Sari la conținut

Mzuri


John Paul
 Share

Postări Recomandate

da bre, orice se poate modifica, depinde insa si ce iese. Vrei musai sa modifici ? Ia un IJ, dupa mine ala se preteaza mai bine modificarii. Am umblat si eu o vreme dupa un IJ, tot in ideea de a-l modifica. De fapt, voiam ceva vechi pe care sa-l customizez. Am nimerit din intamplare lupul .... n-ai ce modifica la asta, e perfect. Si crede-ma, prin meseria mea am oarece notiuni de design ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 363
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bine man ...dar nam bani de asha ceva ... plus ca asta iliau de la cineva care il tine pe post de nujtiu il tzine asa sa ocupe un spatiu ... si mno io vreau ceva de chopperit si daca asta mio ieshit asta il fac ... sau il reconditionez sil vand ca este in proportie de 96% original.... doar vopseaua i cam varza ... mno nujtiu ce sa zic ...

 

uite un mz modificat chopper mie imi place si daca miar ieshi asa ceva ar fi fain

post-17402-1183143037_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! ma scuzati ca deranjez aceasta discutie despre mz-ul es, dar vreau sa intreb si eu unde as putea gasi un releu pt un mz rt/3 cu instalatie originala pe 6v;sau daca se potriveste altceva; ma chinui de 1 an de zile sa il aduc din nou pe strazi dar el tot nu vrea sa mearga cum trebuie. :moto: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta in targ sau pe la magazine(cu piese de trabant) releu regulator de Trabant, pe 6 V. se potriveste si de la toate motocicletele pe 6 v, asta daca mai gasesti in obor sau pe la mosi, prieteni, etc. Numai bine!

 

@ satana: eu zic sa-l iei, sa-l faci chopper in prima saptamana, cruiser in a doua sau cel mai bine super sport ca e la moda, apoi sa observi ca nu mai merge cum ar trebui sau ca a iesit un c.a.c.a.t. si sa-ti para rau ca l-ai stricat. Oricum nu e problema, MZ-uri ES originale sunt foarte multe, gasesti aproape pe orice gard, asa ca ce mai conteaza una in minus.......

 

Mie mi-ar fi placut ca atunci cand mi-am cumparat motoreta sa fi fost completa, originala, dar asta e......unii n-au bafta deloc iar altii nu stiu pe ce pun mana.

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma faci sa plang ... poi ma tata il iau si tzil vand tzie vrei ? parca am fi la animal planet ... salvatzi mz ... poi nu is singuru care modifica .... si daca asta mio ieshit ... ce sa fac sa nul cumpar si sa mai caut ceva mai iestin ? sa vad cum merge si sa vad cum arat pe el ... si daca i ok ... nul modific il reconditionez sil vand .... i bine ? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! ma scuzati ca deranjez aceasta discutie despre mz-ul es, dar vreau sa intreb si eu unde as putea gasi un releu pt un mz rt/3 cu instalatie originala pe 6v;sau daca se potriveste altceva; ma chinui de 1 an de zile sa il aduc din nou pe strazi dar el tot nu vrea sa mearga cum trebuie. :bounce: :baldy:

salut ,sunt catalin din ploiesti ,am si yo un rt 125 si miam gasit releu original si am faqt instalatia electrica originala aku de curand,dak vrei am yo un releu de trabant,si am alergat dupa el vreo 2 saptamani ,k la magazinele cu piese de trabant nu se mai gasesc relee de incarcare de 6v pentru ca trabantu sa mutat pe 12v(asa miau spus cei de la magazin)deci daca il vrei yo til dau ,nr meu de telefon e 0730783577(catalin)sau id de mess kta_bmxpunk.uite daca vrei si o poza cu instalatia electrica originala si tradusa pentru mz 125 rt (mia traduso cineva de pe forum ii multumesc)

 

salut,care aveti p aksa niste piese pentru rt 125,mai am putin si imi termin si yo batranica.sunt din ploiesti,ma cheama catalin,miar trebuii si mie o toba de mz 125 rt ,dak aveti p aksa un capac pentru releul original de mz rt 125,si o sticla pentru far k mia sparto un prost.cam toate aste sunt urgente,findca ,aku am toba de mobra si scapa gaze pe peste tot si se aude ca naiba,capacul pentru releu imi trebuie findca mam curentat o data nu stu cum knd am vrut sa il opresc si sticla pentru far k nu po sa merg noaptea ,kre ma puteti ajuta ,va rog mult si va multumesc anticipat(0730783577 nr meu de telefon catalin raspund oricand)multumesc

post-17038-1183288223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releu de trabant am reusit sa gasesc unu nou noutz la cutie da ma gandeam ca poate gasesc unu original. Problema mea este ca se incalzesc prea tare carbunii se decalesc arcurile si nu mai baga dinamul. Am schimnbat tot in afara de releu si bobina de inductie; am fost pe la vre 2 electricieni care au desfacut firele le-au legat la loc au masurat curentu care il baga si au zis ca e in ordine, da eu tot nu pot sa merg mai mult de 20 de Km, ca raman fara dinam :bounce: Oricum mersi pt raspunsuri. :baldy: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-abia am cumparat un (etz 250 din 86). am facut 100km cu el, dupa care s-a blocat acceleratia (s-a accelerat rau de tot). l-am oprit, dupa care am incercat sa-l pornesc, moment in care se auzea ca si cum ar fi frecat ceva. am deschis motorul si am gasit o bucata de piston rupta din el (un coltisor inpartea dejos, probabil cum a lovit in tacheti). am observat ca biela avea joc in partea de jos in tacheti (asa mi-a zis un "cunoscator" care apoi a reusit sa imi rupa imbusul in bloc). dak miscam de biela (fara piston pus) nu se auzea nimik, dar cand am pus pistonul (inainte sa bag ulei in motor) s-a auzit un timp.

si acum. cat de grava e situatia? ar trebui sa schimb pistonul? sa desfac motorul complet sa vad care e problema cu jocul ala? am blocul dus sa ii scot nimbusul din el... o sa il montez azi. sunt de pe langa timisoara (jebel).

a, inca ceva, cand am venit cu el mi-a luat vre-o 6% (am bagat amestec de 20ml ulei la 1l benzina). e bine

va multumesc. sper sa gasesc ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfaci tu sau cineva care se pricepe si nu rupe nimic in el :bounce:, schimbi tot ce are joc, tot ce este stricat sau pare sa aibe urme de uzura, asta daca vrei sa nu prea ai probleme cu el. numai bine!

 

 

bine, si consumul de 6%?

 

tocmai am cumparat un motor (vanzare-cumparare, respectiv radiere). mai am numerele. cat timp pot circula cu el asa? are verificare + asigurare

capacul de la carburator (ala de jos, unde este plutitorul) era prins in 2 suruburi, prin urmare capacul ala era putin cascat. tipu la care am fost a zis ca nu porneste din cauza ca trage aer fals. se poate?

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

....(un coltisor inpartea dejos, probabil cum a lovit in tacheti)....

....capacul de la carburator (ala de jos, unde este plutitorul) era prins in 2 suruburi, prin urmare capacul ala era putin cascat. tipu la care am fost a zis ca nu porneste din cauza ca trage aer fals. se poate?

 

....bine, si consumul de 6%?....

 

1. Tacheţi? La motorul în doi timpi? :baldy:

 

2. Da! Ai aer fals, mult! Nu doar la carburator! D-aia ţi se şi turează în halul ăla!

 

3. Consumul de 6% la un motor cu uzuri nici nu e mare!

 

Pune mîna pe un manual, vezi că este pe forum, apoi pune mîna şi pe chei, desfă-l, vezi că nu muşcă, aşa o să înveţi, aşa am învăţat aproape toţi posesorii de comuniste... de nevoie şi de plăcere :lol:

 

Toate bune! :bounce:

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Ai aer fals, mult! Nu doar la carburator! D-aia ți se Âşi turează în halul ăla!

 

 

si pe unde mai poate trage aer? restul pare etans (s-ar putea sa si fie). iar compresia la motor e super buna, dupa cum zic unii.

ms pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Ai aer fals, mult! Nu doar la carburator! D-aia ți se Âşi turează în halul ăla!

 

 

si pe unde mai poate trage aer? restul pare etans (s-ar putea sa si fie). iar compresia la motor e super buna, dupa cum zic unii.

ms pentru raspuns

 

Cel mai des, între cilindru Âşi cartere, dacă e garnitura ciupită, sau între cilindru Âşi chiulasă, acolo nu e garnitură de obicei (caută urme vizibile de mizerie udă), sau pe la galeria de admisie a carburatorului, acolo ai o garnitură de klingherit sau două garnituri de klingherit Âşi una de teflon... plus exact ce ziceai tu, carburatorul in sine să nu fie etanÂş (dacă zici că e bună compresia, astea două din urmă pot să fie cauza probabilă) Ar mai putea fi neetanÂşe simeringurile de la ambielaj.

 

Sfatul meu e să-l desfaci, să vezi exact ce piese au uzură Âşi să schimbi tot ce e de schimbat. Cu ocazia asta te familiarizezi cu motorul. Caută nr. lui Zoli din Tg MureÂş, chiar aici în topic - ceva mai în urmă, vezi că aduce piese pentru ETZ. Spor la treabă!

 

Toate bune! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai des, între cilindru şi cartere, dacă e garnitura ciupită, sau între cilindru şi chiulasă, acolo nu e garnitură de obicei (caută urme vizibile de mizerie udă), sau pe la galeria de admisie a carburatorului, acolo ai o garnitură de klingherit sau două garnituri de klingherit şi una de teflon... plus exact ce ziceai tu, carburatorul in sine să nu fie etanş (dacă zici că e bună compresia, astea două din urmă pot să fie cauza probabilă) Ar mai putea fi neetanşe simeringurile de la ambielaj.

 

Sfatul meu e să-l desfaci, să vezi exact ce piese au uzură şi să schimbi tot ce e de schimbat. Cu ocazia asta te familiarizezi cu motorul. Caută nr. lui Zoli din Tg Mureş, chiar aici în topic - ceva mai în urmă, vezi că aduce piese pentru ETZ. Spor la treabă!

 

Toate bune! :bounce:

 

 

super multumiri pt cicloburu

si totusi, un manual pt mz-etz250 unde gasesc? a, sa fie in engleza (romana cred ca cer prea mult)? m-am uitat pe forum dar nu am gasit

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

super multumiri pt cicloburu

si totusi, un manual pt mz-etz250 unde gasesc? a, sa fie in engleza (romana cred ca cer prea mult)? m-am uitat pe forum dar nu am gasit

 

Apăi, dacă-i bal, bal să fie!

 

Ia uite ce-ți dă tata, ție Âşi tuturor celor care au nevoie! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apăi, dacă-i bal, bal să fie!

:bounce: :baldy: :lol: :lol:

am gasit problema (e de la partea de jos a bratului - ala de din motor). tre sa mai desfac si chestia aia si gata.

iar in legatura cu zoli.... (cel cu partile de mz), nu-l gasesc... deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apăi, dacă-i bal, bal să fie!

 

Ia uite ce-ţi dă tata, ţie şi tuturor celor care au nevoie! :baldy:

 

 

Continuare de ieri! Că mi-a murit netu'!

 

Deci, toate arhivele sînt împreună! Inclusiv cea din postul precedent, pe care l-am citat aici! Le-am schimbat la toate extensia din "rar" în "zip" pentru a putea fi ataşate. Schimbaţi-le înapoi extensia şi dezarhivaţi-le pe toate în acelaşi loc. Este o carte foarte bună!

 

Toate bune! :bounce:

Editat de cicloburu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...