Sokatu Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 PROBLEMA MARE... IN PRIMUL RAND SALUTARE TUTUROR... NU REUSESC SA SCAP DE PROBLEMA CU INCARCAREA LA 1000 RR ..... SA RECAPITULEZ... IAU RELEU NOU SI STATOR... ASTEPT 3 SAPTAMANI SA VINA..... AJUNG ACASA NU AM SOMN MA APUC SA IL MONTEZ.... PUN APARATU DE MASURA PE EL... INCARCA 14,8 LA 2500 TURE....TOATE BUNE SI FRUMOASE... 6 DIMINEATA... PLEC ACASA DORM... MA TREZESC ZIC CA MA DUC SA FAC VRO 200-300 KM CA SA MA MAI LINISTESC... DAR INAINTE DE ASTA SA FAC O TURA DE DEZMORTIRE CA SA IMI VERIFIC REFLEXELE SI ALEA ALEA... TOATE BUNE SI FRUMOASE.... IES DIN ORAS MERG 10 KM ... MA INTORC..... LA APROXIMATIV 5 KM DE INTRAREA INORAS... CURENT... NIMIC..... BORD MORT.... LUMINI NIMIC.... DECI CURENT 0 NICI MACAR CUM ERA INAINTE CU STATORUL ALA ARS... ALA MACAR IMI TINEA MOBRA PORNITA ACUM NICI MACAR ATAT.....INNEBUNESC NU ALTA IMI VENEA SA SAR IN PRAPASTIE ... NICI O SCULA LA MINE NIMIC.... MA DAU JOS SI DAI IMPINS.....IMPING LA 10 KM AJUNG LA UN GARAJ CER SCULE LU NENEA SI MA APUC DE DEMONTAT... PRIMA DATA O PORNESC CU CURENT DE LA O MASINA ... O IA LA SFERT IAU ALIMENTAREA DE LA MASINA ... POC ..... MOARE SI MOBRA...VA ROG EU AJUTATI-MA CEI CARE ATI TRECUT PRIN ACEASTA PROBLEMA SI SPUNETI-MI SI MIE CUM ATI REZOLVAT-O. RECOMANDATI-MI UN OM CARE SE PRICEPE.... DECI PUR SI SIMPLU SUNT DISPERAT. MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ori ai avut ghinion si releul nou s-a ars f repede ori ai o problema gen rotor alternator descentrat. As verifica intai sa vad ce s-a ars acum iar apoi as verifica sa vad daca nu cumva rotorul alternatorului atinge statorul. Mai e si o posibilitate mult mai simpla, vreo mufa iesita sau contact imperfect, fir rupt etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ori ai avut ghinion si releul nou s-a ars f repede ori ai o problema gen rotor alternator descentrat. As verifica intai sa vad ce s-a ars acum iar apoi as verifica sa vad daca nu cumva rotorul alternatorului atinge statorul. Mai e si o posibilitate mult mai simpla, vreo mufa iesita sau contact imperfect, fir rupt etc. Bine spus pina aici,dar verifica si bateria nu este obosita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 Bine spus pina aici,dar verifica si bateria nu este obosita? acum o sa cumpar si baterie .. daca se intampla iar ce solutie ar fi? Mesaj completat up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 ce releu ai luat?cat ai dat pe el? sper ca nu era din china? alea s ieftine dar nu si bune 1 bateria ar putea fi 2 contacte imperfecte pe releu sau alternator 3 releul sa fi cedat (daca era nou si nu este facut in china slabe sanse sa fi cedat) releu si stator noi luate de pe www.electrosport.com baterie noua in curs de cuparare in weekend se monteaza tot iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Eu zic sa nu iti iei ink baterie, asta e folosita mai mult la pornire, dar tie ti-a murit in mers. Verifica dak iti incarca alternatoru(aparat de masura de curent alternativ) si apoi dak e ok verifica si releul Inainte de toate verifica toate mufele sau cablurile de la releu, baterie, alternator dak nu e ceva intrerupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 Eu zic sa nu iti iei ink baterie, asta e folosita mai mult la pornire, dar tie ti-a murit in mers.Verifica dak iti incarca alternatoru(aparat de masura de curent alternativ) si apoi dak e ok verifica si releul Inainte de toate verifica toate mufele sau cablurile de la releu, baterie, alternator dak nu e ceva intrerupt. aici nu sunt sigur de o treaba de ex... la modelel 2004 -2007 .... din stator ies 3 fire care intra in releu si din releu ies 2 ... ce cred eu ca nu e ca la masina sa foloseasca bateria numai la pornire.... pe cand la modelul 2008-2009 se mai vad inca 2 fire pe langa alea 3 ceea ce cred ca curentul pentru aprindere este dat de la stator direct... deci e o parere nu e ceva cert... acum mai astept si eu pareri sa ma mai lumineze lumea . Mesi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Tu te axezi pe ceea ce nu trebuie, pe tine nu te intereseaza ce face modelul urmator pe tine te intereseaza problema la motocicleta ta, ea fost facuta din fabrica sa mearga asa cum e. Daca intradevar vrei sa o faci, cel mai bine e sa incepi prin a te uita la fire, si la conectori, vezi daca se incalzesc firele sau mufele cand stai cu motocicleta pornita, iar eventual sa schimbi mufele ar fi cel mai indicat, toti ti-au spus asta dar vad ca te faci ca nu vezi. Fa chestia asta daca vrei sa o scoti la capat, ptr ca noi nu zicem degeaba ci din experienta. PS. Verifica releul de pornire si celelalte relee ca nu cumva sa ramana in scurt si sa iti consume mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Pt a vedea dak alternatoru (magnetoul) e bun masoara 2 cate 2 cele 3 fire ce ies din stator. Tre sa aiba cam 70V (curent alternativ). Celelalte 2 fire sunt de la masa si posibil ?aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Curentul masurat poate avea pana la 200 de v in turatie. de asemenea masoara si rezistenta intre firele galbene, luate cate 2 pe rand, rezistenta trebuie sa fie cam la fel intre toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 Curentul masurat poate avea pana la 200 de v in turatie. de asemenea masoara si rezistenta intre firele galbene, luate cate 2 pe rand, rezistenta trebuie sa fie cam la fel intre toate. incet incet incep sa vad de unde tre sa incep.... acum canc ajung acasa in weekend tre sa ma apuc de ea sa vad ce si cum. cati volti ies si asa mai departe. Va rog si alte sfaturi . Daca se poate sa imi ziceti si cauza de la care a pornit toata treaba asta de sa ars statorul original .... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.