo. acuma nu mai aud tacanitul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 pai a fost la un mecanic super priceput. si intradevar boltul ala se misca acolo. acuma nu mai aud tacanitul ala. Io, de cîte ori mă sui pe bicicletă, am un țăcănit la pedale, cum m-am dat jos, s-a terminat Âşi țăcănitu' (mi-au zis pietenii cum că io aÂş fi țăcănitu' , pot oare să-i contrazic ) Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 (editat) salut! nu avetzi careva o toba de mz 'gat de lup' kre nu mai avetzi ce face cu ea? am auzit k dak pun asa ceva pe mobra ii reduce considerabil baraitul. platesc nu e problema de asta makr niste site Editat August 29, 2007 de ionescu_george_bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 stie cineva daca se poate face ceva (reconditiona, cumpara) in cazul in care curge lichid de frana pa la pistonasul manetei franei de mana? (etz 250) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 stie cineva daca se poate face ceva (reconditiona, cumpara) in cazul in care curge lichid de frana pa la pistonasul manetei franei de mana? (etz 250) doua simeringuri de 10x20x5 introduse in locul celui uzat(prin presare cu o bucata de teava...) si un inel de siguranta (zegher) de 21mm pentru asigurare.......am montat asa ceva saptamana trecuta....de aia stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 doua simeringuri de 10x20x5 introduse in locul celui uzat(prin presare cu o bucata de teava...) si un inel de siguranta (zegher) de 21mm pentru asigurare.......am montat asa ceva saptamana trecuta....de aia stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.