Jerycho Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Problema este urmatoarea : in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait". Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare . Am si manualul de reparatii al mobrei mele dar partea ciudata este ca nu am reusit sa ma dumiresc despre ce e vb . Inainte de a ajunge la un service cu mecanici prea-priceputi care sa imi manance banii am si eu nevoie de o parere , un sfat de la unii care sunt gata sa isi impartaseasca priceperea pe gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 Speram sa imi zici asta... adica speram si eu ca fulia sa aiba un rulment si sa fie doar ala bulit ... ca daca sunt nevoit sa scot axul pe care sta fulia - adica sa desfac motorul ... o tarai pana la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inxs_cb Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Problema este urmatoarea : in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait".Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare . Am si manualul de reparatii al mobrei mele dar partea ciudata este ca nu am reusit sa ma dumiresc despre ce e vb . Inainte de a ajunge la un service cu mecanici prea-priceputi care sa imi manance banii am si eu nevoie de o parere , un sfat de la unii care sunt gata sa isi impartaseasca priceperea pe gratis din ceea ce povestesti cel mai probabil este rulmentul de la iesirea din cutie daca ai drum prin comuna Pantelimon pot sa-ti dau un verdict gratis dar trebuie sa vii pana aici adica bd biruintei nr 91 inainte de tuborg pe stanga te uiti dupa niste steaguri pe care scrie AFI PLATFORME o ascultam, o pipaim dupa care facem si un deviz de reparatie estimativ te va costa in jur de 150-200 euro cu tot cu pesa daca vrei detalii mai multe suna la 0729941216, bogdan ORICE MOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 vezi .. de asta spuneam ca nu am incredere in service- uri ... acel rulment de la cutie nu depaseste 100 lei -si tu vrei sa imi iei cel putin 600 lei - adica 500 lei manopera pentru categoric mai putin de o zi de munca - auch . Una peste alta mersi oricum de intentie dar totusi nu vin pana la buc sa imi fac o reparatie la mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) vezi .. de asta spuneam ca nu am incredere in service- uri ... acel rulment de la cutie nu depaseste 100 lei -si tu vrei sa imi iei cel putin 600 lei - adica 500 lei manopera pentru categoric mai putin de o zi de munca - auch .Una peste alta mersi oricum de intentie dar totusi nu vin pana la buc sa imi fac o reparatie la mobra Sunt piese care costa mai putin de 100 ron in motor ,dar pentru a le schimba necesita demontarea motorului total, Eu zic ca aici este valoarea reparatiei, nu crezi? Zic si eu........ Editat August 3, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Problema este urmatoarea : in mers cand sunt pe motor sau cand imping motorul , cu motorul oprit sau nu , cu ambreiajul tras sau nu , se aude de la transmisia finala ( e pe curea ) un "carait".Din putinele mele cunostinte de mecanica si din ceea ce a mai citit pe www am verificat rulmenti roata spate , cat de intinsa e cureaua , uzura rotii zimtate angrenate de curea si nimic. Am indepartat capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (fulia de la motor) si mi-am dat seama ca de acolo se aude zgomotul. Fulia nu are joc dar cand o rotesc in sensul normal de mers sau invers se aude iar "caraitul" oarecum intermitent dar constant si se simte si la mana o mica miscare - ca o denivelare . Am si manualul de reparatii al mobrei mele dar partea ciudata este ca nu am reusit sa ma dumiresc despre ce e vb . Inainte de a ajunge la un service cu mecanici prea-priceputi care sa imi manance banii am si eu nevoie de o parere , un sfat de la unii care sunt gata sa isi impartaseasca priceperea pe gratis si la transmisia pe lant se aude ceva, cand imping motorul prin garaj, nu s-a agravat. Cred ca uzura pinioanelor si alungirea lantului determina sa nu mai calce normal. Alungirea lantului este spre limita maxima admisa , conform manualului. Rulmentii de pe roata sunt OK , cel din cutie nu stiu. Daca se alungeste otelul, nu vad cum o curea poate fi mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 5, 2009 Autor Share Postat August 5, 2009 Poze mai clare ca sa va dati seama despre ce vorbesc Mesaj completat Este vorba de rulmentii din partea de jos a schemei cu numerele 92045 si 92046 si de simeringul si garnitura cu numerele 92027,92055 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 6, 2009 Autor Share Postat August 6, 2009 Exact si mecanicul mi-a zsi ca ar trebui schimbat si rulmentul celalalt si o ringu si simeringu ..... acum nu stiu cu exactitate ca nu a desfacut motorul dar costa o caruta de bani toate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 Cam asha este mao - san da vezi tu pe site-uri americane sunt 67 dolarei toate piesele (OEM bineinteles) si eu inca mai incerc sa gasesc aftermarket . E nasol ca nu gasesc cotele la rulmenti ... pt ca e posibil ca simeringul si o ringu sa nu aiba nici o problema . Arunca te rog o privire aici si spune-mi te rog daca rulmenul in imagine cu sant pe mijloc nu este ceea ce imi trebuie mie (piesele ar fi pt mobra mea ). Romimoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Inteleg ca banii se castiga greu dar si placerea de a merge cu motorul e mare,asa cum tu i-ti iei salariul asa si mecanicul trebuie sa castige si credema nu am intalnit nici unul miliardar din asta . Demonteaza TU inlocuieste cu rulmenti noi si de calitate nu toate chinezariile,semeringuri noi obligatoriu si apoi te las sa vorbesti despre mecanici. Si inca ceva, da o fuga pana la magazin si cumpara-ti toate uneltele necesare nu imprumuta de ici si de colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 8, 2009 Autor Share Postat August 8, 2009 Indian chiar nu ma gandeam la niste chinezarii .. ma gandeam la un SKF sau alte firme consacrate producatoare de rulmenti .... iar cand vine vb de mecanica ... fiecare face ce ii place sau ce a invatat la scoala ... ideea expusa mai sus de mine a fost faptul ca unii mecanici profita si isi fixeaza tarife mai mari decat imi imaginez eu consumul de " forta si inteligenta " --- dar deh e economie de piata nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) Indian chiar nu ma gandeam la niste chinezarii .. ma gandeam la un SKF sau alte firme consacrate producatoare de rulmenti .... iar cand vine vb de mecanica ... fiecare face ce ii place sau ce a invatat la scoala ... ideea expusa mai sus de mine a fost faptul ca unii mecanici profita si isi fixeaza tarife mai mari decat imi imaginez eu consumul de " forta si inteligenta " --- dar deh e economie de piata nu ? Omule, ai devenit penibil. De ce nu intelegi ca nimeni nu-ti desface tie motoreta pe gratis? Daca vrei sa ma asculti bine, daca nu nu: - cauta cel mai ieftin mecanic in Ct; - pune-l sa-ti desfaca cutia de viteze; - baga ochiu si vezi ce piese iti trebuie; - CAUTA TU PE NET CELE MAI IEFTINE PIESE AFETERMARKET (da, sunt bune ca si cele originale, am si io pe moto o gramada, lant de distributie, curea de transmisie, bujii s.a.); - schimba piesele defecte; - plimba-te cu motoru!!! Daca n-ai bani de manopera incearca IN RATE (da, merge, e CRIZA). Piesele trebuie sa le platesti pe loc, clar. Imi pare rau pentru tine, dar daca nu intelegi nici de data asta nu ma mai joc. Editat August 10, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Omule, ai devenit penibil. De ce nu intelegi ca nimeni nu-ti desface tie motoreta pe gratis? Daca vrei sa ma asculti bine, daca nu nu: - cauta cel mai ieftin mecanic in Ct; - pune-l sa-ti desfaca cutia de viteze; - baga ochiu si vezi ce piese iti trebuie; - CAUTA TU PE NET CELE MAI IEFTINE PIESE AFETERMARKET (da, sunt bune ca si cele originale, am si io pe moto o gramada, lant de distributie, curea de transmisie, bujii s.a.); - schimba piesele defecte; - plimba-te cu motoru!!! Daca n-ai bani de manopera incearca IN RATE (da, merge, e CRIZA). Piesele trebuie sa le platesti pe loc, clar. Imi pare rau pentru tine, dar daca nu intelegi nici de data asta nu ma mai joc. Raspuns corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 Off alex nu ai priceput ideea dar nu e nimic solutii se gasesc . Si totusi nu inteleg cu ce te deranjeaza ca eu incerc sa gasesc niste solutii mai ieftine dar fara sa fac rabat de la calitate ... exact cum ai scris tocmai tu mai sus - o piesa OEM nu este neaparat mai buna ca una aftermarket si reciproca valabila asha ca eu o sa continui sa caut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.