Sari la conținut

2 mari raliuri la sfarsitul lunii


Postări Recomandate

Salutare

 

La sfarsitul acestei luni se desfasoara 2 mari raliuri:

- etapa de Campionat Mondial - Shamrock Maroc - site-ul lor e cam varza dar probabil o sa prindem stiri si rezulate pe www.rally-live.com

- Heroes Legend http://www.heroeslegend.com/ - Stephane Peterhansel incearca sa reinvie traseul mitul Paris - Dakar, alegand o ruta mai sigura http://www.heroeslegend.com/files/file/news/ROUTE_HL_09.pdf

 

o sa avem 3 piloti la startul celor 2 competitii:

Maroc - cei 2 piloti ai echipei Vectra - Mani si Marcel Butuza

Heroes Legend - tanara speranta :cheers: Dan Costescu (adv75)

 

Sa le tinem pumnii sa se intoarca sanatosi si cu rezultate cat mai bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

trailerul video pentru Raliul Marocului http://www.npo.fr/maroc2009/medias/videos/...hamrock2009.mov

 

Mesaj completat

___________________________________________

 

Dan e in Paris. Azi are startul festiv de la arcul de triumf si apoi 600km pana la Ales. Acolo vor face verificarile tehnice si va incepe raliul propriu-zis.

 

Many si Marcel sunt deja in Maroc. Ei incep sambata batalia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Dan inainte de startul festiv

post-3763-1256326488_thumb.jpg

 

Felicitari pentru ca te afli acolo !

Forma competitiva maxima si zero incidente! Iti tin pumnii!

Alina se uita si ea la poza si a zis ceva de genul "- Foarte tare!".

Bis.

Numai bine !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan a avut o problema sambata la prolog - un spectator a taiat traseul si incercand sa-l evite s-a reaccidentat la genunchi. Inca nu stiu cat e de grav si nu mai am vesti de la el.

Ieri au trecut Mediterana si azi a inceput cursa propriu-zisa - sunt la prima etapa in Maroc. Pe iritrack apare in cursa http://www.followmap.com/hl09/main/Main.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noutati de la Renatta Stepanov dupa prima zi:

 

"In urma citirii GPS-urilor a intervenit o modificare in clasamentul etapei 1 din Raliul Marocului, astfel rezultatele pilotilor Vectra Racing sunt urmatoarele:

 

Mani Gyenes locul 9 in clasamentul general al categoriei moto si locul 2 la clasa Productie.

 

 

Marcel Butuza locul 15 in clasamentul general al categoriei moto si locul 9 la clasa Super Productie.

 

 

Nota: pe site-ul oficial exista doar clasamentul cumulat moto/quad"

Editat de Tashulina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Many a terminat azi pe 10. Daca ne uitam la ce rideri sunt in fata lui, rezultatul e foarte foarte bun. Si gandindu-ma ca Mani nu a mai mers la rally de aproape un an, mi se pare de-a dreptul incredibil cum poate sa se urce pe dihania aia de motoreta si sa traga gazul sa bata piloti cu renume

Bravo! :lol:

Mesaj completat

Many a terminat azi pe 10. Daca ne uitam la ce rideri sunt in fata lui, rezultatul e foarte foarte bun. Si gandindu-ma ca Mani nu a mai mers la rally de aproape un an, mi se pare de-a dreptul incredibil cum poate sa se urce pe dihania aia de motoreta si sa traga gazul sa bata piloti cu renume

Bravo! :moron:

 

__________________________________________

 

in momentul asta Mani e al 7-lea! Mai devreme iritracku arata ca merge cu 140km/h :rolleyes:

Mesaj completat

_______________________________________________________________________________________

 

dupa ziua de ieri Mani e pe 8 la general si pe 1 la clasa productie :D

Foooooarte tare!

 

 

Mesaj completat

 

____________________________________________________

 

si inca un detaliu foooooarte interesant - pe locul 6 la general la masini dupa 3 zile e un camion Tatra!!!! care a bataut pana acum 40 de bowlere, toyote, nissanuri, etc.

 

 

Mesaj completat

__________________________________________________________________________

 

Many a terminat azi pe 8. E in continuare pe 8 la general dar sunt vreo 2 destul de aproape. Daca merge in ritmul asta e foarte bine.

Sa-i tinem pumnii.

 

am vesti multe si de la Dan - o sa scriu mai pe seara. El e aproape ok (inca il doare rau piciorul dupa cazatura de la prolog) insa l-a lasat motoreta; azi alearga sa schimbe lantul de distributie si se pare ca va rezolva problema cu ajutorul "vecinilor" de la Vectra de la celalalt rally :laugh:

Mesaj completat

______________________________________________

 

Joi 29.10

 

Dan a reusit sa ia startul azi. Romanii s-au ajutat ieri - Liviu Butuza din echipa de asistenta Vectra Racing l-a pus pe Dan in legatura cu cei de la MeccaSystem (aflati cu o echipa mare de asistenta la Shamrock Rally) si a gasit la ei piesele necesare care au fost inlocuite in cursul noptii de catre cei de la Desert Rose Racing (echipa de asistenta a lui Dan). O lume prea mica; pilotii romani de rally raid sunt peste tot

 

o sa mai pun mai tarziu poze si comunicatul de azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-2909-1256851376_thumb.jpgpost-2909-1256850998_thumb.jpgpost-2909-1256851543_thumb.jpg

 

cateva fotografii din maroc. merge cam prost netul aici asa ca imi cer scuze ca nu am putut trimite mai devreme fotografiile, dar abia se trimitea newsletterul.

daca totul merge bine maine in ultima zi Mani vine acasa cu locul 1 la clasa Productie. ar fi primul roman care castiga o etapa de Campionat Mondial.

sa ii tineti pumni pt ca merita.

Editat de Renatta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre Dan ce se stie?! Tineti-ne la curent pls !!!

 

Cu Dan tin eu legatura

mai jos comunicatul trimis ieri si ceva poze. Important e ca a reparat motorul si ieri a mers foarte bine - a ajuns primul in sosire insa si-a "furat" ceva penalizari si a picat pe 4 in clasamentul zilei. E foarte bine

 

 

Race to Dakar

Dan M. Costescu la Heroes Legend

 

Dupa un start bun pe pamant african au aparut probleme tehnice

 

 

 

Luni 26.10. Nador-Missour

 

Startul s-a dat la ora 7:30 la 30 minute deupa debarcare dar motociclistii au inceput practic etapa cu o seĂĄra inainte cand au trebuit sa se echipeze complet inainte de urcarea pe feribot.

Etapa a avut un total 583.14 km din care 114 km de proba speciala

Timpii alocati au fost destul de stransi, multi dintre concurenti nemaifiind admisi la startul specialei nr 4 datorita ore tarzii la care au ajuns.

Au alternat pistele rapide, pe macadam sau pamant cu cele tehnice, virajate. Bivuacul a fost asezat in desert la 30 km de Missour. Etapa a inclus si asfalt, lucru care i-a avantajat pe pilotii cu motoare mari, 640, 690 cmc.

La sfarsitul zilei Dan M. Costescu a inregistrat al treilea timp al raliului si s-a clasat pe pozitia a 8-a dupa calculul penalitatilor (overspeeding, underspeeding, WP missing)

 

 

 

Marti 27.10. Missour-Merzouga

 

Startul s-a dat la ora 7:00 imediat dupa rasaritul soarelui.

Etapa a avut un total de 558km din care 534km de probe speciale.

Prima ora a ridicat probleme mari pilotilor care trebuiau sa se deplaseze in directia soarelui. S-au produs 3 accidentari pentru doi dintre piloti cursa incheindu-se aici.

 

Au alternat pistele cu pietre si lespezi, cu cele pe macadam si nisip. Bivuacul a fost asezat la baza dunelor Erg-Chebi.

 

La sfarsitul zilei Dan M. Costescu a inregistrat al doilea timp al raliului si s-a clasat pe pozitia a 6-a dupa calculul penalitatilor. Ultimii kilometri au fost parcursi foarte incet, deoarece au aparut probleme la motorul motocicletei pilotului roman.

 

 

 

Miercuri 28.10. Merzouga – Zagora

 

Dupa ce au analizat problemele la motor, mecanicii echipei de asistenta Desert Rose Racing i-au recomandat lui Dan sa nu ia startul si sa schimbe mai multe componente ale motorului (printre care lantul de distributie). Din pacate nu aveau cu ei aceasta piesa, asa ca Dan a demarat o cursa contracronometru pentru a gasi lantul de distributie.

 

Salvarea a venit de la echipa romaneasca Vectra Racing care se afla in aceasta perioada in Maroc la Raliul Shamrock. Aflati la mii de kilometri de casa, romanii s-au ajutat si astfel Dan a reusit sa ia startul in dimineata zilei de joi. Din pacate ratarea acestei zile ii compromite pilotului nostru orice sansa la un loc fruntas.

post-1160-1256892571_thumb.jpg

post-1160-1256892589_thumb.jpg

post-1160-1256892606_thumb.jpg

post-1160-1256892625_thumb.jpg

post-1160-1256892648_thumb.jpg

post-1160-1256892660_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ceva de mani ca aia nu au pus clasamentul ultimei zile!?

 

Cat despre Dan, uite si povestea ultimelor 2 zile

 

 

29.10 Zagora-Tata

Structura etapei a fost urmatoarea:

Legatura - 28,52 km

Speciala 1 - 106,4 km

Legatura - 91,33 km

Speciala 2 - 106,39 km

Speciala 3 – 85 km

Legatura - 75,86 km

Total - 493,5 km

 

Primele doua speciale au fost foarte tehnice iar ultima a fost super tehnica – in prima parte a avut urcari si coborari foarte abrupte, iar partea finala s-a desfasurat intr-un canion, traseul fiind nisipos si cu foarte multi bolovani.

 

Pilotul roman a reusit sa mentina un ritm bun, ajungand primul la sosire. Dupa calculul penalizarilor a fost insa retrogradat pe locul 4 in clasamentul zilei si pe 29 in clasamentul general.

Important este ca motocicleta functioneaza bine si Dan si-a gasit un ritm bun. In zilele urmatoare va incerca sa-si imbunatateasca pozitia in clasamentul general.

 

 

 

30.10 Tata - Guelmin

Structura etapei a fost urmatoarea:

Legatura – 51,54 km

Speciala 1 – 167,77 km

Legatura – 138,34 km

Speciala 2 – 59,35 km

Total - 418 km

 

Etapa de vineri a fost una care a alternat portiunile de mare viteza cu zone care solicitau atentie foarte mare la navigatie. Dupa un parcurs bun pe prima speciala, in a doua pare a zilei pilotul nostru a avut dificultati de navigatie ce i-au adus penalizari destul de mari.

 

Ritmul foarte alert din prima parte si-a pus amprenta si asupra motocicletei, la sfarsitul zilei Dan ajung la finish cu o uzura foarte mare la cauciucul fata, la discul de frana si la lant. Insa toate acestea vor fi remediate rapid de echipa de asistenta si maine motocicleta va fi din nou ... ready to race.

 

 

 

Mesaj completat

___________________________________________________________________

 

o filmare de la Shamrock Rally - apare si marcel la min 1:38

Mesaj completat

_____________________________________________________________________________

 

Cu greu am gasit un clasament final pentru Maroc aici http://www.map.ma/fr/sections/sport/shamro...009___clas/view

 

Mani a iesit pe 8 la general si A CASTIGAT CLASA PRODUCTIE!!!!!!!

E cea mai buna performanta romaneasca in sportul asta!

Bravo MANIIIIIIII!!!!! Bravo lui Marcel ca-i ofera sansa sa alerge la cel mai inalt nivel! Si sa nu uitam - bravo lui Zsolt ca l-a sustinut la inceput!

 

Sa speram ca Marcel pune umarul si $$$ :kiss: si reuseste sa-l sustina pe Mani si la Dakar sau Africa Race la sfarsitul anului.

 

Pentru cei care se intreaba ce-i cu clasele astea ... productie, superproductie ... Pe scurt e asa - greii, cei cu echipe de uzina, buget mare si echipa solida de suport se dau la superproductie unde au voie sa schimbe tot pe motoreta. Adica ei in fiecare zi trag gazul fara mila pentru motor, stiind ca seara pot sa schimbe orice, chiar si motorul! La clasa productie trebuie sa termini cursa cu acelasi motor, cadru, amortizoare, bascula, cilindru si piston. Adica tragi gazul dar nu uiti ca motorul ala iti mai trebuie si maine.

 

Mesaj completat

cateva poze

post-1160-1257070451_thumb.jpg

post-1160-1257070485_thumb.jpg

post-1160-1257070503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renata

Cand se intoarce Mani?

 

 

Mesaj completat

__________________________________________________________________________________

 

Ispravile lui Dan din ultimele 2 zile. Se descurca foarte bine cu nisipul din Mauritania. Din pacate are probleme mari la motor. Urmeaza 2 zile super nasoale (probabil cele mai nasoale din tot raliul). Daca il tine motorul astea 2 zile, e cu un picior la Dakar.

mai jos ultimul comunicat si niste poze recente

 

 

Race to Dakar

Dan M. Costescu la Heroes Legend

 

 

Primele zile in Mauritania

 

 

2.11 Dakhla - Niuadhibou

Etapa de luni a fost una de legatura de-a lungul coastei Atlanticului si la sfarsitul zilei caravana si-a facut intrarea in al doilea oras ca marime din Mauritania. Desi era gandita ca o zi in care concurentii sa-si mai traga sufletul, cei 297 km au fost destul de obositori; de multe ori, traficul rutier din tarile africane ii solicita pe piloti mai mult decat probele speciale printre dune.

 

 

3.11 Niuadhibou - Akjoujt

Structura etapei a fost urmatoarea:

Speciala 1 – 190 km

Legatura – 140 km

Speciala 2 – 177 km

Total - 507 km

 

Dupa praful si piatra din Maroc, prima zi de cursa in Mauritania i-a adus pe piloti fata in fata cu pistele de nisip afanat. Astazi, mai mult de 80% din traseu a fost nisipos. A fost un teren care i-a placut lui Dan si la starsitul zilei a ajuns la sosire al doilea; pozitia exacta in clasament va fi aflata dupa calculul penalizarilor.

Dan M. Costescu: “Astazi am avut un ritm foarte bun, reusind o medie de peste 90 km/h pe prima speciala. Din pacate, problema mea cea mai mare ramane motorul motocicletei. Astazi a trebuit sa completez uleiul in motor pe proba de legatura. Apoi, spre final, motorul mergea inecat; o sa curatam carburatorul in seara asta si sper sa ma mai tina 4 zile”.

 

Miercuri si joi urmeaza 2 etape foarte lungi si solicitante. Dan se simte bine si tine doar de motorul motocicletei sa treaca cu bine de aceste 2 zile.

post-1160-1257268395_thumb.jpg

post-1160-1257268404_thumb.jpg

post-1160-1257268427_thumb.jpg

post-1160-1257268446_thumb.jpg

post-1160-1257268463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mani a iesit pe 8 la general si A CASTIGAT CLASA PRODUCTIE!!!!!!!

E cea mai buna performanta romaneasca in sportul asta!

 

 

Ma bucur nespus ca, din nou, mass media noastra face cunoscuta o astfel de veste extraordinara... Anul trecut, cind Mani a fost primul roman cistigator al unei etape dintr-un raliu international, n-am auzit decit o stire de 3 cuvinte, la un post de radio local...

..................................................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 vorbe despre Dan ...

A terminat miercuri si joi cele mai grele zile. Joi seara terminase de cateva ore si erau doar 3(trei) in bivuac. Organizatorii au municty toata noaptea sa adune oameni din desert. Din pacate a ajuns din nou cu motorul huriind si clantanind. A luat decizia sa nu faca bucla de vineri si sa incerce sa repare motorul pentru a azjunge azi la Dakar. L-a desfacut, nu au freusit sa faca mare lucru; in plus, cand l-au pus la loc nu mai dadea nici un fel de scanteie. Au muncit jumatate de zi si la asta fara sa-i dea de cap.

 

Aseara (vineri) am vorbit cu el si obtinuse aprobarea de la organizatori sa IMPINGA motocicleta pe speciala de azi - 17 km prin nisip !!!!! Eu am zis ca glumeste, dar era foarte hotarat sa ajunga la Dakar, si sa nu fie abandon, chiar daca l-a lasat fierul. Va mai zic deseara ce-a reusit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...