Sari la conținut

Gsxr1000 Vs R1 Vs Zx10r Vs Cbr1000rr -an 2006


SILVIU.C
 Share

Care e cea mai cea dintre cele patru?  

311 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

gsx tare si frumos

r1 frumoasa si nebuna

zx frumos si brutal de tare

1000rr...mai slabut dar pt mine cel mai frumos si sigurul ce mi-l doresc :D

dupa mine toate sunt bestiale si nu are sens sa le comparam si sa ne certam...

dar ati inteles ca sunt un fan HONDA convins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e 1000rr-ul slabut ,doar cei care au "pretentia" ca il duc la limita :D

Ps:si eu in ,adancul sufletului, fan honda :P :)

pai asa zic majoritatea...ca-i mai slab, mai greu...etc

eu am un 929 2001 si am incercat 1000rr...jos palaria :D

pot sa zic ca acum al meu mi-a ramas mic sau ca ma starnge... :)

Editat de sebi77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e ceva diferenta ,nu?....in jurul a 20de cai(parca 150cp 929 fata de 172cp -1000rr),astia da se simt ...dar cand sunt diferente de 2 ,3cai nu stiu cati ar putea sa-si dea seama de diferentele intre ele(iar eu ma iau dupa ce spune producatorul-referitor la putere-nu dupa cine stie ce "testari" in beciul blocului :) )

 

 

Ps:mie ,personal mi s-a parut 954-le mai micut ca 1000rr-ul...pur si simplu asa mi s-a parut.Parerea mea :D

 

Pps:raspunsul de mai sus i se adresa lui sebi77 :P

 

silviu, inceteaza odata pentru totdeauna....nu e deloc slab 1000rr, ci doar "simtibil" mai slab in comparatie cu celelalte , si asta o simte oricine accelereaza in acelasi fel cu oricare din mobrele dupa 2004

Dar nu contest ca x e mai slaba sau mai puternica ca y, tot ce contest este ,ca TU CA OM ITI ESTE IMPOSIBIL sa faci acea deosebire de 0,1sec....e LOGIC ca nu poti simti ca om acea diferenta,cu aparate de masura se fac acele masuratori si se fac diferentele si nu dupa spusele dupa ureche ale unuia si altuia,atata tot :)

 

 

Ps:hai sa te iau si altfel:da-te tu cu K5-ul la liniuta cu unul cu 1000rr ,iar cel cu 1000rr sa fie PUTIN mai cu skill....ce zici ,ai sa pierzi sau ai sa castigi? :D Iar acele masuratori se dau ca niste medii a mai multor timpi ,nu m-am urcat pe ea si am scos 5 sec sau 3 sec si gata asta scriu...nu ,se fac niste medii sunt destul de testate inainte sa dea acele masuratori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, la united motors pe dyno teste mai toate 1000rr-urile au iesit cu puteri intre 137 a lui costin si 145 a lui nkz la roata......k5-urile au scos peste 155 LA ROATA......nu mai am ce comenta....vezi ca ai mesaj privat

lasa ce spun producatorii, uita-te pe toate testele dyno si o sa vezi ca 1000rr are cu MULT sub ceilalti ....viata reala nu reclame :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa inteleg ca producatorii mint sau ca s-au trezit "minti luminate" sa verifice puterea la roata ,la spite ,la semnalizare etc etc?!?!??!....ma indoiesc sa minta un producator iar daca sunt asa de relevante ,oare ei nu au bani sa cumpere un stand de testare si sa dea puterea la roata?!? :D ....si sa cred testarile "underground" unde au iesit diferente de vreo 10cp intre ele?!?!? :D (binenteles ca acolo era vorba de preparari mai ceva ca la HRC :P )

 

 

 

Ps:mesajul e la misto sau sa il iau serios ,caci miram-as sa nu stii nr lui Seba?!?! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, eu iti spun ce am vazut cu ochii mei la united....acelasi tester pe toate....inca ceva....de ce nu crezi ca honda ar minti asa grosolan in leg cu puterea? yamaha a declarat vreo 1250 rpm mai mult decat poate REAL motorul lui r6 2006....think about it :) sint sigur ca ai citit de gafa asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoric ,dar ai vazut si ce a facut Yamaha?!??...banuiesc ca da ,dar nu vrei sa spui: a fost de acord sa le returneze banii celor care au comandat un r6 ,asta daca nu puteau trece peste acel prag psihologic. Deci ,au gafat-o si au si reactionat ,deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai certati aiurea...toata lumea stie ca miarul de la honda e cel mai puturos..

Un prieten a trecut de la gixxer 750 (nu stiu anul, totusi peste 02) la zx-10r si apoi la fireblade 04 si cica merge ca o caruta fireblade-ul..si se mai aude si naspa pe deasupra (ascultata de mine)...

Silviu, coxanelu nu cred ca se referea la cele 0.1 ms sau cat or fi, ci la forta pe care o simti cand "trage"..nu ne luam dupa datele din manual, ci despre feelingul pe care il simtim cand suntem calare pe ele.Asta conteaza cel mai mult dupa parerea mea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din miniexperienta mea pot spune ca 1000 rr-ul pierde teren de la treapta a 2a in sus fata de K5 care trage sustinut indiferent de viteza si de treapta de viteza

O alta diferenta este manevrabilitatea superioara a k5-ului.

Diferentele astea se vad doar la curse si pe autostrada, pentru strada sunt alte calcule.

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a trecut de la gixxer 750 (nu stiu anul, totusi peste 02) la zx-10r si apoi la fireblade 04 si cica merge ca o caruta fireblade-ul..si se mai aude si naspa pe deasupra (ascultata de mine)...

Silviu, coxanelu nu cred ca se referea la cele 0.1 ms sau cat or fi, ci la forta pe care o simti cand "trage"..

Am participat anul trecut la o discutie intre "reiserii" din bucuresti si au inceput sa se certe ca zx10-le(model2004-2005) e mai rapid ca K5-ul(eu taceam malc si ascultam) si nu mai stiu apoi care dintre ei a zis un lucru interesant:daca e cel mai violent ,asta inseamna ca e mai rapid??! :)

 

nu ne luam dupa datele din manual, ci despre feelingul pe care il simtim cand suntem calare pe ele.Asta conteaza cel mai mult dupa parerea mea
Pai daca te iei dupa feeling ia un zx10(model 2004-2005-cel 2006 am inteles ca e pistol cu apa pe langa cel 2005,in ture joase si medii) ,e cel mai naravas dintre toate ,dar oare e si cea mai puternica? :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu, de multe ori violenta inseamna putere, acceleratie si ce mai vrei tu...

Ai ignorat partea cu feelingul despre care vorbeam eu...chiar daca una accelereaza putin mai tare ca alta, faptul ca o simti mai brutala, mai nervoasa te face sa ti-o doresti mai mult..unii prefera honde-le ca sunt mai blande totodata..

Pt strazile din Romania nu cred ca ne luam motoare cat mai puternice (30 de cai in +/- de la 100CP in sus sunt inutili pe strada dupa parerea mea), ne luam motoare care ne fac sa ne simtim cat mai bine calare pe ele.

Pe mine de exemplu ma impresioneaza cum trage pana in 120kmh si nu viteza maxima...am mers cu motoare mai mari ca ale mele (in spate) si drept sa fiu, nu am ramas foarte impresionat de ele.(bine, e diferenta destul de mare intre 70 si 110 cai spre exemplu) dar nu atat de mare incat sa-mi doresc cu ardoare mai multa putere...

Cum ai zis si tu intr-un anume post...cat timp nu suntem pe circuit diferentele sunt infime pt omul de rand...dar daca unuia i se pare ca fireblade-ul e mai puturos si vrea ceva mai brutal/puternic este problema lui..Si sa fim seriosi, cam toata lumea (chiar detinatori de honda) recunoaste ca honde-le sunt mai puturoase..Putin ce-i drept.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din miniexperienta mea pot spune ca 1000 rr-ul pierde teren de la treapta a 2a in sus fata de K5 care trage sustinut indiferent de viteza si de treapta de viteza

O alta diferenta este manevrabilitatea superioara a k5-ului.

Diferentele astea se vad doar la curse si pe autostrada, pentru strada sunt alte calcule.

sa inteleg ca esti posesor de 1000rr si dupa cum vad cu experienta peste mine.

bun de acord cu voi mai putini cp la roata.

dar fiabilitate?

si lamuriti-ma stabilitatea pe curbe. am inteles din tot ce am citit ca sta foarte bine pe curbe...

e un mit sau realitate??? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand aveam eu r1 98....cam pe cand ai inceput tu sa imi devii fan :D....habar nu aveam sa bag mana in gaz, asa ca despre acel model pot spune ca a fost cel mai frumos din generatia lui :D

 

oricum cred ca era mult mai BRUTAL pentru ca nu stia sa controleze puterea cum o face k5-ul cu injectia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...