Avocatu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Eu tot raman la parerea mea cu piticu cu tambur (major). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 (editat) dar la bujii te-ai uitat cum sunt ? Brici , nou noute Si dupa cum spuneam , cu tobele originale nu zicea nimic pe decelerare . Editat Mai 9, 2006 de dami3n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Brici , nou noute , ma interesa culoarea lor , culoarea bujiilor spune multe despre mersul motorului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 , ma interesa culoarea lor , culoarea bujiilor spune multe despre mersul motorului ... mda .... dupa cum iti spuneam , cu tobele vechi nu scotea un sunet pe decelerare .... am schimbat tobele si imediat au inceput sunetele pe decelerare ... bujiile fiind aceleasi ... Oricum la VTR asta este o chestie recunoscuta ... zgomotul pe decelerare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 o alta cauza care nu am vazut-o pe aci e uzura la scaun a supapelor care lasa sa scape gaze iar in deccelerare pac pac poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan George Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Man lasa-l pe Carcass, , piticu nu are ce sa dea in tobe ca le am goale. Exact de aici ti se trage. Tobe goale. Explicatia e simpla. La frana de motor, iei mana din acceleratie > inchizi clapeta de aer > amestec bogat > ardere incompleta > vapori de benzina acumulati in galeria de evacuare. La un moment dat, in contact cu aerul, acest amestec se aprinde > explozie. Acelasi lucru se intampla la masinile de curse, la schimbarea vitezelor apar flacari la teava de esapament. Exploziile sunt si mai puternice daca ai cumva vreo gaurica si iti patrunde aer in galeria de evacuare. Dar... Nu este exclus sa ai probleme si la aprindere. Daca ai vreo fisa proasta, sau iti merge motorul in '3', atunci se acumuleaza la fel benzina in galeria de evacuare > exploziile in teava. Aceeasi explicatie pt rateurile generate prin deschiderea si inchiderea contactului motor, cand teava e incalzita bine si motorul e turat. Mie, dupa ce mi s-a gaurit plamanul dintre tevile de esapament, am inceput sa am aceste rateuri. Cu cat se marea fisura, cu atat exploziile deveneau mai dese/puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2006 Admin Share Postat Mai 10, 2006 (editat) Ahh...rateurile astea.!! Vulcanu'meu face de zici ca-i Kalasnikov cind iei mina din gaz : Iar noaptea la kuru'meu zici ca-s Orgile lui Stalin atunci cind ma joc pe la 80 km/ora si tai/pun contactul..flacari de juma"de metru. Iar ca bonus alarme pornite pe o raza de jde metri de jur/imprejur!! Io unu' nu-s interesat sa reglez carburatia Luigi Vicol Editat Mai 10, 2006 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Da vreunu care sa dea rateuri la intrare este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Mie imi da cam 4-5 rateuri cand merg sportiv si o las brus... cam intre 9.500-7.500 (rateu dupa rateu)oare ca e toba racing sau ce?Nu facea asa inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Da vreunu care sa dea rateuri la intrare este? Daca o scoti mai mult si o bagi ... ai rateuri la intrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 (editat) Si nevasta ce zice? Se rusineaza? Editat Mai 11, 2006 de Avocatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Rateurile pot fi si de la aprindere daca nu este reglata cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 Adica daca nu se aprinde bine poate sa moara la intrare? ...sau la decelerare? Ca nu mai inteleg nimic despre ce vorbiti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 Adica daca nu se aprinde bine poate sa moara la intrare? ...sau la decelerare? Ca nu mai inteleg nimic despre ce vorbiti aici. \Nici eu nu mai inteleg nimic. Cum sa o aprinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 (editat) \Nici eu nu mai inteleg nimic. Cum sa o aprinzi? daca nu ai injectie e normal sa dea rateuri in frana de motor intrerupe scanteia dar continua sa traga benzina din carburator datorita turatiei si sa o evacueze in toba si cand da scanteie se aprinde si in toba si poc ...daca ai o toba prea goala nu mai dai rateuri" mai se intampla si cand e prea vechee bujia si nu mai face fatza(sau bujia nu este compatibila) .....si de la supape nereglate cum trebuie, (se intampla ...mai ales la nepre ) ) Editat Mai 11, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 (editat) Adica sa-i dai ( in ) gusha pana incepe sa cante: " Flacari... Ard in flacari... " Cunoscatorii stie. Editat Mai 12, 2006 de Avocatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 aloo domnu' nu ma refeream la faptul ca e prea mult gaz in rezervor ci in amestecul din carb .... hai lasa-ma m-ai lasat masca cu raspunsul tau , oare nu asta am spus si eu mai sus , prea multa benzina ( in amestec ca sa inteleaga si neste unii ) n-ai nici o treaba....ala zicea k tre sa dai pe rez k sa umpli la loc carburile si pina se umple la loc de ce da rateuri...k e prea multa benz sau prea putina?gindeste putin nu da cu vorba intii.... esti de coma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Aseara am vazut un Ferrari Modena pe dorobanti, nu numai ca scotea un zgomot ce dadea dictare la orice motocicleta iar la decelerare scotea niste rateuri de ti-era mai mare dragul. Nu cred ca avea bujiile afumate sau nivel scazut ca nici nu are carbelitoare. Aproape toate motocicletele dau rateuri in decelerare ce voi nu ati fost la curse niciodata da niste rateuri de genul buf buf, nu plestituri, uneori pot sa scoata flacari de 10 cm pe teava. Si a mea da rateuri dar cand merg pe ea nu le prea aud, in schimb cand am dat-o la altul sa mearga le-am auzit. Daca toba e "orba" normal sa se auda mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.