Sher Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Sfatul meu este sa iei o Husqvarna noua cu ochii inchisi. Sa dai 3500 e pe o mobra din 2008 mi se pare enorm, cu toate piesele ei pe care le gasesti pe toate drumurile si care tot in 2 saptamani iti ajung, daca nu sunt pe stoc. Cum puteti sa spuneti cuiva sa ia un Ktm din 2008, care mai are si o suspensie foarte proasta si poate mai este si cu motorul la final de viata? Stiti cat costa o reparatie capitala la un motor un 4 timpi? Macar daca dai un ban, cumpara ceva mai nou. Vezi ca si Yamaha wr este o motoreta ok si ieri a aparut una din 2012 pe la 3800... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 (editat) Am avut KTM, si si am avut si experiente placute, si neplacute cu el. Piesele se gasesc mai pe toate drumurile daca stii sa cauti, iar marea majoritate a consumabilelor sau a pieselor despre care se stie ca se duc (manete, pedale, codita) sunt pe stocul mai multor importatori. Dar mi s-a intamplat si mie sa astept 2 saptamani dupa segmenti, de exemplu, sau dupa nu stiu ce semering de la ambielaj. La Husqvarna, de obicei astepti 1-2 saptamani, pentru ca nu exista atatea husqvarne in Romania pentru ca cineva sa-si permita sa bage banii in stoc mare de piese. Si mi s-a intamplat sa astept si 2 luni dupa Automobile Bavaria(singurii importatori la vremea respectiva), tot prin ianuarie 2014 ca si colegul, deoarece atunci se muta stocul de piese de la BMW la KTM. Situatia s-a reglementat de atunci, in sensul ca au aparut mai multi care aduc piese, si poti alege. Iar timpul la altii nu a mai depasit 2 saptamani. Ca si sfat, ia ce e mai nou, deoarece are mai multe sanse sa nu fie "inginerit" de proprietarii anteriori. Nu vrei sa stii ce bucurie e sa inceapa sa-ti picure benzina pe motorul incins cand esti in padure si sa descoperi, la intoarcere, ca rezervorul a fost spart si relipit cu silicon sanitar(intamplata mie). Sau sa ti se duca motorul cu totul, piston, cilindru, si sa vezi la desfacere ca, de fapt, cel care desfacuse motorul inaintea ta a uitat sa-i mai puna o mica garnitura, iar apa a navalit in cilindru si a facut ravagii (intamplata unui prieten). Deci...achizitia e o loterie, nici un mecanic nu-ti poate spune fara sa faca motorul bucati daca totul e OK sau nu. Editat Ianuarie 28, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 reparatia capitala e valabila si pt wr pana la urma. 2t nu e o varianta? intradevar ca husky e ceva mai ieftina afara, m-am dat recent cu te 250 si merge f bn insa mi se pare cam fragila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Sher: Sincer, si mie mi se pare mult 3500 pentru 2008 cu atat mai mult ca este din Romania unde toti ne dam doar in regim hobby. Nu stiu de suspensie dar pretul este cam mare. O sa ma uit la WR sa vad ce e cu el. Mircea: am avut si eu ktm si picau toate de pe el dar era din 2004 si am dat cu el de toti peretii si probabil la baza era si o lamaie din fabrica. Cu piesele pana la urma nu e mare problema pentru ca din cate am citi se paote plati si o taxa de transport rapid iar la partea cu ingineritul ai dreptate... de asta mi-ar fi cel mai frica sa cumpar din Romanai, cu atat mai mult daca e 4T unde daca motorul este pe duca faci credit la banca. Adi_b: Sincer 2T imi place cel mai mult si ma simt cel mai ok pe ea dpdv mecanic. Ii schimb pistonul la 100h, ulei de calitate, pusi si ceau! DAR eu am avut unu 200 din 2004 cu powervalve-ul blocat la maxim sau nu stiam eu sa il setez si era foarte revy. Oricum, mobra aia mergea de rupea si era mult prea puternica pentru mine. Acum un 200 din 2010 nu stiu cum merge dar din cate am citit este mult mai ok fata de modelel vechi + ca eu mai am si in Dirt Tamer (o maneta de acceleratie care iti dubleaza cursa de acceleratie) Si inca un lucru care nu imi place la 2T sunt vibratiile care ma omoara, pe langa ca sunt preduslus la sindromul de tunel carpian dimineata ma trezeam cu degetele amoritite. De cand am dat motorul sunt ok cu mainile Incerc si eu sa cantaresc totul cat de bine pot si sa iau o mobra pe care so tin si sa nu mai bag sutele de euro in ea si dupa sa o vand. In ultimele 2 zile numa pe forumuri m-am dat si am citit tot ce am gasit. Oricum, parca cantaresc mai mult parerile unui concetatean pentru ca stiu cum se da lumea la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard Vlad Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Te 610 1991 bomba! » Post actualizat in 25 Feb 2015 19:31 Te 610 1991 bomba! Editat Februarie 25, 2015 de Eduard Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iacob Theodor Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Salutari ! Sunt din TM si am un Husky TE410 din '97. Caut un lant de distributie la el, as prefera nou. Cel care l-am avut s-a slabit si mi-a pleznit patina, am avut norocul ca bucata ce s-a rupt sa ramana blocata fara sa strice si altceva. Mersi ! Editat Septembrie 8, 2015 de Iacob Theodor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 (editat) Oameni buni, dar voi nu cititi forumuri? Nu stiti ca la TE-urile de dinainte de 2000 lantul de distributie e consumabil, se schimba la maxim 10.000 km? De-aia i s-a dus buhul de motocicleta nefiabila, din cauza proastei intretineri. Conform site-ului urmator, tu ai 96 zale, dar acelasi tip de lant ca la un ZX7-R din 96-02, de exemplu. Iei unul de ZX7-R si mai tai cateva zale din el. Sau de orice alta motocicleta din tabelul ala, ca toate folosesc DID FTH219. http://shop.motogelnar.cz/rozvodove-retezy/rozvodovy-retez-did-fth-219-metraz Editat Septembrie 8, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iacob Theodor Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Nu am stiut. De fiabila e fiabila, si merge excelent, chiar daca multi se plang ca ar porni greu, etc. Am avut noroc si nu a patit altceva. Pe viitor o sa fiu mai atent. Multumesc pentru informatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Manualul de service: http://www.manualedereparatie.info/download/Husqvarna-TE350-410-TE-TC610-95-Service-Manual.html Cauta in interior si vei gasi intervalele de servisare, inclusiv al lantului de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4200 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Vă salut, am găsit si eu o Husqvarna Te 450 din 2006 și încă una tot de 450 tcx din 2008, sunt cam la aceleași prețuri, ambele arata bine, vă puteți da cu părerea despre ele? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pt Huski mai vechi nu se mai gasesc piese cam deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Poate pentru alea de dinainte de 2002, din perioada Cagiva. Pentru cele din periaoa BMW, adica pana in 2012-2013, se gasesc. Mie mi-a adus masterbike intotdeauna tot ce am cerut, de la ambreiaj si piston la ultima tevusca de la carburator. Apropos, ce e ala un TCX? Ca nu s-au prea preumblat astea prin Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4200 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Acum am citit si eu pe internet, Tcx este modelul de cross, dar din poze ambele aratau la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Neaparat enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 TCX nu este de cross, este de cross country. Pop Florian mergea cu asa ceva la enduro si era cel mai rapid, Luati legatura cu el pt feedback. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Salut,Am hotarat si eu sa incep sa ma dau pe langa sosea, doar ca bugetul meu nu este unul foarte mare. Intrebarea ar fi, a incercat cineva sa puna roti de enduro pe un SM610, anul 2005 ? Am gasit un astfel de model la un pret mai mult decat decent, avea deja rotile de enduro puse. Multumesc! Editat Septembrie 14, 2016 de florin46p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 pai sm 610 si te 610 este cam aceiasi motoreta,poate ceva setari in suspensi si frana fata,da in rest acelasi lucru.E o motoreta cam grea pentru enduro desi are cam 140 de kg,treuie sa fii atent la volanta ,sa nu aiba problema,ca ii sar magnetii intr-o veselie,se remediaza cu o volanta aftemarket care te duce 180 de euro cu adus in romania.La ce bani ai gasit husqvarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 pai sm 610 si te 610 este cam aceiasi motoreta,poate ceva setari in suspensi si frana fata,da in rest acelasi lucru.E o motoreta cam grea pentru enduro desi are cam 140 de kg,treuie sa fii atent la volanta ,sa nu aiba problema,ca ii sar magnetii intr-o veselie,se remediaza cu o volanta aftemarket care te duce 180 de euro cu adus in romania.La ce bani ai gasit husqvarna? In jurul sumei de 1500 euro...i-a fost schimabata recent distributia, dar se pare ca sunt ceva probleme cu actele si nu poate fi inscrisa, deci nu e un pret foarte mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Pai mai pui 300 -400 de euro si găsesti un ktm exc450 sau un 525 ,motoare mai usoare,circa 125 de kg ,cu care poti sa faci enduro sau pe la 2000 de euro găsesti un 2timpi de 250 mult mai usoara,circa 95 de kg ,si e tot din anii aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Ca si fost posesor de 2 husqvarne (te610/95 si un wr250/2009) si actual proprietar de KTM (250/2011 actualmente, am avut si 250/2002), pot sa-mi dau cu parerea: Nu recomand HUsqvarna pentru enduro. Ma refer la perioada de dinainte de a fi preluata de KTM. Inainte de 2000 a fost detinuta de Cagiva, si se regasesc toate bubele italienilor: ba ungerea e prin balbotare si nu are filtru de ulei, are doar o mica sita de fier. Si, daca nu stii ca trebuie sa o cureti periodic, calezi motorul. Ba lantul de distributie e consumabil si se schimba periodic. Ba aprinderea de fabrica reuseste sa-ti manace bujiile, de trebuie sa le schimbi la fiecare 2-3 iesiri ca sa-ti mai porneasca. Dupa 2000 (nu mai stiu anul), au fost preluati de BMW, si au preluat, automat, bubele lor. Adica BMW nu se pricep la enduro, nu au scos in viata lor un motor capabil de performanta. Tot ce s-a scos pana in 2013 a fost o serie de motoare prea grele pentru enduro, dar prea usoare pentru strada. Un motor la 140kg e crima prin padure, pe pe urcari, dar e prea usor pentru asfalt si te cam sufla tirul cand trece pe langa tine in viteza. Concluzia: daca vrei sa urci, sa te tii de tovarasii cu care ai iesit la endureala, iei KTM (sau Beta, mai nou, ca au scos-o reusita). Daca nu, faci ca mine: experimentezi diverse motoare mai ieftine ca achizitie si intretinere, si pierzi anii zicand ca tu esti pilot prost, nu motorul nu poate sa urce. Revenind la cazul de fata, ce sa faci cu un motor de 140Kg, si neinmatriculabil? Te dai doar prin gradina, ca ala nu e gandit pentru padure. Editat Septembrie 15, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Pai mai pui 300 -400 de euro si găsesti un ktm exc450 sau un 525 ,motoare mai usoare,circa 125 de kg ,cu care poti sa faci enduro sau pe la 2000 de euro găsesti un 2timpi de 250 mult mai usoara,circa 95 de kg ,si e tot din anii aia Cel mai probabil o sa mai astept, momentan nu sunt dispus sa dau mai mult de 1500 euro pe un motor, avand in vedere ca il voi folosii de maxim doua ori pe luna. Revenind la cazul de fata, ce sa faci cu un motor de 140Kg, si neinmatriculabil? Te dai doar prin gradina, ca ala nu e gandit pentru padure. Multumesc pentru raspuns. Orice imi voi cumpara nu o sa il inscriu (motocicleta va fi undeva la tara), dar nici unu furat parca nu as vrea... Vreau sa il folosesc doar cand ajung pe acasa, probabil cate o duminica la doua saptamani. In mare parte va fi folosit pe foste drumuri forestiere sau eventual pe deal, nu o sa ma dau momentan prin padure sau trasee dificile. Editat Septembrie 15, 2016 de florin46p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 pai poti sa faci ce am facut eu la inceput,mi-am luat ktm 525 exc ,i-am pus roti de supermoto si ma dadeam cu el in oras,in week-end sau la chef de endureala ii puneam rotile cu crampoane si dadeam jos oglinzi si semnale.Schimbul de roti iti ia maxim 30 de minute,bine la inceput poate sa dureze si o ora,dar cu timpul devii foarte expermientat. Si daca nu e departe locul de unde vrei sa te dai fata de oras te poti duce pe el cu roti de supermoto si le schimbi acolo.Si ia intodeauna inmatriculat,chit ca nu ai asigurare si itp ,da fie inmatriculat,e diferenta mare intre amenda si dosar penal.Si degeaba zici ca mergi daor pe camp,ca o sa iesi si pe drum public si poate tu mergi ok,dar vine unul si ti-o da si desi nu e vina ta te alegi si cu un dosar penal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Salut.. carenele de la modelele mai noi de Husqvarna potrivesc si pe Husaberg? sau invers ? de ceva timp tot vad motoare Husaberg cu carene de Husqvarna sau invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) Fii mai explicit, ce vrei sa afli? Sau e doar o nelamurire generica? Husaberg 2011-2012 au 3 suruburi pentru fiecare carena laterala a rezervorului, iar 2013 are doar 2 surburi (s-a schimbat si modelul rezervorului, deci). Husqvarna 2014-2016, la fel, doar 2 suruburi. Deci, la o prima vedere, sunt interschimbabile doar Husaberg 2013 cu husqvarne 2014-2016. Cel mai bine cauti part number-ele pt carene si vezi daca sunt identice toate, nu numai cele de la rezervor. Editat Octombrie 7, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 De ceva timp tot imi caut un motor.. nu ma grabesc. Si acuma am gasit un Husaberg 350 din 2013 dar cu carene Husqvarna si am mai vazut si la altele asa si nu stiam care e faza.. Am vazut ca tu ai Husaberg.. ce parere ai despre el ? si piese se gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.