mufa Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 bai fratilor, am un mator cum scrie in titlu si in general in teapta a treia pur si simplu se taie acceleratia,ptr 1-2 secunde,daca nu trag ambreiajul rapid moare,se duce draq,era sa ma fac frate cu cativa parapeti,am avut o baterie noua dar am trimis-o in service ptr ca nu mai pornea motoru deloc cu ea.Acum am una mai veke ,pe gel,sa fie oare de la ea,sau cava la pompa de benzina? astept cateva sfaturi tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 (editat) bai fratilor,am un mator cum scrie in titlu si in general in teapta a treia pur si simplu se taie acceleratia,ptr 1-2 secunde,daca nu trag ambreiajul rapid moare,se duce draq,era sa ma fac frate cu cativa parapeti,am avut o baterie noua dar am trimis-o in service ptr ca nu mai pornea motoru deloc cu ea.Acum am una mai veke ,pe gel,sa fie oare de la ea,sau cava la pompa de benzina? astept cateva sfaturi tks mai da cateva detalii gen dupa ce moare si dai la automat mai invarte electromotrul? porneste imediat? moare in linie dreapta sau cand esti inclinat? incearca sa stabilesti cam in ce situatii se opreste ca sa te putem ajuta cu ceva. Editat Iulie 26, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat Iulie 27, 2009 Autor Share Postat Iulie 27, 2009 PRACTIC:dupa 45 de km,in treapta 3 s-a taiat pur si simplu benzina,am tras imediat de ambreiaj,am franat usor(aveam cam 90/h),am bagat a 4 a si am accelerat iar usor si a mesr ,insa mi s-a ap[rins ledul ala rosu cu FI,am aprit si dupa 5 min.cand am vrut sa o repornesc electromotorul invartea dar nu a luat-o din prima ci dupa al doilea contact cand a inceput sa invarta am si accelerat putin si a luat-o,am mai mers vreo 30 de km si in linie dreapta iar a facut acelasi lucru,dar nu s-a aprins ledu,apoi dupa vreo 10 km ,intr-o curba m-am cacao pe mine de frica ptr k iar s-a intamplat si a inceput sa si bobleze,ambreiaj ,acceleratie usor si am mers mai departe,dar se aprinsese si ledu.Eu am momentan o baterie mai veche,cea ,,buna "e in service la neste baieti de pe aici de pe site de vreo luna si u mai raspund deloc la tel nici unul,ma gandesc ,poate o fi si din asta ,desi in mers ar trebui sa incarce electromotoru ...kiar nu stiu,dak dupa amanuntele astea puteti spune ceva....v-as fi recunoscator tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 PRACTIC:dupa 45 de km,in treapta 3 s-a taiat pur si simplu benzina,am tras imediat de ambreiaj,am franat usor(aveam cam 90/h),am bagat a 4 a si am accelerat iar usor si a mesr ,insa mi s-a ap[rins ledul ala rosu cu FI,am aprit si dupa 5 min.cand am vrut sa o repornesc electromotorul invartea dar nu a luat-o din prima ci dupa al doilea contact cand a inceput sa invarta am si accelerat putin si a luat-o,am mai mers vreo 30 de km si in linie dreapta iar a facut acelasi lucru,dar nu s-a aprins ledu,apoi dupa vreo 10 km ,intr-o curba m-am cacao pe mine de frica ptr k iar s-a intamplat si a inceput sa si bobleze,ambreiaj ,acceleratie usor si am mers mai departe,dar se aprinsese si ledu.Eu am momentan o baterie mai veche,cea ,,buna "e in service la neste baieti de pe aici de pe site de vreo luna si u mai raspund deloc la tel nici unul,ma gandesc ,poate o fi si din asta ,desi in mers ar trebui sa incarce electromotoru ...kiar nu stiu,dak dupa amanuntele astea puteti spune ceva....v-as fi recunoscator tks sal vezi ca sunt multi vanatori de cuvinte pe aici<chiar mai mult decat mecanici> alternatorul a vrut sa spuna omul pt acei carcotasi care vor sa inceapa discursuri pe langa subiect. revenind la problema , tu trebuie sa-ti faci o diagnoza la motor<asta numai cand ai ledul de la fi aprins , ca sa poti vedea ce erori iti da> asa ca cel mai bine iti iei la tine un fir de sarma sau litat , desfaci sub saua ta si vezi ca in stanga ai o mufa cu capac pe ia<cu 2 fire in ea>,mergi cu motorul pana se aprinde iar ledul,tragi pe dreapta fara a opri motorul si faci un strap intre cele 2 fire din mufa; o sa-ti apara un cod in bord pe care tr sa-l tii minte pana acasa cand o sa-l cauti in manualul de reparatie sa vazi ce inseamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soimu Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 salvezi ca sunt multi vanatori de cuvinte pe aici<chiar mai mult decat mecanici> alternatorul a vrut sa spuna omul pt acei carcotasi care vor sa inceapa discursuri pe langa subiect. revenind la problema , tu trebuie sa-ti faci o diagnoza la motor<asta numai cand ai ledul de la fi aprins , ca sa poti vedea ce erori iti da> asa ca cel mai bine iti iei la tine un fir de sarma sau litat , desfaci sub saua ta si vezi ca in stanga ai o mufa cu capac pe ia<cu 2 fire in ea>,mergi cu motorul pana se aprinde iar ledul,tragi pe dreapta fara a opri motorul si faci un strap intre cele 2 fire din mufa; o sa-ti apara un cod in bord pe care tr sa-l tii minte pana acasa cand o sa-l cauti in manualul de reparatie sa vazi ce inseamna verifica bornele sa fie bine stranse.....am patit si eu treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat Iulie 28, 2009 Autor Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) mersi de sfat,stiam asta,am facut-o,si codul respectiv -C46-INSEAMNA POMPA DE BENZINA.Daca las motoru nepornit vreo......4 zile si incerc sa o pornesc,porneste,dar mi se aprinde ledu si arata -C46,o las sa se incalzeasca pana la 50 de grade,o opresc si o repornesc si nu ma ramane ledu aprins,k si cum nu ar avea nici o eroare. Editat Iulie 28, 2009 de mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 mersi de sfat,stiam asta,am facut-o,si codul respectiv -C46-INSEAMNA POMPA DE BENZINA.Daca las motoru nepornit vreo......4 zile si incerc sa o pornesc,porneste,dar mi se aprinde ledu si arata -C46,o las sa se incalzeasca pana la 50 de grade,o opresc si o repornesc si nu ma ramane ledu aprins,k si cum nu ar avea nici o eroare. daca ai posibilitatea incearca si cu un alt releu de pompa daca nu da-mi un tel si te ajut cu mai multe informatii0723641606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Dumnezeule, tu cate clase ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 ai vazut ai rezolvat singur problema schimba releul si vezi dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat Iulie 30, 2009 Autor Share Postat Iulie 30, 2009 Dumnezeule, tu cate clase ai? ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 vezi ca sunt multi vanatori de cuvinte pe aici<chiar mai mult decat mecanici> Bine zis @Kelu. Daca era si mecanic probabil nu avea acum GS Diesel. Dumnezeule, tu cate clase ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Bine zis @Kelu. Daca era si mecanic probabil nu avea acum GS Diesel. aoleo frate , io acum am facut legatura bai JCDENTON de ce dracu postezi la rubrica asta cand stii ca esti un parvenit in ale mecanicii ai avut o problema ai postat<foarte bine>acum nu ai nimic de zis dar ai postat iar<foarte rau> pacat ca admini nu intervin niciodata sa ii mai calmeze pe uni si sa incerce sa-i faca sa nu mai posteze pe langa subiect si daca sunteti asa afectati de gramatica unora nu inteleg de ce nu va deschideti topicuri la discutii despre moto sau la motociclisti in fiecare zi cu clasamentele celor mai prosti useri s.a. , si ne lasati pe noi in pace sa ne ajutam uni pe altii cand si cum putem. si acum sa trecem mai departe ia zi MUFA ce ai mai gasit la ea<e bine sa postezi rezolvarea cazului daca ai gasit-o sa afle si altii pe viitor daca se lovesc de ea> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat August 1, 2009 Autor Share Postat August 1, 2009 prietene,momentan nu am ce sa mai zic ptr k nu am mai dat nici o tura cu ea,astept un prieten care are acelasi model sa pun in aplicare ce ati spus si luni imi vine si bateria noua. Sper sa fie de bine,oricum va tin la curent mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 daca tot pui baterie nou ai grija sa o incarci iar dupa ce este incarcata si montata masoara cati volti ai cu motorul oprit cati cu motorul pornit cati cu el la 3-4 mii de ture si cati cu luminile aprinse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 (editat) astazi,am dat o tura cu ea si mers usor si accelerare brusca si viteza si nu a mai facut nici o problema ,dar inainte am desfacut toate mufele si le-am curatat cu spray,iar bateria tot cea veche am avut-o,caci cea noua nu a sosit.Nici ledul rosu nu s-a mai aprins la prima pornire si nici in mers,iar releul pompei functioneaza.DAR....... Am uitat sa mentionez faptul ca eu am cumparat motorul cu alarma pe ea,montata deja din Germania(asa mi s-a spus) si este pe direct.pe firele ce vin la baterie are montata o siguranta de 10,dak o scot din mufa ei si pun contactul imi arata imediat -C 41 pompa de benzina(-C46-era EXUP-ul),daca o pun la loc arata -C00,daca decuplez alarma si leg bateria singura nu porneste motorul.sa fie oare ceva de acolo? tks Editat August 3, 2009 de mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) da de acolo e alarmele astea au in ele niste caricaturi de relee iar daca meseriasul care a montato sa gandit ca ar fi bine sa-i intrerupa circuitul de alimentare s-a inselat. cauta pe circuitul pompei de benzina si vezi unde sunt firele taiate si intepatrunse cu alarma. desfale si refa cablajul original, ca altfel risti sa te lase in drum<nu spun sa dai toata alarma jos ci doar sa anulezi blocajul acela> Editat August 4, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mufa Postat Octombrie 11, 2009 Autor Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) se pare k totul a fost de la baterie,cu bateria noua nu a mai facut nici un fel de probleme,dar am vb cu niste baieti de la Suzuki si mi-au explicat faptul k s-ar putea totusi sa mai fie erori nesterse din calculatorul motorului si ca indiferent k nu imi mai face acum ,mai tarziu s0ar putea sa reapara si k cel mai bine ar fi sa merg pana la ei in service si sa verific daca sunt erori,iar daca sunt sa le sterg. Sper totusi sa nu aiba dreptate tks ptr sfaturi la toata lumea Editat Octombrie 11, 2009 de mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TM89PTM Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salut nu am vrut sa deschid un alt topic nou doar pentru o intrebare la care nu am gasist nici unde raspus. Stie careva din ce an sa trecut la motor cu injectie pe gsxr 600 . ca nam gasit specificati tehnici nici unde. Astept si eu un raspuns ms anticipat. Si asfalt uscat Mesaj completat Cel din 2000 e pe injectie sau pe carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 carburator http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R600 ...doar modelele de 750 au injectie din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slider Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Suzuki GSXR 600 e pe carburator pana in anul 2000 (inclusiv). Din 2001, cand a aparut modelul cu far triunghiular, s-a trecut pe injectie. ...doar modelele de 750 au injectie din 2000 GSXR 750 e pe injectie din 1998 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 da, scuze, m-am exprimat ...ciobaneste... vroiam sa zic ca dintre cele din 2000, doar cele de 750 au injectie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.