crz-one Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Circul destul de des pe timp de noapte iar lumina oferita de actualul bec nu ma prea multumeste M-am gandit sa pun un halogen dar nu stiu de care (model/ putere). Ar mai fii 2 chestiuni ce trebuie sa le rezolv: 1 releul de semnalizare i-mi palpaie prea des, e electronic si l-am cuparat de la dezmembrari! Daca i-mi aduc bine aminte are inscris pe el urmatoarele indicative 38 - 38A si 39 sau 41. ..si 2, bateria, care ma cam lasa balta! din cate stiu eu pt etz e nevoie de 12V cu 14 amp! merge si alt model? ...cu 16 amp sau mai multi? ps: incarcarea merge brici, deci lumina slaba a farului nu cred ca ar fii legata in mod direct de bateria cam "obosita" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 halogen de 40/45 (brc fde far de solentza de la magazinele cu piese de origine dacia) sau maxim 55/60 desi e prea mult si e posibil sa ramai fara baterie din cand in cand cel mai bine cureti naibii contactele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 3, 2006 Autor Share Postat Aprilie 3, 2006 eee ..sunt curate, si sa nu-ti inchipui ca abia se ingalbeneste, chiar bate ceva, doar ca vreau mai mult ! Stim cu totii ce rau se vad carutele, biciclistii si alte pocitanii pe timp de noapte, si mai ales ce pericol reprezinta! Vreau sa vad cat mai bine la lumina farului, iar condusul pe timp de noapte sa se transforme intr-o placere. thx pt indicatii! Am sa revin cu rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Cand am luat Ij-ul de la fostul proprietar avea halogen de 55/60 si ramaneam tot timpul fara baterie chiar daca releul incarca bine. Releul de semnalizare e de Dacie, e ieftin, merge bine, nu as putea sa spun ce specificatii are, ca mi l-a montat un electronist, dar de un an nu mai am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 29, 2006 Autor Share Postat Aprilie 29, 2006 am pus halogen de 55/60 si merge brici - curent in baterie ca si pana acum! insa, din pacate lumina proectate de far nu mai este la fel "concentrata" ca inainte - nu mai are linia aia clara pe faza scurta si parca imprastie lumina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Am incercat si eu cu bec de 55/60W pe Ij si am fost destul de multzumit de el (asta pana cand s-a topit ), mergeam mai mult noaptea si in afara orasului; daca mergi numai in oras la ij cel putin nu duce un bec asa mare , trebuie sa mai incarci bateria din cand in cand. Ce nu-mi placea mie era diferentza mare dintre distantza la care batea faza mica si cea la care batea faza mare; daca reglam faza mica sa-mi bata cum trebuie aia mare batea prea departe. Ce nu inteleg eu este dc are nevoie etz-ul de 14Ah la baterie ca parca nu are starter; daca iti incape poti sa pui si o baterie cu amperi mai multi, nu strica nimic; eu i-am pus la gs baterie de 14 desi in manual zice 11Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 Pai amperii-ora la baterie in plus nu dauneaza, e adevarat alea care au demaror necesita mai multi - e normal! In general la kick-starter sunt comune bateriile de 9Ah. Cand aveam Nipru avea Varta de 12Ah, meseriasa baterie, curent puternic intotdeauna (bine, si incarcarea era super-ok) si am lasat-o o iarna fara sa o incarc iar primavara era aproape la fel. Cand aveam CZ-175 (cu multisor in urma) aveam o baterie de acumulatoare de OSCILOSCOP portabil. Motocicleta era pe 6v si nu prea gaseam baterie pana cand un prieten electronist m-a "fericit" cu acumulatoarele de osciloscop: erau 3 acumulatoare de cate 2 Volti fiecare si le-am inseriat. Amperajul era enorm pentru porcaria aia... parca 18Ah sau ceva de genul asta - deoarece Osciloscopul avand tubul cinescop drept consumator serios necesita amperaj ca lumea. Deci daca ai incarcarea buna si pui o baterie ca lumea (peste 12Ah) e lejereanu sa tina un halogen. De exemplu Aleko de pe forum are la M61 in atas o baterie zdravana de masina (de Tico sau Matiz ca nu e foarte mare) dar are atas si isi permite sa o care... poa' sa-si puna si ghirlande pe motor dar el nu are nici semnale ca deh, nu a fost prevazuta din fabrica! Spor la luminat si asfalt uscat si pe timp de noapte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 planeta nu face fata la 55/60 dar jupi da ca este mai turat! acum depunde si de cum merge fiecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 30, 2006 Autor Share Postat Aprilie 30, 2006 (editat) cu amperii e cam asa cum a zis "Lupu" ... merge si baterie cu 7 Amp sau poate chiar mai slabe, cu cat mai multi amp. ai, cu atat e mai bine! ps: nici etz'ul nu face fata la 55/60 sub 2000 rpm! -dar cine merge sub 2k!? Editat Aprilie 30, 2006 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 ps: nici etz'ul nu face fata la 55/60 sub 2000 rpm! -dar cine merge sub 2k!? Eu de acum inainte Am observat ca la turatii mari diferite obiecte de pe motor au tendinta sa se desprinda asa ca m-am saturat sa merg 100 km si sa trag pe dreapta sa vad ce naiba are.Asa ca o sa merg aproape la relanti si daca si atunci mai face figuri ii dau foc.Din cauza lui am ramas eu ca un fraier acasa de 1 Mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.