XorX Postat Octombrie 13, 2009 Autor Share Postat Octombrie 13, 2009 m-am cam hotarit.. e Suzi DR 650, cit mai buna in 2000 Euro, model dupa 1996 (am vazut ca din 96 au inceput cu racire duala aer/ulei). Acum sper sa gasesc una repede, ca deja incepe vremea rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Sa fie intr-un ceas bun. Ai grija ce cumperi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 m-am cam hotarit.. e Suzi DR 650, cit mai buna in 2000 Euro, model dupa 1996 (am vazut ca din 96 au inceput cu racire duala aer/ulei). Acum sper sa gasesc una repede, ca deja incepe vremea rea Racirea duala aer-ulei (SACS) despre care vorbeam mai devreme e prezenta pe DR 650 din 1990 cand a aparut primul. A fost prezenta si pe DR 600 (1985 - 1989). E foarte bun daca e facut dupa 96 (modelul DR 650 SE), sa nu fie 1994 - 1996 (DR 650 E / RE / RSE) ca e cam praf sistemul de pornire la "boton". Ai sa fii foarte multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 13, 2009 Autor Share Postat Octombrie 13, 2009 mercic mult, de ajutor si urari. sa speram ca iese bine pina in final. am vazut ca sunt unele care au doar kickstarter, este vreo regula sau trebuie pur si simplu intrebat daca are si electricstarter? (banuiesc ca nu e usor de pornit un 650 la pedala..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 ma bag si eu ca musca-n ...... Am klr600 si nu e chiar atat de rau pe cat se spune aici, e adevarat ca e de prin 90, mai exact - fix 1990 si modelul european de 600. Anul asta am mers cu el juma' de romanica pe toate tipurile de drum: serpentine pline de gropi si balega, serpentine cu asfalt impecabil, aratura, forestier, sosea si drumuri de munte pe care urca doar ciobanii cu oile, cu pasager si fara. Pe cele de ajuns in varf de munte am avut pasager si nu l-am rupt sau impins sa ajung cu el acolo, deci trage, poate mai putin decat dr350 insa nu m-a lasat. De un an nu am schimbat decat ulei si placute de frana. E adevarat ca pe frane nu sta grozav insa se poate rezolva ceva cu racorduri racing. Pentru cei care arunca cu noroi in modelele astea: In Grecia m-am frecat pe o insulita fo 600Km de la nisip de plaja pana la varf de deal de insula prafoasa si cu bolovani cu un XT600 - mi s-a parut mai slab decat klr600. Am mai "testat" F650GS - un gunoi - lent in raspuns si cam vaca - cand o dai pe jos aduni plastice care costa BMW style Domi - vaca dar trage KLE - vaca si trage doar in ture mari ceea ce pe coclaur e un mic dezavantaj in rest se descurca Ca dezavantaje dupa o plimbarica la drum lung de fo ~2000Km + un an calare pe cazan klr: Daca iei de la klr modelul mai vechi esti fiul vantului si faci muschi pe ghidon la 140km/h flutur ca steagul Cand ai pasager din cauza formei pe care o are saua .... don'shoara te va pixduii ca-i amortesc boocile iar tu vei avea oo amortite, cand esti singur poti sa-ti tot schimbi pozitia pe sa dar tot vei ajunge cu omleta acasa (macar nu e ca la ktm) Nu suporta prea multe bagaje decat daca iti construiesti diverse suporturi Din cauza asezarii mataraiei electrice in zona ghidonului risti sa se sectioneze fire - been there done that si mai sunt si locuri inguste in care ajungi cu greu ... mama lor de orezari Modelul klr650 din 2007 incoace incepe sa aduca cu kle-ul - adica plin de plastice Modelele vechi au rezervor mic si cam cauti benzinarii sau te dotezi cu canistra Piese relativ scumpe spre foarte scumpe (acu depinde de buget, eu sunt mai sarac ) Ca avantaje: Desi e cam greuta este foarte manevrabila - am si un kle400 care e mai usor decat klr600 insa kle-ul pare mai greu pe coclaur ... a fost pus jos mai mult decat klr-u - cu care ma mandresc ca nu a fost inca dat de pamant. E usor de ridicat si coborat - amortizorul spate se da usor jos si e reglabil Simpla in constructie - fata de dominator, f650, kle Nu cere prea multa atentie - in afara de mici verificari ca deh, vibreaza si mai se desfac chestii Acum sariti si dati cu pietre. PS si eu as lua un 650 dar deocamdata raman la 600 Mesaj completat Legat de kick - alea sunt modelele vechi facute pana in 90. Al meu facut in 90 are pornire electrica dar are si loc de pus pedala .... asta daca vreau sa-mi antrenez o buca. Daca gasesti unul cu amandoua te doare la basca de starea bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Domnu' Kumuya, nu a aruncat nimeni cu noroi in modelele astea. Am prezentat ceea ce stiam eu din documentat / testat / pipait. Ai dreptate cu modelul matale - modelul vechi de 600, buletpruf ca motor (lasa de dorit doar in rest) si fara hibe mari care sa te incurce sa bati drumurile. Legat de ce ai testat matale: XT 600 e normal sa ti se fi parut slab, trage cel mai slab la categoria lui; pentru Domi aprob ce ai zis iar KLE e din alt film. Nu ai testat tocmai DR-u de 6 jumate care e cea mai intzepata la categoria ei. Are si ea anumite minusuri dar e data dreaq cand vine vorba de "vana". PENTRU Xorx (initiator): Primele DR-uri aveau kick starter. Asta a fost tinut pana in 1994 - 1995. Deci modelele 1996+ au numai electric. Exista doua generatii de electric: primele, aparute prin 1992 (RSE) care erau carenate si in fatza (gen Dominator, Tenere) PLUS RE-ul (1994) care au aspectul de enduro-cross dar au electric; a doua generatie este cea 1996+ (SE) - din care trebuie sa cumperi matale un exemplar neaparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 14, 2009 Autor Share Postat Octombrie 14, 2009 asa voi face, dor sa gasesc unul treaba cu SE-ul este ceva ce se gaseste scrisa pe undeva pe cadru, motor sau este default pentru an fabricatie dupa 1996? am trimis ceva intrebari prin ghermanica dar nu prea rtaspund astia, poate si pt ca nu stiu germana si le scriu in engleza. daca e cineva care citeste pe acilea, si are/stie de vinzare una bucata moto buna si la pret decent, sa dea de stire, aici sau PM sau... cparaschiv2007@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Domnu XorX, recomand acest link: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml Gasesti acolo enumerate modelele, pe ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Domnu' Kumuya, nu a aruncat nimeni cu noroi in modelele astea. Am prezentat ceea ce stiam eu din documentat / testat / pipait. Ai dreptate cu modelul matale - modelul vechi de 600, buletpruf ca motor (lasa de dorit doar in rest) si fara hibe mari care sa te incurce sa bati drumurile. Legat de ce ai testat matale: XT 600 e normal sa ti se fi parut slab, trage cel mai slab la categoria lui; pentru Domi aprob ce ai zis iar KLE e din alt film. Nu ai testat tocmai DR-u de 6 jumate care e cea mai intzepata la categoria ei. Are si ea anumite minusuri dar e data dreaq cand vine vorba de "vana". PENTRU Xorx (initiator): Primele DR-uri aveau kick starter. Asta a fost tinut pana in 1994 - 1995. Deci modelele 1996+ au numai electric. Exista doua generatii de electric: primele, aparute prin 1992 (RSE) care erau carenate si in fatza (gen Dominator, Tenere) PLUS RE-ul (1994) care au aspectul de enduro-cross dar au electric; a doua generatie este cea 1996+ (SE) - din care trebuie sa cumperi matale un exemplar neaparat! Din pacate nu am avut pe nimeni cu dr in jur sa-mi dea sa ma si urc pe el de aia nici n-am comentat de dr ..... singurul dr studiat de aproape adicatelea bagat unghia in el a fost un dr big care e bardai vaca, pe langa el africana pare o balerina. Daca tot era de dat cu parerea mi-am dat dupa cum am spus "ca musca-n ....." acu depinde si de mobra cum o iei si ce vrei sa faci cu ea. Cat despre noroi nu ma refeream la mataluta si nici nu vreau sa intru in polemici pe aici insa o mare parte a posesorilor de X - sa nu dam nume, spun ca numai X e bun si restul e gunoi si mai sunt aia cu Y la care "Y este Y" In rest @ Xorx - succes la cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 14, 2009 Autor Share Postat Octombrie 14, 2009 bun link-ul, thx deci, sa fie fabricata dupa 96. in plus am vazut ca din 96 are si o alta toba finala, cromata, asta daca mai e toba originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 bun link-ul, thx deci, sa fie fabricata dupa 96. in plus am vazut ca din 96 are si o alta toba finala, cromata, asta daca mai e toba originala. Da, s-a schimbat si toba finala. S-a micsorat oleaca rezervorul, s-a subtiat un pic coditza spate (astea fatza de DR-ul vechi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 (editat) sper sa nu ma certe @lupu,dar mie la clasa 650 mi se pare klx-u' ca fiind cea mai nervoasa! am avut si se si klx,pe ambele le-am tinut de 'coarne' pe coclauri. acum nu mai am nici una din cele 2 amintite,si tocmai de aceea nu vreau sa las si falsa impresie cum c'as fi posesor al vreunui model amintit si vezi doamne ce-i al meu ii cel mai bun. Editat Noiembrie 1, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 sper sa nu ma certe @lupu,dar mie la clasa 650 mi se pare klx-u' ca fiind cea mai nervoasa! am avut si se si klx,pe ambele le-am tinut de 'coarne' pe coclauri. acum nu mai am nici una din cele 2 amintite,si tocmai de aceea nu vreau sa las si falsa impresie cum c'as fi posesor al vreunui model amintit si vezi doamne ce-i al meu ii cel mai bun. Nu te cert mane. E adevarat KLX-ul e o motocicleta foarte nervoasa, dar aici se discuta de KLR. Asa, KLX-ul poti sa il compari cu LC4 620 - 640 ca e din clasa aia, si io zic ca KTM e mai nervos. Plus de asta arata foarte misto KLX dar nu stiu de ce ma-sa la toate pe care le-am auzit le clantzane motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Nu te cert mane. E adevarat KLX-ul e o motocicleta foarte nervoasa, dar aici se discuta de KLR. Asa, KLX-ul poti sa il compari cu LC4 620 - 640 ca e din clasa aia, si io zic ca KTM e mai nervos. Plus de asta arata foarte misto KLX dar nu stiu de ce ma-sa la toate pe care le-am auzit le clantzane motorul. dap.. calantane.. de ce .. nu stiu da' si tengai'u se cam zice din chiuluasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Am avut un KLR 600 din 1990, acum am un KL 650 Tengai din 1991. Sunt incantat de amandoua, nu as fi renuntat la primul daca nu mi l-ar fi furat. Iar eu sunt fan Honda (whatever). Nu am avut nici un fel de probleme cu nici unul din ele, iar Tengaiul tocmai a dat niste ture pe drumuri de cross prin paduri si nu a comentat deloc. Fata de DR (din care am condus vreo 3 modele, ani diferiti) mi se par MULT mai usoare (nu stiu ce spun statisticile, eu spun ce am simtit) si mai manevrabile. Din cate stiu despre DR-uri, parca si consumul la KLR este mai mic. In schimb pe asfalt parca nu se intind asa bine (adica de la 140 in sus si Tengaiul se chinuie). Sper ca ti-e de folos ce am scris. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 sal si pe mine m-ar interesa un klr 600 daca ar avea proprietarii ceva date in afara de cele de pe net ... consum , ,, probleme si bube la cere sa fiu atent ,,,, ani de fabricatie etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.