kata_m Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) salutare....de curand sunt posesorul acestui model de motocicleta.... vreau sa ii intreb pe cei care stiu si cei care au avut o astfel de problema... problema este urmatoare...relantiul este instabil..si nu mi se pare normal la un motor cu injectie....mi-am pus problema dak e din motor..dar fum nu scoate...ulei nu papa......bataie nu se aude deloc la motor..consumul nu e mare....merge cam la 5-6%.....si m-am tot gandit care e problema... astept pareri de la voi despre acest model si de la cei care au mai avut problema asta si au rezolvat-o. multumesc....asfalt uscat Editat Noiembrie 2, 2009 de kata_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Vine cu exup din fabricatie? Evacuare mai este originala? Daca vine cu exup si a fost dat jos, mareste relantiul la 1400-1500. Inca ceva: ce variatie are relantiul? Editat Noiembrie 2, 2009 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) salutare....de curand sunt posesorul acestui model de motocicleta....vreau sa ii intreb pe cei care stiu si cei care au avut o astfel de problema... problema este urmatoare...relantiul este instabil..si nu mi se pare normal la un motor cu injectie....mi-am pus problema dak e din motor..dar fum nu scoate...ulei nu papa......bataie nu se aude deloc la motor..consumul nu e mare....merge cam la 5-6%.....si m-am tot gandit care e problema... astept pareri de la voi despre acest model si de la cei care au mai avut problema asta si au rezolvat-o. multumesc....asfalt uscat eu am rezolvat problema asta cu o sincronizare de clapete, dar nu intodeauna este solutia finala<pot fi si bujii defecte, injectoare infundate, etc> Editat Noiembrie 2, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 evacuarea nu mai e originala...si exup nu stiu ce este.....relantiul e la 1200 rpm si mai sare la 1300...ca o mica vibratie...ma gandeam la injectoare...ca nu prea ii dau cox si nu cred ca se curatza bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 ca fost proprietar de 929...in stare execelenta....pot sa-ti spun si multi o sa-ti confirme ca ralantiul intr-adevar vraiaza ca dracii ) si eu am avut aceleasi intrebari la momentul respectiv si am aflat ca asa e el "facut" asta e...nu te speria...nu te speria nici de zgomotul de la oala ambreiajului...e normal si ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 multumesc tuturor..si asfalt uscat...mi-a revenit inima la loc... Mesaj completat si inca ceva...cum pun ceasul...ca nu am aflat ince...multumesc Mesaj completat si inca ceva...cum pun ceasul...ca nu am aflat inca...multumesc Mesaj completat nu stie nimeni pe ce butoane apas pt a potrivi ceasul din bord....am descoperit doar cum se reseteaza A si B...si cam atat:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 nu stie nimeni pe ce butoane apas pt a potrivi ceasul din bord....am descoperit doar cum se reseteaza A si B...si cam atat:D Daca ai rabdare sa citesti, multe dintre raspunsuri le gasesti putin mai sus, adica aici. P.S. Bine-ai venit in clubul posesorilor de Fireblade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 3, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2009 bine v-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Am mai înâlnit problema variației relanteului pe zx6r '99-00(probabil și altele) dar acestea fiind pe carburație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 multumesc tuturor..si asfalt uscat...mi-a revenit inima la loc...Mesaj completat si inca ceva...cum pun ceasul...ca nu am aflat ince...multumesc Mesaj completat si inca ceva...cum pun ceasul...ca nu am aflat inca...multumesc Mesaj completat nu stie nimeni pe ce butoane apas pt a potrivi ceasul din bord....am descoperit doar cum se reseteaza A si B...si cam atat:D cum adica "cum pun ceasul"....vrei sa-l pui sa sune sa te trezeasca ceasul din bordul motoretei?...Am si eu 929 si o singura daca am setat ceasul...trebuie sa tii apasat pe ambele butoane(parca).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) da vreau sa il pun sa iasa cucu la fix!!!! :-J aflasem pana la urma cum sa setez ceasul.....ms pt informatie oricum...numai bine Editat Noiembrie 11, 2009 de kata_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 929 ce mi-a trecut prin mana statea la 1100 rpm fix cu motorul cald si toba stock, iar cu finala goala, ngk iridium, ulei si kit de lant nou schimbate toate la revizie se comporta ca al tau si tragea la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 mai ales din cauza kit-ului de lant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Si de cand i-am schimbat brelocul consuma mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.