gabriel03 Postat August 13, 2009 Autor Share Postat August 13, 2009 frate..ce de aberatii deci..eu am trecut prin aceeasi chestie ca si tine , CBRul facea identic si la fel cu ce ai descris tu. rezolvarea a fost in felul urmator: 1.schimbat rulmentii de la roata de pe SPATE (ciudata treaba mai ales ca aveam senzatia ca ar trebui sa fie aia de pe fata nu spatele...dintre cei 3 unul, exact ala de pe partea cu etrierul, era varza) 2. schimbat cauciucul de pe fata si echilibrat 3. reglat din nou suspensia fata ( ce zicea cineva mai sus...chestia cu inaltimea) Astea fiind facute, s-au petrecut urmatoarele schimbari majore: nu mai baltacaie fata, nu mai trage dreapta, se pot lua mainile de pe ea si...merge super drept. Asa ca...spor la schimbat toate astea. Oricum marea schimbare a fost cea data de cauciucul nou, este clar. ok sa enumeram: 1.rulmentii spate au fost schimbati acum 3 luni cu unii noi 2.caucviucul fata a fost schimbat(dar tot cu unul sh dar mult mai bun) si acesta din urma tocit o idee mai mult pe stanga 3.si cum sa imi dau seama la reglat suspensia daca unul din arcuri nu e bun sau putin ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Parerea me e urmatoare ... o suma de factori .... : 1) drumurile putin bombate ...curbe la dreapta stanga etc.... 2)2 uzura amortizorului pe partea pe care iti ti curu+ faptul ca poti conduce un pic inclinat la axa drumului si sa corectezi din prin pozitionarea curului pe partea opusa 3) nu e exclus ca ceea ce se toceste sa fie din cauza compozitiilor diferite ale cauciucului dur pe mijloc la mediu si soft exterior pe aceea parte cauciucului (depinde de producatoru cauciucului ) Mesaj completat Parerea me e urmatoare ... o suma de factori .... : 1) drumurile putin bombate ...curbe la dreapta stanga etc.... 2)2 uzura amortizorului pe partea pe care iti ti curu+ faptul ca poti conduce un pic inclinat la axa drumului si sa corectezi din prin pozitionarea curului pe partea opusa 3) nu e exclus ca ceea ce se toceste sa fie din cauza compozitiilor diferite ale cauciucului dur pe mijloc la mediu si soft exterior pe aceea parte cauciucului (depinde de producatoru cauciucului ) OARE UNDE O FI DOCTOR HOUSE ...sa ne spuna ...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Si eu am observat faza asta. Numai ca la mine s-a tocit cauciucul de pe spate. Chiar ma gandeam ca oul stang e mai greu si daia stau inclinat spre stanga, noroc de guy.til ca mi-a confirmat temerea E adevarata si faza ca virajul spre stanga il iau mult mai ok, pe cand ala pe dreapta imi sta in gat. Oare cu destul antrenament se trece peste problema? O sa incep sa ma invart in cerc spre dreapta vreo cateva ore pina lesin. cred ca are treaba cu ziua cand aui urcat prima data pe bicicleta Daca ziceti ca anvelopele sunt in general uzate mai tare pe stanga... tot asa si mie mi se pare ca mai mult mobre sunt zgariate pe dreapta ... sa fie vreo legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Exact aceleasi simptome le-am avut (tocit stanga, trage dreapta), dar la mine am constatat ca suspensia dreapta era cu 2 mm mai scurta - probabil arcul drept a "obosit" mai repede. Am infipt suspensia stanga mai mult in jug si roata s-a indreptat. Am gasit o posibila explicatie a "obosirii" mai rapide a arcului din dreapta: acolo e plasat discul de frana si ma gandesc ca acel arc e mai solicitat decat cel din stanga. Micronic, dar in timp se aduna, mai ales ca mobra are 300kg la gol. Socotesc ca aceasta explicatie nu se aplica mobrelor cu 2 discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) cred ca are treaba cu ziua cand aui urcat prima data pe bicicleta Daca ziceti ca anvelopele sunt in general uzate mai tare pe stanga... tot asa si mie mi se pare ca mai mult mobre sunt zgariate pe dreapta ... sa fie vreo legatura? Nenea, hai sa-ti arat guma mea veche (din 2001): e tocita pe stanga cu apraope 1mm mai mult decat pe dreapta. Intrebare: cui i s-a uzat asa aiurea, mergea cu pasager? Nu de alta, dar eu ma trezesc adesea cu motorul inclinat pe stanga la drum drept datorita pasagerei curioase care scoate capu muuult in afara Editat August 14, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Pai eu ce am zis am zis si pentru ca intr-adevar cauciucul de pe fata avea o uzura mai suspecta..si asta am facut si cu astea i-a trecut. Nu pot sa-mi dau seama daca vreunul dintre factori a contribuit mai mult sau mai putin, cert este ca asa facea iar acum dupa toate alea nu mai face. E adevarat ca si strazile noastre sunt varza. Pe moto s-a mers combinat si cu si fara pasager. Dar nu vad legatura intre a trage dreapta si pasager. Normal ca daca sta aiurea o sa faca moto in toate felurile, dar eu ma refeream la tras dreapta in orice conditii. Cat despre reglajul suspensiei..daca nu te pricepi du-te la un mecanic mai bine. Ideea era sa iti cauti manualul de service pt moto a ta, iar in el iti spune tot ce vrei sa stii de la ce fel de ulei si mai ales cat intra pana la limita de service a arcurilor si altele de genul asta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 si eu am avut aceeasi problema..la mine prietenii mi-au zis ca merg vizibil mai inclinat pe stanga,si cum si drumurile sunt inclinate pe aceasi directie..cam asta ar fii cauza la mine,si in plus faptul ca ma aplecam mai mult pe stanga la viraje....acum cu cauciucul nou nu am asfel de probleme,pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XBR Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 aceleasi simptome le-am avut si eu si am gasit ca unul din telescoape era mai lung cu 3 milimetri decat celalalt ,(cel drept era mai lung ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 14, 2009 Autor Share Postat August 14, 2009 aceleasi simptome le-am avut si eu si am gasit ca unul din telescoape era mai lung cu 3 milimetri decat celalalt ,(cel drept era mai lung ) a doua persoana care spune ca ar fi avut probleme cu telescoapele.cred ca este o problema reala.tind sa cred ca asta ar fi o problema combinata cu joc ra rulmentii jugului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XBR Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 pana cand mi-am dat seama ca unul din telescoape e mai lung decat celalalt am schimbat 2 randuri de rulmenti la roata fata care se stricau dupa 1500 2000 de km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.