ionut73 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Salutare La sfarsitul acestei luni se desfasoara 2 mari raliuri: - etapa de Campionat Mondial - Shamrock Maroc - site-ul lor e cam varza dar probabil o sa prindem stiri si rezulate pe www.rally-live.com - Heroes Legend http://www.heroeslegend.com/ - Stephane Peterhansel incearca sa reinvie traseul mitul Paris - Dakar, alegand o ruta mai sigura http://www.heroeslegend.com/files/file/news/ROUTE_HL_09.pdf o sa avem 3 piloti la startul celor 2 competitii: Maroc - cei 2 piloti ai echipei Vectra - Mani si Marcel Butuza Heroes Legend - tanara speranta Dan Costescu (adv75) Sa le tinem pumnii sa se intoarca sanatosi si cu rezultate cat mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Le tinem pumnii mai ales tinerei sperante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 trailerul video pentru Raliul Marocului http://www.npo.fr/maroc2009/medias/videos/...hamrock2009.mov Mesaj completat ___________________________________________ Dan e in Paris. Azi are startul festiv de la arcul de triumf si apoi 600km pana la Ales. Acolo vor face verificarile tehnice si va incepe raliul propriu-zis. Many si Marcel sunt deja in Maroc. Ei incep sambata batalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 (editat) Doamne ajuta !!!! :) Editat Octombrie 22, 2009 de challenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 22, 2009 Autor Share Postat Octombrie 22, 2009 o poza de azi cu Dan inainte de startul festiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Asa asa, zambeste tanara speranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) Dan inainte de startul festiv Felicitari pentru ca te afli acolo ! Forma competitiva maxima si zero incidente! Iti tin pumnii! Alina se uita si ea la poza si a zis ceva de genul "- Foarte tare!". Bis. Numai bine ! Editat Octombrie 23, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 26, 2009 Autor Share Postat Octombrie 26, 2009 Dan a avut o problema sambata la prolog - un spectator a taiat traseul si incercand sa-l evite s-a reaccidentat la genunchi. Inca nu stiu cat e de grav si nu mai am vesti de la el. Ieri au trecut Mediterana si azi a inceput cursa propriu-zisa - sunt la prima etapa in Maroc. Pe iritrack apare in cursa http://www.followmap.com/hl09/main/Main.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 In aceste conditii ii tinem pumnii. Speram ca nu e ceva grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tashulina Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) Noutati de la Renatta Stepanov dupa prima zi: "In urma citirii GPS-urilor a intervenit o modificare in clasamentul etapei 1 din Raliul Marocului, astfel rezultatele pilotilor Vectra Racing sunt urmatoarele: Mani Gyenes locul 9 in clasamentul general al categoriei moto si locul 2 la clasa Productie. Marcel Butuza locul 15 in clasamentul general al categoriei moto si locul 9 la clasa Super Productie. Nota: pe site-ul oficial exista doar clasamentul cumulat moto/quad" Editat Octombrie 26, 2009 de Tashulina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristizz Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Succes tutror. Dan e un tip rezistent, sper ca nu e nimic grav si ca va ajunge la finish cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 26, 2009 Autor Share Postat Octombrie 26, 2009 Many a terminat azi pe 10. Daca ne uitam la ce rideri sunt in fata lui, rezultatul e foarte foarte bun. Si gandindu-ma ca Mani nu a mai mers la rally de aproape un an, mi se pare de-a dreptul incredibil cum poate sa se urce pe dihania aia de motoreta si sa traga gazul sa bata piloti cu renume Bravo! Mesaj completat Many a terminat azi pe 10. Daca ne uitam la ce rideri sunt in fata lui, rezultatul e foarte foarte bun. Si gandindu-ma ca Mani nu a mai mers la rally de aproape un an, mi se pare de-a dreptul incredibil cum poate sa se urce pe dihania aia de motoreta si sa traga gazul sa bata piloti cu renumeBravo! __________________________________________ in momentul asta Mani e al 7-lea! Mai devreme iritracku arata ca merge cu 140km/h Mesaj completat _______________________________________________________________________________________ dupa ziua de ieri Mani e pe 8 la general si pe 1 la clasa productie Foooooarte tare! Mesaj completat ____________________________________________________ si inca un detaliu foooooarte interesant - pe locul 6 la general la masini dupa 3 zile e un camion Tatra!!!! care a bataut pana acum 40 de bowlere, toyote, nissanuri, etc. Mesaj completat __________________________________________________________________________ Many a terminat azi pe 8. E in continuare pe 8 la general dar sunt vreo 2 destul de aproape. Daca merge in ritmul asta e foarte bine. Sa-i tinem pumnii. am vesti multe si de la Dan - o sa scriu mai pe seara. El e aproape ok (inca il doare rau piciorul dupa cazatura de la prolog) insa l-a lasat motoreta; azi alearga sa schimbe lantul de distributie si se pare ca va rezolva problema cu ajutorul "vecinilor" de la Vectra de la celalalt rally Mesaj completat ______________________________________________ Joi 29.10 Dan a reusit sa ia startul azi. Romanii s-au ajutat ieri - Liviu Butuza din echipa de asistenta Vectra Racing l-a pus pe Dan in legatura cu cei de la MeccaSystem (aflati cu o echipa mare de asistenta la Shamrock Rally) si a gasit la ei piesele necesare care au fost inlocuite in cursul noptii de catre cei de la Desert Rose Racing (echipa de asistenta a lui Dan). O lume prea mica; pilotii romani de rally raid sunt peste tot o sa mai pun mai tarziu poze si comunicatul de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Renatta Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) cateva fotografii din maroc. merge cam prost netul aici asa ca imi cer scuze ca nu am putut trimite mai devreme fotografiile, dar abia se trimitea newsletterul. daca totul merge bine maine in ultima zi Mani vine acasa cu locul 1 la clasa Productie. ar fi primul roman care castiga o etapa de Campionat Mondial. sa ii tineti pumni pt ca merita. Editat Octombrie 29, 2009 de Renatta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Wooow!!! SUPER veste!!! Asteptam cu sufletul la gura! Gooooo!!!!!!! Mani!!!!!! Despre Dan ce se stie?! Tineti-ne la curent pls !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 30, 2009 Autor Share Postat Octombrie 30, 2009 Despre Dan ce se stie?! Tineti-ne la curent pls !!! Cu Dan tin eu legatura mai jos comunicatul trimis ieri si ceva poze. Important e ca a reparat motorul si ieri a mers foarte bine - a ajuns primul in sosire insa si-a "furat" ceva penalizari si a picat pe 4 in clasamentul zilei. E foarte bine Race to Dakar Dan M. Costescu la Heroes Legend Dupa un start bun pe pamant african au aparut probleme tehnice Luni 26.10. Nador-Missour Startul s-a dat la ora 7:30 la 30 minute deupa debarcare dar motociclistii au inceput practic etapa cu o seĂĄra inainte cand au trebuit sa se echipeze complet inainte de urcarea pe feribot. Etapa a avut un total 583.14 km din care 114 km de proba speciala Timpii alocati au fost destul de stransi, multi dintre concurenti nemaifiind admisi la startul specialei nr 4 datorita ore tarzii la care au ajuns. Au alternat pistele rapide, pe macadam sau pamant cu cele tehnice, virajate. Bivuacul a fost asezat in desert la 30 km de Missour. Etapa a inclus si asfalt, lucru care i-a avantajat pe pilotii cu motoare mari, 640, 690 cmc. La sfarsitul zilei Dan M. Costescu a inregistrat al treilea timp al raliului si s-a clasat pe pozitia a 8-a dupa calculul penalitatilor (overspeeding, underspeeding, WP missing) Marti 27.10. Missour-Merzouga Startul s-a dat la ora 7:00 imediat dupa rasaritul soarelui. Etapa a avut un total de 558km din care 534km de probe speciale. Prima ora a ridicat probleme mari pilotilor care trebuiau sa se deplaseze in directia soarelui. S-au produs 3 accidentari pentru doi dintre piloti cursa incheindu-se aici. Au alternat pistele cu pietre si lespezi, cu cele pe macadam si nisip. Bivuacul a fost asezat la baza dunelor Erg-Chebi. La sfarsitul zilei Dan M. Costescu a inregistrat al doilea timp al raliului si s-a clasat pe pozitia a 6-a dupa calculul penalitatilor. Ultimii kilometri au fost parcursi foarte incet, deoarece au aparut probleme la motorul motocicletei pilotului roman. Miercuri 28.10. Merzouga – Zagora Dupa ce au analizat problemele la motor, mecanicii echipei de asistenta Desert Rose Racing i-au recomandat lui Dan sa nu ia startul si sa schimbe mai multe componente ale motorului (printre care lantul de distributie). Din pacate nu aveau cu ei aceasta piesa, asa ca Dan a demarat o cursa contracronometru pentru a gasi lantul de distributie. Salvarea a venit de la echipa romaneasca Vectra Racing care se afla in aceasta perioada in Maroc la Raliul Shamrock. Aflati la mii de kilometri de casa, romanii s-au ajutat si astfel Dan a reusit sa ia startul in dimineata zilei de joi. Din pacate ratarea acestei zile ii compromite pilotului nostru orice sansa la un loc fruntas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 ...mai era una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 30, 2009 Autor Share Postat Octombrie 30, 2009 Mani a terminat ultima etapa. Asteptam sa posteze clasamentele. Sa-i tinem pumnii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 da frumoasa figura face tanara speranta in raliul legendelor. Dar sa nu il uitam pe batranul pilot de la Satu Mare. Le tinem pumnii la amndoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 31, 2009 Autor Share Postat Octombrie 31, 2009 stie cineva ceva de mani ca aia nu au pus clasamentul ultimei zile!? Cat despre Dan, uite si povestea ultimelor 2 zile 29.10 Zagora-Tata Structura etapei a fost urmatoarea: Legatura - 28,52 km Speciala 1 - 106,4 km Legatura - 91,33 km Speciala 2 - 106,39 km Speciala 3 – 85 km Legatura - 75,86 km Total - 493,5 km Primele doua speciale au fost foarte tehnice iar ultima a fost super tehnica – in prima parte a avut urcari si coborari foarte abrupte, iar partea finala s-a desfasurat intr-un canion, traseul fiind nisipos si cu foarte multi bolovani. Pilotul roman a reusit sa mentina un ritm bun, ajungand primul la sosire. Dupa calculul penalizarilor a fost insa retrogradat pe locul 4 in clasamentul zilei si pe 29 in clasamentul general. Important este ca motocicleta functioneaza bine si Dan si-a gasit un ritm bun. In zilele urmatoare va incerca sa-si imbunatateasca pozitia in clasamentul general. 30.10 Tata - Guelmin Structura etapei a fost urmatoarea: Legatura – 51,54 km Speciala 1 – 167,77 km Legatura – 138,34 km Speciala 2 – 59,35 km Total - 418 km Etapa de vineri a fost una care a alternat portiunile de mare viteza cu zone care solicitau atentie foarte mare la navigatie. Dupa un parcurs bun pe prima speciala, in a doua pare a zilei pilotul nostru a avut dificultati de navigatie ce i-au adus penalizari destul de mari. Ritmul foarte alert din prima parte si-a pus amprenta si asupra motocicletei, la sfarsitul zilei Dan ajung la finish cu o uzura foarte mare la cauciucul fata, la discul de frana si la lant. Insa toate acestea vor fi remediate rapid de echipa de asistenta si maine motocicleta va fi din nou ... ready to race. Mesaj completat ___________________________________________________________________ o filmare de la Shamrock Rally - apare si marcel la min 1:38 Mesaj completat _____________________________________________________________________________ Cu greu am gasit un clasament final pentru Maroc aici http://www.map.ma/fr/sections/sport/shamro...009___clas/view Mani a iesit pe 8 la general si A CASTIGAT CLASA PRODUCTIE!!!!!!! E cea mai buna performanta romaneasca in sportul asta! Bravo MANIIIIIIII!!!!! Bravo lui Marcel ca-i ofera sansa sa alerge la cel mai inalt nivel! Si sa nu uitam - bravo lui Zsolt ca l-a sustinut la inceput! Sa speram ca Marcel pune umarul si $$$ si reuseste sa-l sustina pe Mani si la Dakar sau Africa Race la sfarsitul anului. Pentru cei care se intreaba ce-i cu clasele astea ... productie, superproductie ... Pe scurt e asa - greii, cei cu echipe de uzina, buget mare si echipa solida de suport se dau la superproductie unde au voie sa schimbe tot pe motoreta. Adica ei in fiecare zi trag gazul fara mila pentru motor, stiind ca seara pot sa schimbe orice, chiar si motorul! La clasa productie trebuie sa termini cursa cu acelasi motor, cadru, amortizoare, bascula, cilindru si piston. Adica tragi gazul dar nu uiti ca motorul ala iti mai trebuie si maine. Mesaj completat cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Renatta Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 foto de la finalul Raliului Marocului gasiti pe siteul lui Mani http://www.manigyenes.com/index.php?option...115&lang=en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 Renata Cand se intoarce Mani? Mesaj completat __________________________________________________________________________________ Ispravile lui Dan din ultimele 2 zile. Se descurca foarte bine cu nisipul din Mauritania. Din pacate are probleme mari la motor. Urmeaza 2 zile super nasoale (probabil cele mai nasoale din tot raliul). Daca il tine motorul astea 2 zile, e cu un picior la Dakar. mai jos ultimul comunicat si niste poze recente Race to Dakar Dan M. Costescu la Heroes Legend Primele zile in Mauritania 2.11 Dakhla - Niuadhibou Etapa de luni a fost una de legatura de-a lungul coastei Atlanticului si la sfarsitul zilei caravana si-a facut intrarea in al doilea oras ca marime din Mauritania. Desi era gandita ca o zi in care concurentii sa-si mai traga sufletul, cei 297 km au fost destul de obositori; de multe ori, traficul rutier din tarile africane ii solicita pe piloti mai mult decat probele speciale printre dune. 3.11 Niuadhibou - Akjoujt Structura etapei a fost urmatoarea: Speciala 1 – 190 km Legatura – 140 km Speciala 2 – 177 km Total - 507 km Dupa praful si piatra din Maroc, prima zi de cursa in Mauritania i-a adus pe piloti fata in fata cu pistele de nisip afanat. Astazi, mai mult de 80% din traseu a fost nisipos. A fost un teren care i-a placut lui Dan si la starsitul zilei a ajuns la sosire al doilea; pozitia exacta in clasament va fi aflata dupa calculul penalizarilor. Dan M. Costescu: “Astazi am avut un ritm foarte bun, reusind o medie de peste 90 km/h pe prima speciala. Din pacate, problema mea cea mai mare ramane motorul motocicletei. Astazi a trebuit sa completez uleiul in motor pe proba de legatura. Apoi, spre final, motorul mergea inecat; o sa curatam carburatorul in seara asta si sper sa ma mai tina 4 zile”. Miercuri si joi urmeaza 2 etape foarte lungi si solicitante. Dan se simte bine si tine doar de motorul motocicletei sa treaca cu bine de aceste 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Mani a iesit pe 8 la general si A CASTIGAT CLASA PRODUCTIE!!!!!!!E cea mai buna performanta romaneasca in sportul asta! Ma bucur nespus ca, din nou, mass media noastra face cunoscuta o astfel de veste extraordinara... Anul trecut, cind Mani a fost primul roman cistigator al unei etape dintr-un raliu international, n-am auzit decit o stire de 3 cuvinte, la un post de radio local... .................................................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 7, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2009 2 vorbe despre Dan ... A terminat miercuri si joi cele mai grele zile. Joi seara terminase de cateva ore si erau doar 3(trei) in bivuac. Organizatorii au municty toata noaptea sa adune oameni din desert. Din pacate a ajuns din nou cu motorul huriind si clantanind. A luat decizia sa nu faca bucla de vineri si sa incerce sa repare motorul pentru a azjunge azi la Dakar. L-a desfacut, nu au freusit sa faca mare lucru; in plus, cand l-au pus la loc nu mai dadea nici un fel de scanteie. Au muncit jumatate de zi si la asta fara sa-i dea de cap. Aseara (vineri) am vorbit cu el si obtinuse aprobarea de la organizatori sa IMPINGA motocicleta pe speciala de azi - 17 km prin nisip !!!!! Eu am zis ca glumeste, dar era foarte hotarat sa ajunga la Dakar, si sa nu fie abandon, chiar daca l-a lasat fierul. Va mai zic deseara ce-a reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 EXTRAORDINAR !!!! RESPECT PENTRU DAN !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 E prea tare! Subscriu comentariului lui Challenger.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.