Cavaleru Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Salut. Am descoperit un joc in momentul in care trag un pic de foaie. jocul e cam 3-4 mm. mi-am comandat tamburi noi si vreau sa ii schimb singur. este complicat? cine a mai facut asa ceva poate sa imi spuna cat e de complicat? eventual sa imi descrie situatia exacta ca sa stiu la ce sa ma astept? nu imi permit sa dau bani la mecanici pt o chestie la care ma pot baga si eu fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) Cavalere, e foarte simplu de schimbat. Suspenzi motorul de spate, dai roata spate jos, tragi de pinion (fara sa-l desfaci din cele 6 suruburi, de prindere ale lui) si-l scoti afara cu tot cu suport. Apoi vei scoate rand pe rand tampoanele de cauciuc deja uzate (vor iesii destul de usor) si le vei pune la loc pe cele noi, in locasele lor speciale. Apoi montezi totul la loc in sens invers demontarii. E simplu, ai sa vezi. Spor la mesterit ps: suna-ma daca e ceva in neregula, ok. Editat August 3, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Esti nebun. Cum sa faci asa ceva singur? Vrei sa mori? Nu te juca cu siguranta ta. Du-te la un mecanic compentent, care cu ocazia asta o sa-ti recomande sa mai schimbi jumatete din piesele motorului tau. Renunta la improvizatii si cirpeli in fata blocului. On-topic: e treaba de max o ora (asta daca te apuci sa cureti tot ce-i pe acolo, altfel ia cam 30 de minute). De ce nu cauti un manual de reparatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 3, 2009 Autor Share Postat August 3, 2009 Cavalere, e foarte simplu de schimbat. Suspenzi motorul de spate, dai roata spate jos, tragi de pinion (fara sa-l desfaci din cele 6 suruburi, de prindere ale lui) si-l scoti afara cu tot cu suport. Apoi vei scoate rand pe rand tampoanele de cauciuc deja uzate (vor iesii destul de usor) si le vei pune la loc pe cele noi, in locasele lor speciale. Apoi montezi totul la loc in sens invers demontarii. E simplu, ai sa vezi. Spor la mesterit ps: suna-ma daca e ceva in neregula, ok. tu ai desfact acolo? cate sunt? ca eu am primit cand am comandat 2 buc. sunt mai multe? Mesaj completat Esti nebun. Cum sa faci asa ceva singur? Vrei sa mori? Nu te juca cu siguranta ta. Du-te la un mecanic compentent, care cu ocazia asta o sa-ti recomande sa mai schimbi jumatete din piesele motorului tau. Renunta la improvizatii si cirpeli in fata blocului. On-topic: e treaba de max o ora (asta daca te apuci sa cureti tot ce-i pe acolo, altfel ia cam 30 de minute). De ce nu cauti un manual de reparatii? buna ironia. ms de sfat, o sa ma mai uit in manual dar parca nu era specificata chesti asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) Salut. Am descoperit un joc in momentul in care trag un pic de foaie. jocul e cam 3-4 mm. mi-am comandat tamburi noi si vreau sa ii schimb singur. este complicat? cine a mai facut asa ceva poate sa imi spuna cat e de complicat? eventual sa imi descrie situatia exacta ca sa stiu la ce sa ma astept? nu imi permit sa dau bani la mecanici pt o chestie la care ma pot baga si eu fara probleme. damper daca despre astea este vorba, eu te intreb daca sti sa dai roata jos??? Tampoanele uzate vor cadea singure jos. La mine sunt 4 perechi, fiecare pereche leaga 2 tampoane, in total au costat vreo 40-50 iepuroi Editat August 3, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Tamburi ? Foaie ? TotuÂşi, despre ce e vorba? După chinuri groaznice am ajuns la concluzia că ai un joc la pinionul de lanț de pe roata din spate Ceea ce înseamna că trebuie înlocuit rulmentul, celebrul 63/22, dar numai dacă jocul e mare Eu am pus rulment nou Âşi tot are un mic joc, pentru că e rulment cu bile, nu cu role Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Tamburi ? Foaie ? TotuÂşi, despre ce e vorba? După chinuri groaznice am ajuns la concluzia că ai un joc la pinionul de lanț de pe roata din spate Ceea ce înseamna că trebuie înlocuit rulmentul, celebrul 63/22, dar numai dacă jocul e mare Eu am pus rulment nou Âşi tot are un mic joc, pentru că e rulment cu bile, nu cu role cand se uzeaza/subtiaza tampoanele jocul devine si mai proeminent , practic foaia pivoteaza in rulment cu atat mai mult cu cat sunt tampoanele mai uzate . tampoanele se uzeaza spre exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Du-te ma la Subți la atelier cu o cola rece la 2L si trei beri fara alcool, ti-o urca pe stander, dati frumos alea jos, le inlocuiti si aia e. Nu-i mare filosofie, decat desfacut si strans suruburi. In cola aia si berile fara alcool, mai mult ca sigur o sa intre si o curatare calumea de lant si pinioane si o spalare de moto . Daca-l prinzi si fara alta treaba, pana seara mai gaseste el ce sa-ti mai repare pe la motor. Pentru siguranta ta, ia-ti si manunalul de service dupa tine. Editat August 4, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Du-te ma la Subți la atelier cu o cola rece la 2L si trei beri fara alcool, ti-o urca pe stander, dati frumos alea jos, le inlocuiti si aia e. Nu-i mare filosife, decat desfacut si strans suruburi. In cola aia si berile fara alcool, mai mult ca sigur o sa intre si o curatare calumea de lant si pinioane si o spalare de moto . Daca-l prinzi si fara alta treaba, pana seara mai gaseste el ce sa-ti mai repare pe la motor. da mah o sa ma duc dar se pare ca imi mai trebuie inca 2 seturi de dumper =)) care nu le am caci credam ca comand set intreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Ce ma? Tampoanele alea de cauciuc? In 10 minute nu ai ce face! Mai mult stai sa te speli pe maini dupa Vezi exact cate tampoane din alea ai la roata ta - www.oemmotorparts.com si cauti acolo roata spate la TDM 850. Asa vezi exact ce piese sunt pe acolo si ce iti trebe exact. Editat August 4, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Ce ma? Tampoanele alea de cauciuc? In 10 minute nu ai ce face! Mai mult stai sa te speli pe maini dupa Vezi exact cate tampoane din alea ai la roata ta - www.oemmotorparts.com si cauti acolo roata spate la TDM 850. Asa vezi exact ce piese sunt pe acolo si ce iti trebe exact. mda imi trebuiau 3 buc am doar 1, ca dracu, el schimb la iarna cand o sa mai am bani. vad ca pt tdm din 92 nu aparare in lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Pai 850 exista model 92? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 4, 2009 Autor Share Postat August 4, 2009 Pai 850 exista model 92? da chiar din 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Pai 850 exista model 92? dachiar din 91 Lasand la o parte faptul ca ai dreptate (aparent nu prea stiu anii la TDM), nu ti se pare amuzant schimbul asta de replici? Vreau si eu sa vad un model 92 din 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 mda imi trebuiau 3 buc am doar 1, ca dracu, el schimb la iarna cand o sa mai am bani. vad ca pt tdm din 92 nu aparare in lista pana cumperi unele noi, poti incerca sa bagi niste "distantiere" din cauciuc de grosimea necesara (din camera de masina, etc) taiate la dimensiunile care trebuie, in partea din opusa sensului de rotatie al rotii, asa incat sistemul de amortizare sa "calce" pe piesele originale, fara sa mai aiba joc asta iti va rezolva temporar problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 pana cumperi unele noi, poti incerca sa bagi niste "distantiere" din cauciuc de grosimea necesara (din camera de masina, etc) taiate la dimensiunile care trebuie, in partea din opusa sensului de rotatie al rotii, asa incat sistemul de amortizare sa "calce" pe piesele originale, fara sa mai aiba jocasta iti va rezolva temporar problema cred ce uzura se face mai repede pe laterale... Ce treaba are sensul de rotatie daca in tampoanele alea se transmite si frana de motor? ... destul de brutala dealtfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 Lasand la o parte faptul ca ai dreptate (aparent nu prea stiu anii la TDM), nu ti se pare amuzant schimbul asta de replici? Vreau si eu sa vad un model 92 din 91 da-mi un pm cand vrei sa il vezi, eu stau la obor. seara dupa 19.00 sunt de obicei acasa sau in week end. pe 15 o sa fiu plecat in concediu cu tot cu mobra 2 sapt Mesaj completat pana cumperi unele noi, poti incerca sa bagi niste "distantiere" din cauciuc de grosimea necesara (din camera de masina, etc) taiate la dimensiunile care trebuie, in partea din opusa sensului de rotatie al rotii, asa incat sistemul de amortizare sa "calce" pe piesele originale, fara sa mai aiba jocasta iti va rezolva temporar problema mi-a mai spus un tdm-ist rezolvarea asta si cred ca o sa o aplic pana fac rost de bani pt celelate 2 perechi de dumpere ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 cred ce uzura se face mai repede pe laterale... Ce treaba are sensul de rotatie daca in tampoanele alea se transmite si frana de motor? ... destul de brutala dealtfel... pai normal ca uzura se face pe laterale, si se comprima mai ales bucata de cauciuc dinspre sensul de rotatie spre fata atunci cand motoreta merge inainte. logic nu? iar eu sugerasem ca adaosul de cauciuc sa il puna pe partea laterala din sensul opus celui de rotatie, asa incat pe partea metalica sa "apese" cauciucul original si nu adaosul din camera de masina (care evident nu va avea aceleasi calitati) adaosul va fi "stresat" numai la frana de motor, dar evident nu este acelasi lucru ca la tractiunea inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 da-mi un pm cand vrei sa il vezi, eu stau la obor. seara dupa 19.00 sunt de obicei acasasau in week end. pe 15 o sa fiu plecat in concediu cu tot cu mobra 2 sapt Mesaj completat mi-a mai spus un tdm-ist rezolvarea asta si cred ca o sa o aplic pana fac rost de bani pt celelate 2 perechi de dumpere ms vezi ca nu orice fel de cauciuc isi face treaba acolo. si la cate kg are tdm-ul tau si mai ales fara cric central, mai bine treci pe la service. daca nu ai un fel de suport pentru spate, mori pana dai roata jos. stiu eu cat m-am chinuit sa bag scanduri sub cadru la o africa twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 8, 2009 Autor Share Postat August 8, 2009 pe langa cricul lateral mai am unu care vine pe partea opusa si astfel pot ridica roata,lift stick se numeste si e de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.