Motoristu Virog Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Imi schimb motoru si as opta pentru un vulcan de 750. Problema e ca nu am reusit sa vad pe viu cum arata si as vrea sa aud si parerile voastre. Daca da, de ce daca nu... cum asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Am un vulcan 750A din 1992 de anul trecut din August, e model american de 66 CP. N-am mers prea mult cu el, aproape 3000 de km, dar merita fiecare euro pe care l-am dat. Deocamdata n-am ce sa-i reprosez. Are putere, tinuta de drum buna, e comfortabila (cel putin pentru mine). Depinde mult de statura si greutatea ta. Are 230 de kilograme si e destul de greu de strunit la viteze mici sau cand opresti dar odata pusa pe drum merge fara probleme. Nu m-as baga cu ea printr-un oras aglomerat, in schimb e ideala pentru drumuri intinse. Calare pe Vulcan si alaturi de prieteni nu pot sa zic decat: "Now, bring me that horizon." Cat priveste mecanic, cred ca e destul de fiabila. turatiile relativ mici si racirea cu apa duc la o viata lunga a segmentilor. Daca ii dai ulei bun cred ca atingi fara probleme 100.000 de km fara segmentare. Acum poate ma insel, n-am decat 22.000 de miles cu ea. Nu se compara cu Virago la zgomot, dar exact asta imi place. Simti forta cand tragi de acceleratie. Si cardanul isi merita banii. In rest ce sa mai zic. Nu pot decat sa multumesc prietenul care a ales pentru mine si mi-a adus-o. Daca nu era el acu calaream un EN500 care nu se compara cu un Vulcan 750. P.S. Daca poti cauta un 750A facut in 92.Au pret bun si poate nimeri unul nelimitat la putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 exista un topic imens, chiar aici la chopperishti in legatura cu vulcanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 Vulcanul merita fiecare banut..nu se compara viraga de 535 cu veneul de 750. Cuplu, 66 CP, sport cruiser...simti acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 DMW-ule .. Omul a intrebat de Vulcanul de 750. In topicul ala imens se spun multe despre toate Vulcanurile. Cruta-i timpul si lasa-l sa culeaga pareri despre VN750. Desi poarta aceeasi denumire e tare diferit un Vulcan clasic de 800 de unul de 750. Parca n-ar fi facute de aceeasi firma, si aici nu la motorizare ma refer ci la forma si pozitie de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 Multam fratilor, sper sa fie ceva mai lung ca m-am saturat de scurtaturi. Uite de exemplu azi m-am dat pe un virog de 1100... merge beton, da nu mi-a placut sunetu - l-au inecat in filtre- si e prea scurt pentru dihania de motor ce-l are pe el. Raman la vn 750 sa vad ce poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 mda.. am avut si eu anul trecut un VN750 cu care am facut vo 11.500km concluzii: cardanul rulez are nerv se incinge repede vara in orash max speed 175 dar te rupe curentul stabil pe curbe (poti sa faci valea prahovei cu 80-100) atentie la franele pe fata, tinde sa se blocheze roata relativ repede pozitia relativ confortabila (oricand poti merge pe locul din spate) destul de rigida bascula spate (te rupi la gropi sau pe piatra cubica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Bd-ule ai dreptate la bascula spate...chiar te rupe la drum prost. Dar n-am bagat de sama, inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Ce as mai putea sa adaug la cele spuse de Ilarie, Lupalb si TheBD, ...nici VN 750 -ul nu are un "glas" impunator daca este cu tobele originale dar daca-i umblii la ele sau ii montezi altele atunci vei avea un sunet de invidiat, ca sa nu mai povestesc de flacarile care le scoate pe "nari" Consumul este foarte bun : 5-5.5 l/100km la o viteza de 100-120km/h Zilele astea am schimbat si eu tobele-i originale cu altele si cand l-am auzit m-am indragostit a doua oara de el Am sa revin cu poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 se pare ca pt o suma mica,iti poti lua un motor mare,cu multe calitati. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 eu am ajuns la concluzia ca vulcanurile de 750 sau 800 si intruderule de 800 sunt solutia de mijloc intre un consum ridicat al unui motor prea mare(intr1400....) si mooarele mai mici de 650 asa ai si motor suficient de mare ca sa sune f. bine si ai si caluti suficienti pentru a putea sa duci inca o persoana in spate fara probleme...corectati-ma daca gresesc plus arata foarte bine vulcanul si intruderul ...gen custom nu clasic deci go for it...parerea mea.....eu asa as face noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 eu am ajuns la concluzia ca vulcanurile de 750 sau 800 si intruderule de 800 sunt solutia de mijloc intre un consum ridicat al unui motor prea mare(intr1400....) si mooarele mai mici de 650 asa ai si motor suficient de mare ca sa sune f. bine si ai si caluti suficienti pentru a putea sa duci inca o persoana in spate fara probleme...corectati-ma daca gresesc plus arata foarte bine vulcanul si intruderul ...gen custom nu clasic deci go for it...parerea mea.....eu asa as face noroc HD heritage Softail 1340cc consuma tot 5%.....asa ca ,si cilindreea mai mare e buna... b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 (editat) ok dar un vulcan sau un intruder de 800 il gasesti de la 3000 euroi in germania...iar h-d sunt mult mai scumpe ...eu am luat in calcul si un pret de cumparare redus sau accesibil pentru mai multi oricum nu stiam ca h-d consuma atat....mi se pare putin in compatarie cu un intruder de 1,4 care din cate stiu mananca aproape dublu in oras sunt pentru cilindree mare daca ai si bani de intretinere Editat Aprilie 17, 2006 de dan_andreshan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.