FZMAA Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 cum se regleaza carburatoarele? se face vacumitate si la astea? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) cum se regleaza carburatoarele? se face vacumitate si la astea? multumesc! Nici un cunoscator? Cauta specificatiile tehnice intr-un manual de reparatie exact pt modelul tau ca mai difera si la astea desi sunt toate XT 600 depinde si de anul de fabricatie.Ca mi-e lene sa-ti explic si nici nu stiu daca intelegi. Editat Iulie 30, 2009 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 XT600 nu e monocilindru? Carburatorul nu e clasic? Ce e aia "vacuumitate"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 xt600= monocilindru cu 2 carburatoare cum sa face exact echilibrarea nu stiu pt ca nu am facut pana acum la asa ceva dar presupun ca logic ar fi tot cu vacumetre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 salut dupa cum vad esti din constanta pacat daca erai din buc te puteam ajuta dar... o sa incerc sa-tiexplic sunt niste ceasuri vacumatice (adica masoara cit aer traga carb) care se leaga la carburatoare apoi pirnesti motoru si reglezi din surubul de legatura al carburatoarelor nu ala de aer sau relanti intreaba in constanta de andrei bîta te poate ajuta el bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) Oricum, daca e monocilindru amestecul de la cele 2 carburatoare nu are asa de mare influenta asupra functionarii motorului deoarece ajunge in acelasi cilindru... Pe o supapa suge dintr-un carburator iar pe alta din celalalt dar amestecul ajunge in unul si acelasi cilindru... rezulta ca motorul merge la fel daca ele sunt oarecum dezechilibrate. Cand faci sincronizarea de obicei ai un singur surub cu care modifici cursa initiala a clapetelor de acceleratie -- dar, cand rotesti la un carb se inchide si la unul se deschide... deci oricum ai regla in cilindru intra aceeasi cantitate de amestec, ca mai pe stanga ca mai pe dreapta... cam tot aia e, am I right? Editat Iulie 31, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x86 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) Eu am un xtz de 660, dar din cate stiu carburatoarele sunt identice cu cele de pe xt, sau in cel mai rau caz sunt asemanatoare. Cauta in manualul tehnic cum se face sincronizarea exact, imaginea de-am atasat-o ii din manualul de xtz si s-ar putea sa nu fie la fel. Le-am dat jos, am deschis primul carburator ochiometric la 6mm si am invartit de surubul dintre ele pana a inceput al 2-lea sa deschida. Operatiunea dureaza maxim 2 min, mai mult e pana le dai jos. Al meu era reglat sa deschida al 2-lea carburator mai repede si scoteam in oras consum de 9.1% si in afara 6.5%. Editat Iulie 31, 2009 de x86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Eu am un xtz de 660, dar din cate stiu carburatoarele sunt identice cu cele de pe xt, sau in cel mai rau caz sunt asemanatoare. Cauta in manualul tehnic cum se face sincronizarea exact, imaginea de-am atasat-o ii din manualul de xtz si s-ar putea sa nu fie la fel. Le-am dat jos, am deschis primul carburator ochiometric la 6mm si am invartit de surubul dintre ele pana a inceput al 2-lea sa deschida. Operatiunea dureaza maxim 2 min, mai mult e pana le dai jos. Al meu era reglat sa deschida al 2-lea carburator mai repede si scoteam in oras consum de 9.1% si in afara 6.5%. La xt e ceva mai complicata treaba ca are un carburator vacumatic si altul prin cadere,ia un manual si vezi cum se face operatiunea. Exact cum spune si xtz,al doilea carburator se deschide mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 xt600= monocilindru cu 2 carburatoarecum sa face exact echilibrarea nu stiu pt ca nu am facut pana acum la asa ceva dar presupun ca logic ar fi tot cu vacumetre din umila mea experienta de posesor de XTZ 660 (cu care am bagat peste 27 000 km) si TTR 600, acele doua carburatoare "este", de fapt si de drept un carburator dublu corp. Carburatorul vacumatic deschide al doilea corp. Acest carburator nu are nevoie de sincronizare pentru ca este singurel pe lume. Bmw f 650, varianta veche, este echipat cu doua carburatoare care se sincronizeaza. Este o diferenta destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Si 800 BIGu parca are 2 pe acelasi cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZMAA Postat Iulie 31, 2009 Autor Share Postat Iulie 31, 2009 va multumesc ptr sfaturi! am cautat in manualul de reparatie si inteles cum se regleaza! multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.