Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 moto in cauza: Yamaha TDM 850 din 92 am o problema, dupa ce se incalzeste un pic motoru cam dupa 10 min de mers incepe sa imi scada turatia. la mine sta la 1400 rpm si scade brusc la 1100 si apoi creste la loc. dureaza cam 1 secunda chestia asta faza tampita e ca trebuie sa turez tare motoru cand plec de pe loc, si e aiurea rau, in mers insa nu are treaba asta dupa ce trec de 3000 rpm stateam si ma gandeam poate am prins vreun furtun de benzina pe undeva si nu trage cum trebuie cand sta la relanti? unde sa ma uit? ce sa caut? rezervorul era plin cu benzina iar pompa de benzina este vacuumatica, nu am filtru de benzina. nu stiu ce sa va mai zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 ca sa nu mai deschid alt topic am si eu o intrebare aici(scuze CAVALERU) de cand am motocicleta(aprox 2 ani si 15 mii km) nu am schimbat niciodata filtru de benzina, iar relantiul e cam neregulat, se plimba acul turometrului in sus si in jos aprox 2-300 rpm, nu sta ''teapan'' niciodata intr-o turatie anume. s-a mai discutat pe alt topic problema asta dar chestia cu filtrul de benzina am uitat sa intreb.posibil sa fie asta una din cauze? in rest motorul trage, nu da in nas, e totul ok. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 poate fi o problema din carburatoare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 general notions: furtune gatuite (slabe sanse dar check it). filtru de benzina e ok? robinetul de benzina e ok? carburatia e ok? daca toate astea sunt ok, jocul la supape, distantele dintre came si tacheti/pastile ce ai tu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Aer fals, contact imperfect la fisha, aprindere defectuoasa, carburatie varza, compresie slaba pe unul din cilindrii etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 mama cate sunt poate fi de la bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 In general (daca nu sunt si alte probleme) relantiul neregulat este cauzat de uzura la tuburile emulsoare si/sau acele de dozaj (uneori invizibila cu ochiul liber). Poti incerca sa mai cobori nivelul cu 1-2mm fata de valoarea recomandata de producator. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 acele de dozaj sunt la minim deja. am facut asta ca sa scad consumul. dar problema asta abia a inceput sa se manifeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 acele de dozaj sunt la minim deja. am facut asta ca sa scad consumul. dar problema asta abia a inceput sa se manifeste Acele de dozaj nu influenteaza relantiul ci zona de "low-middle" rpm. Eu m'am referit in primul rand la uzura tuburilor emulsoare care, fiind in contact direct cu acele de dozaj, de obicei se uzeaza impreuna (uzura este mai vizibila cu ochiul liber pe acele de dozaj). Nu stiu daca ai facut bine ca ai pus acele pe dozaj pe "minim", adevarata economie de combustibil se realizeaza prin gasirea amestecului optim si respectiv functionarea motorului in parametrii optimi. Avand in vedere ca acele de dozaj regleaza amestecul in zona considerata "de croaziera", prin saracirea fortata a amestecului se poate obtine (probabil) o oarecare reducere a consumului insa reversul medaliei este ca va creste si temperatura... Cea mai sigura metoda de reglare a carburatiei este "Dynotest"ul impreuna cu analizorul de gaze. Din pacate, eu unul cel putin, nu am gasit un atelier moto care sa faca asa ceva... Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 Acele de dozaj nu influenteaza relantiul ci zona de "low-middle" rpm. Eu m'am referit in primul rand la uzura tuburilor emulsoare care, fiind in contact direct cu acele de dozaj, de obicei se uzeaza impreuna (uzura este mai vizibila cu ochiul liber pe acele de dozaj). Nu stiu daca ai facut bine ca ai pus acele pe dozaj pe "minim", adevarata economie de combustibil se realizeaza prin gasirea amestecului optim si respectiv functionarea motorului in parametrii optimi. Avand in vedere ca acele de dozaj regleaza amestecul in zona considerata "de croaziera", prin saracirea fortata a amestecului se poate obtine (probabil) o oarecare reducere a consumului insa reversul medaliei este ca va creste si temperatura... Cea mai sigura metoda de reglare a carburatiei este "Dynotest"ul impreuna cu analizorul de gaze. Din pacate, eu unul cel putin, nu am gasit un atelier moto care sa faca asa ceva... Ride SAfe! consumul a scazut in urma acestei operatiuni cu 1,3l ai si tu dreptate ca ar trebui sa reglez si amestecul dar asta costa, in curand o voi face dupa ce curat carburile si le sincronizez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.