tensyon89 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 SALUT! AM O HONDA CBR 1000F SC25 DIN 93,IMI DA RATEURI IN MERS .SI IMI INEACA PRIMUL CILINDRU ,SE AFUMA BUJIA,SI CURGE BENZINA PRINTRE CARB SI MOTOR ,ACOLO UNDE E MANSONUL ALA DE CAUCIUC,SE INEACA CARB SI NU CRED CA E DE LA CUI CA L-AM SCHIMBAT CU ALT CUI DE LA CRB 4. DACA MU PUTETI AJUTA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Curge benzina pe la flansa (mansonul ala) si schimbi cuiul pontou? Verifica flansa mai bine, trage aer fals... SALUT! AM O HONDA CBR 1000F SC25 DIN 93,IMI DA RATEURI IN MERS .SI IMI INEACA PRIMUL CILINDRU ,SE AFUMA BUJIA,SI CURGE BENZINA PRINTRE CARB SI MOTOR ,ACOLO UNDE E MANSONUL ALA DE CAUCIUC,SE INEACA CARB SI NU CRED CA E DE LA CUI CA L-AM SCHIMBAT CU ALT CUI DE LA CRB 4. DACA MU PUTETI AJUTA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Verifica compresia la cilindrul respectiv,sar putea sa ai probleme la supape si sa dea benzina in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Septembrie 19, 2009 Autor Share Postat Septembrie 19, 2009 pana la urma am descoperit ,sau cred ca problema este la robinetul de benzina,de la care vine un furtunas subtire la primul carb(pe care il si ineaca)si pe el curge benzina cu aer,iar cand e oprit motorul,tot mai curge pe el si asa il ineaca bleasca,acum eu va intreb ce trebuie sa curga pe acel furtunas,benzina,aer,benzina+aer mutumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 pana la urma am descoperit ,sau cred ca problema este la robinetul de benzina,de la care vine un furtunas subtire la primul carb(pe care il si ineaca)si pe el curge benzina cu aer,iar cand e oprit motorul,tot mai curge pe el si asa il ineaca bleasca,acum eu va intreb ce trebuie sa curga pe acel furtunas,benzina,aer,benzina+aermutumesc Nu trebuie sa curga nimic, ala e un furtun de vacuum. Ti s-a spart membrana de la robinet si baga benzina cat cuprinde. Trebuie schimbat robinetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Septembrie 20, 2009 Autor Share Postat Septembrie 20, 2009 salut baieti!am rezolvat problema a fosta asa cu a zis corleone ,curgea benzina pe furtunul ala de vacuum si l-am scos de tot pana cumpar robinet ,acum mere foarte bine,dar mai e o problema intre 2000 si 3000 rpm se aude un zanganit la motor in turatie mare nu se mai aude nimic,un baiat mi-a spus ca are un intinzator hidraulic la distributie si s-a dus ala,nu stiu daca are dreptate,si daca are ,este o problema care sw poate agrava sau dauna motorului? multumesc! Mesaj completat salut!pe la 2-3000 rpm se aude un zornait la motor (honda cbr 1000f sc25 1993)la turatie mare nu se mai aude,si la turatie mica cateodate dispare apoi iar apare,un baiat mi-a zis ca poate fi distributia ,nu stiu daca poate dauna motorului sau cum se poate remedia mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 salut baieti!am rezolvat problema a fosta asa cu a zis corleone ,curgea benzina pe furtunul ala de vacuum si l-am scos de tot pana cumpar robinet ,acum mere foarte bine,dar mai e o problema intre 2000 si 3000 rpm se aude un zanganit la motor in turatie mare nu se mai aude nimic,un baiat mi-a spus ca are un intinzator hidraulic la distributie si s-a dus ala,nu stiu daca are dreptate,si daca are ,este o problema care sw poate agrava sau dauna motorului?multumesc! Mesaj completat salut!pe la 2-3000 rpm se aude un zornait la motor (honda cbr 1000f sc25 1993)la turatie mare nu se mai aude,si la turatie mica cateodate dispare apoi iar apare,un baiat mi-a zis ca poate fi distributia ,nu stiu daca poate dauna motorului sau cum se poate remedia mersi! salut ! am un motor de cbr 1000f din 93, e aproape nou, are rulati vreo 5000 km la viatza lui, e complet cu carburatoare, galerii, instalatie electrica, etc. ti-am zis asa ca info, daca o sa cauti ceva vreodata poate mai gasesti la mine.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) salut ! am un motor de cbr 1000f din 93, e aproape nou, are rulati vreo 5000 km la viatza lui, e complet cu carburatoare, galerii, instalatie electrica, etc. ti-am zis asa ca info, daca o sa cauti ceva vreodata poate mai gasesti la mine.... bafta Zi un pret ca stiu pe cineva care s-ar putea sa fie interesat (nu promit nimic). Editat Septembrie 24, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Zi un pret ca stiu pe cineva care s-ar putea sa fie interesat (nu promit nimic). 1200 lei fix. instalatie electrica completa, carburatoare si galerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Septembrie 26, 2009 Autor Share Postat Septembrie 26, 2009 ceva plastice nu ai de la el ma refer capacele ale rotunde de la aprindere din stanga si cel din dreapta ambelel sunt de plastic si nu stiu daca la mine e problema mare ,asta cu zornaitul se intampla la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 ceva plastice nu ai de la el ma refer capacele ale rotunde de la aprindere din stanga si cel din dreapta ambelel sunt de plastic si nu stiu daca la mine e problema mare ,asta cu zornaitul se intampla la toate nu, sorry, mai sunt doar ce am scris mai sus + radiator+ kit lant aproape nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Septembrie 28, 2009 Autor Share Postat Septembrie 28, 2009 imi trebuie un mecanic bun,care stie cum tre sa mearga ,ca eu i-am scos furtunul de vacuum ala care vine de la robinet de benzina la carburator pt ca nu stiu ce se intampla,cand bag furtunul la loc deci unde vine el la robinet ,motorul mereg 5 min si se opreste dupa care porneste greu si daca il scot mere bine dar nu are puterea pe care tre sa o aiba Mesaj completat salut!imi trebuie si mie un robinet de benzina pentru o honda cbr 1000f sc25 din 93,cine are sa spuna si un pret Mesaj completat salut!imi trebuie si mie un cauciuc spate 190/50/17 Mesaj completat sal!imi trebuie si mie un cauciuc spate 190/50/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 14, 2009 Autor Share Postat Octombrie 14, 2009 am lipit eu membrana dar atunci cand scot furtunul merge bine nu se mai opreste,dar porneste greu la rece,si cand bag furtunul nu se alimenteaza bine,da rateuri si se opreste.deci nu mai da benzina deloc pe acel vacuum acum dar se intampla cele de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Ce ai mai rezolvat? Ai fost atent la furtun sa nu fie infundat sau cumva cutat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 nu furtunul nu e nici cutat si nici infundat doar ca merge f prost cand il bag la vacuum si acum cand a venit frigul porneste f greu dau de 4 ori la buton,deci motorul pornete instantaneu din prima dar se opreste si tot asa de 4 ori nu stiu unde sa gasesc un mecanic sa se uite la ea. Mesaj completat CUMPAR TERMOSTAT DE HONDA CBR 1000F SC25 DIN 93 LA MANA A DOUA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 (editat) nu furtunul nu e nici cutat si nici infundat doar ca merge f prost cand il bag la vacuum si acum cand a venit frigul porneste f greu dau de 4 ori la buton,deci motorul pornete instantaneu din prima dar se opreste si tot asa de 4 ori nu stiu unde sa gasesc un mecanic sa se uite la ea.Mesaj completat CUMPAR TERMOSTAT DE HONDA CBR 1000F SC25 DIN 93 LA MANA A DOUA unde e ala montat, poate gasesc pt tine ca am radiatorul si motorul complet de cbr 1000f 93 Editat Noiembrie 3, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Cand mergi cu furtun ala scos trebuie sa-i blochezi cu ceva. altfel trage aer fals pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 unde e ala montat, poate gasesc pt tine ca am radiatorul si motorul complet de cbr 1000f 93 Salut! Termostatul se afla langa busonul radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Salut!Termostatul se afla langa busonul radiatorului. mai am si un kitul de lant de la ea, aproape nou, le dau ieftin, vreau sa scap de ele ca nu le fac statuie in garaj. in caz de ceva , pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Noiembrie 5, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2009 acum ma intereseaza termostatul ,si m-ar interesa si distributia asta daca dezmembrezi motorul,cat ceri pe ea ,ca la mine zornaie ,dar cred ca e intinzatorul,oricum motorul are 98 000 km facuti si se aude beton da zic sa o schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 acum ma intereseaza termostatul ,si m-ar interesa si distributia asta daca dezmembrezi motorul,cat ceri pe ea ,ca la mine zornaie ,dar cred ca e intinzatorul,oricum motorul are 98 000 km facuti si se aude beton da zic sa o schimb nu desfac motorul, sorry, nu a fost desfacut in viatza lui , are carburatoarele pe el, e impecabil, f putini km rulati, nu are electromotorul daca e interesat cineva sa vina cu piesa repectiva sa-l pornim si sa-l asculte, 250 euro cu galerii carburatoare, galerii si instalatie electrica completa mi se pare un pret f bun, pacat ca nu sunt multi posesori de 1000f ca ar fi fost vandut de mult zic eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Noiembrie 20, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2009 din ce cauza videaza rezervorul? m-am uitat pe furtunul de vacuum si nu e infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 E posibil ca aerisitorul rezervorului (care este langa busonul de umplere) sa fie infundat,desfa busonul si spala-l /curata. Poti verifica daca este asta cauza desfacand busonul cand face figuri,daca i-si revine este clar. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat Noiembrie 22, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2009 AM DESFACUT BUSONUL DE TOT L-AM SPALAT CU BENZINA DE 2 ORI ,NU ERA INFUNDAT.CIUDAT ESTE FAPTUL CA MOTORUL SE OPRESTE NUMAI IN MERS ,CAND IL TIN LA RELANTI PE CRIC NU SE OPRESTE SI SE AUDE BOLBOROSIND IN REZERVOR.CATEODATA SE VIDEAZA MAI MULT ,CATEODATA MAI PUTIN.ASTA PE LANGA FAPTUL CA RAMANE TURATA CAND SE INCALZESTE PE LA 80 GRADE Mesaj completat salut! am descoperit de ce imi facea vacuum in rezervor:era membrana sparta si tragea aer pe furtunul ala care se duce sub rezervor e cel de supraplin cred .acu am lipit membrana si nu mai trage aer fals pe vacuum dar are o mare problema :LA RECE NU MAI PORNESTE SUB NICI-O FORMA ,LA CALD PORNESTE FOARTE FOARTE FOARTE REPEDE INSTANTANEU ,DAR LA RECE PORNESTE NUMAI DACA SCOT FURTUN DE VACUUM SA TRAGA AER PE EL ALTFEL NU VREA CARE POATE FII PROBLEMA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 membrana aia care ai lipito tu poate ca e prea rigida si cat e motorul rece, vacuumul nu are putere sa traga membrana, iar cand se incalzeste motorul membrana se inmoaie si da drumu mai usor ... oricum nu vad legatura, adica cum sa nu porneasca daca nu tragi aer din furtunul de la vacuum, el oricum are benzina in carburatoare cand il pornesti, de ce ar avea nevoie de benzina din rezervor ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.