Vince Black Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 (editat) dupa cum spune si titlul topicului mare grija la piesele de pe motor..strangeti si verificati suruburile cat mai des!! faza e urmatoarea nu eu(ca norocu') Un amic pe un Piaggio Bravo : mergeam noi ce mergeam pe o strada asfaltata , trafic zero ..deci am zis ca ii dam blana mergem noi c mai merem, intre timp aripa din fata de la asta cu Bravo tot cadea pe roata ca nu o mai tinea decat 2suruburi, si la un moment dat aripa a cazut de tot pe roata probabil de la atata zgaltzaiala au cedat suruburile si a blocat roata lu asta, in urmatorul moment eu l am vazut pe amicul meu in aer vreo 2/3metri ! urmari: el julitura urata sub ochi, julitura urata la genunchi,pe cot, pe burta,pe fatza motorul: ghidon rupt, aripa fata indoita bine,pedala stanga indoita, si cateva zgarieturi! deci MARE GRIJA la piesele de pe motor !!! in rest amicul meu se simte bine PEACE Editat Aprilie 25, 2006 de Vince Black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Apropo de piese care cad.. Am mers in urma cu 2 ani la Stana de Valede 1 mai cu o gasca de motoristi. Printre ei era unu mai ciudat... ciudat in sensul bun . Avea la el trusa de scule, cand ne opream sa facem pauza, el incepea sa mai mestereasca cate ceva pe la motor. Motorul lui am imresia ca e facut din bucati . Mai fratilor, la intoarcere, pe drumul spre arad - au inceput sa ii cada lu asta piesele . Nu e gluma, io eram in spatele lui si la un moment dat a inceput sa i se balangane roata spate... . Buuun, oprim noi, repara ala, avea omu suruburi de rezerva si scule la el.. Plecam, mergem ce mergem si iarasi se opreste, de data asta nustiu ce chestie s-a desprins... . Pe bune am ajuns la Arad pe la 11 noaptea, cu toate ca am plecat de la Stana pe al 2 dupa-amiaza. A fost o calatorie cu peripetii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 dupa cum spune si titlul topicului mare grija la piesele de pe motor..strangeti si verificati suruburile cat mai des!! faza e urmatoarea nu eu(ca norocu') Un amic pe un Piaggio Bravo : mergeam noi ce mergeam pe o strada asfaltata , trafic zero ..deci am zis ca ii dam blana mergem noi c mai merem, intre timp aripa din fata de la asta cu Bravo tot cadea pe roata ca nu o mai tinea decat 2suruburi, si la un moment dat aripa a cazut de tot pe roata probabil de la atata zgaltzaiala au cedat suruburile si a blocat roata lu asta, in urmatorul moment eu l am vazut pe amicul meu in aer vreo 2/3metri ! urmari: el julitura urata sub ochi, julitura urata la genunchi,pe cot, pe burta,pe fatza motorul: ghidon rupt, aripa fata indoita bine,pedala stanga indoita, si cateva zgarieturi! deci MARE GRIJA la piesele de pe motor !!! in rest amicul meu se simte bine PEACE pai cum sa nu se zgarie pe fatza dak nu poarta macar amarata aia de casca?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Aprilie 27, 2006 Autor Share Postat Aprilie 27, 2006 pai nu avea casca ...! ce sa zic eu acuma.. Decizia lui , nu a mea ! Dar totusi bine ca nu e nimic grav si cred ca omu' a s-a invatat minte bine de tot ! pt ca m a sunat ieri cum ca in week end mergem sa cumparam o casca !! Peace all aveti grija !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 da, e adevarat, se pare ca diverse chestii se deprind de pe motoare si se duc naibii. mai o toba, un numar, un stop, stiu eu...un pasager?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Pe astia mai tineri prea mult ii manca palma,am si eu un prieten care o cazut din cauza aripii fata,oameni inconstienti. Cat despre fata cu pierdutul pieselor,am pierdut vreo 10 suruburi si vreo 4 piulite doar atat,nu roti,nu ghidoane si nici pasageri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 pai nu avea casca ...! ce sa zic eu acuma.. Decizia lui , nu a mea ! Nu este chiar asha. Eu nu ash merge in formatzie cu unul care n'are casca: 1. Ca nu accept. 2. In mersul in grup mai ales cu incepatori sunt shanse mari de accident intre motoare, se poate ca intr-un astfel de accident sa moara ca nu a avut casca shi sa fiu eu scos vinovat. 3. Ca s-ar putea sa aibe un accident urat chiar in fatza mea shi m-ash simtzi raspunzator ca nu l-am obligat sa poarte casca. PS: pentru ca suntem motociclishti (sau scuterishti) in momentul in care mergem in grup suntem intr-un fel raspunzatori unul de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 intre timp aripa din fata de la asta cu Bravo tot cadea pe roata ca nu o mai tinea decat 2suruburi, si la un moment dat aripa a cazut de tot pe roata probabil de la atata zgaltzaiala au cedat suruburile Sinistru e faptul ca zici ca atzi continuat sa mergetzi cu chestia aia falfaind in 2 suruburi pana a cazut pe roata? Din ce ai scris reiese ca vazuserazti Eu era sa pierd numarul, am schimbat 3 suruburi + piulitze si shibe(normale) pana mi s'a pus pata le'am luat capetele la ciocane de le'am turtit, sa vezi acum ce cumintzi stau La mine in carte zice zice ca trebuie verificat la un an parca sau 6000km strngerea tuturor suruburilor si alea din motor....sunt curios dak face cineva chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Nu este chiar asha. Eu nu ash merge in formatzie cu unul care n'are casca: 1. Ca nu accept. 2. In mersul in grup mai ales cu incepatori sunt shanse mari de accident intre motoare, se poate ca intr-un astfel de accident sa moara ca nu a avut casca shi sa fiu eu scos vinovat. 3. Ca s-ar putea sa aibe un accident urat chiar in fatza mea shi m-ash simtzi raspunzator ca nu l-am obligat sa poarte casca. PS: pentru ca suntem motociclishti (sau scuterishti) in momentul in care mergem in grup suntem intr-un fel raspunzatori unul de celalalt. asa e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 La mine in carte zice zice ca trebuie verificat la un an parca sau 6000km strngerea tuturor suruburilor si alea din motor....sunt curios dak face cineva chestia asta? dap. foarte des. tu crezi ca eu as putea apuca atatia km cu motorul meu cand in doua zile era am pierdut si numarul, si cate o toba si era sa cada chiar si saua din spate?? la atatia km as ramane sa alerg cu cadrul pe strada ca o vrajitoare pe matura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 Bai deci daca nu verifici suruburile e jale mare! Si vorbesc din experienta! Ce se intampla daca iesea ROATA? Da, nu radeti am vazut cazuri. Am vazut cazuri in care a cazut motorul pur si simplu este vorba despre o Mobra s50! Eu era sa provoc accident odata cand mi-a cazut schimbatorul pe soseaua de centura si un passat a vrut sa-l ocoleasca brusc si a intrat pe contrasens si dup-aia claxoane - eu observam faza de pe margine in timp ce cautam cu privirea schimbatorul. Ah.. si dup-aia l-a calcat un TIR cu toate rotile! Deh... pana la urma l-am rezolvat ca era deja a doua oara cand cadea! Deci mare atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.