Zvastic Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 In viitor nu stiu ce or sa mai copieze , am inteles ca hyosungurile astea erau cam ultimele motorete..probabil ca sunt in faliment deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Bai petrule,ce i-ai facut frate schimbatorului lu' motanel,ca abia iese/intra in viteza . Chiar mi-a lasat o impresie nasoala schimbatorul ala,habar n-am cum poate el sa mearga asa... Ca o parere personala,Hyosungul arata bine,dar minusurile : e prea greu,trage prost (asa mi se pare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) la fabricarea motorului de pe hyosungurile astea au ajutat si niste ingineri de la suzuki, in fapt hyosungurile sunt niste copii wannabe dupa suzuki SV ...dar ce conteaza, daca merge si functioneaza si motorul rezista.........da-i bice! Editat Iunie 24, 2009 de StefanLeonte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 la fabricarea motorului de pe hyosungurile astea au ajutat si niste ingineri de la suzuki, in fapt hyosungurile sunt niste copii wannabe dupa suzuki SV ...dar ce conteaza, daca merge si functioneaza si motorul rezista.........da-i bice! adevarat...ala de 650 cred ca e facut dupa SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iunie 24, 2009 Autor Share Postat Iunie 24, 2009 functioneaza si motorul rezista.........da-i bice! Asta asa este.. P.S. - am facut 300 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 ma, voi aveti ce aveti cu hyosungurile astea. stiti cum se zice...daca nu poti lauda ceva, mai bine te abtii si nu mai spui nimic, right? daca ati v`ati informa ati descoperii ca hyosung detine peste 50% din piata moto din australia si noua zeelanda. au inceput sa se dezvolte si in marea britanie si germania in ultimii ani. motorul e pur suzuki, construit in japonia. daca ati desface carenele si l`ati studia atent, ati vedea. ma rog, nu am timp de explicatii, ma duc la masa. dar nu mai veniti cu (,) comentarii rautacioase. mai ales pe un topic pe care nu aveti ce cauta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iunie 24, 2009 Autor Share Postat Iunie 24, 2009 ma, voi aveti ce aveti cu hyosungurile astea. stiti cum se zice...daca nu poti lauda ceva, mai bine te abtii si nu mai spui nimic, right?daca ati v`ati informa ati descoperii ca hyosung detine peste 50% din piata moto din australia si noua zeelanda. au inceput sa se dezvolte si in marea britanie si germania in ultimii ani. motorul e pur suzuki, construit in japonia. daca ati desface carenele si l`ati studia atent, ati vedea. ma rog, nu am timp de explicatii, ma duc la masa. dar nu mai veniti cu (,) comentarii rautacioase. mai ales pe un topic pe care nu aveti ce cauta. Adevar graieste baiatu` asta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Si inca ceva...a se scoate din capu plebeilor ca este Chinezarie! bai Asia e cam mare....si nu-ti toti chinezi! Plus, pt cei care nu stiu, BMW isi face motoarele in fabrica de la Kymco (Taiwan, adica Republina Chineza) si sunt foarte bune - pt modelele G 650 Xchallenge, G 650 Xmoto si G 650 Xcountry....si culmea, motoarele astea merg bine, is fiabile si sunt si de calitate...asa ca....(trageti voi concluzia)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Cu parere de rau rog vreun admin sau oricine sa inchida acest topic,din simplu motiv ca nu ai cu cine.Aia se injura acolo,cativa vor sa vorbeasca despe Hyosung,ca doar de asta e topicul,altii continua sa spuna ca Hyosung e chinezesc si e copie dupa Suzuki,eu in-afara de cadru la 125/250 care seamana cu cadrul GS-ului de 500 nu vad nimic asemanator.Nu stiu sa fie vreun Suzuki de 125 v2 la 75 de grade racit pe aer/ulei.Da nah,lasa-i ca ei "ie" copii cul.Ganditi-va,Honda/Yamaha/Suzuki cum o fost la inceput?Da nah,nu se poarta sa gandesti.Numai bine si ne vedem in alta tara,pentru ca asta nu are scapare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Aia care spun ce spun de rau is niste mancatori de caca,hyosungu e un motor corean sub licenta suzuki foarte bun.Sa-l stapanesti sanatos alynush si iti urez multi km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 hyosungu e un motor corean sub licenta suzuki foarte bun. ce inseamna frate sub licenta suzuki? eu nu am sustinut ca e copie sau chinezarie...am zis doar ca firma hyosung incearca sa copieze oarecum designul care prinde bine la public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hyobusa Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 vad ca e o discutie aprinsa aici;)) adev hyosungu copiaza la desing suzuki si la anumite piese....vb din experientza proprie....mi s;a stricat busonul la hyosung si am pus de pe un suzuki bandit;)) in rest nush ce sa va zis cu 90 la suta suzuki....asa mi;au zis si mie de la magazin.....dar din moment ce motoreta e buna si nu am probleme cu ea.....putea sa fie facuta si cu first bike=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Hyosung nu e sub nici o licenta facut,fabricile sunt proprii iar si piesele la fel.Da,au avut colaborari cu Suzuki,dar atat.Si in legatura cu copiatul,si brand-urile mari copiaza,un exemplu ar fi tobele,acum fiind o moda cu toba sub motor.Vine o marca cu o idee si daca prinde la public anul viitor si celelalte marci vor folosi acea idee,mai mult sau mai putin.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian9292 Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 asa cum aprilia si yamaha au copiat mono-bascula de la ducati, asa cum toti au copiat furca upside-down cand au inventat`o cei de la kawasaki si multe altele...cum zice paul..toti copiaza, mai mult sau mai putin. eu sunt cel putin multumit de motorasul meu si sper sa fiu mult timp de acum inainte. si cred ca scrie clar la numele topicului "Grupul DETINATORILOR de hyo.." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Oameni buni hyosung e sub licenta suzuki.Majoritatea pieselor provin de la suzuki.Iar cel care le deseneaza e cel ca a proiectat primu gsx-1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Oameni buni hyosung e sub licenta suzuki.Majoritatea pieselor provin de la suzuki.Iar cel care le deseneaza e cel ca a proiectat primu gsx-1000. ce inseamna frate sub licienta asta? explica-mi si mie... si gsx-1000 e proiectat de un singur om..eu imi cumpar doua hyosung-uri si daca le DESENEAZA un PROIECTANT....designeru doar le picteaza.... nu te ataca...opinia mea este (DOAR OPINIA MEA) ca nu prea stii ce vorbesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Daca ar fi sub licenta Suzuki atunci in talon ar scrie Suzuki,ar fi Suzuki.Piesele nu sunt facute,crede-ma ca Hyosungul meu a fost desfacut in proportie de 90 % si pe nici o piesa nu scrie Suzuki,sau nici macar semnul.Toate sunt facute "indoor".Si din contra,Hyosung facea piese pentru Suzuki,nu invers,citeste istoria firmei Hyosung.Pentru cunoscatori intre China si Koreea e o diferenta enorma,pentru multi e aceeasi chestie.Da nah,daca nu scrie RS undeva pe el nu-i bun de A1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 (editat) Daca desfac seatu lu tata,care e sub licenta vw am sa gasesc piese pe care scrie vw?NU. Iar faza cu proiectantu...nu bag mana-n foc e doar din auzite....tot aici pe forum zicea cineva.Dar pentru piese bag Editat Iunie 26, 2009 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Oameni buni hyosung e sub licenta suzuki.Majoritatea pieselor provin de la suzuki.Iar cel care le deseneaza e cel ca a proiectat primu gsx-1000. taci din gura ca esti complet pe dinafara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Daca desfac seatu lu tata,care e sub licenta vw am sa gasesc piese pe care scrie vw?NU. Iar faza cu proiectantu...nu bag mana-n foc e doar din auzite....tot aici pe forum zicea cineva.Dar pentru piese bag parca era faza sa nu vorbim din auzite... ia baga capu` sub aripa lu` taicatu de la seat...nu scrie VW pe amortizor? daca nu scrie eu iti dau exeo al meu cadou bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_slim Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Daca desfac seatu lu tata,care e sub licenta vw am sa gasesc piese pe care scrie vw?NU. Iar faza cu proiectantu...nu bag mana-n foc e doar din auzite....tot aici pe forum zicea cineva.Dar pentru piese bag Ma bag si io ca musca-n lapte..da pot sa zic ca mi permit fiind si eu posesor de hyosung, dar, daca ai baga ochiu sub capota masinii tatalui tau te asigur ca gasesti ceva cu stema vw, si nu vbesc din auzite, mama avand vw, si pe multe piese scrie seat. Ambele fac parte din aceeasi corporatie isi mai "imprumuta" piesele, iesind mai ieftin asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 Ma bag si io ca musca-n lapte..da pot sa zic ca mi permit fiind si eu posesor de hyosung, dar, daca ai baga ochiu sub capota masinii tatalui tau te asigur ca gasesti ceva cu stema vw, si nu vbesc din auzite, mama avand vw, si pe multe piese scrie seat.Ambele fac parte din aceeasi corporatie isi mai "imprumuta" piesele, iesind mai ieftin asa. that`s right. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Inca un post in plus pentru alinush ) LE: Sfat : in locu vostru imi faceam streetfight hyosungu , arata super piesa , cand l-am vazut de la distanta nu mi-am dat seama ca e hyosung , deci apucati-va de dezasamblare Bafta. Editat Iulie 7, 2009 de zvast!c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Inca un post in plus pentru alinush ) LE: Sfat : in locu vostru imi faceam streetfight hyosungu , arata super piesa , cand l-am vazut de la distanta nu mi-am dat seama ca e hyosung , deci apucati-va de dezasamblare Bafta. cu cat dati jos mai multe piese de pe el...cu atat arata mai bine PS: incepeti cu motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 cu cat dati jos mai multe piese de pe el...cu atat arata mai bine PS: incepeti cu motoru Daca ai pune niste pedale la `onda probabil ai avea de 3x mai multa viteza. p.s. - bafta la dezmembrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.