Sari la conținut

Merita Sa Imi Iau Vulcan De 750?


Motoristu Virog
 Share

Postări Recomandate

Am un vulcan 750A din 1992 de anul trecut din August, e model american de 66 CP. N-am mers prea mult cu el, aproape 3000 de km, dar merita fiecare euro pe care l-am dat. Deocamdata n-am ce sa-i reprosez. Are putere, tinuta de drum buna, e comfortabila (cel putin pentru mine). Depinde mult de statura si greutatea ta. Are 230 de kilograme si e destul de greu de strunit la viteze mici sau cand opresti dar odata pusa pe drum merge fara probleme. Nu m-as baga cu ea printr-un oras aglomerat, in schimb e ideala pentru drumuri intinse. Calare pe Vulcan si alaturi de prieteni nu pot sa zic decat: "Now, bring me that horizon." :goodposting:

Cat priveste mecanic, cred ca e destul de fiabila. turatiile relativ mici si racirea cu apa duc la o viata lunga a segmentilor. Daca ii dai ulei bun cred ca atingi fara probleme 100.000 de km fara segmentare. Acum poate ma insel, n-am decat 22.000 de miles cu ea. Nu se compara cu Virago la zgomot, dar exact asta imi place. Simti forta cand tragi de acceleratie. Si cardanul isi merita banii. In rest ce sa mai zic. Nu pot decat sa multumesc prietenul care a ales pentru mine si mi-a adus-o. Daca nu era el acu calaream un EN500 care nu se compara cu un Vulcan 750.

P.S. Daca poti cauta un 750A facut in 92.Au pret bun si poate nimeri unul nelimitat la putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DMW-ule .. Omul a intrebat de Vulcanul de 750. In topicul ala imens se spun multe despre toate Vulcanurile. Cruta-i timpul si lasa-l sa culeaga pareri despre VN750. Desi poarta aceeasi denumire e tare diferit un Vulcan clasic de 800 de unul de 750. Parca n-ar fi facute de aceeasi firma, si aici nu la motorizare ma refer ci la forma si pozitie de pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fratilor, sper sa fie ceva mai lung ca m-am saturat de scurtaturi. Uite de exemplu azi m-am dat pe un virog de 1100... merge beton, da nu mi-a placut sunetu - l-au inecat in filtre- si e prea scurt pentru dihania de motor ce-l are pe el. Raman la vn 750 sa vad ce poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. am avut si eu anul trecut un VN750 cu care am facut vo 11.500km

 

concluzii:

 

cardanul rulez

are nerv

se incinge repede vara in orash

max speed 175 dar te rupe curentul

stabil pe curbe (poti sa faci valea prahovei cu 80-100)

atentie la franele pe fata, tinde sa se blocheze roata relativ repede

pozitia relativ confortabila (oricand poti merge pe locul din spate)

destul de rigida bascula spate (te rupi la gropi sau pe piatra cubica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as mai putea sa adaug la cele spuse de Ilarie, Lupalb si TheBD, ...nici VN 750 -ul nu are un "glas" impunator daca este cu tobele originale dar daca-i umblii la ele sau ii montezi altele atunci vei avea un sunet de invidiat, ca sa nu mai povestesc de flacarile care le scoate pe "nari"

Consumul este foarte bun : 5-5.5 l/100km la o viteza de 100-120km/h :lol:

 

Zilele astea am schimbat si eu tobele-i originale cu altele si cand l-am auzit m-am indragostit a doua oara de el :angryfire: :blbl: :goodposting:

Am sa revin cu poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ajuns la concluzia ca vulcanurile de 750 sau 800 si intruderule de 800 sunt solutia de mijloc intre un consum ridicat al unui motor prea mare(intr1400....) si mooarele mai mici de 650

asa ai si motor suficient de mare ca sa sune f. bine si ai si caluti suficienti pentru a putea sa duci inca o persoana in spate fara probleme...corectati-ma daca gresesc plus arata foarte bine vulcanul si intruderul ...gen custom nu clasic

deci go for it...parerea mea.....eu asa as face

noroc :angryfire: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ajuns la concluzia ca vulcanurile de 750 sau 800 si intruderule de 800 sunt solutia de mijloc intre un consum ridicat al unui motor prea mare(intr1400....) si mooarele mai mici de 650

asa ai si motor suficient de mare ca sa sune f. bine si ai si caluti suficienti pentru a putea sa duci inca o persoana in spate fara probleme...corectati-ma daca gresesc plus arata foarte bine vulcanul si intruderul ...gen custom nu clasic

deci go for it...parerea mea.....eu asa as face

noroc :angryfire: :angryfire:

 

 

HD heritage Softail 1340cc consuma tot 5%.....asa ca ,si cilindreea mai mare e buna...

 

 

b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok dar un vulcan sau un intruder de 800 il gasesti de la 3000 euroi in germania...iar h-d sunt mult mai scumpe ...eu am luat in calcul si un pret de cumparare redus sau accesibil pentru mai multi

oricum nu stiam ca h-d consuma atat....mi se pare putin in compatarie cu un intruder de 1,4 care din cate stiu mananca aproape dublu in oras :angryfire:

sunt pentru cilindree mare daca ai si bani de intretinere

Editat de dan_andreshan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...