Sari la conținut

un nipru


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

E puse bine in dezordinea din garaj. Ho, intai sa iti dau aripa, abia apoi ma apuc sa caut carburi.

Sa+mi tii pumnii stransi maine. Poate mai cade cate un bavarez prin gradina.

 

 

Vezi Vali, daca ai tinut pumnii stransi, m-am tinut de cuvant, a picat si bavarezul intr-un final.

post-263-1284494135_thumb.jpg

 

Viitorul tarii multi militieni are... :moron:

post-263-1284494285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...din bogatiile garajului. :D

Cred ca lui Victor i-au plesnit lentilele si i-a cazut maxilarul inferior :D (foto III)

 

...Viitorul tarii multi militieni are... :moron:

Sefu', nu ma-nfiezi si pe mine vr'o 3-4 zile?

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ca ai mustata si ma intepi cand ma pupi. :moron:

Mesaj completat

Pt Dany, Aleko si Ioneld.

post-263-1284985408_thumb.jpgpost-263-1284985457_thumb.jpgpost-263-1284985498_thumb.jpg

 

Daca nu exista diferente de cadru, de ce loveste amortizorul stanga in partea din spate a cadrului? Cadrul motocicletei este din 71, singura explicatie plauzibila pentru mine ar fi ca existe diferente in partea din spate a cadrului intre modelele fabricate pana in 80 si cele fabricate dupa.

post-263-1284985658_thumb.jpg

Am pus si poza cu bascula, nu mi se pare a fi ceva in neregula cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrele -s aceleasi, de la MT9 pana acum, doar ca fie s-a cracanat bascula in poartea stanga fie e data gaura aiurea in bascula, fie e cadrul un pic mai cash. Solutia mea este ciocanul de 5 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum indrepti tu cadrul, chiar si cu barosanu de 10 kile?

Din cite am auzit eu cadrurile de nipru {sau doar o parte } erau facute de atelierul sau fabrica unei puscarii de femei asa ca ................. iar dupa cum stie orice posesor de nipru el este diferit fata de celelalte :cheers: fiecare parca are personalitatea lui si e altfel fata de fratele lui . Eu la al meu ca sa merg cu el solo am cumparat doar bascula si grup de solo si o schimbam dupa voia mea si atit , scoteam diferentialul de tractiune atas impreuna cu bascula si planetara de transfer si montam cealalta bascula echipata si asta era o treaba de o ora de munca si atit

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu frate, e clar ca e o diferenta. Btw, cadrul nu este de MT9, este de K650.

Alecule, uita-te ca am marcat cu rosu sa vezi ce spatiu mic este intre amortizorul de MT9 (cel nou e mai larg in pahar cat si in corp) si cu verde unde vine gaura de la amortizor pe bascula de MT16. E clar ca trebuie sa schimb cadrul, f_ut aiurea bascula daca bat in ea, mai ales ca axul intra destul de usor.

post-263-1284987368_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu, MT9 le avea pe alea care le-am postat in poza de mai sus. Sunt o idee mai subtiri decat astea chinezesti. Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu, MT9 le avea pe alea care le-am postat in poza de mai sus. Sunt o idee mai subtiri decat astea chinezesti. Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica.

Verifica cadrul pe dedesupt poate a fost rupt cindva si resudat si de acolo sa nu i se traga deplasindu-se datorita suduri necorecte . Altceva nu stiu ce sa zic ca sa-mi explic fenomenul existent la tine ca nus specialist .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca cel mai simplu e sa iei o ruleta il masori treci cu creionul chimic datele pe o hartie(cat mai veche sa fie din acelasi film) si dupaia faci o vizita prieteneasca la Aleko sau Cristi si masori si fiarele lor si faci o comparatie si rezolvi relativ usor problema, sau varianta actuala va dati in cap unul altuia ...... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Amortizoarele de MT11 sunt mai groase sau cele de MT16 cu care veneau echipate din fabrica", sunt aceleasi amortizoare, totul era standardizat in fabrica. Cadrele erau identice, difereau doar bridele de prindere sea (nu stiu in ce proportie fabricau ei sea bancheta versus sei individuale). Totul se facea in fabrica. Diametrul arcului e acleasi si la K650,MT9...pana la ultimele modele si e identic cu cel de pe Ural de la primele cu bascula pana ce s-au apucat sa puna chestii vestice. Vorbesc de originale, nu de chinezarii.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca diferenta e din cauza amortzoarelor. ai incercat sa pui unele model vechi?

e diferenta de lungime de aprox 25mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, fără baros. Tăiat, tăiat, sudat, finisat. În ordinea asta, nu spun mai multe, că poate e geană Rar-ul pe aici. :P Mulțumesc Aleko, nenea Victor (am rezolvat-o cu Aleko), Dany pt piesele alea--să trăieÂşti 1000 de ani, nu cred că se mai găseÂşte aÂşa ceva. În câteva zile o să pun poze cu motoreta reîntregită, deocamdată stagnăm, am vizite internaționale pe cap si 2 nunți de pregătit.

Am terminat în sfârÂşit Âşi cu cutia.

post-263-1285579168_thumb.jpg

post-263-1285579403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ala de 16 care sta aproape de poarta si asteapta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...