Sari la conținut

Ktm Duke 1/2


Postări Recomandate

Redeschid topicul aici dat fiind faptul ca nu am primit nici un raspuns la cel de la motociclete de strada ( nu stiam unde se incadreaza mai bine ).

In primul rand, salut, in al doilea... Ma gandeam sa imi schimb motocicleta, am un kawasaki zxr 400 si in cautarile mele pe internet m-am impotmolit la ktm duke 2. In mod normal o sportiva de capacitate cilindrica mai mare ar fi fost prima pe lista dar tinand cont de faptul ca:

1. circul 80% din timp prin oras

2. am 1.94 , ~90 kg (arat ridicol pe zxr)

3. locuiesc in Timisoara (gropi, cratere pe aproape toate strazile)

Revenind.. ma intereseaza in mod special daca aceasta motocicleta isi merita pretul (care conform unor site-uri de specialitate este destul de piperat), daca da... intrebarea urmatoare ar fi, tinand cont de inaltimea mea, cat de confortabila este (zxr-ul ma omoara la drumuri mai lungi). Am mai citit pareri ale unor detinatori de duke-uri si mi s-a parut cel putin ciudat sa aflu ca sta destul de prost la capitolul fiabilitate, sa fi fost vorba de ghinionisti ?

 

Multumesc anticipat pentru feedback,

Bogdan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te pot ajuta ! :cheers:

Nu stiu prea multe despre KTM DUKE..... sorry

 

Eu ti-as propune sa te gandesti la o varianta enduro (avand in vedere ca esti inalt)

Eu enduro vreau sa-mi iau (cand mi-oi lua)

 

Este inalta , ai stabilitate , viteza aprox 130-140 , ceva offroad , excelenta pentru gropile din oras :laugh: , si cred eu o pozitie mai comoda in timpul mersului.......

 

Bafta !

 

 

P.S. din cate stiu eu duke-ul nu prea a avut succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca un enduro touring ti se potriveste mai bine.

(Ptr. Pepsi.... ala e superduke). Duke are 620 cmc. Tot e mic pt un tip foarte inalt. Se potriveste rulajului in oras....dar unul sportiv. Si atunci nu te mai gandesti la intretinerea mai scumpa. Ca fiabilitate, nu sunt probleme - este un motor foarte verificat, dar trebuie sa-i faci service-ul la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt 80% prin oras nu mi as pune nicodata problema de altceva decat scuter sau supermoto(aici intra si duke).pentru cei 20% in afara orasului(deci nu numai offroad) nu se merita sa cumperi un enduro.de asemenea, as lua numai duke 2, duke 1 e mai putin fiabil, dar intretinerea oricum trebuie facuta corect, la orice motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu DukeI.

Nu l-am tinut prea mult insa, pentru ca m-am suit pe el dupa un CBR 600, si din pacate nu prea se pot compara. Mi-am luat cbr1000 dupa aceea :moto:

 

+E un motor super, atata timp cat nu iesi la drum lung.

+ Aspect beton, foarte rar

+ Power si fun cat incape + wheelie la greu, stoppie nu prea am incercat, dar la 140 de kg sunt sigur ca in 2 saptamani nu va mai fi nici o problema

+Sunet mai fain ca pe chopper :moto: - un Remus din fabrica si ca aftermarket gasesti dupa pofta inimii.

+In starea originala, consum intre 4.5 si 6.5.

+ Frane extra

+ Manevrabilitate super

+ Intretinere usoara (mai putin cauciucirile pe care le gati in 5000 km)

+ Bateria nu e necesara - are magnetou/dinam

+ rezistent si fiabil

+ pe curbe e "arma" - dai cu scaritele pe jos, chiar daca este MULT mai inalt decat un super-sport.

 

0 Gropile nu-l scarbesc, dar nici nu-i plac - ce sa-i faci diametrul rotii tot de 17 este - noroc cu suspensiile de

de enduro.

0 Daca iti iei Duke 1 - nu ai demaror - nu-i problema, daca-i schimbi si carburatorul porneste destul de bine.

0 Acceleratie mi sa parut dementiala - dar la 120 e cam gata, la 140 nu te mai gandesti la depasiri. La 160

deja incep sa-ti se lungeasca mainile - te faci parasuta, ca tu n-ai sa fluturi la kg pe care le ai :moto:

0 Este destul de scump,dar isi merita banii daca il folosesti pentru "fun"

 

- FRANA de motor ca la Monocilindru - din pacate si cu rateurile de rigoare -

- Rezervor original mult prea mic - 11 l - nici nu te-ai suit bine pe el si trebuie sa te uiti dupa urmatoarea benzinarie.

- Vibratii ceva mai putine decat la LC4 - are balansor - dar tot trebuie sa fixezi suruburile cu LOCTITE daca

nu vrei sa le strangi tot la 500 km (daca le mai gasesti) :moto:

tot din cauza vibratiilor/socurilor am schimbat si becurile destul de des.

- Seaua nu iti permite sa faci mai mult de 300 km pe zi, iar a 2-a zi inca nu vei fi sigur ca vei vrea sa pleci la

drum...e "putin" cam tare

- Chiar daca are doua locuri, este un monopost - confort pentru copilot - ZERO - pe langa duduitul tobei,

vibratiile sunt amplificate "in coada" si saua e si mai incomoda in spate, chiar daca e mai lata, este mai

subtire.

- nu poti pune tankrucksack

- nu prea ai loc de bagaje

- necesita camere chiar daca cauciucurile sunt tubeless (are genti spitate)

- Motorul are gene sportive din cele mai alese, nu vei pute merge "normal" prin oras decat cu conditia sa-l chinui. (relanti-ul este dat in carte intre 800-1200 RPM) - deci ca sa mergi normal va trebui sa-l tii in cel putin 3000-3500 altfel te zgaltaie

 

Impresie generala: Merge la drum lung putin mai tare ca un DNEPR, dar nu atat de confortabil si este jucaus si manevrabil ca un enduro mic, dar nu ai sa iesi la enduro cu el (decat daca-i pui roti enduro) - si e pacat sa-l porcesti.

 

Sfat1: Daca nu ai de gand sa faci drift si show cu el, nu are rost sa dai banii pe el.

 

Iti trimit pe PM o adresa de e-mail de la un amic - Lucian - tot din timisoara - are (avea asta-vara) un dukeII, poate te lasa o tura sa vezi, inainte sa te hotarasti doar din auzite.

 

URA, si bafta.

 

@ Pepsi: Tu vorbesti despre SUPERDUKE - "fratele" mai mare cu 2 in V, nu de DukeI (620ccm), II (640ccm)

 

EDIT: vad ca univet a facut si el remarca asta.

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...