Sari la conținut

Am Patit-o Si Eu


declspec
 Share

Postări Recomandate

Sa facem introducerea clasica: "n-am crezut ca o sa ajung sa scriu aici, bla-bla-bla". Problema este ca se pare ca sunt printre primii din acest sezon. :cheers:

 

Se da:

 

1 bucata motociclist (adica eu) care vine din directia blvd. Vasile Milea (iesirea metrou statia Politehnica) spre Cotroceni. Banda a 3a (primele 2 fiind full). Viteza 40-50 km/h.

 

1 bucata masina (DACIA) care vrea sa iasa din curtea facultatii de electronica, sa intersecteze toate cele 3 benzi ale bulevardului si sa faca stanga spre spre Connex (acolo unde vroia el sa treaca e un fel de scuar, trecere).

 

1 bucata dubita oprita pe banda 2 pentru a-i permite daciei sa intersecteze bulevardul (dubita = vizibilitate "zero" spre banda 2 si 1).

 

1 bucata masina care a traversat bulevardul dar care s-ar putea sa ma fi salvat de la o lovitura mai serioasa.

 

Rezolvare:

 

Eu merg pe banda a 3a si la 100m de mine vad o masina care vrea sa iasa din scuar si sa traverseze intreg bulevardul spre intrarea in curtea facultatii de electronica. Masina sta oprita pe partea stanga si vazand asta incep sa claxonez ca sa ma asigur ca ala ma vede/aude. Masina respectiva ignora claxonarea mea si travereseaza bulevardul. In tot acest proces eu deja actionasem frana, pentru a fi pregatit de orice intamplare neasteptata.

Eu, gandindu-ma "bine ca a trecut masina fara incidente", mai merg inca 2-3 metri si in momentul cand depasesc dubita care era pe banda a 2a (prin fata dubitei 1 sec in urma trecuse masina despre care va spuneam mai sus) - din senin apare dacia care ma loveste in toba dreapta si piciorul drept.

Eu incercand sa reactionez cumva cat mai repede am tras un pic de frana fata, nu foarte tare, insa din cauza impactului si a inertiei, eram deja in zbor peste partea stanga fata a motocicletei. In fata ochilor vedeam bordura si am reusit sa ma gandesc ca trebuie sa ma intind cat mai mult ca sa nu cad chiar pe bordura. Cu ultimile forte am aterizat pe umar (sau pe cot - nu mai tin minte) si m-am rostogolit ca un fotbalist care credea ca a scapat de ultimul aparator (asta inainte de a fi secerat de picioarele acestuia). :D Aterizarea am facut-o pe acea "banda" care desparte sensurile de mers. Acolo - doar pamant, deci aterizarea a fost mai moale.

Kamisaki a cazut pe partea stanga si a ramas cu motorul pornit (brrr-brrr-brrrrr).

 

Concluzii:

M-am ridicat de jos stupefiat (nu-mi venea sa cred ca am patit-o), am oprit motorul si l-am rugat pe soferul care m-a lovit sa ma ajute sa o ridic pe Kamisaki.

Eu n-am patit nimic. O singura julitura pe interiorul piciorului (in spatele genunchiului drept) - probabil din cauza frecarii piciorului de rezervor in timpul impactului. Una bucata unghie rupta (probabil s-a agatat in manusa).

Kamisaki are toba dreapta indoita. Scarita dreapta spate indoita, aproape rupta (asta s-a agatat de cuiul de remorcaj de la dacie si i l-a indoit). Hai ca vine partea "frumoasa": ambele semnale s-au rupt din carena! Acum probabil va trebui sa schimb carenele. :laugh: Oglinda din stanga si maneta de ambreiaj - "julite".

 

Eu aveam casca, manusi (cu protectii), geaca cu protectii. Gecii tin sa-i multumesc pe aceasta cale - probabil m-ar fi durut umarul destul de tare daca nu aveam protectii. :lol:

 

Motocicleta mea este luata in leasing de la Orestte, si inca nu am aflat detalii despre cum vom proceda cu reparatia ei. Oricum, apreciez orice informatie despre cum ati reusit sa va reparati motocicleta dupa un accident (dacia este asigurata la astra). Ce probleme apar, unde se poate repara, etc.

 

Asfalt uscat! :laugh:

 

P.S.: Atasez o schema a accidentului.

post-7122-1142863177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo ca inca ne mai poti povesti patzania ta!

in privinta asigurarii...ai grija cu ajtia de la astra;sunt mari jepcari;sfatul meu este sa-l ameninti pe soferul conservei ca mergi la i.m.l.,iti scoti certificat medico-legal si ii faci dosar penal,asta in cazul in care nu-ti cumpara el toate pisele noi;am ajuns odata la mana unui soarece oparit(aka:agent constatator) de la astra si mi-a dat totul de "reparat",desi era o dauna cu multe piese de inlocuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urarile de bine! Sper sa rezolv cu reparatiile cat mai repede pentru ca planificam sa fac un drum mai lung inainte de sarbatorile de Pasti. Acum, sincer, nu stiu daca o sa mai plec :laugh:

 

Asfalt uscat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu era sa am masina facuta praf intr-o chestie de genul asta : ies de pe o strada mai mica intr-un bulevard.. opreste masina pe banda 1, opreste pe banda doi, inaintez in fata lor si am asigur pe sensul urmator ca nu vine nimic din dreapta, DAR surpriza un nene se gasise sa depasasca coloana pe contrasens si era sa ma loveasca ... ....

 

acum stiu ca oricand vad ca o masina incetineste sau opreste ceva se intampla si ma asigur...

 

eu cred ca in locul tau daca vedeam duba oprita opream si am uitam ce se petrece..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca esti tu bine, dar cum ai rezolvat cu soferul, Politia, pagubele, etc ? :laugh:

Soferul - un tip tanar, ca si mine. Speriat un pic de cele intamplate, dar bucuros ca n-am patit nimic. Am mers impreuna la politie, am stat 4 ore, dupa care politistul ne-a facut constatarea. Foarte de treaba politistul. Soferul daciei a ramas fara permis 30 zile (minim). Mi-a parut rau de el (baiat de treaba), dar asta este.

Maine ma duc sa fac constatarea cu agentul de la astra. Cineva mi-a spus ca se pot repara carenele. Stiu, dar prefer sa mi le schimbe. Am mai observat ca in momentul cand schimb vitezele se aude un zgomot ciudat (un "trosc" mai puternic) - probabil s-a slabit ambreiajul. Am incercat sa-l mai strang de la maneta (am o rotita acolo cu 5 nivele), dar nu s-a modificat mare lucru. :laugh:

Problema va consta in cat de "flexibil" o sa fie agentul de constatari.

 

acum stiu ca oricand vad ca o masina incetineste sau opreste ceva se intampla si ma asigur...

 

eu cred ca in locul tau daca vedeam duba oprita opream si am uitam ce se petrece..

Ma consider un motociclist prudent, DAR coloana de masini era intinsa pana la semaforul de la Cotroceni (pe bulevardul Iuliu Maniu, pe portiunea ceea, intotdeauna se circula bara la bara dimineata). Si pentru ca banda a treia era libera, ca sa nu fac slalom printre masini, am ales sa merg pe-acolo. Dubita era oprita, dar eu nu am stiut asta. Eu am "stiut" ca ea sta pentru ca nu are unde sa se miste inainte. In plus, am scris ca o alta masina trecuse prin fata dubitei cu doar 2-3 secunde inainte (deci avea sens ca dubita sa fie oprita).

 

In fine - am stat mult si m-am gandit daca as fi putut evita accidentul. In concluzie mi-am dat seama ca DA - daca ma duceam astazi cu tramvaiul la birou! Cred ca fiecare sofer care a avut un accident (fie din vina lui sau nu) s-a gandit daca l-ar fi putut evita. In momentul cela cea mai buna solutie mi s-a parut sa reduc viteza cand a trecut masina prin fata dubitei si cam atat. Poate data viitoare, intr-o situatie asemanatoare, o sa opresc pentru ca o sa-mi fie frica sa nu patesc acelasi lucru.

 

Asfalt uscat! :cheers:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa facem introducerea clasica: "n-am crezut ca o sa ajung sa scriu aici, bla-bla-bla". Problema este ca se pare ca sunt printre primii din acest sezon. :cheers:

 

Se da:

 

1 bucata motociclist (adica eu) care vine din directia blvd. Vasile Milea (iesirea metrou statia Politehnica) spre Cotroceni. Banda a 3a (primele 2 fiind full). Viteza 40-50 km/h.

 

1 bucata masina (DACIA) care vrea sa iasa din curtea facultatii de electronica, sa intersecteze toate cele 3 benzi ale bulevardului si sa faca stanga spre spre Connex (acolo unde vroia el sa treaca e un fel de scuar, trecere).

 

1 bucata dubita oprita pe banda 2 pentru a-i permite daciei sa intersecteze bulevardul (dubita = vizibilitate "zero" spre banda 2 si 1).

 

1 bucata masina care a traversat bulevardul dar care s-ar putea sa ma fi salvat de la o lovitura mai serioasa.

 

Rezolvare:

 

Eu merg pe banda a 3a si la 100m de mine vad o masina care vrea sa iasa din scuar si sa traverseze intreg bulevardul spre intrarea in curtea facultatii de electronica. Masina sta oprita pe partea stanga si vazand asta incep sa claxonez ca sa ma asigur ca ala ma vede/aude. Masina respectiva ignora claxonarea mea si travereseaza bulevardul. In tot acest proces eu deja actionasem frana, pentru a fi pregatit de orice intamplare neasteptata.

Eu, gandindu-ma "bine ca a trecut masina fara incidente", mai merg inca 2-3 metri si in momentul cand depasesc dubita care era pe banda a 2a (prin fata dubitei 1 sec in urma trecuse masina despre care va spuneam mai sus) - din senin apare dacia care ma loveste in toba dreapta si piciorul drept.

Eu incercand sa reactionez cumva cat mai repede am tras un pic de frana fata, nu foarte tare, insa din cauza impactului si a inertiei, eram deja in zbor peste partea stanga fata a motocicletei. In fata ochilor vedeam bordura si am reusit sa ma gandesc ca trebuie sa ma intind cat mai mult ca sa nu cad chiar pe bordura. Cu ultimile forte am aterizat pe umar (sau pe cot - nu mai tin minte) si m-am rostogolit ca un fotbalist care credea ca a scapat de ultimul aparator (asta inainte de a fi secerat de picioarele acestuia). ;) Aterizarea am facut-o pe acea "banda" care desparte sensurile de mers. Acolo - doar pamant, deci aterizarea a fost mai moale.

Kamisaki a cazut pe partea stanga si a ramas cu motorul pornit (brrr-brrr-brrrrr).

 

Concluzii:

M-am ridicat de jos stupefiat (nu-mi venea sa cred ca am patit-o), am oprit motorul si l-am rugat pe soferul care m-a lovit sa ma ajute sa o ridic pe Kamisaki.

Eu n-am patit nimic. O singura julitura pe interiorul piciorului (in spatele genunchiului drept) - probabil din cauza frecarii piciorului de rezervor in timpul impactului. Una bucata unghie rupta (probabil s-a agatat in manusa).

Kamisaki are toba dreapta indoita. Scarita dreapta spate indoita, aproape rupta (asta s-a agatat de cuiul de remorcaj de la dacie si i l-a indoit). Hai ca vine partea "frumoasa": ambele semnale s-au rupt din carena! Acum probabil va trebui sa schimb carenele. :laugh: Oglinda din stanga si maneta de ambreiaj - "julite".

 

Eu aveam casca, manusi (cu protectii), geaca cu protectii. Gecii tin sa-i multumesc pe aceasta cale - probabil m-ar fi durut umarul destul de tare daca nu aveam protectii. :D

 

Motocicleta mea este luata in leasing de la Orestte, si inca nu am aflat detalii despre cum vom proceda cu reparatia ei. Oricum, apreciez orice informatie despre cum ati reusit sa va reparati motocicleta dupa un accident (dacia este asigurata la astra). Ce probleme apar, unde se poate repara, etc.

 

Asfalt uscat! :laugh:

 

P.S.: Atasez o schema a accidentului.

post-7122-1142863177_thumb.jpg

 

 

Asta e....ai mai invatat ceva!

 

Sfat:

- ai grija unde-ti repari carenele, stai langa ei, sau daca n-ai cum, cand e gata inspecteaza bine...si daca ceva nu e ca inainte faci scandal.

Cel mai bine spune-le de la inceput ca daca nu vor arata ca la inceput (carenele) nu dai banii.

Ai grija cu ce suruburi iti prind carenele,.....mie mi-au prins o aparatoare cu "holdsurub" pt. lemn.

Multi pierd din suruburile/ piulitele "originale"!

 

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e....ai mai invatat ceva!

 

Sfat:

- ai grija unde-ti repari carenele, stai langa ei, sau daca n-ai cum, cand e gata inspecteaza bine...si daca ceva nu e ca inainte faci scandal.

Cel mai bine spune-le de la inceput ca daca nu vor arata ca la inceput (carenele) nu dai banii.

Ai grija cu ce suruburi iti prind carenele,.....mie mi-au prins o aparatoare cu "holdsurub" pt. lemn.

Multi pierd din suruburile/ piulitele "originale"!

:laugh:

Multumesc pentru sfaturi! Dupa cum ziceam mai sus (poate sunt eu naiv :laugh: ) - eu sper sa mi le schimbe. La mine semnalele sunt prinse direct in carene (au niste placute de metal care se insurubeaza in fibra de sticla). Ei, problema este ca acea zona de unde se prind ele - s-a rupt! Acum semnalele stau "agatate".

 

Pun o poza cu semnalul stanga. Dupa cum vedeti el se mai tine. In partea dreapta s-a rupt cu totul, dar nu cade - se tine agatat in fire si in bucatica de fibra care a ramas imprejurul semnalului.

 

Asfalt uscat! :cheers:

 

Semnalul stanga:

post-7122-1142875495_thumb.jpg

 

Scarita spate si toba (aici m-a lovit de fapt):

post-7122-1142875604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ma'ngrozesc, bine ca n'ai iesit mai rau!

Era s'o patesc si eu cu o faza d'asta cu un camion oprit "aiurea" aproape de o trecere, de atunci opresc mai mereu cand vad ca se opreste vreunu' pe vreo banda langa mine.Chiar daca nu vad posibile "obsstacole" ma gandesc k daca a oprit ala a vazut el ceva...PARANOIK nu? bine k am ratat "pietonu" de venea de dupa camionu' de mai sus, si vreo doua conserve in 2 cazuri asemanatoare, ca pot sa traiesc si cu ideea de paranoic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...