paul_biker Postat Octombrie 8, 2009 Autor Share Postat Octombrie 8, 2009 Versiunea euro a clipului de prezentare (include si clipul promotional). Intrati pe Youtube (click pe clip) daca vreti sa vedeti versiunea HD. Mesaj completat Un nou clip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Au aparut fotografii noi cu Z1000. Galeria completa http://www.motoflash.ro/galerii/galerie_fo...saki_z1000.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Ce fel poate sa arate.......... way 2 go kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danubius Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 e mic si indesat si urat...daca esti un pic mai mare parca ai fi pe un scuter .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Hello!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 12, 2009 Autor Share Postat Decembrie 12, 2009 Hello!!! Asa si? Ce vrei sa zici? Asta e topic dedicat lui Z1000, chiar vrei flameuri Japan vs Euro si aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Asa si? Ce vrei sa zici? Asta e topic dedicat lui Z1000, chiar vrei flameuri Japan vs Euro si aici? Nu e niciun vs, am aratat doar o sursa de inspiratie, aceiasi care a fost si pentru ER6n: Benelli TNT. Am fost posesor si de ER6n si de Z1000 (model 2004), pe ER6 am inceput asa ca firma Kawasaki e singura japoneza care ma misca putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 12, 2009 Autor Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Ti se pare. Nu vad nici un element de design similar intre TNT si ER6N, cu atat mai putin intre TNT si Z1000. Z-ul are un limbaj de design mai angular in timp ce Benelli practica un stil mai organic. Z-ul duce mai departe stilul lansat in 2003, chiar nu vad nici o legatura cu Benelli TNT (care nici nu cred ca exista in 2003). Editat Decembrie 12, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Nici macar la carenele alea laterale nu vezi nicio asemanare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 (editat) Ca posesor de z750 mi se pare o motocicleta foarte frumoasa. Din punct de vedere tehnic se vede clar ca a evoluat, dar cum spuneau unui de pe forum, plasticile alea nu prea isi au rostul, decat sa faca motoreta mai agresiva, mai carenata si mai scumpa de reparat in caz de accident... Si ca tot se vorbea de z1000 si TNT... Editat Decembrie 14, 2009 de tilik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Daaa e mic, indesat, urat, plin de platice si toti va doriti unul...Hai sa fim seriosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 unul din defectele ei(ptr cei inalti)este f mica...personal am vrut sa iau un Z-1000,dar avand 184cm,m-am potolit repede. insa imi place imaginea ei agresiva,mobilitate si putere la un pret rezonabil...vorbind la cele de 2002-2005 ...si tuning... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.