Sari la conținut

Intilnirea posesorilor de Yamaha Virago!


axicos
 Share

Postări Recomandate

Pai:

- Liviu

- Philip

- Irina

 

nu pot decat joi.

 

Eu si Adi putem si si.

 

Deci mai ramane Razvan sa zica daca poate miercuri sau joi... dar se pare ca in acest moment se tinde catre ziua de joi. So....

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 691
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Then it's settled!

 

Joi sa fie. Voi reveni cu detalii odata ce pot confirma rezervarea.

 

Dex daca poti ajunge si vrei, da un telefon inainte sa comandam ciolanul.

 

Restul: :lol: :lol: :lol:

Mesaj completat

Rezervarea este facuta pentru astazi la ora 19:30 pe numele Andrei Cosmin.

 

Va astept diseara.

 

:D

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

de marti pana azi m-am plimbat cu bizonu meu.... :) sambata am fost la Ploiesti la plimbare... era soare si frumos.

 

week-endu urmator as prefera sa ma duc la Veliko Tarnovo..... ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu a vrut sa porneasca aseara ..... Era descarcata bateria .....Am incarcat-o si mai incerc si azi :)

A mea a pornit din prima Sambata, dupa ce am sters-o si i-am dat o fata comerciala (adica pornit la prima cheie dupa ce statuse ~2 luni afara, cu tot cu baterie ;) ). Am facut un drum cu ea Sambata ziua de i-am facut plinul.

 

Am mai iesit cu ea Duminica la pranz si m-am intors seara si totul a fost ok.

 

Ei bine, astazi la 17:00 nu a mai avut chef sa porneasca -- se pare ca am laudat-o prea repede. Baterie ok, sigurante ok, bujii ok -- cand am si cand n-am scanteie. O pun pe seama frigului, mai incerc in mijlocul zilei zilele urmatoare :| daca o sa mai am baterie (parca n-as cumpara redresor pentru o singura utilizare ...). Daca n-o sa mai am baterie, am sa aflu pe pielea mea cum e cu impinsul motorului ca sa porneasca (experienta pe care n-am mai incercat-o pana acum).

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este ok. Este si noua, si buna. Totusi, atunci cand dai la automat de mai multe ori, conform scenariului clasic (si cu frig afara): {

Vii la motor, bagi cheia si pui contact, apesi pe butonul rosu, astepti si asculti sa termine pompa de benzina de umplut camerele de nivel, tragi socul, apesi pe butonul gri, se invarte de 3 ori fara nici o incercare de explozie -- iei mana de pe buton si inghiti in sec. Incepi sa te gandesti ce ai facut prost (adica incerci sa alergi cu mintea mai repede decat te alearga rusinea si frustarea din spate :) ) si prima varianta care iti vine in minte e ca iarasi ai atins fara sa-ti dai seama acceleratia si ai inecat-o (sau ca e una din zilele alea din luna cand are chef sa plece doar cu socul la 1/2 desi e frig afara ca in frigider).

Respiri adanc, inchizi socul, inchizi acceleratia si apesi iarasi pe butonul gri -- unu, doi, trei (nimic, nici macar un rateu) -- deschizi usor acceleratia (unu, doi -- iarasi nimic, in mod normal pornea imediat si nervos cand ii faceam asta).

Deja moralul e la pamant, apesi pe butonul rosu, tai contactul si incepi sa te gandesti. Iti faci de lucru in incercarea de a gasi o explicatie stiinitifica pentru ceva ce nu tine de stiinta. Nu de alta dar stii ca e totul okay, pur si simplu nu vrea sa porneasca. Nu acum, nu azi ... Ratiunea iti impune insa sa nu te lasi prada basmelor asa ca cu un gust amar in gat scoti cheia din contact si desfaci saua pasagerului, scoti trusa de scule, scoti imbusul din ea si desfaci cu scarba capacul din dreapta al cilindrului din spate. Te intinzi apoi dupa cheia de bujii si dupa 14-17, scoti pipa, desfaci bujia injurand in gand si ... supriza: bujie curata, colorata normal. Spatiul e ok, fara ulei, fara cenusa ...

Bagi bujia in pipa si o proptesti de cilindru, bagi cheia in contact ... butonul rosu, butonul gri -- unu, doi ... scanteia e galbena si abia vizibila, ca un LED pe o baterie consumata. Vaporii de benzina ies cu putere din cilindru si ameninta sa te ameteasca -- deci ai si compresie, ai si aprindere.

Partea ta optimista iti spune ca "bine ca s-a intamplat in fata casei si nu la ~500Km departare de orice asezare umana" asa ca schitezi un zambet fortat, pui totul la loc si dispari inapoi in casa.

}

... se consuma din ea. Evident, conform legii lui Murphy, invartitul motorului de 10 ori consuma (pare-se) mult mai multa baterie decat tinutul ei in frig 2 luni :-D

 

Philip_HD> daca nu se schimba nimic, cel mai probabil am sa ti-l cer Miercuri in prima parte a zilei (la ce ora poti/vrei) si am sa ti-l inapoiez Miercuri seara. Multumesc anticipat.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal Dexter

 

daca vrei sa vin sa te ajut, din cat am inseles ca tu stai in Dr. Taberei si io locuiesc acolo. iti aduc voltmetru sa masor bateria, am si releu de incarcare (daca vrei sa aduca Philip e ok) si sa arunc o privire la motocicleta ta (e pasiunea mea.... la cat am mesterit la fosta :o si la noua actuala am mai mesterit )

s-ar putea sa fie si filtru de aer (daca a stat afara si ploaie/zapada pe motor si e posibil sa fie infundat filtru de aer) trebuie urmarit pas cu pas....

daca vrei sa vrb pe mess ... YM-ul meu e pe profilu meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i dea al' de sus 1000 de ani de sanatate lu' nenea Philip_HD ca mi-a imprumutat redresorul ieri seara si am tinut bateria toata noaptea la incarcat iar azi de dimineata, pe ploaie (!), a pornit fara probleme :-) Pe ploaie, adica ploua pe mine si pe cutia cu sigurante si pe baterie in timp ce o montam :o)

 

Din punct de vedere "batranesc", as spune ca a fost de la baterie. Din punct de vedere pur stiintific, nu stiu de la ce a fost pentru ca mai fost "stata" si tot la prima cheie pornea -- inclusiv sambata trecuta cand a pornit din prima dupa ~2 luni de frig.

 

Am aplicat normele bunului simt ingineresc, adic am curatat si uns bornele, am completat cu apa distilata unde era cazul ... si sper sa nu mai patesc.

 

Aaa, sa nu uit. Am iesit in seara asta cu ea pana la Domnesti si inapoi -- ca sa-mi dau seama pe unde vine stabilimentul celor de la Bardak, ca maine vreau sa ma programez la un schimbat de cauciucuri. Ce sa vezi nazbatie? Mi-a luat butonul din mana, n-am apucat sa aud cand porneste si sa iau mana de pe buton ca a pornit cum am atins-o :D)

 

Philip_HD> Te sun maine in cursul diminetii (adica pana in 12) sa vorbim despre cum si unde ne vedem sa-ti dau redresorul inapoi. Tot nu mi-ai zis ce culoare sa aiba, ce gramaj si ce rasa ... atentia cu dop :)

CryAngel27> Multumesc frumos, dar s-a rezolvat deja.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sa va spun cum nu vrea Yamaha sa porneasca atunci cand posesorul e batut in cap sau cum m-a facut de ras un scooter....

Am masurat sambata bacteria si mi-a dat cu rest .... "Nici o problema, a stat mult degeaba !" Pun bateria in sacosa , sacosa in masina si nu o mai dau jos decat la Dan , langa redresor ...

Luni am luat bateria incarcata si m-am dus foarte hotarat sa pornesc mobra. Eram deja mobilizat de faptul ca Dexter o pornise de sambata. Cu mare atentie am montat bateria, am strans toate suruburile posibile si imposibile , m-am uitat de jur imprejur la ce mai e de facut si engage capitane ... Harie, Harie, paraie si rezultatul este .......LINISTE !!!

Dubla doi : Liniste din nou (de fapt nu chiar liniste ca ceva se invartea pe acolo dar nu toate la un loc, in acelasi timp)

Ce are ? Stiind metehne vechi ale proprietarului (prietenii stiu de ce), m-am dus si am cumparat 5 litri de benzina. Cu aceasta ocazie am descoperit ca daca la pompa de benzina pui furtunul la loc trebuie sa platesti ( naspa chestie) , fapt pentru care autoturismul din dotare nu a mai primit benzina (nu am putut sa pun si in bidon si in rezervor). M-am intors foarte hotarat cu benzina si am deversat-o in rezervor. Liniste in continuare ... si aceasta "liniste" a continuat pana s-a transformat in "liniste apasatoare" . Se dusese bateria de tot si nu mai invartea nimic ... Am inceput sa fac planuri de sunat mecanici , de cautat duba sa o duc la respectivii mecanici.

A doua zi citesc pataniile lui Dexter ..... Dupa primul rand ma ia durerea de cap ....AM UITAT SA TRAG SOCUL !!!!

La un moment dat imi venise ideea ca s-ar putea sa fie o prostie facuta de mine dar nici chiar asa ...

Aseara am fost sa imi cumpar redresor ... la ora la care am ajuns eu inchisesera toate magazinele iar la benzinarie cereau 200 RON pentru un redresor. Prea mult pentru ceva ce o sa folosesc de 1-2 ori pe an... Am fost totusi la garaj , am pus contactul ,am tras socul si am dat buton cu ce mai ramasese in baterie. A pornit din prima.... 5 secunde. Cand a incercat sa mareasca turatia a murit si nu a mai pornit. A venit intre timp posesorul garajului si s-a hotarat sa incerce sa porneasca scooterul . Nu scosese bateria, nu o reincarcase ...eram convins ca nu pleaca. A pornit la a doua cheie si nu avea nici o problema..... Imi venea sa mor sau sa omor pe cineva .... :o A mai venit apoi ideea mareata sa scoatem bateria de la scooter sa incercam sa pornim Virago.... bineinteles ca nu avea putere sa zica nici "miau" pentru ca avea 6 A in loc de 12.

Astazi mi-a dat un coleg un redresor, asa ca in seara asta sau maine urmeaza un nou episod ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observatie 1> Chiar cu socul inchis de tot si chiar cu ger afara, trebuie sa dea 1-2 explozii si abia apoi sa moara. Daca nu face "nimic-nimic", atunci e buba din alta parte. Eu unul m-am invatat minte: cand e "in ziua aia din luna" si nu vrea sa porneasca clasic, atunci inchid de tot socul si acceleratia, apas pe butonul gri si cand aud prima explozie deschid putin de tot acceleratia. E suficient cat sa o ia din loc si o turez nitel din acceleratie ca sa nu se opreasca pana ma intind pana la soc si-l trag cam 1/2 din cursa, cat sa-si tina relantiul.

Observatie 2> Ar fi mers daca puneai bateria de la scooter in paralel cu aia de la Virago sau (si mai bine) daca faceai ca la masina: il puneai pe ala cu scooter-ul sa porneasca motorul si sa-l tina turat si legati cabluri intre voi.

 

Eu intentionez sa sfidez vremea (si traficul, si gropile dinspre Domnesti) si sa ma duc azi la Bardak iar Duminica sa ma duc pana la Giurgiu si inapoi (sau ceva similar) ca sa iau stratul lucios de pe cauciucuri -- zice o vorba din batrani ca abia dupa ~100Km sa ai incredere in cauciucuri proaspete asa ca ma supun.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dex

De ce Bardak?

 

Daca te duci, intreaba daca pot sa roluiasca si sa echilibreze jenti spitate and if so, la ce pret? Din ce vad la ei pe site par sa faca treaba asta, dar sa fiu sigur...

 

Bafta!

 

 

Momentan Tzumpilica e la doctor, sper sa termin partea mecanica si roluit+etc. roti pana week-end-ul viitor.... poate o plimbare.... :o

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dex

De ce Bardak?

Am inteles ca la Profesoru' e coada, astia pareau mai liberi si sunt si mult mai aproape de mine. Al doilea motiv ar fi ca imi place sa am mereu 2-3 alternative de furnizori de servicii echipotenti, cel putin in Romania. Am invatat "the hard way" ca daca te bazezi pe o singura sursa, ti se infunda repede.

 

Daca te duci, intreaba daca pot sa roluiasca si sa echilibreze jenti spitate and if so, la ce pret? Din ce vad la ei pe site par sa faca treaba asta, dar sa fiu sigur...

Roger that, intreb daca indreapta jenti de tabla si te anunt.

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de /index.php?showtopic=487119 ? :-D

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te duci, intreaba daca pot sa roluiasca si sa echilibreze jenti spitate and if so, la ce pret? Din ce vad la ei pe site par sa faca treaba asta, dar sa fiu sigur...

 

Salutare,

 

Ai incercat la Rabinul? Cica face treaba buna cu indreptatul rotilor si stransul spitzelor.

 

Eu sambata scot motorul din raftul cu musama si ii dau prima cheie.

Mai am asigurare pana in martie, asa ca profit pana cand o sa fiu nevoit sa dau alti bani.

Sanatate multa pentru Tz' si sa ne vedem de drum.

 

Later edit:

 

Am uitat sa precizez, mai stiu pe cineva care indreapta si roluieste jenti moto de aliaj, acolo mi-am indreptat-o si eu si vreau sa spun ca a facut treaba buna si cu bani ok", la un baiat de pe la Piatza Muncii, il cheama Sirius.

Cine vrea nr. de contact sa imi dea un privat, ca nu imi permit sa le afisez nr lor aici, nu le-am cerut consintamantul :o.

 

Numai bine!

Editat de catalinxv750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, tocmai am venit de la Bardak. Totul a decurs ok, am gume noi acuma si ne simtim (si eu si ea) bine :o

 

axicos> nu roluiesc jenti de tabla, doar de aliaj (turnate). Recomandarea e sa iti iei tu janta noua si sa muti spitele si butucul pe ea (janta == doar coaja exterioara).

 

Au fost mai greu de gasit pentru ca nu au firma (luminoasa/tipatoare) la strada iar geamurile de la showroom sunt fumurii asa ca la dus n-am vazut ca sunt motoare inauntru ... asa ca am intors in loc si am luat-o pas cu pas pana i-am gasit :D

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...