Sari la conținut

Detinatori Husqvarna


floricel
 Share

Postări Recomandate

Sfatul meu este sa iei o Husqvarna noua cu ochii inchisi. Sa dai 3500 e pe o mobra din 2008 mi se pare enorm, cu toate piesele ei pe care le gasesti pe toate drumurile si care tot in 2 saptamani iti ajung, daca nu sunt pe stoc.

Cum puteti sa spuneti cuiva sa ia un Ktm din 2008, care mai are si o suspensie foarte proasta si poate mai este si cu motorul la final de viata?

Stiti cat costa o reparatie capitala la un motor un 4 timpi?

Macar daca dai un ban, cumpara ceva mai nou. Vezi ca si Yamaha wr este o motoreta ok si ieri a aparut una din 2012 pe la 3800...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 214
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut KTM, si si am avut si experiente placute, si neplacute cu el. Piesele se gasesc mai pe toate drumurile daca stii sa cauti, iar marea majoritate a consumabilelor sau a pieselor despre care se stie ca se duc (manete, pedale, codita) sunt pe stocul mai multor importatori. Dar mi s-a intamplat si mie sa astept 2 saptamani dupa segmenti, de exemplu, sau dupa nu stiu ce semering de la ambielaj.

La Husqvarna, de obicei astepti 1-2 saptamani, pentru ca nu exista atatea husqvarne in Romania pentru ca cineva sa-si permita sa bage banii in stoc mare de piese. Si mi s-a intamplat sa astept si 2 luni dupa Automobile Bavaria(singurii importatori la vremea respectiva), tot prin ianuarie 2014 ca si colegul, deoarece atunci se muta stocul de piese de la BMW la KTM. Situatia s-a reglementat de atunci, in sensul ca au aparut mai multi care aduc piese, si poti alege. Iar timpul la altii nu a mai depasit 2 saptamani.

 

Ca si sfat, ia ce e mai nou, deoarece are mai multe sanse sa nu fie "inginerit" de proprietarii anteriori. Nu vrei sa stii ce bucurie e sa inceapa sa-ti picure benzina pe motorul incins cand esti in padure si sa descoperi, la intoarcere, ca rezervorul a fost spart si relipit cu silicon sanitar(intamplata mie). Sau sa ti se duca motorul cu totul, piston, cilindru, si sa vezi la desfacere ca, de fapt, cel care desfacuse motorul inaintea ta a uitat sa-i mai puna o mica garnitura, iar apa a navalit in cilindru si a facut ravagii (intamplata unui prieten).

 

Deci...achizitia e o loterie, nici un mecanic nu-ti poate spune fara sa faca motorul bucati daca totul e OK sau nu.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sher: Sincer, si mie mi se pare mult 3500 pentru 2008 cu atat mai mult ca este din Romania unde toti ne dam doar in regim hobby. Nu stiu de suspensie dar pretul este cam mare. O sa ma uit la WR sa vad ce e cu el.

 

Mircea: am avut si eu ktm si picau toate de pe el dar era din 2004 si am dat cu el de toti peretii si probabil la baza era si o lamaie din fabrica. Cu piesele pana la urma nu e mare problema pentru ca din cate am citi se paote plati si o taxa de transport rapid iar la partea cu ingineritul ai dreptate... de asta mi-ar fi cel mai frica sa cumpar din Romanai, cu atat mai mult daca e 4T unde daca motorul este pe duca faci credit la banca.

 

Adi_b: Sincer 2T imi place cel mai mult si ma simt cel mai ok pe ea dpdv mecanic. Ii schimb pistonul la 100h, ulei de calitate, pusi si ceau! DAR eu am avut unu 200 din 2004 cu powervalve-ul blocat la maxim sau nu stiam eu sa il setez si era foarte revy. Oricum, mobra aia mergea de rupea si era mult prea puternica pentru mine. Acum un 200 din 2010 nu stiu cum merge dar din cate am citit este mult mai ok fata de modelel vechi + ca eu mai am si in Dirt Tamer (o maneta de acceleratie care iti dubleaza cursa de acceleratie)

Si inca un lucru care nu imi place la 2T sunt vibratiile care ma omoara, pe langa ca sunt preduslus la sindromul de tunel carpian dimineata ma trezeam cu degetele amoritite. De cand am dat motorul sunt ok cu mainile

 

Incerc si eu sa cantaresc totul cat de bine pot si sa iau o mobra pe care so tin si sa nu mai bag sutele de euro in ea si dupa sa o vand. In ultimele 2 zile numa pe forumuri m-am dat si am citit tot ce am gasit. Oricum, parca cantaresc mai mult parerile unui concetatean pentru ca stiu cum se da lumea la noi.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Oameni buni, dar voi nu cititi forumuri? Nu stiti ca la TE-urile de dinainte de 2000 lantul de distributie e consumabil, se schimba la maxim 10.000 km? De-aia i s-a dus buhul de motocicleta nefiabila, din cauza proastei intretineri.

 

Conform site-ului urmator, tu ai 96 zale, dar acelasi tip de lant ca la un ZX7-R din 96-02, de exemplu. Iei unul de ZX7-R si mai tai cateva zale din el. Sau de orice alta motocicleta din tabelul ala, ca toate folosesc DID FTH219.

 

http://shop.motogelnar.cz/rozvodove-retezy/rozvodovy-retez-did-fth-219-metraz

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Poate pentru alea de dinainte de 2002, din perioada Cagiva. Pentru cele din periaoa BMW, adica pana in 2012-2013, se gasesc. Mie mi-a adus masterbike intotdeauna tot ce am cerut, de la ambreiaj si piston la ultima tevusca de la carburator.

Apropos, ce e ala un TCX? Ca nu s-au prea preumblat astea prin Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TCX nu este de cross, este de cross country. Pop Florian mergea cu asa ceva la enduro si era cel mai rapid, Luati legatura cu el pt feedback.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,
Am hotarat si eu sa incep sa ma dau pe langa sosea, doar ca bugetul meu nu este unul foarte mare.

 

Intrebarea ar fi, a incercat cineva sa puna roti de enduro pe un SM610, anul 2005 ? Am gasit un astfel de model la un pret mai mult decat decent, avea deja rotile de enduro puse.

 

Multumesc!

Editat de florin46p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sm 610 si te 610 este cam aceiasi motoreta,poate ceva setari in suspensi si frana fata,da in rest acelasi lucru.E o motoreta cam grea pentru enduro desi are cam 140 de kg,treuie sa fii atent la volanta ,sa nu aiba problema,ca ii sar magnetii intr-o veselie,se remediaza cu o volanta aftemarket care te duce 180 de euro cu adus in romania.La ce bani ai gasit husqvarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sm 610 si te 610 este cam aceiasi motoreta,poate ceva setari in suspensi si frana fata,da in rest acelasi lucru.E o motoreta cam grea pentru enduro desi are cam 140 de kg,treuie sa fii atent la volanta ,sa nu aiba problema,ca ii sar magnetii intr-o veselie,se remediaza cu o volanta aftemarket care te duce 180 de euro cu adus in romania.La ce bani ai gasit husqvarna?

In jurul sumei de 1500 euro...i-a fost schimabata recent distributia, dar se pare ca sunt ceva probleme cu actele si nu poate fi inscrisa, deci nu e un pret foarte mic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si fost posesor de 2 husqvarne (te610/95 si un wr250/2009) si actual proprietar de KTM (250/2011 actualmente, am avut si 250/2002), pot sa-mi dau cu parerea: Nu recomand HUsqvarna pentru enduro. Ma refer la perioada de dinainte de a fi preluata de KTM.

Inainte de 2000 a fost detinuta de Cagiva, si se regasesc toate bubele italienilor: ba ungerea e prin balbotare si nu are filtru de ulei, are doar o mica sita de fier. Si, daca nu stii ca trebuie sa o cureti periodic, calezi motorul. Ba lantul de distributie e consumabil si se schimba periodic. Ba aprinderea de fabrica reuseste sa-ti manace bujiile, de trebuie sa le schimbi la fiecare 2-3 iesiri ca sa-ti mai porneasca.

Dupa 2000 (nu mai stiu anul), au fost preluati de BMW, si au preluat, automat, bubele lor. Adica BMW nu se pricep la enduro, nu au scos in viata lor un motor capabil de performanta. Tot ce s-a scos pana in 2013 a fost o serie de motoare prea grele pentru enduro, dar prea usoare pentru strada. Un motor la 140kg e crima prin padure, pe pe urcari, dar e prea usor pentru asfalt si te cam sufla tirul cand trece pe langa tine in viteza.

 

Concluzia: daca vrei sa urci, sa te tii de tovarasii cu care ai iesit la endureala, iei KTM (sau Beta, mai nou, ca au scos-o reusita). Daca nu, faci ca mine: experimentezi diverse motoare mai ieftine ca achizitie si intretinere, si pierzi anii zicand ca tu esti pilot prost, nu motorul nu poate sa urce.

 

Revenind la cazul de fata, ce sa faci cu un motor de 140Kg, si neinmatriculabil? Te dai doar prin gradina, ca ala nu e gandit pentru padure.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mai pui 300 -400 de euro si găsesti un ktm exc450 sau un 525 ,motoare mai usoare,circa 125 de kg ,cu care poti sa faci enduro sau pe la 2000 de euro găsesti un 2timpi de 250 mult mai usoara,circa 95 de kg ,si e tot din anii aia

 

Cel mai probabil o sa mai astept, momentan nu sunt dispus sa dau mai mult de 1500 euro pe un motor, avand in vedere ca il voi folosii de maxim doua ori pe luna.

 

Revenind la cazul de fata, ce sa faci cu un motor de 140Kg, si neinmatriculabil? Te dai doar prin gradina, ca ala nu e gandit pentru padure.

Multumesc pentru raspuns.

 

Orice imi voi cumpara nu o sa il inscriu (motocicleta va fi undeva la tara), dar nici unu furat parca nu as vrea... Vreau sa il folosesc doar cand ajung pe acasa, probabil cate o duminica la doua saptamani. In mare parte va fi folosit pe foste drumuri forestiere sau eventual pe deal, nu o sa ma dau momentan prin padure sau trasee dificile.

Editat de florin46p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai poti sa faci ce am facut eu la inceput,mi-am luat ktm 525 exc ,i-am pus roti de supermoto si ma dadeam cu el in oras,in week-end sau la chef de endureala ii puneam rotile cu crampoane si dadeam jos oglinzi si semnale.Schimbul de roti iti ia maxim 30 de minute,bine la inceput poate sa dureze si o ora,dar cu timpul devii foarte expermientat.

Si daca nu e departe locul de unde vrei sa te dai fata de oras te poti duce pe el cu roti de supermoto si le schimbi acolo.Si ia intodeauna inmatriculat,chit ca nu ai asigurare si itp ,da fie inmatriculat,e diferenta mare intre amenda si dosar penal.Si degeaba zici ca mergi daor pe camp,ca o sa iesi si pe drum public si poate tu mergi ok,dar vine unul si ti-o da si desi nu e vina ta te alegi si cu un dosar penal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Fii mai explicit, ce vrei sa afli? Sau e doar o nelamurire generica?

Husaberg 2011-2012 au 3 suruburi pentru fiecare carena laterala a rezervorului, iar 2013 are doar 2 surburi (s-a schimbat si modelul rezervorului, deci). Husqvarna 2014-2016, la fel, doar 2 suruburi. Deci, la o prima vedere, sunt interschimbabile doar Husaberg 2013 cu husqvarne 2014-2016.

Cel mai bine cauti part number-ele pt carene si vezi daca sunt identice toate, nu numai cele de la rezervor.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp tot imi caut un motor.. nu ma grabesc. Si acuma am gasit un Husaberg 350 din 2013 dar cu carene Husqvarna si am mai vazut si la altele asa si nu stiam care e faza.. Am vazut ca tu ai Husaberg.. ce parere ai despre el ? si piese se gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...