mihai_prd Postat Septembrie 14, 2010 Autor Share Postat Septembrie 14, 2010 E puse bine in dezordinea din garaj. Ho, intai sa iti dau aripa, abia apoi ma apuc sa caut carburi.Sa+mi tii pumnii stransi maine. Poate mai cade cate un bavarez prin gradina. Vezi Vali, daca ai tinut pumnii stransi, m-am tinut de cuvant, a picat si bavarezul intr-un final. Viitorul tarii multi militieni are... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 sincer m-as da cu el umpicutz asa cum e. pana apuca bizonii sa vada ca scrie doar olitia, s-au dat la o parte deja. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Doar daca e WLA sau UL.Mesaj completat Pentru Cristi 57, din bogatiile garajului. prima roata din imagine,ceea cu frina pe disc, e cumva de vinzare? pret? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 Priceless. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) ...din bogatiile garajului. Cred ca lui Victor i-au plesnit lentilele si i-a cazut maxilarul inferior (foto III) ...Viitorul tarii multi militieni are... Sefu', nu ma-nfiezi si pe mine vr'o 3-4 zile? Editat Septembrie 15, 2010 de cristi 57 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 Nu, ca ai mustata si ma intepi cand ma pupi. Mesaj completat Pt Dany, Aleko si Ioneld. Daca nu exista diferente de cadru, de ce loveste amortizorul stanga in partea din spate a cadrului? Cadrul motocicletei este din 71, singura explicatie plauzibila pentru mine ar fi ca existe diferente in partea din spate a cadrului intre modelele fabricate pana in 80 si cele fabricate dupa. Am pus si poza cu bascula, nu mi se pare a fi ceva in neregula cu ea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 cadrele -s aceleasi, de la MT9 pana acum, doar ca fie s-a cracanat bascula in poartea stanga fie e data gaura aiurea in bascula, fie e cadrul un pic mai cash. Solutia mea este ciocanul de 5 kg. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Si cum indrepti tu cadrul, chiar si cu barosanu de 10 kile? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Si cum indrepti tu cadrul, chiar si cu barosanu de 10 kile? Din cite am auzit eu cadrurile de nipru {sau doar o parte } erau facute de atelierul sau fabrica unei puscarii de femei asa ca ................. iar dupa cum stie orice posesor de nipru el este diferit fata de celelalte fiecare parca are personalitatea lui si e altfel fata de fratele lui . Eu la al meu ca sa merg cu el solo am cumparat doar bascula si grup de solo si o schimbam dupa voia mea si atit , scoteam diferentialul de tractiune atas impreuna cu bascula si planetara de transfer si montam cealalta bascula echipata si asta era o treaba de o ora de munca si atit Editat Septembrie 20, 2010 de ioneld Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Nu frate, e clar ca e o diferenta. Btw, cadrul nu este de MT9, este de K650. Alecule, uita-te ca am marcat cu rosu sa vezi ce spatiu mic este intre amortizorul de MT9 (cel nou e mai larg in pahar cat si in corp) si cu verde unde vine gaura de la amortizor pe bascula de MT16. E clar ca trebuie sa schimb cadrul, f_ut aiurea bascula daca bat in ea, mai ales ca axul intra destul de usor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 o explicatie mai simpla ar fi diametrul amortizoarelor chinezesti folosite ....au alte cote decat cele standard de MT.... MT-9 avea un model de amortizoare si mai mari in diametru... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Nu, nu, MT9 le avea pe alea care le-am postat in poza de mai sus. Sunt o idee mai subtiri decat astea chinezesti. Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Nu, nu, MT9 le avea pe alea care le-am postat in poza de mai sus. Sunt o idee mai subtiri decat astea chinezesti. Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica. Verifica cadrul pe dedesupt poate a fost rupt cindva si resudat si de acolo sa nu i se traga deplasindu-se datorita suduri necorecte . Altceva nu stiu ce sa zic ca sa-mi explic fenomenul existent la tine ca nus specialist . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 eu zic ca cel mai simplu e sa iei o ruleta il masori treci cu creionul chimic datele pe o hartie(cat mai veche sa fie din acelasi film) si dupaia faci o vizita prieteneasca la Aleko sau Cristi si masori si fiarele lor si faci o comparatie si rezolvi relativ usor problema, sau varianta actuala va dati in cap unul altuia ...... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Gata, am rezolvat. Multumesc nenea... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) " Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica", sunt aceleasi amortizoare, totul era standardizat in fabrica. Cadrele erau identice, difereau doar bridele de prindere sea (nu stiu in ce proportie fabricau ei sea bancheta versus sei individuale). Totul se facea in fabrica. Diametrul arcului e acleasi si la K650,MT9...pana la ultimele modele si e identic cu cel de pe Ural de la primele cu bascula pana ce s-au apucat sa puna chestii vestice. Vorbesc de originale, nu de chinezarii. Editat Septembrie 20, 2010 de Aleko Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Vezi Vali, daca ai tinut pumnii stransi, m-am tinut de cuvant, a picat si bavarezul intr-un final. Viitorul tarii multi militieni are... Cand caseaza si RT-urile? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Alecule, am zis ca amortizoarele de MT11 sau cele de MT16 sunt mai groase decat astea fabricate acu, impropriu denumite chinezesti, ca de fapt sunt ucrainiene. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 cred ca diferenta e din cauza amortzoarelor. ai incercat sa pui unele model vechi? e diferenta de lungime de aprox 25mm Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 E aceeasi chestie. Am rezolvat problema romaneste. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 E aceeasi chestie. Am rezolvat problema romaneste. Adica ....baros'este Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 27, 2010 Autor Share Postat Septembrie 27, 2010 Nu, fără baros. Tăiat, tăiat, sudat, finisat. În ordinea asta, nu spun mai multe, că poate e geană Rar-ul pe aici. Mulțumesc Aleko, nenea Victor (am rezolvat-o cu Aleko), Dany pt piesele alea--să trăieÂşti 1000 de ani, nu cred că se mai găseÂşte aÂşa ceva. În câteva zile o să pun poze cu motoreta reîntregită, deocamdată stagnăm, am vizite internaționale pe cap si 2 nunți de pregătit. Am terminat în sfârÂşit Âşi cu cutia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 sa inteleg ca nu-ti mai trebuie cadrul? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 Care dintre ele? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 Salut. Ala de 16 care sta aproape de poarta si asteapta... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate