Survolaj Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Bataile pot fi de la orice in motor... Pot fi de la : Supape ( adica pastile cat si supapa indoita, rupta ) Lant distributie - aferente lui : patine si intinzator Cuzineti Ambreiajul poate sa faca motorul sa bata, sa caraie...mai mult se aude la ambreiaj De la cutie... Sunt o gramada de posibilitati. Mie mi-a aparut un zgomot ca o bataie si se auzea sus. Am citit pe ici pe colo si am mai strans galeria de evacuare...se pare ca scapa pe acolo, se auzea ca un clinchet, o bataie usoara. Asta ca sa iti dai seama cam cum e cu bataile la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Bataile pot fi de la orice in motor... I agree... Tot ce mai poti face e sa iei un stetoscop si sa asculti Asta in cazul in care chiar vrei sa iti faci urechea Edit: bataile pot fi de oriunde, ar fi mai bine zis Editat Iulie 10, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ooopsss Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? eu zic sa il vinzi..cam multe bat si nu prea mai aitimp sa de bucuri de el... Glumeam..si eu am un CBR 600 F3 din 98 si am aceleasi batai.... o bataie puternica la accelerarea brusca .... si zornaeli care scad in intensitate daca actionez ambreiajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Iulie 29, 2009 Autor Share Postat Iulie 29, 2009 eu zic sa il vinzi..cam multe bat si nu prea mai aitimp sa de bucuri de el... Glumeam..si eu am un CBR 600 F3 din 98 si am aceleasi batai.... o bataie puternica la accelerarea brusca .... si zornaeli care scad in intensitate daca actionez ambreiajul.... dap,dar acea tacaneala doar la relanti de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allexx_2 Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salut, am si eu o bataie asemanatoare. Am dat jos intinzatorul de lant, i-am scos arcul, l-am intins, montat la loc, nu s-a mai auzit vre-o 3 saptamani. Acum se aude din nou. Cum ziceau si alti membrii de pe forum, merge pus un intinzator de F3 cu mici modificari la el, dar lumea (service-uri, service honda, altii) nu recomanda acest lucru. Eu vreau acum sa caut un arc asemanator mult mai teapan si rezolv problema cu bani si timp mai putin. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salut, am si eu o bataie asemanatoare. Am dat jos intinzatorul de lant, i-am scos arcul, l-am intins, montat la loc, nu s-a mai auzit vre-o 3 saptamani. Acum se aude din nou.Cum ziceau si alti membrii de pe forum, merge pus un intinzator de F3 cu mici modificari la el, dar lumea (service-uri, service honda, altii) nu recomanda acest lucru. Eu vreau acum sa caut un arc asemanator mult mai teapan si rezolv problema cu bani si timp mai putin. Bafta Si eu am o bataie.. il aduc pe Jackie Chan pe Arnold Swartarbranza si pe Jean Cloude Van- Doamna Baieti, am un prieten care are un prieten, care are mai multi prieteni cu CBR`uri Si cum zice si Alex, lantul este de vina. Schimbati kit`ul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) Iata cum mi-am modificat intinzatorul hidraulic. Se demonteaza intinzatorul si se da o gaura de 4.9 mm, se poate da si cu 5 dar ideal este 4.8 sau 4.9. Gaura se da cu o masina de gaurit verticala daca este posibil, se fileteaza cu un tarod de 6. Cand dati gaura in intinzator va trebui sa scoateti supapa din interior (se arunca). Montati un surub de 6 mai lung (5.5 cm) si o piulita de 6 pentru contra. In pistonasul intinzatorului mai bagati o "bucsa" (eu am taiat un surub de 8). Pentru operatiunea asta ideal e sa demontati si capacul de la distributie pentru a efectua intinderea cat mai corect. Se intinde lantul impingand patina la maxim cu o surubelnita, se strange surubul la intinzator si invartiti motorul 2 ture dupa care verificati iar intinderea. Daca lantul este intins se slabeste surubul intinzatorului pentru a lasa un joc de 1-2 mm. Acest joc va fi dispare la pornire deoarece intinzatorul va fi unul mixt, mecanic si hidraulic. In viitor reglajul se va face "la mana" fara a demonta capacul de distributie. Operatia a fost un succes total eliminand orice zgomot de distributie si a durat 45 de minute timp in care s-a consumat si ceva bere PS: Se recomanda ca aceasta operatiune sa fie facuta de un mecanic (competent). Editat August 11, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat August 11, 2009 Autor Share Postat August 11, 2009 (editat) si crezi ca acea tacaneala la relanti poate fi de la intinzator? ps:am tot ce mi trebe pt a face aceasta operatiune,numai sa fiu sigur ca este de acolo!! Editat August 11, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) si crezi ca acea tacaneala la relanti poate fi de la intinzator? ps:am tot ce mi trebe pt a face aceasta operatiune,numai sa fiu sigur ca este de acolo!! chiar daca nu e de acolo tot rezolvi o problema, macar stii ca nu e de la lant/intinzator. vezi ca de la intinzator nu se arunca decat supapa. Editat August 11, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? frate, prea urat face, du te cu ea la un service bun, ma indoiesc ca e de la sistemul de distributie ca am si eu problema asta dar sunetul e un ''zornait'' la decelerari si la accelerari bruste cand e scoasa din viteza, nu bataie cum ai tu. apropo: are multi km motorul? ce bagi in el, 10w40 sau 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat August 11, 2009 Autor Share Postat August 11, 2009 frate, prea urat face, du te cu ea la un service bun, ma indoiesc ca e de la sistemul de distributie ca am si eu problema asta dar sunetul e un ''zornait'' la decelerari si la accelerari bruste cand e scoasa din viteza, nu bataie cum ai tu. apropo: are multi km motorul? ce bagi in el, 10w40 sau 15w50? are 70 mii si am bagat de curand motorex 15w50 semi syntethic,dar nu se aude mereu de ex am mers ieri cu ea si nu s a mai auzit delok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boris_Tl Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 mi-au zis baietii de la honda cta ca atunci cand cedeaza lantul nu poti sa stai lnaga motor ca asa de tare huruie...e aas?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 salutare!revin iar cu o intrebare:la relanti cand trag de ambreiaj motorul merge fara sa vibreze delok si cand ii dau drumul vibreaza putin si se si aude altfel...poate fi rulmentul de presiune??? Rulemntul de la oala de ambreiaj, mai mult ca sigur ... e boala hondelor asta ... Mesaj completat acum se aude la relanti o tacaneala(dar nu mereu) de parca e diesel,ce parere aveti? ori ai traseul unfundat de la intinzator ori e intinzatorul varza, de nu iti face tot timpul asa ... daca a inceput sa iti faca dintrodata mai mult ca sigur s-a rupt vreo patina (am mai intalnit chestia asta la un zx4r) ... schimba distributia - lant, patine si intinzator ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 mi-au zis baietii de la honda cta ca atunci cand cedeaza lantul nu poti sa stai lnaga motor ca asa de tare huruie...e aas?? buba e de la intinzator...cbr ul f2 il are hidraulic si pana nu creste presiunea in linie....e normal sa bata un picut...se recomanda a nu l ambala plana pana nu se formeaza presiunea mai sus mentionata.e relativ normal. tragi socul,dai buton,porneste,iti aprinzi o tigare si cand te frige la unghii:))te pui in miscare...:De buba tuturor intinzatoarelor hidraulice dar nu e bai..atata vreme cat bataia dispare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Decembrie 16, 2009 Autor Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) am mai gasit pe youtube un cbr cu un sunet identic si se pare ca era intinzatorul! cumpar unul nou sau sa incerc sa l fac manual? ps:asa se auzea si motorul meu inainte de a schimba uleiul dupa care si a schimbat sunetul ! Editat Decembrie 16, 2009 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 am mai gasit pe youtube un cbr cu un sunet identic si se pare ca era intinzatorul! cumpar unul nou sau sa incerc sa l fac manual? ps:asa se auzea si motorul meu inainte de a schimba uleiul dupa care si a schimbat sunetul ! Se aude parca e diesel ... daca al tau se aude la fel iti sugerez sa schimbi toata distributia, sau macar intinzatorul si lantul, la f2 din cate stiam eu intinzatorul e hidraulic, el intinde saracu dar daca lantu e la maxim si patinele tocite ... . La un f2 cu sunet identic am schimbat initial numai intinzatorul, pentru ca ii daduse ala de la magazin din greseala lant pt f3 parca, pana a venit lantul corect a mers numai cu cu intinzatorul, si tot se auzea. La inceput ca un tractor, apoi se auzea mai incet, dar tot batea, cand a venit si lantul bataia a disparut. Precizez ca patinele erau uzate cam 1mm din grosime (din 12-15 dimensiunea totala a patinei) si nu au fost schimbate pentru ca nu a vrut proprietarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 se potriveste lantul + pinioane de pe un F2 pe un F3 ?? si mie imi tzacane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 se potriveste lantul + pinioane de pe un F2 pe un F3 ?? si mie imi tzacane Nu, la f3 e mai lung din cate stiam eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Am citit cu mare atentie toate posturile de aici si am ajuns la concluzia ca doar corleone are idee cu ce se mananca mecanica. ceea ce se aude la motorul tau este strict legat de distributie , lant, patina, intinzator. iti recomand cand confectionezi acel intinzator de lant distributie sa ai grija cum faci reglajul, caci ar fi pacat sa ti se rupa si sa intri la cheltuieli mai mari decat face. bafta si spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Nu, la f3 e mai lung din cate stiam eu. ca sa fiu 100 sigur, ca m'am exprimat gresit mai sus . Se potriveste setul de DISTRIBUTIE ( lant pinioane intinzatoare) de la un F2 la F3 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Asta nu stiu sa iti zic, cand am schimbat distributia, piesele au fost luat de la un magazin, lantul era mai lung si un pic mai ingust decat lantul de la f2 ce trebuia inlocuit, ulterior am aflat de la proprietar cand l-a schimbat ca ii daduse din greseala lant de f3 ... Mesaj completat Am citit cu mare atentie toate posturile de aici si am ajuns la concluzia ca doar corleone are idee cu ce se mananca mecanica. ceea ce se aude la motorul tau este strict legat de distributie , lant, patina, intinzator. iti recomand cand confectionezi acel intinzator de lant distributie sa ai grija cum faci reglajul, caci ar fi pacat sa ti se rupa si sa intri la cheltuieli mai mari decat face. bafta si spor la treaba. N-ar fi mai simplu sa isi cumpere omu macar un intinzator nou decat sa riste sa isi futa tot motorul? Aaaa era sa uit, mersi ca m-ai luminat , am sa ma las de mecanica si de dat sfaturi ... Editat Ianuarie 4, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Am citit cu mare atentie toate posturile de aici si am ajuns la concluzia ca doar corleone are idee cu ce se mananca mecanica. As mentiona (cu falsa modestie) ca PRACTICA este mama invataturii. E bun si internetul dar nu tine loc de scoala. Editat Ianuarie 4, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 mao, nu vrei tu sa te lasi de sfaturi? sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Ianuarie 17, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2010 salutare! inainte de a schimba uleiul am avut motul(din ce spunea proprietarul) si se auze ca o tacaneala dar acum dupa ce am pus motorex semi sintetyc 15w50 a inceput sa faca mai urat ca inainte. multumesc de sfaturi mao! ps:inca nu am umblat la distributie,astept sa se mai incalzeasca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.