Sari la conținut

Mzuri


John Paul
 Share

Postări Recomandate

are dreptate peter...din pacate asa e calitatea pieselor...nu se compara cu cele originale si preturile sunt cam umflate fata de cat sunt piesele unguresti (identice)

sa nu uitam ca santem pe 2 doua roti ,piesele de 2 lei ne pericliteaza viata,

sant multzy pe aceaszta idee dar nu au curajul sa o szpuna nici pe net :kick:

 

oricum mory virgina degeaba te feresty :crack: :lol: :lol: :P

asta era o vrb :D :crack: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 363
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie careva ce diferente sunt intre ETZ-ul 250 si ETZ-ul 251. am gasit unul de 250 tare eeeeftin si l-as lua pentru piese

Din acte stiu eu roata spate difera, la 250 e pe 18", si ceva prin carburator. Si forma rezervorului. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema mea cu mz-ul este urmatoarea. merg sa zic..2-3 km cu ea...si dupa aia se opreste si incepe sa curga benzina pe la carburator. cineva mi-a zis ca se blocheaza plutitorul. am mai observat ca bujia este umeda dupa toata chestia asta..deci se inneaca. mentionez ca nu are filtru de benzina..daca ajuta la ceva. deci...cum as putea sa rezolv problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema mea cu mz-ul este urmatoarea. merg sa zic..2-3 km cu ea...si dupa aia se opreste si incepe sa curga benzina pe la carburator. cineva mi-a zis ca se blocheaza plutitorul. am mai observat ca bujia este umeda dupa toata chestia asta..deci se inneaca. mentionez ca nu are filtru de benzina..daca ajuta la ceva. deci...cum as putea sa rezolv problema?

toata problema este din carburator nu stiu ce mz ai !

daca e de 175 sau 250 es sau etz problema e plutitorul.

ce mz ai sati dau detalii. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. problema mea cu mz-ul este urmatoarea. merg sa zic..2-3 km cu ea...si dupa aia se opreste si incepe sa curga benzina pe la carburator. cineva mi-a zis ca se blocheaza plutitorul. am mai observat ca bujia este umeda dupa toata chestia asta..deci se inneaca. mentionez ca nu are filtru de benzina..daca ajuta la ceva. deci...cum as putea sa rezolv problema?

sal. daca odata inchide plutitoru si nu curge benzina si dupa un timp incepe sa curga ii sigur din filtru. puneti un filtru universal de benzina pe furtunu ce vine de la rezervor si nu o sa mai ai probleme. numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! de obicei mz-ul meu porneste la prima peda. cateodata nu pornea fiindca nu-i venea benzina in carburator. am descoperit ca acea gaurica din busonul rezervorului era infundata si benzina nu se putea scurge. am desfundat-o, m-am mai plimbat si am scapat motoreta pe partea dreapta la vreo 30km/h. am incercat sa o pornesc dar nu a mai vrut. am verificat tot ce mi-a venit in minte: am scanteie puternica, bujia nu este nici ancrasata, nici uda, carburatorul nu este infundat(daca vreau pot sa ud bujia din 4 pedale fara contact), benzina este bine amestecata, segmenti noi si compresie buna, totul pare a fi perfect; cu toate astea nu porneste, nici macar nu da semne ca ar vrea sa porneasca. s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? multumesc

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca nu ai facut, verifica platina si "punerea la punct". Cind i-si baga 'aghiuta coada un sobor de popi nu-l scoate". Nu se stie ce s-a intimplat pe acolo cind ai "culcat-o. Retine ce spun acum. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie pe 6v stie cineva pe unde mai gasesc si eu?

6V-5A :kick: i-am dat si lui ozzy doua bucati si s-au descurcat pe comunista 100% a lui...sper sa mearga si asta la tine, dar trebuie pusa intai la incarcat ca e moarta :crack:

 

da-mi un pm sa vedem cum facem...ti-o dau gratis pt mz-ul tau :lol: (daca vrei sa si vezi cum arata, vezi in motocicleta comunista 100% a lui ozzy undeva pe la sf :agree: )

 

@andrei_d: ma, tu te pricepi, nu esti chiar asa in pom cu motoarele, si chiar ma mir ca nu ai reusit sa o pornesti...ce spui tu aici ma face sa ma scarpin in cap :D asadar, daca ai scnateie, pistonu merge oe cilindru, compresie ok si tot nu porneste, esti sigur ca aprinderea ta nu s-a dereglat in urma cazaturii si da scanteia cand e plecat pistonu in padure?cam asta ar putea fi...asa ca, verific-o tata :lol: pusese kyvacka distanta exacta pt es pe undeva pe aici...da-i pm, in caz ca nu stii :P

 

ne auzim la o bere sa vad ce maini ti-ai rupt dupa cazatura :agree: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi dimineata i-am dat pedale de mi-a venit rau si tocmai cand ma saturasem am observat ca toba scotea ulei ars cu putina apa in el (o fi condens?). nu stiu cum a juns apa aia in toba. la-am scos pe strada, l-am impins vreo 10-15m, a pornit, l-am turat de 2 ori aproape de maxim, apoi l-am oprit. de dimineata si pana acum l-am pornit de vreo 20-25 de ori si porneste cel mult la a doua peda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...Cosmin ma numesc si sunt din Ploiesty ;.....am si eu un MZ dar numai k nu este ETZ este un TS...an de fabricatye din 1980....fabrikta in ultimul an a acestui tip de moto...ptr k dupa cum stin din "81 a inceput fabricarea de ETZ.....cu frana pe disc si multe imbunatatiri aduse ...... :cheers:

Oricum l-am luat de la un mosuletz...de la tzara..unde era statut de catyva ani buni ptr k este cu numere vechi.......il tinea intr-o camarutza ...ferit de ploaie si zapada..dar nu si de animalutzele din scorburile casei.. :bounce: ......l-am adus aksa...si in 2 zile l-am facut bucaty...demontat...si curatat , schimbat piese , in alte cuvinte reconditionare... :D ; acum sunt in stadiu final cu el...numai k am dat de o problema care ma cam chinuie...k mi s-a rupt arcul de la racul de pornire si mai dureaza ceva pana il fac....am sa pun cateva poze cu el de cand l-am adus aksa...plin de mizerie....hehe....pe viitor voi pune si cu el reconditionat......am sa pun si o poza cu partea electrik poate ai va trebuii cuiva...numai k este pe 6 volti fatza de ETZ kre este pe 12 voltzi :peace:

post-16980-1175867154_thumb.jpg

post-16980-1175867188_thumb.jpg

post-16980-1175867219_thumb.jpg

post-16980-1175867253_thumb.jpg

post-16980-1175867378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

as avea nevoie de o indrumare.nu stie cineva de unde as putea cumpara pt MZ BK350,o cruce cardanica

noua? am inteles ca exista magazine in Germania cu tot felu de piese pt MZ-uri de toate tipurile si timpurile.sau daca este cineva care se ocupa cu piese de MZ-uri si aduce la comanda.dar vorba lu Peter "sa fie original".chiar ca nu am nevoie de piesa contrafacuta.

post-15325-1176416411_thumb.jpg

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Au disparut chiar toti cei priceputi la mz-uri? :crack:

nu imi ramane decat sa ma duc sa ma inbat :cheers:

 

nu cred ca reglarea aprinderii electronice o poti face tu, du la un mecanic priceput.

 

Stiti careva de unde pot cumpara o careva pt far, cu parbriz. ceva ca in pozele de mai sus cu TS-ul!!!

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...