Sari la conținut

Lc4 Adventure Vs F 650 Gs Dakar


Postări Recomandate

a, si ce benzina poti sa-i bagi? cica BMW merge si cu 91 octane... la KTM cum e?

KTM are un conector. Daca e inchis, trebuie cel putin 95. Daca e deschis, merge cu benzina intre 80-94, dar pierde din putere.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu durerea de fund la moto e foarte relativa si depinde de f multi factori.

La motocicleta mea(BMW!) am ramas profund dezamagit de sa,mai ales la inceput.Dupa 100Km incepeam sa ma foiesc pe sa,sa stau pe locul pasagerului,sa stau aplecat, toate pt ca aveam o durere naspa la fundulet.Si din cite am observat saua seamana destul de mult cu cea de pe Dakar.De altfel cam la toate modelele BMW(GS) proprietarii se pling de sa.Pt mine era unul minusurile mari ale motocicletei...Acuma mi-am mai schimbat parerea si am constatat ca e mult mai important cum esti imbracat.La ultimul drum am facut 1200Km intr-o zi si nu am avut probleme decit spre final cind am scos interiorul pantalonului.Nu am mers pe KTM da cred ca e cam la fel.Depinde de stilul de mers si de ce ai pe tine.

Cred ca nu saua ar trebui sa fie criteriul de alegere.Sint alte dif. mai importante intre modele decit asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Cu Curcanu' faci cam ce vrei (mai putin hard enduro - sarituri, loopinguri etc) numai oolele sa te tina.

Dupa ce l-am chinuit vreo 270 km prin coclaurile Trofeului, alaturi de scule destinate acestui scop (adica Husabergi si KTM-uri), nu s-a resimtit in nici un fel. Apa, curatat-uns lant si gata.

:moto:

 

Seaua e fotoliu.

Pana-n 90 km/h consuma 3,5

100 - 130 km/h, ia 4

post-2388-1147091452_thumb.jpg

post-2388-1147091489_thumb.jpg

Editat de Kuki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Cu Curcanu' faci cam ce vrei (mai putin hard enduro - sarituri, loopinguri etc) numai oolele sa te tina.

Dupa ce l-am chinuit vreo 270 km prin coclaurile Trofeului, alaturi de scule destinate acestui scop (adica Husabergi si KTM-uri), nu s-a resimtit in nici un fel. Apa, curatat-uns lant si gata.

:moto:

 

Off topic:

Semnalul ala stanga-fata, cazut, face tot farmecul :) L-am admirat (motorul) si la START-ul in Trofeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

Cu Curcanu' faci cam ce vrei (mai putin hard enduro - sarituri, loopinguri etc) numai oolele sa te tina.

Dupa ce l-am chinuit vreo 270 km prin coclaurile Trofeului, alaturi de scule destinate acestui scop (adica Husabergi si KTM-uri), nu s-a resimtit in nici un fel. Apa, curatat-uns lant si gata.

:moto:

mda.... dar semnalul tot atarna.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar cu consumul cum e?

 

 

Pe drumul de intoarcere de la mare de 1 mai cu bagaj fara pasager am avut pe tronsonul Mangalia - Calarasi consumul de 3,4% si pe regim de autostrada unde am mers constant 130km/h am avut consum 4,4%.

 

Pe drumul Buc. Babele cu pasager am avut consum 4,1% cu mers din sinaia pana la babele doar cu a-I-a :moto: .

 

Rezervorul este de 17l din care 3 de rezerva.

Autonomie de 350~400km pana sa intri pe rezerva iar cu rezerva mai mergi ~80km..

 

Modelul mai nou cu 2 bujii pe cilindru consuma mai putin cu 0,5~1 litru la 100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bai ce carcotasi...

Semnalul l-a rupt un coleg binevoitor atunci cand s-a opintit sa m-ajute sa ies dintr-o mlastina. Dar Picatura face minuni si acum e binemerci la locul lui.

Aaa... si ca sa fiu cinstit, s-a indoit si levierul de la frana spate dupa vreo 2 cazaturi dar fiind din fier (si nu alte aliaje casante) l-am indreptat imediat.

I

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta stiam... ma refer la KTM, cum e consumul...?

Nu am idee in L, doar ce ti-am zis: Cluj-Sibiu-Brasov-Ploiesti cam cu 20L. La Ploiesti s-a aprins becul de rezerva. Rezervorul pe Adventure 2004-2006 are 25.5 L, nu 28. (asa scrie in manual cel putin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee in L, doar ce ti-am zis: Cluj-Sibiu-Brasov-Ploiesti cam cu 20L. La Ploiesti s-a aprins becul de rezerva. Rezervorul pe Adventure 2004-2006 are 25.5 L, nu 28. (asa scrie in manual cel putin)

din cate stiu are 25.5 + rezerva de 2.5-3 so 28?.... am un prieten care are modelul 2006 si zice ca are 28 (nu are motiv sa minta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto:

Cu Curcanu' faci cam ce vrei (mai putin hard enduro - sarituri, loopinguri etc) numai oolele sa te tina.

Dupa ce l-am chinuit vreo 270 km prin coclaurile Trofeului, alaturi de scule destinate acestui scop (adica Husabergi si KTM-uri), nu s-a resimtit in nici un fel. Apa, curatat-uns lant si gata.

 

 

 

Nici nu se pune problema sa compari fiabilitatea celor 2 modele in conditii dure de exploatare. BMW nu tine nici pe sfert cat tine KTM-ul in aceleasi conditii. Sa nu mai vorbim de trante. Adventure-ul este INCREDIBIL de rezistent la tavaleli.

 

Daca as mai fi avut motocicleta as fi facut pariu pe ce vreti voi ca nu se tine dupa mine un BMW Dakar 2 zile pe acelasi drum si cu aceeasi viteza. Vorbim de dakar. F 650 normal nici nu intra in discutie - e handicapat de roata fata mica, de cursa suspensiilor si de garda la sol mica. Tot din experienta - Am vazut 2 Dakaruri luand trante in off road la 30 - 40 km la ora si au avut pagube de sute de euro (la unul s-a strambat chiar cadrul). La KTM nu am avut decat rezervor zgariat si manete rupte.

 

Sfatul meu Kuki - daca-ti place genul asta de distractie ia-ti ceva mai rezistent. Altfel o sa bagi o gramada de bani in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza pt drumuri lungi - chiar si 800 km pe zi dar si mici escapade pe off road (nu hard-enduro).

Clar Dakar. Dat fiind ca vii de pe 'fond' stradal o sa-ti fie mult mai 'cunoscut'/'familiar'. Daca erai 'funatic' pursang (hehe) enduro, KTM-ul era 'the superior option'. Iar daca era sa-ti iei de a doua (treia, opta) motoreta, Husqvarna TE 610 E era si mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar Dakar. Dat fiind ca vii de pe 'fond' stradal o sa-ti fie mult mai 'cunoscut'/'familiar'. Daca erai 'funatic' pursang (hehe) enduro, KTM-ul era 'the superior option'. Iar daca era sa-ti iei de a doua (treia, opta) motoreta, Husqvarna TE 610 E era si mai buna.

numai ca nu am chef sa ma imprumut de la banca... ca sa-mi iau dakar... de KTM as avea bani dupa ce se vand moto si masina...

 

+ nu me sperii asa de usor.. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, am aflat raspunsul....

 

exista doua rezervoare pt lc4 adventure:

 

cel standard de 25.5 si cel rallye de 28

 

stie cineva care e diferenta intre ele? (an afara de cei 2.5 l?)

ca aspect, e mai voluminos cel de 28 si pe exterior? are nevoie de ceva adaptari? sau se poate shimba usor.

 

cel de 28l costa 10 mil la ktm..... stie cineva daca se poate aduce moto direct cu ala? si daca da, daca e deja vopsit?

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu Kuki - daca-ti place genul asta de distractie ia-ti ceva mai rezistent. Altfel o sa bagi o gramada de bani in el.

 

Nici nu ma gandesc sa continui pe coclauri/concursuri cu Curcanul meu gras-bortzos. E clar ca n-am nici o sansa, mai ales la cele 200 kg ale lui si 60 ale mele :ok:

 

Asa ca, in curand cred ca ma portocalizez si eu...

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ca un virus, vineeeee PORTOCALIUL B) :blink: :lol: :lol:

 

 

Domnilor,

 

Trebuie sa fiti corecti si realisti, intrucit comparatia intre cele doua modele nu-si are rostul!

 

Ktm-ul trebuie comparat cu Dakar-ul si nicidecum cu Gs-ul; sunt clase total diferite! Uitati-va la dimensiunile rotilor! GS este prescurtarea in germana pt. teren si strada! Garda joasa a GS-ului, greutatea mai mare decit a KTM-ului, cursa mai mica a suspensiei, dimensiunea rotilor si .... inaltimea seii, il recomanda k motor de strada, cu valente SOFT enduro!

Puneti KTM-ul linga Husqvarna si Husaberg si ... polemizati!

 

Corect?

 

 

Toate bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti KTM-ul linga Husqvarna si Husaberg si ... polemizati!

Corect?

Toate bune,

Aurelian

Nu-i corect. Langa Husky si Husaberg se pun modelele Racing de la KTM (EXC). Nu modelele LC4, care nu sunt hard-enduro.

Dar sunt perfect de acord ca e mai corect sa se compare KTM Adventure cu GS Dakar, decat cu GS-ul normal.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...