Shockeru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Nu am mai folosit motocicleta de vreo saptamana pentru ca aveam probleme cu ambrejaiul. Am rezolvat problema cu ambreiajul, insa azi cand sa il testez... nu mai porneste motorul... electromotorul se aude, nimic diferit, acelasi sunet facea si pana acum cand pornea. Prima data cand am incercat sa il pornesc parca a incercat si motorul sa porneasca, s-a auzit doar 2 secunde cum se invarte foarte slab. Apoi nimic. Am incercat sa si imping motorul (m-a ajutat cineva) si sa incerc sa il bag in viteza si sa il pornesc... se simte putin ca incearca din nou motorul sa porneasca, dar moare imediat. La ambreiaj am umblat doar la partea de langa maner. Stiu ca nu puteti stii exact ce are, dar care ar fi cauzele posibile? Mesaj completat E posibil sa fie si inecata, ori din cauza mea cand lucram la ambreiaj si mutam motoru dintr-o parte intr-alta ori copii mici din scara poate mai trageau de acceleratie. Dar tot nu stiu cum se rezolva treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Acceleratia da drumul la aer, prin urmare nu are cum sa o fie inecata asa. Posibil mai degraba sa fie o problema la alimentare daca spui ca da sa plece un pic si se opreste. Scoate bujiile si verifica starea lor, ar trebui sa-ti dea niste indicii bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 (editat) Posibil mai degraba sa fie o problema la alimentare daca spui ca da sa plece un pic si se opreste. Asa a facut doar prima data cand am incercat sa o pornesc, acum nu mai "da sa plece" deloc. Doar daca o imping si incerc sa o pornesc cand are ceva viteza. La bujii eu nu am ce sa vad, nu ma pricep la asa ceva. Editat August 7, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Asa a facut doar prima data cand am incercat sa o pornesc, acum nu mai "da sa plece" deloc. Doar daca o imping si incerc sa o pornesc cand are ceva viteza.La bujii eu nu am ce sa vad, nu ma pricep la asa ceva. dar se pricep altii - e de-ajuns sa zici daca sunt ude sau uscate, negre sau maro sau albe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Baterie muci Bujii duse Carburatoare Fise Toata aprinderea Sunt mai multe de luat in calcul. Dar, esti sigur ca mai ai baterie? Alimenteaza si tu de la ceva. Daca tot nu porneste...uite-te la circuitu de benzina. Daca e ok, bujiile...baga-le in otet si lasa-le putin sa se curete acolo, apoi cu o perie de sarma da pe ele la electrod. Masoara si spatiul dintre electrod si catod ( daca spun vreo prostie - la fizica am fost bata deci sorry pentru cei ce ma vor corecta ). Uite-te in carte si vezi cat trebuie sa fie in limitele functionarii. Vezi apoi daca ai scanteie pe fiecare in parte...daca da, atunci carburile, daca nu carburile...plm nu mai stiu...trebuie verificata compresia...si sunt multe. P.S. Ce ai facut la ambreiaj? Ce ai schimbat ? Ca poate e si de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 E kawasaki.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 Dar, esti sigur ca mai ai baterie? Alimenteaza si tu de la ceva. Bordul se aprinde, farurile se aprind. Daca e mai slaba ca inainte sau nu, nu pot sa imi dau seama. O sa incerc sa alimentez de la o masina sau o alta motocicleta, desi nu am mai facut asta niciodata. Trebuie sa ma informez, momentan nu stiu de unde insa. Probabil service manual. P.S. Ce ai facut la ambreiaj? Ce ai schimbat ? Ca poate e si de acolo. S-a rupt cablul de la maner, am reusit sa il prind iar cu ceva improvizatii, nu sta fortat. Nu cred sa fie de acolo, pare ok ambreiajul. Doar in zona manerului am umblat la ambreiaj. Cat despre bujii, o sa arunc o privire si la ele, eventual le fac ceva poze. Cand fac asta, revin cu info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Bordul se aprinde, farurile se aprind. Daca e mai slaba ca inainte sau nu, nu pot sa imi dau seama. O sa incerc sa alimentez de la o masina sau o alta motocicleta, desi nu am mai facut asta niciodata. Trebuie sa ma informez, momentan nu stiu de unde insa. Probabil service manual. S-a rupt cablul de la maner, am reusit sa il prind iar cu ceva improvizatii, nu sta fortat. Nu cred sa fie de acolo, pare ok ambreiajul. Doar in zona manerului am umblat la ambreiaj. Cat despre bujii, o sa arunc o privire si la ele, eventual le fac ceva poze. Cand fac asta, revin cu info Motorul se invarte cum trebuie? Sau doar da si el acolo semne ca e bagat in seama de electrmotor si baterie? P.S. Vezi ca am facut si eu o data asa...cand era iarna, m-am dus si l-am pornit putin - rezervoru era pe off - s-a consumat ce era in carburatoare si am oprit. Cand l-am scos de la iernat nu stiam ce sa-i mai fac...cand era doar banalu buson de la rezervor. Editat August 7, 2009 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Motorul se invarte cum trebuie? Sau doar da si el acolo semne ca e bagat in seama de electrmotor si baterie? P.S. Vezi ca am facut si eu o data asa...cand era iarna, m-am dus si l-am pornit putin - rezervoru era pe off - s-a consumat ce era in carburatoare si am oprit. Cand l-am scos de la iernat nu stiam ce sa-i mai fac...cand era doar banalu buson de la rezervor. mare mirare sa nu fie doar chestia asta. poate mai ai obiceiul sa il uiti pe inchis.... cine stie.la kawasaki zxr400 parca e prin cadere alimentarea nu?nu mai stiu. poate s-a busit cuiul pontou sau cum s-o chema si a navalit benzina in cilindri. cine stie. dai bujiile jos. le cureti bine, le pui pe foc la aragaz vreo 10- 15 minute. pui bateria pe redresor la incarcat. le pui la loc pe toate. si incerci din nou. cu rezervorul pe ON, cu cricul ridicat, si cu ea pe NEUTRAL. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shockeru Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 (editat) P.S. Vezi ca am facut si eu o data asa...cand era iarna, m-am dus si l-am pornit putin - rezervoru era pe off - s-a consumat ce era in carburatoare si am oprit. Cand l-am scos de la iernat nu stiam ce sa-i mai fac...cand era doar banalu buson de la rezervor. Nu-mi vine sa cred, asta era human error as always Dupa ce am citit postul tau mi-am amintit ca atunci cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj, in timp ce asteptam pe cineva sa vina sa ma ajute, m-am uitat pe la motor prin toate locurile ascunse cum mai arata, ce mai are pe-acolo... si imi amintesc ca am umblat si la busonul de la rezervor (nu am bagat de seama ce scria acolo, initial credeam ca e pentru rezerva de benzina, am auzit foarte vag la cineva de asta... si am pus pe OFF) Am reusit sa pornesc motorul (tot cu impins), am chinuit bateria prea mult prima data si s-a descarcat. Ma duc sa fac niste ture sa se incarce, mersi de tip Survolaj Multumesc si celorlalti pentru sfaturi, le tin minte pentru data viitoare Editat August 7, 2009 de Shockeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 (editat) mare mirare sa nu fie doar chestia asta. poate mai ai obiceiul sa il uiti pe inchis.... cine stie.la kawasaki zxr400 parca e prin cadere alimentarea nu?nu mai stiu. poate s-a busit cuiul pontou sau cum s-o chema si a navalit benzina in cilindri. cine stie. dai bujiile jos. le cureti bine, le pui pe foc la aragaz vreo 10- 15 minute. pui bateria pe redresor la incarcat. le pui la loc pe toate. si incerci din nou. cu rezervorul pe ON, cu cricul ridicat, si cu ea pe NEUTRAL. numai bine! MANIAK ce zici tu de cuiul pontou cred ca am patit si eu..si sa spun si problema mea un kawa GPX600R din 91 ..daca uit sa inchid benzina din buson imi gasesc toata benzina pe asfalt, bine-inteles ca si motorul e inecat! Asta am inceput sa o patesc cam de o saptamana dar in seara asta chiar nu stiu ce sa ii mai fac, balta mare de benzina sub ea in doar 15 minute cat am urcat pana sus , acum beleaua cea mare e ca nu mai da sa porneasca deloc...adica nu mai face nimic cand dau la automat, de impins ma impins doar un prieten si poate nu avea el destula forta dar roata se infraneaza de tot, automat nu vrea , impins nu vrea ...ce ramane de facut? scuze ca m-am bagat peste topicul omului Editat August 11, 2009 de Mit_cel_mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bang-bang Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Nu-mi vine sa cred, asta era human error as alwaysDupa ce am citit postul tau mi-am amintit ca atunci cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj, in timp ce asteptam pe cineva sa vina sa ma ajute, m-am uitat pe la motor prin toate locurile ascunse cum mai arata, ce mai are pe-acolo... si imi amintesc ca am umblat si la busonul de la rezervor (nu am bagat de seama ce scria acolo, initial credeam ca e pentru rezerva de benzina, am auzit foarte vag la cineva de asta... si am pus pe OFF) Am reusit sa pornesc motorul (tot cu impins), am chinuit bateria prea mult prima data si s-a descarcat. Ma duc sa fac niste ture sa se incarce, mersi de tip Survolaj Multumesc si celorlalti pentru sfaturi, le tin minte pentru data viitoare bine ca s-a rezolvat problema , dar sa stii ca busonul ala mai are si o pozitie de rezerva care te poate scoate din belea cand ramai fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 nu mai tine cuiul ponto sigur tre sa desfaci carburatoarele si sa le cureti cand spui sa desfac carburatoarele te referi doar la capacelele de sub carburatoare sau carb cu totu? Ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 cand spui sa desfac carburatoarele te referi doar la capacelele de sub carburatoare sau carb cu totu? Ms fain Nu capacele negre. Acolo sunt membranele. Cele de jos. Apropos, vezi ca s-ar putea chiar sa nu fie cuiul pontou ci doar nivelul facut prost, asa iti varsa tot pe unde nimereste : in cilindru, in airbox daca e orizontal si pe supraplin. Verifica nivelul sa fie ca in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Nu capacele negre. Acolo sunt membranele. Cele de jos. Apropos, vezi ca s-ar putea chiar sa nu fie cuiul pontou ci doar nivelul facut prost, asa iti varsa tot pe unde nimereste : in cilindru, in airbox daca e orizontal si pe supraplin. Verifica nivelul sa fie ca in carte. ms...dar ar mai fi ceva 1- nu am si nici nu am gasit pe vre-o undeva manualul pt gpx600 2- ce ma ingrijoreaza cel mai mult e ca acum nici electromotorul nu mai invarte..baterie este sigur ca am mai patit-o abea claxona dar se invartea electromotorul , acum chiar daca am curent nu se mai aude decat un clinchet fosrte foarte incet cand apas pe automat 2- benzina curge dintr-un furtunas ce pare sa iasa din filtrul de aer, mai exact din acea parte a filtrului de aer ce e prins de carburatoare... o sa revin eventual cu niste poze + 1-2 filmulete poate va este mai usor sa ma ajutati cu un sfat! Multumesc super mult si pt aceste sfaturi...sper sa pun in practica in seara asta si sa o rezolv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hgvlad Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Ce baterie e recomandat sa iau pentru un zxr 400 si ce dimensiuni trebuie sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaA Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ce baterie e recomandat sa iau pentru un zxr 400 si ce dimensiuni trebuie sa aiba? http://www.romimoto-piese.ro/category/1030...0/vehicle/18369 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mit_cel_mic Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 in primul rand ms fain pt toate sfaturile Am mai intrebat un prieten care a zis ca e foarte posibil sa fie de la cuiul pontou faza cu benzina, mie unul imi e oarecum sa umblu la carburatoare sa nu fac vre-o alta prostie pe acolo! In legatura cu electromotorul nu stiu ce sa zic , de pornit porneste dar intr-un mod mai ciudat cand nu am pe cineva care sa ma impinga....fac un filmulet si revin..pana una alta ms inca o data de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.