Sari la conținut

EXC 200, 2002, to buy or not to buy


namelessrider
 Share

Postări Recomandate

Salutare flacai plini de curaj,

 

sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac. Am gasit un EXC 200, 2002, zic eu instare buna, loooool.

Intrucat sunt incepator (am carnet moto din 2009, ianuarie - nu ca ar conta asta prea mult) intrebarea mea este urmatoarea: sa il iau sau nu, si mai precis credeti ca o sa pot purcede in ale endurelii cu un astfel de motor? Nu o fi el mult peste puterea unui incepator de a stapani/controla un astfel de bike?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturile generoase.

Si daca ma sfatuiti sa il iau, unde trebuie sa casc ochii pentru a gasi eventuale probleme samd.

 

Multumesc inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare flacai plini de curaj,

 

sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac. Am gasit un EXC 200, 2002, zic eu instare buna, loooool.

Intrucat sunt incepator (am carnet moto din 2009, ianuarie - nu ca ar conta asta prea mult) intrebarea mea este urmatoarea: sa il iau sau nu, si mai precis credeti ca o sa pot purcede in ale endurelii cu un astfel de motor? Nu o fi el mult peste puterea unui incepator de a stapani/controla un astfel de bike?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturile generoase.

Si daca ma sfatuiti sa il iau, unde trebuie sa casc ochii pentru a gasi eventuale probleme samd.

 

Multumesc inca odata.

Multi ti'ar spune ca e prea nervos pentru un incepator... si au dreptate :laugh: . E al dracului de nervos, dar te poti invata pe el, zic intr'o luna maxim te descurci decent pe el, asta daca nu esti chiar paralel cu motocilismul, dar nu cred.

 

Ceva poze cu motocicleta? Cati $?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ma sfatuiti sa il iau, unde trebuie sa casc ochii pentru a gasi eventuale probleme samd.

 

Multumesc inca odata.

Verifica:

-pornirea (sa porneasca la max. a 5-a pedala cand e rece)

-sa nu se opreasca cand bagi in viteza si sa stea la ralanti

-amortizoarele fata/spate (sa nu fie barca)

-ambreiajul( in principal sa nu agate cand bagi in viteza si sa iasa la ralanti cu motorul pornit)

-sa nu "bata" ambielajul

cam astea imi vin in cap acu. ar fi de preferat sa iei pe cineva care stie sa "asculte" si sa vada un 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare flacai plini de curaj,

 

sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac. Am gasit un EXC 200, 2002, zic eu instare buna, loooool.

Intrucat sunt incepator (am carnet moto din 2009, ianuarie - nu ca ar conta asta prea mult) intrebarea mea este urmatoarea: sa il iau sau nu, si mai precis credeti ca o sa pot purcede in ale endurelii cu un astfel de motor? Nu o fi el mult peste puterea unui incepator de a stapani/controla un astfel de bike?

 

Multumesc anticipat pentru sfaturile generoase.

Si daca ma sfatuiti sa il iau, unde trebuie sa casc ochii pentru a gasi eventuale probleme samd.

 

Multumesc inca odata.

 

Pentru incepatori e perfect, daca-i in stare buna ia-l ca n-o sa-ti para rau.

Am si eu unul si-s tare multumit de el. Are 6 viteze si urci fara probleme iar intr-a 1-a urci cu el la pas si mai are viata in el.

Mai am si un sx de 250 da-i mult mai nervos si rupe aderenta la urcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos Iz, Gizmo, Cata M, Johann - multumesc mult pentru sfaturi.

 

Am fost cu un prieten care s-a mai dat cu 2T-uri si mi-a zis ca motorul trage bine. Insa nu sta prea bine la relanti la rece, porneste cam la 2 -3 pedale, la pornire scoate mai mult fum ca de obicei (proprietarul spune ca e din cauza ca a pus prea mult ulei in benzina), ambreiajul zice ca e schimbat recent, si se vede pe el ca e aproape nou (insa cupleaza chiar la sfarsit daca pot sa spun asa, poate asa trebuie sa fie sau e chestie de reglaje?), are radiatorul lipit intr-un singur punct de vreo 2 cm, suspensiile no comment, sunt bune si nu lasa ulei pe la simeringuri (cele din fata), motorul insa are pe exterior cam cu mult ulei pe el, nu ne-am dat seama daca curge ulei pe undeva sau e doar"murdar pe deasupra". Scut pt cadru nu are si vopseaua e dusa de multishor de pe acolo, , ar cam trebui schimbate unele furtune si colierele lor, de exemplu unul de la radiator scapa putin lichid de racire (am observat doar o singura data asta, si am foat de 2 ori sa il vad - zicea un prieten ca poate e presiune prea mare in sistemul ede racire?). Costa 1800 iepuroi, si nu suporta alte negocieri. Poze pun cu drag numai sa finalizez tranzactia cu omul, insa pana atunci nu imi permit, ca nu am dreptul de autor :) .

Ma bucur ca imi spuneti ca pot incepe cu un 2T, mai ales ca majoritatea celor cu care am vorbit (amatori in ale endurelii) ziceau ca ar fi mai bine sa iau 4T.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai trebuie sa te uiti la :

pinioane -lant sa nu fie uzate ( lantul sa nu aiba joc excesiv la rolele alea lucoiase)

cadrul si samicadrul sa nu aiba fisuri

plasticele sa aiba prinderile in regula

capacele de la motor sa nu aiba suduri sau fisuri sau sa fie cirpite cu poxipol

furcile fata sa nu aiba urme lovituri deformante

prinderea ghidonului in stare buna

suruburile sa fie model uniform. un surub schimbat poate indica un filet defectuos

scurgeri de lichide la manete

placute si disc de frina in stare buna

cauciucuri decente

spite lipsa

sa aiba cric

kick-ul sa nu "scape"

dantura axelor pedalelor in stare buna

saua sa nu fie excesiv de zdrentuita

sa nu scape benzina pe la suruburile care prind plasticele pe rezervor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos Iz, Gizmo, Cata M, Johann - multumesc mult pentru sfaturi.

Insa nu sta prea bine la relanti la rece, porneste cam la 2 -3 pedale, la pornire scoate mai mult fum ca de obicei (proprietarul spune ca e din cauza ca a pus prea mult ulei in benzina),

-e ok, asa scoate fum mai mult cand e rece, posibil si de la mult ulei in benzina. normal se pune 100ml ulei/5l benzina, adica 1:50

 

ambreiajul zice ca e schimbat recent, si se vede pe el ca e aproape nou (insa cupleaza chiar la sfarsit daca pot sa spun asa, poate asa trebuie sa fie sau e chestie de reglaje?),

-da, posibil din reglaje

 

are radiatorul lipit intr-un singur punct de vreo 2 cm, suspensiile no comment, sunt bune si nu lasa ulei pe la simeringuri (cele din fata), motorul insa are pe exterior cam cu mult ulei pe el, nu ne-am dat seama daca curge ulei pe undeva sau e doar"murdar pe deasupra".

-la anii lui e normal sa mai aibe pete de ulei, insa sa nu musteasca

 

Scut pt cadru nu are si vopseaua e dusa de multishor de pe acolo, , ar cam trebui schimbate unele furtune si colierele lor, de exemplu unul de la radiator scapa putin lichid de racire (am observat doar o singura data asta, si am foat de 2 ori sa il vad - zicea un prieten ca poate e presiune prea mare in sistemul ede racire?).

-daca e presiune prea mare iti da afara pe furtunase de supra-plin, sau pur si simplu pe sus la buson, altfel posibil sa se rezolve daca strangi colierul mai bine

 

Ma bucur ca imi spuneti ca pot incepe cu un 2T, mai ales ca majoritatea celor cu care am vorbit (amatori in ale endurelii) ziceau ca ar fi mai bine sa iau 4T.

 

amatorii/incepatorii se cam sperie de 2t de la 125cc in sus :) , da io zic ca 200-le e f. ok

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

Ma bucur ca imi spuneti ca pot incepe cu un 2T, mai ales ca majoritatea celor cu care am vorbit (amatori in ale endurelii) ziceau ca ar fi mai bine sa iau 4T.

:)

 

Este f bun pt incepator, cutia de viteza enduro te ajuta sa nu pierzi aderenta, desi e 2T. Fumul nu e problema, ambreiajul se poate regla, sa verifici totusi fisuri la cadru. Eu cred ca e bine ca nu e spalat si pregatit pt vanzare, pt ca poti observa unde musteste uleiul. Mai verifica pe la imbinari daca nu are urme de silicon (garnituri romanesti). Pretul e de bun, dupa cele descrise de tine, cred ca nu mai gasesti asa ceva la acest pret. Si sa aiba acte in regula. Verifica seriile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc tutror pentru sfaturi, m-au ajutat foarte mult.

 

Comparand prima impresie pe care mi-am facut-o vazand motorul cu ultima (in urma verificarii minutioase facute la sfaturile voastre), am decis sa nu achizitionez ktm-ul. Ar fi trebuit sa investesc pe loc in el cel putin 300 euro numai in chestiile ce se vad la exterior, si in plus segmenti si poate si altceva in interior.

Prefer sa mai astept decat sa pornesc cu stangul, mai ales ca nefiind priceput in ale mecanicii, as avea sanse cu acest motor sa merg la mecanic mai mult decat la padurile mult visate.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Eu as fi zis ca EXC200-ul de la KTM este o super-shmecherie de motoreta. Orice mobra de hard-enduro necesita o intretinere mai atenta. Poti sa cumperi si o legenda a fiabilitatii, cum ar fi Honda XR, dar pana si in asta trebuie sa bagi niste bani daca nu vrei sa ai probleme.

In momentul in care te-ai hotarat sa-ti cumperi un enduro second-hand, trebuie sa fii constient ca o astfel de motocicleta nu a rulat pe bulevard, ci a fost chinuita in fel si chip prin toate ,,colturile naturii" asa ca mai bine privesti din alta perspectiva ! Cat de repede si cu ce costuri poti ,,pune pe picioare" un hard enduro SH.

Un motor in 2t iti scoate mai putini bani din buzunar decat un 4t. Reparatiile la bicicleta sunt similare la ambele motorizari.

In momentul asta, eu am motorul la reparat. Va iesii nou de acolo, dar ma si costa 850 euro piesele ... fara manopera. Un motor in 2t il repari la jumate din pretul unui 4t ... in regie proprie, ca este super simplu.

Cat de aprig ai fi cu un 2t, o sa ii schimbi pistonul si segmentii o data pe zezon ... si ce ? Costa 150euro un kit de piston pe care il schimbi acasa intr-o ora. Ce mare paguba ?

 

In concluzie, eu te-as fi incurajat sa iei EXC200-ele, dar daca tu ai hotarat, deja ... asta e !

Probabil ca o sa iei vre'un DR350, sau mai stiu eu ce minune cu care o sa te dai cateva luni si apoi incepe sa ,,suspine" ... si tu pe langa el ca nu gasesti reperele ce-ti trebuie. Service-ul si disponibilitatea pieselor, este esential in sportul asta ! Mai gandeste-te !

 

Bafta in continuare si baga tare spre enduro ........ ca touring faci si cu masina ! Chiar daca nu da asa bine ! :friends:

 

 

Salut, imi place ce discutii sunt pe aici.. B)

Inveti multe chestii utile si interesante

 

Sanatate si numai bine la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai trebuie sa te uiti la :

pinioane -lant sa nu fie uzate ( lantul sa nu aiba joc excesiv la rolele alea lucoiase)

cadrul si samicadrul sa nu aiba fisuri

plasticele sa aiba prinderile in regula

capacele de la motor sa nu aiba suduri sau fisuri sau sa fie cirpite cu poxipol

furcile fata sa nu aiba urme lovituri deformante

prinderea ghidonului in stare buna

suruburile sa fie model uniform. un surub schimbat poate indica un filet defectuos

scurgeri de lichide la manete

placute si disc de frina in stare buna

cauciucuri decente

spite lipsa

sa aiba cric

kick-ul sa nu "scape"

dantura axelor pedalelor in stare buna

saua sa nu fie excesiv de zdrentuita

sa nu scape benzina pe la suruburile care prind plasticele pe rezervor

:)) ma omule acuma tu vrei sa iei motor nou nout ? :P))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) ma omule acuma tu vrei sa iei motor nou nout ? :P))))

Nu cred ca vrea nou, vreau un motor nou, decent. Si eu m'as uita la astea cand as cumpara o motocicleta. Si asta nu inseamna ca neaparat vrei motocicleta noua, ci ca esti atent la detalii. Detalii care daca le observi le spui proprietarului si ceri sa mai lase din pret, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...