ionut73 Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Salutare In ultimul weekend din august se va organiza langa Gheorghieni o intalnire enduro. Aveti scurta prezentare si fisa de inscriere in atasament. Din pacate pica in acelasi weekend cu intalnirea KTM de la Brezoi si unii vor trebui sa aleaga. Din fericire, cele 2 evenimente vor fi destul de diferite ca profil, asa ca alegerea va fi mai usoara. Eu stiu traseul de la ciumani si un lucru pot sa spun - nu sunt pentru incepatori. In foaia de prezentare veti gasi o referire la tricouri personalizate - e vorba de tricouri de enduro, nu T-shirturi normale. Comanda pentru tricouri trebuie data pana cel tarziu vinerea viitoare - 14 august Patrick & gasca din Gheorghieni/Lazarea va asteapta! PERIOADA CORECTA E 28 - 30 AUGUST - vineri, sambata si duminica. Enduro_Festival.zip Editat August 7, 2009 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Salutare In ultimul weekend din august se va organiza langa Gheorghieni o intalnire enduro. Aveti scurta prezentare si fisa de inscriere in atasament. Din pacate pica in acelasi weekend cu intalnirea KTM de la Brezoi si unii vor trebui sa aleaga. Din fericire, cele 2 evenimente vor fi destul de diferite ca profil, asa ca alegerea va fi mai usoara. Eu stiu traseul de la ciumani si un lucru pot sa spun - nu sunt pentru incepatori. In foaia de prezentare veti gasi o referire la tricouri personalizate - e vorba de tricouri de enduro, nu T-shirturi normale. Comanda pentru tricouri trebuie data pana cel tarziu vinerea viitoare - 14 august Patrick & gasca din Gheorghieni/Lazarea va asteapta! PERIOADA CORECTA E 28 - 30 AUGUST - vineri, sambata si duminica. am vbit si eu cu patrick si mi-a zis ca traseele vor fi hard..asa ca nu e nici o problema..macar are lumea de unde alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...