kata Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Cati metri sunt intr-o rola? Ti-a mai ramas ceva din banda acea? aprox 15m, da mai am ceva ramasa nu foarte mult hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 dar in tara unde gasesti,ca am nevoie neaparat.chiar nu stie nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 12, 2006 Autor Share Postat Iunie 12, 2006 dar in tara unde gasesti,ca am nevoie neaparat.chiar nu stie nimeni? Incearca la baieti din Bucuresti care fac Harley custom.Sau la Daytona Twins.Parca ei aduceau chestii din catalogul Custom Chrome.Acolo sigur gasesti.Sau vorbeste cu Kata sa iti trimita el din state o rola. P.S. - Chopperesti Buell-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 nu,nu ciopartesc buell-ul,ci un...IJ.DA un IJ.dar daca iau din state,ii dublez valoarea. de fapt vreau sa acopar niste suduri urate si ireparabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 imi ajunge o rola de 2*50..? sau tre sa iau doua pentru amindoua tzevi...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 (editat) imi ajunge o rola de 2*50..? sau tre sa iau doua pentru amindoua tzevi...? depinde cat le mult suprapui una peste alta si cit de lungi itzi sunt tzevie, daca is lungi ia 2 role, bafta p.s. 250 cm? Editat Septembrie 24, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 ...ce 250 cm...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Imi place foarte mult cum arata evacuarile acoperite asa, si is curios daca ar merge si la mine. Toba mea seamana cu un tarbuc la forma si nu stiu daca ar arata bine. Ideea e ca m-ar scapa de grija cromatului si ii da un aspect cat de cat bad-ass (zic eu) Aceasta metoda ar putea dauna in vreun fel sau dimpotriva ar putea sa "mareasca" performantele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 25, 2006 Autor Share Postat Septembrie 25, 2006 Imi place foarte mult cum arata evacuarile acoperite asa, si is curios daca ar merge si la mine. Toba mea seamana cu un tarbuc la forma si nu stiu daca ar arata bine. Ideea e ca m-ar scapa de grija cromatului si ii da un aspect cat de cat bad-ass (zic eu) Aceasta metoda ar putea dauna in vreun fel sau dimpotriva ar putea sa "mareasca" performantele? Pai citeste topicul de la inceput si o sa vezi ce avantaje/dezavantaje are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 (editat) Pai citeste topicul de la inceput si o sa vezi ce avantaje/dezavantaje are. Ok, dar is interesat daca merge pe tipul meu de toba, forma de trabuc nu stiu cum arata. Editat Septembrie 25, 2006 de Firestarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 merci KATA...cred ca o sa comand doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 ij+tula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 (editat) Ok, dar is interesat daca merge pe tipul meu de toba, forma de trabuc nu stiu cum arata. incearca si vezi, daca nu stii cum arata pun niste fashii de sac din canepa sa itzi dea o idee Editat Septembrie 25, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 de unde sa cumpar banda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 de unde sa cumpar banda? vezi ca scria ceva mai in fata,daca citesti... B. ps; completeaza orasul la profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 hm , am tot stat si citit. vad ca exista mai multe tipuri de carpe in functie de materialul din care sunt facute: fibra de sticla si azbest, fibra ceramica si mai nou.. grafit. Kata, care din ele sunt mai bune pt tevi si motor? am inteles ca in Europa producatorii fac mare tapaj tocmai pe lipsa azbestului din compozitia benzii. a, si doi, fostele tobe al lupului trebuie smirgheluite in preabil? sau se pot instala si asha, cum am vazut pe unele site-uri? ma intereseza avantaje si dezavantaje, mai ales ca tu ai mers cu tobele invelite in carpe de ceva vreme. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) Pai eu cred ca daca nu ar exista un avantaj real aceste sisteme nu ar fi folosite de echipele de curse auto si moto.Am vazut chiar barci de viteza cu evacuarile invelite.Si banuiesc ca pe barca nu erau puse de aspect si nici la camioanele de curse nu au acest rol.Deci avantaje exista.Problema este daca vrei sa le folosesti sau nu.Este clar ca noi nu cautam la un chopper performanta produse de aceste benzi de invelire ci mai de graba aspectul placut dat motocicletei.Iar la partea cu aratatul ca dracu depinde ce iti doresti de la o motocicleta.Mie mi se pare ca nu arata ca dracu` de loc.Si daca ai fi fan al vehicolelor costumizate in stilul Old school ai intelege despre ce vorbesc.Cat despre partea cu Rat bike mi se pare cam aiurea sa asociezi aceasta banda neaparat cu aspectul mizer si uzat al unei motociclete.Mie mi se pare ca dau un aspect super sportiv in stil retro.Acum fiecare cu parerea lui nu-i asa... * ma gandesc sa imi izolez si eu evacuarile la Intruder, ca frig tevile alea ingrozitor (mai alea ca-i vara, mai ales prin oras). Cred ca si consumul de gaz mi-a crescut din cauza temperaturii, nu stiu exact, dar prin oras imi ia acum 7 - 7,5 l benzina la 100 km Asa ca tutorialu' asta pica la fix, merci! easybiker. Ce te-as ruga este daca reusesti sa afli cine aduce in Romania banda d-asta si la ce pret, mi-ar fi de mare ajutor. In functie de asta ma si decid daca o fac sau nu cool down! ...e o tara libera, fiecare isi pune ce vrea si cum vrea pe el, pe motorul, pe casa sau pe bicicleta lui salutare! Editat Iulie 2, 2007 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 * ma gandesc sa imi izolez si eu evacuarile la Intruder, ca frig tevile alea ingrozitor (mai alea ca-i vara, mai ales prin oras). Cred ca si consumul de gaz mi-a crescut din cauza temperaturii, nu stiu exact, dar prin oras imi ia acum 7 - 7,5 l benzina la 100 km Asa ca tutorialu' asta pica la fix, merci! easybiker. Ce te-as ruga este daca reusesti sa afli cine aduce in Romania banda d-asta si la ce pret, mi-ar fi de mare ajutor. In functie de asta ma si decid daca o fac sau nu cool down! ...e o tara libera, fiecare isi pune ce vrea si cum vrea pe el, pe motorul, pe casa sau pe bicicleta lui salutare! Cornelia, ai picat la fix pe un subiect arzator pentru mine si Foxdesert. Am facut niste probe cu o rola de pansament, la tobele de VN ar trebui 20 de metri ca sa le infasori cap coada. Userul @basty de la Brasov are vreo 8 metri, pe care ii vinde cu 1.9 milioane lei - asta daca vrei sa nu iti infasori tobele in intregime, ci numai locurile unde risti sa te arzi la picioare. De adus din State isi aduce Foxdesert si poti lua legatura cu el. Imi voi comanda si eu de acolo daca nu gasesc o alta inginerie pe plan local - sa caut pansa de azbest sau fibra de sticla si sa-mi fac cu manutza mea. PS Consumul de gaz nu creste la cresterea temperaturii, ci la scaderea ei (iarna). Tre sa fie altceva la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Cornelia, ai picat la fix pe un subiect arzator pentru mine si Foxdesert. Am facut niste probe cu o rola de pansament, la tobele de VN ar trebui 20 de metri ca sa le infasori cap coada. Userul @basty de la Brasov are vreo 8 metri, pe care ii vinde cu 1.9 milioane lei - asta daca vrei sa nu iti infasori tobele in intregime, ci numai locurile unde risti sa te arzi la picioare. De adus din State isi aduce Foxdesert si poti lua legatura cu el. Imi voi comanda si eu de acolo daca nu gasesc o alta inginerie pe plan local - sa caut pansa de azbest sau fibra de sticla si sa-mi fac cu manutza mea. PS Consumul de gaz nu creste la cresterea temperaturii, ci la scaderea ei (iarna). Tre sa fie altceva la tine. * Ihm..., cand te apuci de inginerie, zi-mi si mie, poate facem impreuna "invaluitul" tevilor Ma mai gandesc sa comand la distanta (foxdesert - USA), inca am de platit ceva echipament si trebuie sa fac si revizia (prima) luna asta, asa ca sa dus bugetu' . Da, cred ca eram cu mintea plecata, caldura nu are cum sa creasca consumul, asa e, de fapt, cred ca temperaturile astea nu dau randament mai mic la motor, doar ca il "incinge" mersul prin oras la viteze mici si de aici cred ca si consumul mare... De fapt, am o problema cu carburatia, trebuie sa vina membranele noi (USA) sa le schimb, dar le astept, dracu! de mai bine de-o luna, cred ca au pierdut astia plicul la posta.. Totusi nu m-am gandit ca isi va mari consumul asa mult de la membranele alea. mai, din cate stiu io cromul se albastreste oricum, am avut ocazia sa vad un chopper cu drags-uri invelite, tzevile nu aveau mai mult de 40-50 cm, dar dupa 2 ore de forjalit puteai sa pui mana pe tzevi si le simtzeai calde dar nu te ardeai (o sa ii fac o poza sa vedetzi despre ce vorbesc) oricum io o se invelesc pe ale mele si o sa va spun daca este vreo diferentza p.s. ar cam trebui sa ai ceva soi de finisaj pe tzevi ca altfel pe ploaie ruginesc (ale mele is cromate dar nu pt mult timp, buhahhahaha) * Haa! ale mele-s albastrite deja pe alocuri, iar in unele zone (mici) s-au facut brun-roscat (a ajuns deja la fier adica) Numai ca-i pe interior si nu se vede, din mers, da' le vad io si ma cam derajeaza... Asa ca astept sa vad ce iese la al tau, kata, pe urma ma decid. Oricum, cred ca asta va fi primul Intruder cu tevi invelite, daca ma hotarasc sa o fac ...Mai astept sa vad ce gaseste si tovarasul Avram Daca vreti performanta, scoateti sitele si gata. Banda aia ar da ca dreacu pe choppere. Parerea mea. * Io cred ca tu te referi mai degraba la cruisere, AWD, right? Nici eu nu cred ca arata mai bine cu carpe decat fara un cruiser, mai ales daca-i si nou. Nu vad uin Intruder M800 sau de 1800 cmc cu carpe pe evacuare ! Da' la un chopper vechi sau transformat cred ca arata super! mai ales ca ...e frumos ce-mi place mie Pe Intruderul meu am de gand sa fac mai multe transformari, dar nu in viitorul prea apropiat, incet si pe indelete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 hm, copii am gasit carpe din astea si in germania la preturi bune ia bagati matalutza cuvantul Hitzeschutzband pe www.ebay.de apasati finden si vedetzi ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 hm, copii am gasit carpe din astea si in germania la preturi bune ia bagati matalutza cuvantul Hitzeschutzband pe www.ebay.de apasati finden si vedetzi ce iese. Aaaa, acum mi-a picat o fisa: prietena buna de-a mea vine vineri la mine din Germania - Aachen. Daca imi spui ce sa caute exact si unde sa caute (ce fel de magazin, ca acolo sunt de toate felurile), o sun azi si ii dau tema sa vina vineri cu cateva role la pachet. Altfel vine pe jos de la aeroport Am vazut pe e-bay, sunt unele albe-albe. arata fain si asa, dar cred ca se vor murdarii tot timpul... Si preturile sunt destul de ok, 10 m costa intre 9.99 - 15 euro, ceea ce e f. rezonabil, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 hm, pana nu aflu cum sta treaba cu banda din graphit nu prea ma bag. am inteles ca cele pe baza de azbest nu mai sunt conforme cu legislatia de mediu, asha ca sa vad daca gasesc ceva impresii despre folosirea astora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Aaaa, acum mi-a picat o fisa: prietena buna de-a mea vine vineri la mine din Germania - Aachen. Daca imi spui ce sa caute exact si unde sa caute (ce fel de magazin, ca acolo sunt de toate felurile), o sun azi si ii dau tema sa vina vineri cu cateva role la pachet. Altfel vine pe jos de la aeroport Am vazut pe e-bay, sunt unele albe-albe. arata fain si asa, dar cred ca se vor murdarii tot timpul... Si preturile sunt destul de ok, 10 m costa intre 9.99 - 15 euro, ceea ce e f. rezonabil, zic eu. O inginerie am gasit, dar acum mi se pare mai tentanta varianta cu Germania si amica ta din Aachen. Din pacate, sunt tabula rasa atat la nemtzasca, cat si la trafic pe e-bay and stuff. Hai,fratilor, spuneti-i fetei aleia din Aachen la ce fel de magazin sa se duca si sa cumpere bandaj de tevi cu 10 euro/10 metri. Eu vreau 20 de metri - nu uita sa-i spui asta amicei, Cornelia! Daca nu iese, sambata ne bagam la inginerii. Pana atunci, mai aprofundez anumite aspecte estetice ale chestiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kenno Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) eu am invelit toba de esapament la mine la ETZ si s-a intamplat ceva ce ma temeam: a scazut puterea motorului. am vazut ca sunt pareri si pareri fata de puterea motorului cu tevile infasurate. eu vorbesc acum de motoarele in 2 timpi. eu le-am, infasurat cu o fasie de "fibra ceramica" - asa mi s-a spus ca se numeste acum (de fapt e vechea vata minerala sub forma de fir care a fost impletit sub forma de fasie si, probabil acum are ceva in plus pentru ca e foarte rezistenta). treaba e ca a scazut puterea motorului. in consecinta, am dat o gaura in placa din fata gaurii de esapament, la iesire -deci in interior) pentru a facilita evacuarea gazelor din toba. inainte de a face treaba asta, mergand pe racoare, si acum dupa ce am infasurat toba si am gaurit placa aceea din toba merge mai bine. eu cred ca e mai explicabil sa scada puterea motorului cand esapamentul e cald pt acolo gazele se aduna la o temperatura si un volum foarte mare si iesirea din toba e mult mai mica decat diametrul tobei. pentru o evacuare eficienta gazele trebuie sa se raceasca. ati vazut si voi atatea esapamente, teava esapamentului, infasurate dar daca ati observat niciunul nu avea toba infasurata. e o mare diferenta! aici explicatia e ca infasurarea are rolul de a tine teava esapamentului fierbinte din 2 motive: 1 intr-o teava de esapament curgerea gazelor e continua (spre deosebire de toba si 2, pentru a creea un "dop" al gazelor cu rol de cresterea eficientei. oarecum asta ajuta la incalzirea motorului imediat dupa pornire. ar fi si 3, aspectul care, ca o parere personala, arata la fel de bine ca si cromul. totul tine de gust. Editat Iulie 2, 2007 de Kenno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 (editat) kenno: banda se pune pe drags, care in traducere libera iseamna tevi goale, fara tobe sau amortizoare. crezi ca daca nu ar ajuta le-ar pune prostii astia de la concursuri pe tevi. daca nu fuctioneaza pe motor in 2 t nu este valabila sau ce? tocmai din cauza tobei/amortizorului ti-a mers motorul de kakat, iar cealalta teorema a ta cu tevile calde ce creeaza ''dop'' in fata gazelor pica din moment ce puntul ce mai cald se afla in camera de ardere aka cilindru, dupa ce gazele ies din incaperea mai sus mentionata temperatura nu merge decit in jos, la fel cum un glont nu mai accelereaza dupa iesirea din teva armei. ia fa un experiment: scoate toba lungeste teva un pic si infasoaro si sar putea sa mai trebuiasca si sa schimbi jiglorul din carb si da o tura pe soseua de centura si zii ce crezi? fox: eu am smirgluit tevile fiindca le-am vopsit capetele nu din alt motiv, cel mai bun compromis ar fi ceva de 25/75 (25% azbest 75% fibra) dezavantaje nu am gasit numai in cazul in care trantesti mobra pe partea cu cirpele le sfarteci toate. Editat Iulie 2, 2007 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.