Daniel Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Salut, am o aprilia rs50 iar bateria e de 6v. Moarta. Am cautat tot de 6volti, insa n-am gasit (deocamdata). Ma batea gandul sa pun una de 12v fiindca am gasit asa ceva. Acum intrebarea este: trebuie sa ii pun vreun regulator de tensiune ca sa "scoata" 6volti? Sau o las asa, cu 12 volti? Poate sa apara vreo problema? Becurile de la far am vazut ca sunt de 12 volti (scrie pe ele). Altceva cu care as putea avea probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator to45 Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 Trebuie verificat daca nu cumva instalatia este chiar de 12 v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Postat Ianuarie 19, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2004 Trebuie verificat daca nu cumva instalatia este chiar de 12 v. Si cum verific chestia asta? La ce-am vazut pana acum rs50, am vazut ca instalatia e de 12 volti, insa am vazut numai modele 2000-2001 cel mai vechi pe cand al meu e din 97 zice-se.. Uite ce-am gasit: http://www.speed-sports.com/motorcycles/ap...odels/RS50.html Generator 12V - 105W http://www.nettuno.it/fiera/powerhouse/rid...550/moto_st.htm Generator 12V-85W Intr-adevar, becurile de la a mea sunt 12v/35w cum scrie acolo....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 E imposibil ca o aprilia RS din 97 sa foloseasca instalatie pe 6 volti....pana si rusii au abandonat solutia asta pe dinam prin anii '80 pentru ca e ineficienta. E usor de aflat ce tip de instalatie ai...iti trebuie doar un voltmetru.Masori voltajul la bornele bateriei cu motorul turat...pentru 12 v ar trebui sa ai un curent de incarcare de 13,9 - 14,2 volti, dar merge si cu mai putin, oricum peste 12. E posibil ca RS-ul tau sa aiba ca generator un magnetou, nu alternator, care sa includa si aprinderea electronica , si alimentarea pentru restul sistemelor, dar oricum in baterie trebuie sa-ti ajunga curent continuu (redresat). Cat despre intrebarea ta...daca pui baterie de 6 pe instalatie de 12 o fierbi si e kaput repade.Daca pui baterie de 12 pe instalatie de 6 ...bateria aia nu se va incarca niciodata , pentru ca nu are tensiune destula.Adik merge la inceput pana se consuma si dupa aia trebuie incarcata la redresor...in functie de ce crocodiuli ai tu prin instalatie, poti sa parlesti cate ceva daca-i pui baterie cu voltaj mai mare decat trebuie. Hai ca ori te-am lamurit, ori te-am incurcat mai tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator to45 Postat Ianuarie 20, 2004 Share Postat Ianuarie 20, 2004 Incearca sa citesti ce este inscriptionat pe demaror. Eu cred ca inst. este de 12 v. Totusi , da-mi un tel. 2602999, pentru lamurirea situatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Ianuarie 23, 2004 Share Postat Ianuarie 23, 2004 Eu nu stiu ce baterie ti-ar trebuie, dar daca vrei una de 6v ai doua optiuni: 1. iei una de 12 v fara acid, o tai in 2 lipesti o bucata de plasti unde ai taiat(asta iti poate face unu priceput la bare de protectie pe la masini), pui acid si ai 6v.(eu am facut asa pt un ij 56 si merge gantz) 2. cumpar eu o baterie pe 6v din suceva din bazar si ti-o trimit cu plata ramburs. Treaba e ca ar fi bine sa zici si o forma/intensitate a bateriei. Bateria ti-o trimit uscata, tu tre sa te ocupi de acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Ianuarie 24, 2004 Share Postat Ianuarie 24, 2004 Nu cred ca e bine sa te grabesti cu bateria de 12 V fara sa studiezi ca lumea inainte pentru ca : - daca ai aprindere electronica o poti praji - daca ai electromotor il poti praji - daca ai un generator pentru 6 V, in cel mai bun caz va fi ineficient complet - orice alt echipament electric sau electronic ar putea avea de suferit. Parerea mea e sa te gandesti bine, nu e imposibil, dar cerceteaza inainte, ca dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Ianuarie 27, 2004 Share Postat Ianuarie 27, 2004 este posibil ca sistemul sa aiba 6 V chiar daca este din '97 daca ai demaror este sigur pe 12V 6V se foloseste doar la modele de curse care nu au demaror in special la motocros avand in vedere ca motorul de pe RS este acelasi cu cel de pe RX ... daca ai avut baterie de 6 pe instalatie de 12 V ... de aia era moarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 Poi daca generatorul de curent e de 12V,cum scrie in linkul de mai sus,atunci cum dreacu sa nu fie acumulator de 12?Uita-te si pe generatorul de la motor,dar m-as mira sa fie altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mz2 Postat Februarie 9, 2004 Share Postat Februarie 9, 2004 daca vrei pot sa iti cumpar eu o baterie noua de 6 v si ti-o trimit prin posta suna-ma mai bine si m,ai vorbim 0726223395 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.