perseu77 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Misto poze Radu.. si eu as fi vrut sa ajung p-acolo dar am avut ceva problme de sanatate cu dantura si mi-a pierit orice chef..am preferat sa imi aranjez dintii. Dar asta nu a insemnat ca nu m-am bagat la mici excursii pe la Bucuresti, Buzau si muntele din imprejurimi. Mai jos atasez 2 poze de la Soveja, muntii Vrancei, unde este cel mai curat aer din tara si am cules o punga de mure. Poza e facuta ( cu un Nokia 6303 cu 3,2 mega rezolutie, deci nu cine stie ce) pe un drum dezafectat pe care totusi se circula, intr-un fel am facut off- road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salve...o calatorie pe la Vidraru, Mai exact am ocolit barajul pe un drum forestier deci merge si un OFF-Road sau un soft enduro:) asta a fost acum o luna Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Salutare! Cine stie in ce stare e Transalpina? E practicabila cu un XJ 600? Eventual daca a facut cineva acest traseu ceva pareri/recomandari (traseu, locuri de campat, locuri de evitat, etc) Idea ar fii sa plecam vineri dupa masa si sa ajungem acasa duminica. Dormit cu cortu, poate daca e foarte ieftin atunci vre-o cabana. Orice sfat e bine venit! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin78 Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 salut,am si eu o problema:daca las motorul sa stea cateva zile,nu mai reusesc sa il pornesc(incercat cu soc tras ,robinet lasat cave secunde pe "pri"etc.).daca pornesc motorul in fiecare zi porneste bine,dar daca il las vreo trei zile abia il pornesc.Sa fie vorba de pompa de benzina,ca setul de la robinetul de benzina l-am schimbat,am scos si filtrul de benzina ca era putin murdar si am crezut ca poate influenteaza si el.Daca ati avut careva acelasi simptom as vrea sa stiu si eu cum ati rezolvat problema.Cum as putea verifica daca pompa de benzina trage bine?Astept sfaturile voastre.Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 AceeaÂşi problemă cu diva colegului meu, nu am reuÂşit să-i dăm de cap, în orice caz pe "pri" se lasă mai mult, vreo câteva minute... Am făcut rost de toba dreapta, buÂşită dar negăurită Âşi soundul s-a schimbat dramatic în bine, adică nu se mai aude deloc... Va trebui să schimb pastilele de supape, am înțeles că sunt pe mai multe cote de uzură, a făcut cineva operația asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 AceeaÂşi problemă cu diva colegului meu, nu am reuÂşit să-i dăm de cap, în orice caz pe "pri" se lasă mai mult, vreo câteva minute...Am făcut rost de toba dreapta, buÂşită dar negăurită Âşi soundul s-a schimbat dramatic în bine, adică nu se mai aude deloc... Va trebui să schimb pastilele de supape, am înțeles că sunt pe mai multe cote de uzură, a făcut cineva operația asta? Salut! si eu am aceeasi problema, trebuie sa schimb pastilele alea nenorocite, dar nu am gasit nicaieri, doar pe un site englezesc la care am trimis o groaza de mail-uri si nu raspunde nimeni. In principiu trebuie masurat jocul dintre pastila si axa cu came si apoi te uiti intr-un tabel cu valori nominale din manualul de intretinere si apoi comanzi de undeva pestilele cu cota sau dimensiunea care iti trebuie, acum vine si intrebarea, daca pana la urma ai gasit un magazin care iti vinde pastile, intrebarea e daca le schimbi pe cele de la evacuare, cele de la admisie sau pe toate? si alta intrebare! oare e necesar sa schimbi si lantul de distributie? ca totusi daca ai ajuns sa schimbi pastilele e clar ai facut zeci de mii de km si lantul ala s-a tot slabit. in fine, sper sa fie cineva in Romanica asta mare care a facut aceasta operatiune. Ateptam vesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 23, 2009 Share Postat August 23, 2009 Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 salut.. am facut un mic tur al tarii cu un amic din Bucuresti, care are un Hornet. Am plecta din Tecuci joi dimineata (prin Vaslui, iasi, Targu frumos, Dorohoi) si am ajuns in aceeasi zi pana la Darabani in Nordul Moldovei si am mai suit putin pana la granita cu Ukraina. Am inoptat in Darabani, undeva pe stanga e o pesniune, 50 ron camera, 2 paturi., acceptabil. A doua zi am strabatut Radauti, Siret, CAmpulung Moldovenesc, am vizitat manastirile de pe traseu si am trecut in Ardeal, staratand muntii Rodna, ajungand la Viseul de sus, Sighetul Marmatiei si in finalul zilei de vineri la Sapanta, la cimitirul vesel. A fost o zi obositoare si solicitanta, sute de km mersi numai in serpentine , eu nedescurcandu-ma asa bine cum facea amicul cu Hornetul pe acele drumuri.... adica am mers destul de incet. In Moldova drumul era presarat de carute ceea ce a facut ca drumul sa fie parcurs mai incet decat ne asteptaram, carute chiar si pe drum european. La Sapanta am inoptat. la pensiuni camera era de 70 Ron da am gasit la niste particulari la 50. Nu mi s-au parut oameni foarte primitori, mai ales ca seara si dimineata erau numai betivi p-acolo.. era sa iau un biciclist in carena care mergea cu bicicleta pe 3 carari la ora 08 dimineata cand am plecat ...da in rest fu bine. A 3-a zi am plecat din Sapanta cum spuneam parcurgand tarseul cu serpentine multe de la Baia mare, apoi am luat-o spre Dej, Gherla, Cluj, Alba iulia, Orastie, Simeria, Hateg, Petrosani, Vulcan unde am ramas la cineva cunoscut. A patra zi a fost de odihna..s-a vizitat lejer rezervatia Retezat si Transalpina de unde am ceva poze offroad. Ii raspund lui DragonLord ca nu poate fi starbatuta cu Diversionu decat 30 Km dinspre Petrosani..in rest doar cu enduro sau masina de teren, eventual Dacie. Peisaje splendide, aer tare, curat, de munte. Drumul destul de aglomerat pe Transalpina de gratargii,asta fiind duminica. Urmatoarea zi : Vulcan- Petrosani- Defileul Jiului de unde mai am cateva poze- Targu Jiu- Horezu - Ramnicu Valcea- Pitesti - autostrada- Bucuresti. in capitala am facut o pauza si dimineata m-am intors la Tecuci , parcurgand distanta in 2 ore si 20 min... drum liber dimineata in zori..i-am dat in mod constant la Diversion 130- 140. cam asta e... voiam sa spun ca in medie s-au parcurs cam 450- 500 km pe zi...seara cand coboram dupa motor imi tremura carnea de la vibratii.. a fost solicitant , dar si frumos...nefiind ce e drept invatat cu distante asa mari. Mesaj completat Pozele nu unt excelente calitativ, le-am facut cu tel . meu mobil, un Nokia cu camera de 3,2 Mpixeli. Scuzati si greselile de scriere,m-am cam grabit sa pun pe tava acest eveniment cat mai e cald, sa mai reinvii topicul Diversionistilor. Mesaj completat Pozele nu unt excelente calitativ, le-am facut cu tel . meu mobil, un Nokia cu camera de 3,2 Mpixeli. Scuzati si greselile de scriere,m-am cam grabit sa pun pe tava acest eveniment cat mai e cald, sa mai reinvii topicul Diversionistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Ii raspund lui DragonLord ca nu poate fi starbatuta cu Diversionu decat 30 Km dinspre Petrosani..in rest doar cu enduro sau masina de teren, eventual Dacie. Peisaje splendide, aer tare, curat, de munte. Drumul destul de aglomerat pe Transalpina de gratargii,asta fiind duminica. Adica vrei sa zici ca pozele astea sunt cu photoshop??? Traseul final: vineri: pe la 5pm pornire -> Lugoj -> Caransebes -> Herculane (mancare) -> un camping la vreo 20 km prin zona Cerna in ograda unui om (dupa baraj langa drumul spre Baile de arama) sambata: plecarea pe la 12:00 -> Baile de Arama -> Tg Jiu -> Novaci -> Ranca -> Obarsia Lotrului campingurile pline asa ca am campat in padure intre drum si rau, frig ca dracu duminica: plecare 11 -> Petrosani -> Hateg -> Caransebes -> Lugoj -> Buzias -> TM Total: aprox 680 km Iar mai multe poze si detalii despre traseu gasiti aici: /index.php?...20&start=20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Adica vrei sa zici ca pozele astea sunt cu photoshop??? tongue.gif da..asa vreu sa zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowm60 Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Adica vrei sa zici ca pozele astea sunt cu photoshop??? tongue.gif da..asa vreu sa zic! Am fost si eu si chiar au trecut 2 xj-uri, dragonlord si szimike deci se poate, numai incet si cu mare atentie respect pentru xj-uri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Salut! si eu am aceeasi problema, trebuie sa schimb pastilele alea nenorocite, dar nu am gasit nicaieri, doar pe un site englezesc la care am trimis o groaza de mail-uri si nu raspunde nimeni. In principiu trebuie masurat jocul dintre pastila si axa cu came si apoi te uiti intr-un tabel cu valori nominale din manualul de intretinere si apoi comanzi de undeva pestilele cu cota sau dimensiunea care iti trebuie, acum vine si intrebarea, daca pana la urma ai gasit un magazin care iti vinde pastile, intrebarea e daca le schimbi pe cele de la evacuare, cele de la admisie sau pe toate? si alta intrebare! oare e necesar sa schimbi si lantul de distributie? ca totusi daca ai ajuns sa schimbi pastilele e clar ai facut zeci de mii de km si lantul ala s-a tot slabit. in fine, sper sa fie cineva in Romanica asta mare care a facut aceasta operatiune.Ateptam vesti! In manual scrie ca la fiecare 20 mii se verifica pastilele..cred ca urmeaza in iarna sa ma ocup si eu de ea. Succese XJ.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual). Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Mesaj completat Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual). Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Mai, treaba sta cam asa... ca sa stii ce pastile iti trebe tre sa-ti desfaci / sa-ti desfaca cineva motoru'... si ori sa-l faci / faca la loc ori sa astepti... la vreo 24-25K am facut o revizie mai generala si l-au desfacut, masurat joc, toate bune si frumoase, dar mi-au zis ca n-au pastile de dimensiunea respectiva in stoc ( nu grosime ca asta e in fct de joc, ci diametru ) asa ca ar trebui sa astept motorul desfacut 2 saptamani pana vin si eventual sa platesc si un set intreg, ca de, se livreaza la set cica so... variante ar fi fost sa stau pe bara 2 saptamani ( facusem si masina dauna totala prin perioada aia sau era in service pt revizii si reparatii pe casco pre dauna toatala - gasita busita prin parcare si mai multe chestii de genul, misto sa-ti repari / revizionezi / dai o carca de bani pe intretinere la masina exact inainte de totala, nu? ) sau sa-l asambleze la loc si sa las operatiunea pe revizia urmatoare cu observatia ca m-ar costa extra desfacerea motorului oricum... asa ca le-am zis sa faca motorul la loc si sa le comande pt revizia de peste 6k - le-au comandat din parti, si mai mult decat atat mecanicul care lucra atunci a disparut, notita cu dimensiunile de care aveam nevoie - la fel... intre timp ma apropii de revizia de 42K si alea tot n-au ajuns... si tot nu mi-e clar de ce tre' sa platesc un set... o sa le schim la 48k probabil ca n-am chef sa stau pe bara monentan si nici chef sa dau bani pe 2 demontari / montari de montari de motor... Se poate face, np, costa timp si bani si la service, si acasa Nelegat de supape - astept sa-mi vina cauciucuri noi, schimb Metzler Lasertec pe fatza si Dunlop Arrowmax de pe spate cu Metzler Lasertec pe ambele... DOT-ul de la alea vechi pare cam vechi, nu-s slick-uri sau de genul, dar cam pierd presiune pe spate si cred ca le-a venit timpu de schimbare... ma simt mai inconfortabil pe ele acum decat in iarna pe ud / mazga... De Metzler pe fatza am fost ff multumit, daca are cineva pe spate poa' sa sara cu pareri. Doar sa nu ziceti ca arata naspa, ca nu-mi pasa, vine toamna si iarna si mi se par mai ok pe ud. Daca tot am scris atat... la drum lung de genul +500km mers constant pe la 7000-7500 de ture papa ceva ulei - nu prea sfatuiesc chestii de genul Factory Line 300V de la Motul sau de genul... scump si totusi mi se pare relativ greu de incalzit, se papa repede la ture si cam vibreaza... asta comparand cu chestii de genul Putoline sau similare... nu cred ca mai bag Motul smecher la urmatoarea revizie... Iar daca tot am scris atat... intre timp moto meu s-a mai intins o data la orizontala, tot "pe camp" si fara daune, pagube sau rani - pe undeva pe la Enisala si nu daca tot se vorbea de Transalpina, mere cu Diversion ( daca esti masochist sau chiar vrei ) dar e clar Diversion nu mere pe nisip... in afara de asta dupa 1 an sunt multumit cu ea, e ok si de ture, si de mers iarna, si de oras, si de chestii o tzara mai accidentate... in rest ma tot uit la Tenere, XT660R si WR250R ca sporire de parc si chiar la F800GS ca inlocuire totala... daca apar ceva reduceri prin iarna ma bate gandu' si mai ales daca daca o mai lasa astia cu leasing-urile mai moale cu 50% avans... Primele sunt ok pt ce simt ca vreau dar e cam naspa treaba cu faptul ca din B sunt cam 100km de mers pe asfalt curat, de dat gazu pana iesi oriunde...bmw-ul chiar mere ok si pe autostrada. Daca aveti experiente cu oricare, impartasiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 E normal să schimbi toate pastilele, e ca la segmenți, dacă unul e pref, le schimbi oricum toate...Ieri am fost la Yamaha în Arad Âşi ne-am uitat la neÂşte scoruri, pastilele vin cam 10 E/ buc.X8 ÂŞi tocmai anul ăsta au sărit prețurile cu vreo 20% , deci un lanț de distribuție sare un pic de 90 E.Cică BucureÂştiu onorează mai prompt comenzile, undeva la 2 săpt....Dacă mă gândesc mai bine, la banii ăÂştia motorul meu merge excelent Âşi aÂşa... ÂŞi cum adică ADJUST??? Mă disperă exprimările ăstora de te lasă co ochii-n soare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 am nevoie de niste informatii urgente. In cca. o saptamana cu unu care se mai pricepe vreau sa desfac ambreiajul ca sa vad de unde imi trancaneste, eventual sa inlocuiesc acel stift de care se vorbea in acest topic mai demult..acea piesa cu nr. 29 care va trebui inlocuita cu un burbhiu de 5,5 mm. Pana acolo tipul respectiv mi-a spus ca sa caut garnitura ca sigur cea veche la desfacerea capacului va ceda. De unde gasesc garnitura si asta intr-o perioada scurta? Mai demult citeam dar nu gasesc acu ..spunea Draku ca se poate confectiona dintr-o foaie de klingherit, amprentata cu vaselina dupa cea veche. As dori detalii, sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 FĂRĂ GARNITURĂ!!! Eu am extirpat-o Âşi merge super OK, curăță bine suprafețele cu diluant Âşi foloseÂşte un silicon negru de calitate (al meu e olandez Âşi ține până la 300"C)...Garnitura originală astupă niÂşte compartimente interne, dar, fără frică, curăță tot cu grijă Âşi răbdare Âşi când pui capacul la loc încearcă să reții cam în ce poziție a ieÂşit pârghia de la cablul de ambreiaj, pt. că se roteÂşte un pic pe cremalieră, riÂşti să nu mai poți fixa cablul de ambreiaj la loc (adică nu din prima, ideal e să lipeÂşti capacul din prima încercare).Oricum, operațiae destul de simplă, chiar Âşi eu m-am prins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 problema cu ambreiajul totusi ai rezolvat-o ? ca la mine trancaneste mai ales pe caldura asta tare de ma enerveaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 La mine e ok, în schimb mă disperă "ronțăitul" la rece, parcă e o maÂşină de cafea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 garnitura aia de la capacul ambreiajului se poate face fara probleme, cu atentie, dintr-o bucata de clingherit. nu trebuie sa asteptati dupa cea originala la magazinele de piese. se poate si fara, dar trebuie ajustat jocul manetei de ambreiaj, sa nu mearga patinat. cat despre pastilele de la supape, se schimba relativ simplu. mai greu e cu masurarea jocului. nu este necesar sa se schimbe toate pastilele, ci doar cele de la supapele la care jocurile sunt in afara specificatiilor. (ca idee, pt economie in buget, se pot schimba unele pastile intre ele pt a se ajunge la jocul optim). jocul se masoara la rece, adica atunci cand motorul este la temp mediului (bine, nu la -20 de grade sau la +40....). pentru a le masura, trebuie scos rezervorul, carburatoarele si capacul chiulasei. apoi mai este necesar un set de lere cu 30 de lame (cu cel de 10 lame nu se poate masura exact). ar fi bun si un micrometru pentru a masura pastilele uzate in ideea ca le puteti refolosi in locuri cu jocul mai mic (desi pe spatele lor este marcata dimensiunea, aceasta nu mai corespunde datorita uzurii). masurarea se face cand pistonul este sus (PMS), adica atunci cand varfurile camelor sunt in directii opuse (spre spre carburatoare-evacuare). pentru asta, scoateti capacul care acopera "pick-up coil", pe partea stanga a motorului si cu o cheie de 14 rotiti arborele pana camele ajung in pozitia dorita. operatiunea se face mai usor cu bujiile scoase. operatiunea de scos/bagat pastilele la locul lor e simpla, nu trebuiesc scosi arborii cu came de la locul lor si nici nu trebuie neaparat scula speciala. o surubelnita potrivita (ar fi buna una cu tija patrata) se introduce cu vaful sub arborele cu came si cu tija se apasa pe "paharul" in care este pastila, presand arcul supapei. aveti grija ca "buza" paharului are cam 1 mm grosime de aia ziceam ca o tija cu sectiunea patrata va usureaza munca. si, de asemenea, exista riscul ca lucrand cu prea mult entuziasm sa scapati surubelnita pe marginea chiulasei pe care sta garnitura capacului si adio etansare, pe acolo o sa musteasca uleiul. nu va speriati, nu e "rocket science", motorul diversionului e relativ simplu, va veti da seama la locul faptei ca este usor de lucrat la el. dar, atentie totusi... pastila se poate extrage cu o mica surubelnita sau cu un magnet puternic de catre un amic, dar daca sunteti mai descurcareti, merge si de unul singur. sfat: inainte sa va apucati sa scoateti pastilele, bagati o carpa in gaura de sub lantul de distributie, ca sa nu aveti surpriza ca scapati vreo pastila in motor (in 80% din cazuri se poate rezolva fara demontarea motorului cu un magnet puternic legat de un bat, dar e mai bine sa nu trebuiasca sa experimentati...) nu uitati sa scoateti carpa inainte sa puneti capacul chiulasei la loc... dupa ce schimbati pastilele, puneti totul la loc, lasati motorul sa mearga un pic sau dati o tura scurta si apoi ascultati-l din nou. s-ar putea sa aveti surpriza sa reluati treaba, cel putin partea cu masuratul.... in fine, reprezentantele yamaha din bucuresti se misca destul de bine cu piesele acum. in max 10 zile comenzile ajung aici (de fapt cam in 3-4 zile, dar oamenii isi iau o marja de siguranta). pastilele pt diversion sunt cam pe la 8 euro/buc spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) gume pentru xj sh are cineva??? Editat August 31, 2009 de kraul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Multumiri din partea mea si a celorlalti Diversionisti in numele carora vorbesc, ceea ce ai scrie e foarte profesionsit descris. De desfacut ambreiajul ma apuc peste vreo 4 zile. Garnitura nu mai am timp sa comand asa ca de se va rupe aia veche voi face una din clingheritinsa nu stiu grosime. Ce grosime sa caut, ca am gasit pe aici prin satul meu cu gropi , Tecuci- city asa ceva. Inca o intrebare: nici la Galati nici la sediile ACR nu am mai gasit filtre- ulei Champion F306 . Ce sa fac? Ca daca desfac ambreiaju trebuie sa schimb si uleiul, nu? Adica va curge..si asa il am de 5000 de km in motor, deci trebuie schimbat. Am gasit inlocuitori pt F 306 cu Mann MW 40, fabricate in China. Sunt bune aceste filtre, sa imi comand?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) ca fapt divers acum o saptamana ne-am intors dintr-o scurta plimbare de vreo 2500 de km prin tara traseul a fost asa: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Tg.Jiu-Petrosani-Hunedoara-Deva-Brad-Stei (pest.Ursilor)-Garda de Sus-Albac (plimbari la ghetarul de la Scarisoara, Campeni, Rosia Montana, Avram Iancu, etc.)-Belis (lacul Fantanele. drumul peste munti de la Albac la Belis a fost crunt, aprox. 50 de km de drum forestier, pietruit acum 50 de ani, cel putin...)-Huedin-Cluj Napoca-Dej-Ocna Sugatag-Baia Mare-Sighetul Marmatiei-Viseul de Sus-Borsa-Campulung Moldovenesc-Gura Humorului-Suceava-Tg.Neamt-Bicaz-Gheorgheni-Toplita-Reghin-Tg.Mures-Sighisoara-Brasov-Ploiesti-Bucuresti 8 zile de vreme minunata, drumuri frumoase, timp petrecut fain si mai ales, fara probleme din partea calului de povara care s-a comportat excelent in poza, "echipa" la un scurt popas de odihna dupa traversarea muntilor spre lacul Fantanele Mesaj completat Multumiri din partea mea si a celorlalti Diversionisti in numele carora vorbesc, ceea ce ai scrie e foarte profesionsit descris. De desfacut ambreiajul ma apuc peste vreo 4 zile. Garnitura nu mai am timp sa comand asa ca de se va rupe aia veche voi face una din clingheritinsa nu stiu grosime. Ce grosime sa caut, ca am gasit pe aici prin satul meu cu gropi , Tecuci- city asa ceva. Inca o intrebare: nici la Galati nici la sediile ACR nu am mai gasit filtre- ulei Champion F306 . Ce sa fac? Ca daca desfac ambreiaju trebuie sa schimb si uleiul, nu? Adica va curge..si asa il am de 5000 de km in motor, deci trebuie schimbat. Am gasit inlocuitori pt F 306 cu Mann MW 40, fabricate in China. Sunt bune aceste filtre, sa imi comand?? uite ca grosimea clingheritului nu o stiu.... ceva in jurul a 0,5 mm ar fi incearca sa nu o rupi pe cea veche cand o desfaci. la mine s-a desfacut f usor si simplu, a ramas lipita de capac, intreaga. poate un cutit ascutit te ajuta la treaba asta. cand desfaci capacul trage usor in afara si daca ganitura a ramas lipita incearca sa o dezlipesti cu cutitul. vezi ca cei de la Fermit Rm. Sarat produc clingherit in diverse dimensiuni, daca nu gasesti in alta parte cat despre filtre de ulei, eu personal am folosit si F306 si MW 64 (parca asta este echivalentul) si nu am observat nicio diferenta. oricum eu schimb uleiul cam la 3000 de km, nu cred ca are timp sa se intample ceva Editat August 31, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Drakule ai haladuit putin cam prin aceleasi locuri prin care am fost si yo saptamana trecuta. Merci inca o data pt. raspuns, in legatura cu filtru ulei. Nu stiam daca sa iau Mann, dar tu daca ai folosit si nu ai vazut nicio difernta , voi merge pe mana ta si voi comanda Mann ca Champion vad ca nu e chip sa gasesc. Mesaj completat adica sa iau Mann MW 64...mai sus scrisesem MW 40..greseala mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) Mai am piese motor XJ 600 Diversion din 94 pt cei interesati. /index.php?showtopic=388695 Informatii prin mail la m_memphis@yahoo.com. (nu intru totdeauna pe site) Toate cele bune! Editat August 31, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.