ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -vezi ca japonezii dau puterea la arbore,iar ducati la roata,diferentele sunt chiar mici intre 999r si japoneze,sa zicem 15 cp... -999r este replica motocicletei de superbike,nu de gp,unde bayliss face anu asta misto de ei... -mai e si testul din univers moto,unde 999s a iesit al 2-lea dupa zx 10r,la o diferenta mica... -japonezii mint si la greutate,era un topic pe sbz parca,dadea un baiat acolo puterile si greutatile declarate,si cele reale masurate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 In primul rand NU AM pe ce sa fiu ofticat ,doar am facut acele afirmatii vis-a-vis de de alte afirmatii ,gen " nu au fata japonezele de tobe de care se pun pe ducati" , "orezarii ,scuze japonezii"...la aceste "remarci" am raspuns.Daca isi prezenta omul motocicleta nu era nimic ,dar sa nu creada ca are o motocicleta zeu ,iar celelalte sunt flasnete ,care din contra.... Ps:totusi ,ramane valabila oferta cu toba de trabant la 10000euro..chiar nu te intereseaza ,asa sa fii exclusivist asa cum esti cu imprimanta ,scuze xerox-ul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -sper la anul sa imi iau nsi eu 999r xerox,aveam in plan anul asta,dar am bagat banii intr-o afacere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -vezi ca japonezii dau puterea la arbore,iar ducati la roata,diferentele sunt chiar mici intre 999r si japoneze,sa zicem 15 cp... -999r este replica motocicletei de superbike,nu de gp,unde bayliss face anu asta misto de ei... -mai e si testul din univers moto,unde 999s a iesit al 2-lea dupa zx 10r,la o diferenta mica... -japonezii mint si la greutate,era un topic pe sbz parca,dadea un baiat acolo puterile si greutatile declarate,si cele reale masurate... Daca mint asa astia cu japonezele ,oare nu exista nici un forum care sa ii traga la raspundere daca mint??....ma indoiesc. Iar japonezii dau puterea MOTORULUI ,nu ce ajunge la roata ,la pedala ,la borcanul cu lichid etc etc mai e si testul din univers moto,unde 999s a iesit al 2-lea dupa zx 10r,la o diferenta mica...La diferenta mica referitoare la performante ,dar la diferenta mare referitoare la bani .Macar daca plateam in plus ,sa stiu pt ce platesc ,dar asa... .Si apropo ,in acel test de care spui ,da kawa a iesit pe primul loc(desi era model 2005) ,dar cum iti explici ca in ultimul test(de acum 2 luni) kawa (model 2006) a iesit in spatele lui Suzuki?? .Dilema mare ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -ia-o altfel,putera motorului la ducati e mai mare decat cea declarata,iar datele date de baiatul ala erau luate de pe un site de afara... -diferenta de bani se regaseste in materialele si componentele folosite,in modul de fabricatie,si bineinteles in nume(sau brand),asta o face exclusivista,si sant dispus sa platesc toate astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Ram, nu vezi ca n-ai cu cine ? Chiar si toba de Trabant pe care o tot ofera la vanzare e mai scumpa decat motoarele lui. Daca omul atat se pricepe, n-ai cum sa-i explici chestiuni bazate pe logica. Bayliss le-o trage razand la toate japonezele de-odata, iar el tine sus si tare ca nu stiu ce, co fi, ca n-o fi... Pentru el Suzuki e mama motoarelor si Nissan tatal masinilor. Sa fie sanatos si bucuros. Ce s-ar face japonezii fara astia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Bei, ce mai..concluzia e k Ducati e o motocicleta de doi bani... Are mai putini cai decat o japoneza, nu conteaza k trage de jos, are cuplu mare de pe la 3 mii de ture. Nu conteaza k in SBK, unde se alearga cu motociclete derivate din cele de serie, pilotii Ducati au castigat 13 titluri din 18(si vreo 11 la constructori). nu conteaza ciclistica, manevrabilitatea ei, cum trage motorul in V cand iesi din curba. E o motocicleta proasta si scumpa...`r-ati voi de ducatisti nebuni, care dati banii degeaba pe niste fiare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Da rau mai iesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) -sper la anul sa imi iau nsi eu 999r xerox,aveam in plan anul asta,dar am bagat banii intr-o afacere... 2007 e anul schimbarii de modele. nishte carcotasi spun k varful va fi un 1200 iar ca design se va reveni ushor spre seria 916, 996 si 998... Cica asa va fi...E doar un guess al unor baietzi, Ducati a negat tot, bineinteles . Surpriza... Editat Mai 10, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Sa va iau pe rand ia-o altfel,putera motorului la ducati e mai mare decat cea declarata,iar datele date de baiatul ala erau luate de pe un site de afaraDaca NU poti face diferenta intre puterea la roata si puterea MOTORULUI ,chiar nu are rost sa continuam. Una e puterea la roata pe care o da Ducati si alta e puterea motorului ,care e data de ceilalti constructori. De fapt si producatorii de masini sunt varza ,ca deh domne' nu dau puterea la roata si o dau pe cea a motorului diferenta de bani se regaseste in materialele si componentele folosite,in modul de fabricatie,si bineinteles in nume(sau brand),asta o face exclusivista,si sant dispus sa platesc toate astea...Fiecare face ce vrea ,dar cu acea diferenta de bani ,o fac cum vrea muschiul meu si cu ce vrea muschiul meu ,OFICIAL ,cu garantie ,tot ce vrei si tot NU iese la atatia bani .Repet:ramane valabila oferta cu toba de trabant ,asa pt exclusivitate Bayliss le-o trage razand la toate japonezele de-odata, iar el tine sus si tare ca nu stiu ce, co fi, ca n-o fi...Ori tu crezi ca pilotezi motocicleta lui Bayliss?? .Esti tare dude Pentru el Suzuki e mama motoarelor si Nissan tatal masinilor. Sa fie sanatos si bucuros. Ce s-ar face japonezii fara astia ?Am spus eu ceva de suzuki pe aici?? ...eu nu-mi amintesc. Despre Nissan ,ti-am spus in comparatie ,ca un exemplu -caci tu incercai sa imi compari o Toyota corolla cu ferrari ,dar nu ma mira -chiar si cu un Enzo ,dar nu un Nissan oarecare si oricum nu ajunge la banii de Enzo. E greu de acceptat ,nu?Ce s-ar face japonezii fara astia ?Nu nu...ce s-ar face italienii fara voi ...caci deja credeti ca daca v-ati luat o imprimanta ,scuze xerox ,gata ai motocicleta lui Bayliss si conduci cel putin la fel ca el Are mai putini cai decat o japoneza, nu conteaza k trage de jos, are cuplu mare de pe la 3 mii de ture.Uita-te pe diagrama de putere si de cuplu de la gsxr1000 in comparatie cu vestitul 999 si sa-mi spui care pe care si lasa vrajelile de 2 lei cu cuplul mai mare de la ducati ,caci ,repet ,uita-te pe diagrama si vezi concret ,dar stiu ca e greu sa accepti realitatea si binenteles ca acele diagrame sunt facute bla bla etc etc Nu conteaza k in SBK, unde se alearga cu motociclete derivate din cele de serie, pilotii Ducati au castigat 13 titluri din 18(si vreo 11 la constructori).Ma bucur totusi ca ai spus derivate din cele de serie ,caci altfel credeam ca si tu crezi ca pilotezi motocicleta lui Bayliss daca iti iei un xerox .Si oare ce era Yamaha pana a venit Rossi la ea?!...mai nimic si uite cum a crescut ,asa ca lasa ca nu e mereu meritul numai a motocicletei ,asta daca intelegi nu conteaza ciclistica, manevrabilitatea ei, cum trage motorul in V cand iesi din curba.Am vazut ce "ciclistica" are ,cel putin in ultimul numar din Univers Moto ,am vazut cat de bine trage si ce "bine" s-a clasat ducati 749 si asta in fata unor motoare de 600(de la care a luat peste 1 secunda) ,ca sa nu mai vorbesc de cele de 750cmc ,unde mi-ar fi si rusine sa spun ce rezultat ar avea Ducati Ps:totusi ,din omenie ,nu vrei sa incetam si sa nu mai spui "japonezele nu au fata de nu stiu ce tobe" . "orezarii....." etc etc si sa ne bucuram de ele in continuare fara a crede ca unul sau celalalt are o motocicleta mai jmekera ca cealalta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Mai 10, 2006 Autor Share Postat Mai 10, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -DECAT SA BEAU 3 BERI PROASTE,MAI BINE BEAU 5 BUNE!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Degustare placuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 YEAR 2004 MANUFACTURER Honda MODEL CBR1000RR MEASURED HORSEPOWER 147.87 Hp @11,200 rpm CLAIMED DRY WEIGHT 396 lbs. MEASURED WET WEIGHT 433(kg196.405496) lbs. YEAR 2004 MANUFACTURER Yamaha MODEL YZF-R1 CLAIMED DRY WEIGHT 379 lbs. MEASURED WET WEIGHT 418 (kg189.601611)lbs. CLAIMED HORSPOWER 172 hp @ crank 180 hp w/ ramair MEASURED HORSEPOWER 149.6 Hp @ 12,700 rpm YEAR 2004 MANUFACTURER Kawasaki MODEL ZX-10R CLAIMED DRY WEIGHT 375 lbs. MEASURED WET WEIGHT 403 (kg 182.797725) lbs. CLAIMED HORSPOWER 184 hp MEASURED HORSEPOWER 155.6 Hp @ 11,800 rpm YEAR 2004 MANUFACTURER Suzuki MODEL GSX-R1000 CLAIMED DRY WEIGHT 370 lbs. MEASURED WET WEIGHT 415 ( kg 188.240834 ) lbs. CLAIMED HORSPOWER Unavailable MEASURED HORSEPOWER 148.32 Hp @ 11,000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Si motocicleta ta ,ram ,din ce categorie face parte ,caci am uitat? Ps:dupa cum am spus ,NU ma intereseaza puterea la roata ,la disc ,la borcanelul de frana etc etc. Producatorii dau puterea motorului si aia e. Si producatorii auto tot puterea motorului o dau ,nu ce ajunge ,la spite ,la saua pasagerului etc etc....sau or fi tampiti si producatorii auto si doar unul singur care da puterea la roata ,ala trebuie crezut pana la moarte ,nu? Pps:sper sa-mi reamintesti si tu ram ce motor ai ca sa stiu la ce categorie sa ma uit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 -la roata ,la spita ,la ce vrei tu,SE IA CA PUNCT DE REFERINTA,DACA STII CE-I ALA... -am ducati st2 2002,l-am luat de nou in 2003,deci la categoria care vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 ducati sunt si tari si frumoase da scumpeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Da' frumoaseeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 -la roata ,la spita ,la ce vrei tu,SE IA CA PUNCT DE REFERINTA,DACA STII CE-I ALA... -am ducati st2 2002,l-am luat de nou in 2003,deci la categoria care vrei tu... Ok ...punctul de referinta e puterea motorului si repet ,daca e asa de elocventa acea putere la spita ,de ce numai un singur constructor da puterea la roata si TOTI ceilalti dau puterea motorului ,inclusiv la auto?? ....sunt toti nebuni ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Ok ...punctul de referinta e puterea motorului si repet ,daca e asa de elocventa acea putere la spita ,de ce numai un singur constructor da puterea la roata si TOTI ceilalti dau puterea motorului ,inclusiv la auto?? ....sunt toti nebuni ,nu? Nu dau puterea la roata pt. ca le e frica(asa e politica lor de firma).Chiar vrei sa spui ca pe tine te intereseaza puterea motorului mai mult decat puterea la roata ? Inseamna ca nu prea stii ce ai in garaj.Motoreta ta si majoritatea(daca nu chiar toate ) au ca tren de rulaaareeeee ROTI , nu borcane , spite, sau ce mai zici tu pe acolo. Cu diferenta de bani,cam mare e drept,iti cumperi o motocicleta cu stil . Trage un ochi in SBK si Motogp sa vezi ca Angi(Ducati) n-o duce chiar asa rau.Si nici n-are clima bizonica... PS Fara suparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 -n-ai inteles nimic,deci reiau:daca999r are 150cp la roata,cat are la arbore? masuratorile alea fiind la roata(am luat-o ca pct. de referinta),am vrut sa arat ca dif. de putere dintre sa zicem 999-2004(137cp)si japoneze nu este extraordinara...asta-i tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 @SILVIU.C Ia du-te tu cu K5-u si K6-le tau la United si urca-le pe Dynotest ca sa vezi puterea reala la roata si vino pe urma sa le comparam sa vezi ca nu e asa mare diferenta si o sa iti dai seama si de punctul de referinta de care vorbea ram . Si daca tu crezi ca doar puterea motorului face motocicleta sa fie buna parerea mea este ca te inseli amarnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Power is nothing without ... style Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Si motocicleta ta ,ram ,din ce categorie face parte ,caci am uitat? Ps:dupa cum am spus ,NU ma intereseaza puterea la roata ,la disc ,la borcanelul de frana etc etc. Producatorii dau puterea motorului si aia e. Si producatorii auto tot puterea motorului o dau ,nu ce ajunge ,la spite ,la saua pasagerului etc etc....sau or fi tampiti si producatorii auto si doar unul singur care da puterea la roata ,ala trebuie crezut pana la moarte ,nu? Pps:sper sa-mi reamintesti si tu ram ce motor ai ca sa stiu la ce categorie sa ma uit majoritatea producatorilor dau puterea motorului ca sa ajute marketing-ul su sa ia ochii clientilor! de fapt puterea la roata, care efectiv ajunge pe asfalt conteaza! sunt o groaza de masini cu 250 de cai (printre care si mercedes) la motor si care la roata au vreo 220 tu ce crezi ca e mai bun? un motor cu 20 de cai la roata sau unul cu 30 la motor dar la roata tot cu 20? sau mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Bun ar fi mai benefic asa ,daca ar fi asa de relevante. Ar da TOTI puterea la roata si cu asta basta ,o diferenta catusi de mica ar exista ,dar totusi nu se da la roata ,iar puterile care le-am vazut la roata DIFERA de la revista la revista ,de la un numar la altul...faci 10 teste de putere la roata ,10 rezultate DIFERITE vei avea ,asa ca ce vi se pare asa de relevant daca testezi de 10 ori si ai 11 rezultate diferite?? n-ai inteles nimic,deci reiau:daca999r are 150cp la roata,cat are la arbore? masuratorile alea fiind la roata(am luat-o ca pct. de referinta),am vrut sa arat ca dif. de putere dintre sa zicem 999-2004(137cp)si japoneze nu este extraordinara...asta-i tot...Stai linistit ca am inteles ,sau trebuia sa tip in gura mare??? ....e normal ,daca ai in jur de 150cp la roata sa ai in jur de 160-170cp la arbore. Cumva am contestat eu lucrul acesta?! ...deci nu inteleg unde e discrepantaIa du-te tu cu K5-u si K6-le tau la United si urca-le pe Dynotest ca sa vezi puterea reala la roata si vino pe urma sa le comparam sa vezi ca nu e asa mare diferenta si o sa iti dai seama si de punctul de referinta de care vorbea ram Dupa cum spuneam ,pe dyno faci de 10 ori testul ,11 rezultate vei avea ...plus de asta ,ei nu sunt in stare sa masoare si puterea data de ram-air(care mai sunt ceva caluti in plus) ,iar pe United Motors ,ca service nu dau nici mucii,niste FURACIOSI Si daca tu crezi ca doar puterea motorului face motocicleta sa fie buna parerea mea este ca te inseli amarnic.Perfect adevarat ce spui ,dar o mica intrebare: de ce a pierdut ducati 749 ,la o diferenta destul de rusinoasa(peste 1 secunda -e destul de rusinos pt un circuit) in fata unor motoare MULT mai mici ,respectiv 600cmc?!?!...ca putere la roata este cam exact cat un cbr600rr ,dar are cuplul si cilindreaa MULT mai mare ,dar totusi a pierdut destul de rusinos intr-o comparatie unde a intrat clar cu un avantaj de cilindree si cuplu. De ce oare a pierdut ??!?!? ....daca era asa bun ca manevrabilitate ,frane etc etc si la putere cam egal cu cbr-ul 600 ,de ce a luat bataie la peste 1 secunda de la cbr?!?!?? Sper ca se poate un raspuns ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.