Sari la conținut

klr 650


XorX
 Share

Postări Recomandate

m-am cam hotarit.. e Suzi DR 650, cit mai buna in 2000 Euro, model dupa 1996 (am vazut ca din 96 au inceput cu racire duala aer/ulei).

 

Acum sper sa gasesc una repede, ca deja incepe vremea rea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am cam hotarit.. e Suzi DR 650, cit mai buna in 2000 Euro, model dupa 1996 (am vazut ca din 96 au inceput cu racire duala aer/ulei).

 

Acum sper sa gasesc una repede, ca deja incepe vremea rea :cheers:

 

 

Racirea duala aer-ulei (SACS) despre care vorbeam mai devreme e prezenta pe DR 650 din 1990 cand a aparut primul. A fost prezenta si pe DR 600 (1985 - 1989).

 

E foarte bun daca e facut dupa 96 (modelul DR 650 SE), sa nu fie 1994 - 1996 (DR 650 E / RE / RSE) ca e cam praf sistemul de pornire la "boton".

Ai sa fii foarte multumit de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercic mult, de ajutor si urari. sa speram ca iese bine pina in final.

am vazut ca sunt unele care au doar kickstarter, este vreo regula sau trebuie pur si simplu intrebat daca are si electricstarter? (banuiesc ca nu e usor de pornit un 650 la pedala..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu ca musca-n ......

 

Am klr600 si nu e chiar atat de rau pe cat se spune aici, e adevarat ca e de prin 90, mai exact - fix 1990 si modelul european de 600.

 

Anul asta am mers cu el juma' de romanica pe toate tipurile de drum: serpentine pline de gropi si balega, serpentine cu asfalt impecabil, aratura, forestier, sosea si drumuri de munte pe care urca doar ciobanii cu oile, cu pasager si fara. Pe cele de ajuns in varf de munte am avut pasager si nu l-am rupt sau impins sa ajung cu el acolo, deci trage, poate mai putin decat dr350 insa nu m-a lasat. De un an nu am schimbat decat ulei si placute de frana. E adevarat ca pe frane nu sta grozav insa se poate rezolva ceva cu racorduri racing.

 

Pentru cei care arunca cu noroi in modelele astea:

In Grecia m-am frecat pe o insulita fo 600Km de la nisip de plaja pana la varf de deal de insula prafoasa si cu bolovani cu un XT600 - mi s-a parut mai slab decat klr600.

Am mai "testat" F650GS - un gunoi - lent in raspuns si cam vaca - cand o dai pe jos aduni plastice care costa BMW style

Domi - vaca dar trage

KLE - vaca si trage doar in ture mari ceea ce pe coclaur e un mic dezavantaj in rest se descurca

 

 

Ca dezavantaje dupa o plimbarica la drum lung de fo ~2000Km + un an calare pe cazan klr:

Daca iei de la klr modelul mai vechi esti fiul vantului si faci muschi pe ghidon :hug: la 140km/h flutur ca steagul

Cand ai pasager din cauza formei pe care o are saua .... don'shoara te va pixduii ca-i amortesc boocile iar tu vei avea oo amortite, cand esti singur poti sa-ti tot schimbi pozitia pe sa dar tot vei ajunge cu omleta acasa (macar nu e ca la ktm)

Nu suporta prea multe bagaje decat daca iti construiesti diverse suporturi

Din cauza asezarii mataraiei electrice in zona ghidonului risti sa se sectioneze fire - been there done that si mai sunt si locuri inguste in care ajungi cu greu ... mama lor de orezari

Modelul klr650 din 2007 incoace incepe sa aduca cu kle-ul - adica plin de plastice

Modelele vechi au rezervor mic si cam cauti benzinarii sau te dotezi cu canistra

Piese relativ scumpe spre foarte scumpe (acu depinde de buget, eu sunt mai sarac :cheers: )

 

 

Ca avantaje:

Desi e cam greuta este foarte manevrabila - am si un kle400 care e mai usor decat klr600 insa kle-ul pare mai greu pe coclaur ... a fost pus jos mai mult decat klr-u - cu care ma mandresc ca nu a fost inca dat de pamant.

E usor de ridicat si coborat - amortizorul spate se da usor jos si e reglabil

Simpla in constructie - fata de dominator, f650, kle

Nu cere prea multa atentie - in afara de mici verificari ca deh, vibreaza si mai se desfac chestii

 

 

Acum sariti si dati cu pietre.

 

PS si eu as lua un 650 dar deocamdata raman la 600

Mesaj completat

Legat de kick - alea sunt modelele vechi facute pana in 90.

Al meu facut in 90 are pornire electrica dar are si loc de pus pedala .... asta daca vreau sa-mi antrenez o buca.

 

Daca gasesti unul cu amandoua te doare la basca de starea bateriei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Kumuya, nu a aruncat nimeni cu noroi in modelele astea. Am prezentat ceea ce stiam eu din documentat / testat / pipait.

 

Ai dreptate cu modelul matale - modelul vechi de 600, buletpruf ca motor (lasa de dorit doar in rest) si fara hibe mari care sa te incurce sa bati drumurile.

 

Legat de ce ai testat matale: XT 600 e normal sa ti se fi parut slab, trage cel mai slab la categoria lui; pentru Domi aprob ce ai zis iar KLE e din alt film.

 

Nu ai testat tocmai DR-u de 6 jumate care e cea mai intzepata la categoria ei. Are si ea anumite minusuri dar e data dreaq cand vine vorba de "vana".

 

PENTRU Xorx (initiator):

 

Primele DR-uri aveau kick starter. Asta a fost tinut pana in 1994 - 1995. Deci modelele 1996+ au numai electric.

Exista doua generatii de electric: primele, aparute prin 1992 (RSE) care erau carenate si in fatza (gen Dominator, Tenere) PLUS RE-ul (1994) care au aspectul de enduro-cross dar au electric; a doua generatie este cea 1996+ (SE) - din care trebuie sa cumperi matale un exemplar neaparat! :hug: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

asa voi face, dor sa gasesc unul

treaba cu SE-ul este ceva ce se gaseste scrisa pe undeva pe cadru, motor sau este default pentru an fabricatie dupa 1996?

am trimis ceva intrebari prin ghermanica dar nu prea rtaspund astia, poate si pt ca nu stiu germana si le scriu in engleza.

 

daca e cineva care citeste pe acilea, si are/stie de vinzare una bucata moto buna si la pret decent, sa dea de stire, aici sau PM sau...

cparaschiv2007@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' Kumuya, nu a aruncat nimeni cu noroi in modelele astea. Am prezentat ceea ce stiam eu din documentat / testat / pipait.

 

Ai dreptate cu modelul matale - modelul vechi de 600, buletpruf ca motor (lasa de dorit doar in rest) si fara hibe mari care sa te incurce sa bati drumurile.

 

Legat de ce ai testat matale: XT 600 e normal sa ti se fi parut slab, trage cel mai slab la categoria lui; pentru Domi aprob ce ai zis iar KLE e din alt film.

 

Nu ai testat tocmai DR-u de 6 jumate care e cea mai intzepata la categoria ei. Are si ea anumite minusuri dar e data dreaq cand vine vorba de "vana".

 

PENTRU Xorx (initiator):

 

Primele DR-uri aveau kick starter. Asta a fost tinut pana in 1994 - 1995. Deci modelele 1996+ au numai electric.

Exista doua generatii de electric: primele, aparute prin 1992 (RSE) care erau carenate si in fatza (gen Dominator, Tenere) PLUS RE-ul (1994) care au aspectul de enduro-cross dar au electric; a doua generatie este cea 1996+ (SE) - din care trebuie sa cumperi matale un exemplar neaparat! :hug: :cheers:

 

Din pacate nu am avut pe nimeni cu dr in jur sa-mi dea sa ma si urc pe el de aia nici n-am comentat de dr ..... singurul dr studiat de aproape adicatelea bagat unghia in el a fost un dr big care e bardai vaca, pe langa el africana pare o balerina.

 

 

Daca tot era de dat cu parerea mi-am dat dupa cum am spus "ca musca-n ....." acu depinde si de mobra cum o iei si ce vrei sa faci cu ea.

Cat despre noroi nu ma refeream la mataluta si nici nu vreau sa intru in polemici pe aici insa o mare parte a posesorilor de X - sa nu dam nume, spun ca numai X e bun si restul e gunoi si mai sunt aia cu Y la care "Y este Y"

 

 

In rest @ Xorx - succes la cautari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun link-ul, thx :cheers:

deci, sa fie fabricata dupa 96. in plus am vazut ca din 96 are si o alta toba finala, cromata, asta daca mai e toba originala.

 

Da, s-a schimbat si toba finala. S-a micsorat oleaca rezervorul, s-a subtiat un pic coditza spate (astea fatza de DR-ul vechi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

sper sa nu ma certe @lupu,dar mie la clasa 650 mi se pare klx-u' ca fiind cea mai nervoasa! am avut si se si klx,pe ambele le-am tinut de 'coarne' pe coclauri. acum nu mai am nici una din cele 2 amintite,si tocmai de aceea nu vreau sa las si falsa impresie cum c'as fi posesor al vreunui model amintit si vezi doamne ce-i al meu ii cel mai bun. :kiss:

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu ma certe @lupu,dar mie la clasa 650 mi se pare klx-u' ca fiind cea mai nervoasa! am avut si se si klx,pe ambele le-am tinut de 'coarne' pe coclauri. acum nu mai am nici una din cele 2 amintite,si tocmai de aceea nu vreau sa las si falsa impresie cum c'as fi posesor al vreunui model amintit si vezi doamne ce-i al meu ii cel mai bun. :kiss:

 

Nu te cert mane. :P E adevarat KLX-ul e o motocicleta foarte nervoasa, dar aici se discuta de KLR. Asa, KLX-ul poti sa il compari cu LC4 620 - 640 ca e din clasa aia, si io zic ca KTM e mai nervos. :P

Plus de asta arata foarte misto KLX dar nu stiu de ce ma-sa la toate pe care le-am auzit le clantzane motorul. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te cert mane. :friends: E adevarat KLX-ul e o motocicleta foarte nervoasa, dar aici se discuta de KLR. Asa, KLX-ul poti sa il compari cu LC4 620 - 640 ca e din clasa aia, si io zic ca KTM e mai nervos. :D

Plus de asta arata foarte misto KLX dar nu stiu de ce ma-sa la toate pe care le-am auzit le clantzane motorul. B)

dap.. calantane.. de ce .. nu stiu :friends: da' si tengai'u se cam zice din chiuluasa.. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un KLR 600 din 1990, acum am un KL 650 Tengai din 1991. Sunt incantat de amandoua, nu as fi renuntat la primul daca nu mi l-ar fi furat. Iar eu sunt fan Honda (whatever).

Nu am avut nici un fel de probleme cu nici unul din ele, iar Tengaiul tocmai a dat niste ture pe drumuri de cross prin paduri si nu a comentat deloc.

Fata de DR (din care am condus vreo 3 modele, ani diferiti) mi se par MULT mai usoare (nu stiu ce spun statisticile, eu spun ce am simtit) si mai manevrabile. Din cate stiu despre DR-uri, parca si consumul la KLR este mai mic. In schimb pe asfalt parca nu se intind asa bine (adica de la 140 in sus si Tengaiul se chinuie).

Sper ca ti-e de folos ce am scris.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...