Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Iar pentru cost...daca spun cat a fost picati....1 euro...8 a fost taxa de posta din germania in RO => la 9 euro mi-am luat oglinda originala cu adaptoru pe dreapta cu tot. Traiasca ebay-ul!!! :bounce:

 

Mi-am comandat si eu 2 oglinzi noi originale - 15E bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o mica problema, poate s-a mai lovit cineva cu asa ceva.

Data trecuta am dat jos air-boxul si cand sa il pun am observat ca avea un joc...mai pe intelesul vostru mansoanele de guma de la cutia filtrului-aer nu intrau in "difuzoarele" carburatoarelor. Daca incerc sa le imping cu forta nu merge. Sau intra intr-o gura de carburator si iese din cealalta. De-asemenea colierele cat le-as strange , nu strang destul, deoarece sunt prea largi, se rotesc cum vrei, nu ca surubul lor ar fi uzat excesiv sau are filetul nasol.

Am incercat sa dau si cu ulei pe gura carburatorulu, eventual sa alunece mai bine mansoanele da nu vor sa intre si pace. probabil guma lor e invechita si coapta, nu stiu care e cauza. Probabil ca la modelul meu din 94 asa trebuie sa fie... mansonul sa intre 1-2 mm in difuzorul ala si colierul sa stea la misto deasupra...

Astept un raspuns cat de cat rapid ca stau cu motorul desfacut si nici un binevoitor azi nu vru sa treaca sa isi dea cu parerea...

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nimeni nici o sugestie, nu ma ajuta nici vreun diversionist?

M-am chinuit cu panarama aia de airbox... nu a mers.. am incalzit garniturile si cutia filtrului, doar doar o intra.. nimic.. pana si cutia e usor ovalizata de la caldura, mansoanele s-au ingustat si mai mult dupa ce le-am pus in apa fierbinte

Deci..adio airbox..acum am vorbit cu unii si astept raspuns, poate gasesc o cutie completa noua prin Italia. daca nu.. va trebui sa fac improvizatii, adica in locul mansoanelor sa pun un furtun de cauciuc de diametru de 4,7 cm, ceea ce nu imi convine... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry dar nici eu nu stiu ce sa zic. Nu am ajuns sa ma bag in motor atat. Si eu caut raspuns la problema mea. Daca erai in TM dadeam a fuga pana la tine poate inventam noi ceva.

 

Si sa mai pun cateva intrebari si eu:

 

1) Mi-am dat seama ca nu eu nu stiu sa schimb vitezele ci nu se aprinde becul de neutru. Sunt in 1-a "scot din viteza" si nimic. Prima oara incercam de toate: misca motoru, inapoi in 1-a, scoatel din nou, dar tot nimica. Am zis hai sa vad ce se intampla. Cu mana pregatita pe frana dau drumul la ambreaj si..voila...motoru sta pe loc, era scos din viteza. Am incercat inca odata si de data asta becul s-a aprins dupa ce am dat drumul complet la maneta.

A mai patit si altcineva asa?

 

2) La voi cat vibreaza ghidonul? Eu la 5000 rpm...100-110 km/h in oglinda in loc de luminile de la masini vad cerculete la cum vibreaza. Culmea, noua oglinda nu vibreaza asa de tare chiar de are contragreutatea desprinsa.

 

3) Si o chestie ciudata. Pe cutie scrie 6 viteze. In realitate am 5. Nu situ eu sa-l bag in a 6-a? are cutia schimbata? sau e distrus ceva in schimbator? ...tin minte ca si la omologare baiatu s-a uitat pe cutie si i-mi zice ca nu gasesete a 6-a viteza. Motoru e din 93 deci ar trebui sa aiba 6 viteze...sau se ia in considerare si neutru??? (asta e o intrebare de INCEPATOR cu litere mari :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine am impresia ca ... uneori intra direct din a 4-a in a 6-a...spun asta ca am doar impresia. Daca citesti in nr. de aprilie a revistei moto din 2008 vei observa ca la ambreiaj cea mai intalnita uzura e la a 5-a rotita. Cu siguranta acea rotita s-a uzat si nu mai intra intr-a 6-a sau intra poate din a 4-a in a 6-a. In rest nu ma pricep sa iti raspund... o zi buna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perseu77

"mansoanele" trebuie sa intre cam 10 mm peste carburator, asa incat sa se poate strange cu coliere (apropos, colierele le poti schimba cu unele corespunzatoare ca marime din cele auto)

uita-te sa nu fi "intrat" in cutia filtrului de aer, unele au un "guler" care daca scapa, intra in cutia filtrului si nu le poti pune ca lumea. poate le poti impinge cu mana prin cutie, scotand filtrul de aer (acum vorbesc din amintiri, dar o sa ma uit ca si a mea este demontata zilele astea)

 

cat despre viteze, din ce stiu eu, sunt 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns, ca de obicei Draku e mereu informat si la obiect.. din pacate am scos mansoanele, am verificat gulerele, de o saptamana stau in brate cu air box -ul si cred ca la momentul actual nu e nimeni care sa nu cunoasca mai bine decat mine n ce situatie sunt. Am chemat si niste prieteni care sunt mecanici si au motoare si am constatat impreuna ca mansoanele sunt intarite, coapte, modificate si cutia de asemenea. Nu se mai poate face nimic..chiar de as avea mansoane noi, trebuie si cutia scimbata.

Spun asta ca ...am incalzit in apa fierbinte mansoanele puse pe cutie si gumele intrau insa cutia fiind ovalizata la fund cand impingeam din dreapta ieseau di stanga si invers. Am aplicat toate variantele. Acum astep raspunsul unora sa vad de imi fac rost de airbox.. daca nu... asta e... raman cu ea demontata sau o vand pe piese.

 

 

Diversionul are 6 viteze... nu are cum 5...asta cu siguranta... nu exista vreun model cu 5 viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perseu77

Daca cauti pe forum era unul care aduce gratis piese de pe ebay. Conditia ca vanzatorul sa aiba Paypal ca altfel nu are cum sa transfere banii. Tu ii dai omului banii necesari pentru achizitie si taxa postala pana la tine. In rest zicea ca nu ia comision si multi il laudau ca e baiat de treaba.

 

 

http://shop.ebay.de/items/__xj-airbox?_trk...sop=8&_sc=1

 

Uite un link pentru piese pe ebay care au paypal...toate sunt cu "banu jos" deci pretul pe care il vezi este pretul de achizitie la asta se mai adauga posta pana in Ro. In cazul unor piese mai mari ajunge pe la 25-30 eu. (am scris mai detaliat ca nu stiu daca ai mai avut treaba cu ebayul :D )

 

 

Cat despre viteze...atunci inseamna ca la mine ori 5 ori 6 e uzat. Dar se poate afla. La treapta superioara voi ce turatie aveti la 100-110 km/h? Eu am c-am 5000 rpm. Daca si la voi merge asa cei care stiti sigur ca aveti 6 viteze si va merg toate, atunci inseamna ca la mine sare peste una dintre viteze.

 

Oricum vad eu exact carei treaba daca mai tinem XJ meeting in cadrul Road patrol festival.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine la 5000 rotatii intr- a 5-a e la 110 km la ora, intr-a 6-a probail la 120. Asa tin minte...daca aveam motorul facut acu ii dadeam o tura sa vad.

Azi am umblat dupa niste furtune sa confectionez garnituri. pe alea vechi le-am scos din air box. Va spun maine daca remediez problema cu garnituri facute din furtun de irigat, de ala alb cu striatii, probabil siliconic, cu diametrul interior de 3,5 cm. In prima faza am vazut ca merge, cel putin in fundul air boxului intra fix, adica fortat si in gura carburatorului la fel, cu conditia sa bagi capatul furtunului in apa fiarta.

miine, 17.06.2009 e ziua cea mare cand ma apuc de mesterit.

pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, si citesc pt prima data acum, le reamintesc ca mansoanele airboxului sunt coapte, scofalcite, neelastice, plastificate si si-au redus mult din inaltime astfel ca imi tragea aer fals.Asta am vazut cand am facut o inspectie si colierul garniturii era larg..l-am strans la maxim si tot juca...si asa am descoperit ca unu dintre mansoane nu mai statea pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perseu77

Daca cauti pe forum era unul care aduce gratis piese de pe ebay. Conditia ca vanzatorul sa aiba Paypal ca altfel nu are cum sa transfere banii. Tu ii dai omului banii necesari pentru achizitie si taxa postala pana la tine. In rest zicea ca nu ia comision si multi il laudau ca e baiat de treaba.

 

 

http://shop.ebay.de/items/__xj-airbox?_trk...sop=8&_sc=1

 

Uite un link pentru piese pe ebay care au paypal...toate sunt cu "banu jos" deci pretul pe care il vezi este pretul de achizitie la asta se mai adauga posta pana in Ro. In cazul unor piese mai mari ajunge pe la 25-30 eu. (am scris mai detaliat ca nu stiu daca ai mai avut treaba cu ebayul :D )

 

 

Cat despre viteze...atunci inseamna ca la mine ori 5 ori 6 e uzat. Dar se poate afla. La treapta superioara voi ce turatie aveti la 100-110 km/h? Eu am c-am 5000 rpm. Daca si la voi merge asa cei care stiti sigur ca aveti 6 viteze si va merg toate, atunci inseamna ca la mine sare peste una dintre viteze.

 

Oricum vad eu exact carei treaba daca mai tinem XJ meeting in cadrul Road patrol festival.

 

Asfalt uscat!

 

In a 6a:

 

100 - 110 km/h = 5000rpm

120 - 130 km/h = 6000rpm

140 - 150 km/h = 7000rpm

si tot asa ..

 

daca sunteti careva diversionisti din TM si aveti chef de o plimbare duminica.. eu am sa vin din Serbia, daca aveti careva chef de o plimbare duminica seara in directia Serbia, ne putem intalni :P..

 

Bafta & Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr Dragon lord:

in legatura cu vitezele, tu la cate turatii schimbi vitezele? la 2000 sau la rosu? Mie mi se intampla de cateva ori cand conduceam mai sportiv sa imi intre in a 3-a in a 5-a si sin a 4-a in a 6-a. la schimbat in jos niciodata nu mi-a sarit. Asta mi se intampla cred ca de vreo 3-4 ori de cand o am si numai cand turam la peste 7000 ture si schimbam vitezele. Preferabil e sa le schimbi la 3000 - 4000 ture, asa m-am invatat eu, nu stiu cum fac altii.

Incearca sa treci din a 4-a in a 5-a sau a 6-a cum o intra la tine schimband viteza la 3000 ture..vad ca esti incepator si probabil ca nu schimbi la rosu. daca e vreo problema va trebui sa o remediezi. In Timisoara cred ca ai ateliere- reparatii, nu cred ca e greu sa dai capacul baii de ulei jos, sa iti confectionezi din klingherit o garnitura dupa cea veche prin imprimare cu vaselina si sa verifici arcurile si rotile. Trebe sa ai in fata si manualul service.

o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e greu sa dai capacul baii de ulei jos, sa iti confectionezi din klingherit o garnitura dupa cea veche prin imprimare cu vaselina si sa verifici arcurile si rotile. Trebe sa ai in fata si manualul service.

 

 

acu 2 luni am facut-o insa fara partea de inspectie... :D ...cand am rupt filetul in timpul schimbului de ulei.

 

de obicei schimb la 3-4000, ca nu-mi place cum vibreaza la 4500....in a 4 mai schimb si pe la 5000-6000. Dar asta ma enerveaza ...ca daca sunt in a 5-a (momentan) si reduc de explu la 90 km/h...prind exact turatia de 4500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca v-am plictisit cu problema mea cu air- boxul, dar tin sa va spun ca am rezolvat-o. Mai reiau cat de scurt pot , poate ca din intamplare se va mai izbi cineva cu aceasta.

Acum 3 saptamani am spus ca trebuie sa ii fac o inspectie a filtrului de aer, aiboxului si sa deschid capacul carburatorului sa le curat de mizerie. Am reusit sa fac ce mi-am propus insa am observat ca unul ,chiar 2 dintre colierele mansoanelor de cauciuc ale airboxului jucau. Le-am strans si tot jucau...am remarcat ca se scurtasera, cutia se ovalizase foarte putin si nu le mai puteam fixa in gura carburatorului. MA incercat atuci si le-am fixat provizoriu..dar nu bine, deooarece unu dintre gume nu mai intra..am lasat asa si am mers... de tras tragea bine insa la turatii de peste 5000 scotea un zgomot de plastic....adica cum ar suge cineva ceva rapid, sau mai bine spus cum ai scoate pe geam cand mergi cu trenul un drapel. Era zgomotul acela de drapel fluturand in vant. Am spus ca ceva nu e in regula si precum am descris zilelel trecute, am demontat iar cutia si am incercat cu inca 3 prieteni cu cunostinte in domeniu sa fixez airboxul..nu am reusit..si am adoptat zeci de solutii pe care probabil le-ati citit.Nu a fost sa fie..

A ramas varianta sa caut pe e-bay un sh, lucru care ma indispunea... ma costa cu transport cam 300 ron si trebuia sa astept cam 3 saptamani.

Am luat garniturile, o rigla si am plecat prin oras sa caut furtune sa confectionez eu . Am gasit in cele din urma (la piata, la magazine cu articole de constructii- agricultura ) =- furtun semitransparent cred ca siliconat (vanzatorul a spus ca e furtun de udat in gradina de 1,5 tzoli )cu diametrul interior de 3,7-3,8 mm si grosime de 0,4mm. Am observat ca intra cu putin efort la fix in gaurile airboxului, acolo unde fusesera garniturile originale.

Diamterul extern al difuzorului carburatorului era de 4,6- 4,7 mm. Am cumparat de 5 lei 1 metru de furtun. Am ale varianta de furtun cu striatii longitudinale ca spre deosebire de celalalt fara era cu 1 mm mai gros si intra in aibox mai greu.

Zis si facut. Am ajuns acasa.

1. Am taiat capete cam cat o latime de palma din furtun, l-am incalzit in apa fierbinte si a devenit si mai elastic, lucru care i-a permis sa se dilate cu juma de cm ca sa il pot baga, mai greu da a mers in carburator.

2. Am fixat noul manson siliconat la coliere...am strans cu responsabilitate. Am verificat daca iese... nici gand.

3. Am introdus din aproape in aproape, prin taxis luand pe rand fiecare gaura a airboxului celalalt capat al noului manson, care fiind elastic a intrat cum nu se poate mai bine.

4. Am cumparat un tub de silicon rosu (ptr. garnituri, plastice, cauciuc) de la un magazin -piese auto si am aplicat cu degetul la jonctiunea dintre cutie -filtru si furtun, incepand din interior si continuand pe exterior. Furtunul fiind elastic se mula foarte bine in orificiul airboxului, nu avea cum sa intre praf, insa am dat sa fiu multumit sufleteste ca nu va intra fir de praf, scame.

5. Am aplicat o pelicula fina de ulei -motor pe fundul interior al airboxului, ca pe cea veche o stersesem. (filtrarea la Diversion e mixta, cea primara e prin retinerea particulelor in pelicula de ulei de pe fundul cutiei);

6. Am pus filtrul -aer pe care in prealabil iar l-am suflat bine la compresor

7. am fixat capacul, rezervorul, furtunasele corespunzatoare

8. Pornit si facut proba.

Am remarcat ca e ca si inainte sprintena, se infige, se cunoaste ori de cate ori curat filtrul de aer, deoarece raspunde imediat la acceleratie. I-am dat pe centura orasului pana in 170, mai mult nu ca batea tare vantul; deasemenea - ca disparu si zgomotul de fald sau de drapel, care era produs de acea garnitura nefixata , coapta.

Sunt multumit ca am scutit bani, am scapat de nervi, framantari - de a astepta din Germania, Anglia airbox s.h. , mai ale ca asa batraneste cum l-am mesterit eu, e mult mai bun decat unul sh si am inima impacata ca functioneaza cum era programat odata, cand motoreta iesea pe poarta fabricii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de tutorial Perseu! :cheers:

Asa se invata...fiecar mestereste ceva la el. La iarna daca o sa am buget vreau sa-i fac si eu o reparatie mai capitala si asa macar vad si cu ce probleme pot sa ma intalnesc si cum le repar.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la chestiunea cu turatii si viteza... azi cand am repornit o dupa o saptamana, am fost si eu curios sa vad in viteza a 5-a cat prind la ora avand 5000 turatii. aveam 100 la ora; insa specific ca batea destul de tare vantul, chiar tare din lateral si am benzina de 96.

Daca as fi pus cum mai fac si Carrera 100 si nu batea vantul, eventual batea din spate as fi avut cu siguranta 110

 

 

mai sus... benzina de la Luk oil de 95, nu 96 (m-am grabit) ... si benzina e importanta. cea de la petrom de 95 da mai multa inima decat Luk oil sau alte branduri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In a 6-a:

RPM = KM/H

4500 - 100

5500 - 120

6500 - 140 samd...

 

In a 5-a:

RPM = KM/H

5000 - 100

6000 - 120

7000 - 140 samd...

 

XJ600S, varianta 61 HP - cei drept in talon 35 HP :cheers:

 

Si eu am incercat mai multe tipuri de benzina. N-am observat diferente notabile in gama Lukoil,Petrom,V: 95 >> Lukoil,Petrom,V: 98,99,100.

Cel mai des bag Lukoil 98,Petrom 99.

Doar cand am fost obligat sa bag de la benzinarii obscure am sesizat schimbare - in mai rau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare, vad cam mult absenteism pe topicul Diversionistilor....

A folosit cineva aditivi de benzina pentru curatat carburatoarele sau a mari cifra octanica? eu anu trecut i-am pus un produs cu miros de petrol nu mai stiu cum se chema, era luat de la Luk Oil dar nu am vazut nici o diferenta.

Un mecanic mi-a spus ca mai mult de 2 ori pe an nu trebuie sa fac tratament de curatat carburatoarele, supapele ca produsele respective cresc temperatura arzand diferite gudroane depuse si pot afecta supapele.

 

si mai am o intrebare.... ce tip de ulei folositi acum vara si marca uleiului. Eu am Motul 15 w 50 dublu ester Factory Line. Nu observ diferente foarte mari fata de vechiul 5100 semisintetic..poate doar ca alearga mai repede, mai ales ca am si bujii noi cu Iridium si se vede o oarecare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu o intrebare, vad cam mult absenteism pe topicul Diversionistilor....

A folosit cineva aditivi de benzina pentru curatat carburatoarele sau a mari cifra octanica? eu anu trecut i-am pus un produs cu miros de petrol nu mai stiu cum se chema, era luat de la Luk Oil dar nu am vazut nici o diferenta.

Un mecanic mi-a spus ca mai mult de 2 ori pe an nu trebuie sa fac tratament de curatat carburatoarele, supapele ca produsele respective cresc temperatura arzand diferite gudroane depuse si pot afecta supapele.

 

si mai am o intrebare.... ce tip de ulei folositi acum vara si marca uleiului. Eu am Motul 15 w 50 dublu ester Factory Line. Nu observ diferente foarte mari fata de vechiul 5100 semisintetic..poate doar ca alearga mai repede, mai ales ca am si bujii noi cu Iridium si se vede o oarecare diferenta.

 

 

 

Eu folosesc in loc de aditivi DYNO-TAB si la motor si la masina, pot sa zic da rezultate bune.

Informatii utile:- http://www.dyno-tab.ro/

post-26504-1245354137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc in loc de aditivi DYNO-TAB si la motor si la masina, pot sa zic da rezultate bune.

Informatii utile:- http://www.dyno-tab.ro/

Am citit despre acest produs american, e interesant. Vreau sa te mai intre 2 lucruri:

1. Aceste tablete le gasesc la orice magazin cu specific auto, benzinarii? ca inca nu am fost sa intreb. Ce pret au?

2. La ce interval de timp e recomandat sa fac tratamentul benzinei?

Multumesc.

 

la intrebarea nr.2 am gasit raspunsul,acum cand reciteam....

Intrebare: Cât de des ar trebui să folosesc Dyno-tab® în maÂşina mea?

Răspuns: Pentru rezultate optime, Dyno-tab® ar trebui folosit la fiecare alimentare a rezervorului. Acest lucru va mări cifra octanică ce contribuie la creÂşterea puterii, va reduce fumul Âşi emisiile Âşi vă va păstra motorul curat.

 

de-asemenea am vavut ca firma importatoare isi are sediul in Oradea. As dori si eu sa incers acest produs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus la masina cand l-am cumparat pentru curatat injectoarele - aveam probleme cu motoru, murea cand incetineam. Dupa aia am aflat ca nu benzina era problema dar cand il turam ieisea mizerie pe evacuare, deci curata injectoarele.

La motor nu am incercat inca dar nu cred ca ar strica, mai ales ca are deja 80.000 km. Pretul nici eu nu l-am gasit. Daca e mai scumpa as recomanda sa luam 2-3(4) persoane o cutiuta si il incearcam fiecare sa vada diferenta. Dupa aia fiecare dupa placul lui.

 

Ce facem in weekend? Facem un meeting de XJ sau nu? Sambata/duminica? Atentie! M-am uitat pe mai multe seituri + TV si pentru weekend se preconizeaza ploaie. Eu recomand Accuweather. Se mai schimba si pe acolo dar de obicei il nimeresc baietii cu un +-2 ore.

 

Daca ne intalnim atuncea vin. In rest stau prost d.p.d.v material deci nu o sa intru. Blietul din cate am inteles este 25 Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fusai si eu azi pe la Dumbravita, am stat maxim o ora si m-am tirat...nu vreau sa fac comentarii malitioase, da asa nu am nici o treaba cu genu asta de intruniri (poate or fi si de alt fel),in fine am vizionat cca 4 Dive- una verde, una bordo, una bordo naked si una de 900 verde, fara carene...

M-am intors la Arad prin Lipova si am descoperit si eu raiul motociclistilor (pina la vreo 10 km. inainte de Lipova) dupa care iadul (DN 7 deviat pe la Siria, ruta pe care de altfel o practic destul de des, de ficare data jurindu-mi ca e ultima :drink: - de ne-am facut kururile varza) si dupa canicula naucitoare din timpul zilei, am ajuns tata pe un frig pe la unspe de-mi clantaneau dintii-n gura.Si a dracu mobra, cu cat se facea mai frig cu atat mergea mai frumos si mai rotund :makeout:

 

...aaaa, uitasem: m-am ales cu o ditai julitura pe aripa fata, cam intre jambe, bineinteles cu autor necunoscut- probabil de la manevrarea vreunui motor, ca-i si usor topita...UE! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

John- Paul Pirau, vii cu Diversionul sau cu Vstrom- ul?

 

Salutare!

 

Am venit cu diversionul :drink: si am ajuns deabia dupa 12 noaptea... super motor, super aventura! i-am pus top case, genti laterale si rollbag pe scaunul din spate.. in total vreo 20 kg... si tragea de numa .. de fapt am ajuns asa tarziu si pt ca am ramas fara benzina pe autostrada... i-am dat >160 km/h constant.. si s-a facut vartej in rezervor.. deobicei lua 5-6%... asa ca mergeam cu rezerva cu tot 200 km intre realimentari.. ei ...asa cu mers demential.. am reusit sa scot doar 199 :makeout:. Iar deja in Serbia m-a prins ditamai potopu' care nu s-a oprit pana cand am ajuns in Timisoara :kiss:... a fost o super tura de 800 km : Trieste(Italia)->Slovenia->Croatia->Serbia->Timisoara. inafara de drumurile din Serbia si Zagreb unde m-am pierdut si fugeam pe strada dupa oameni sa intreb de engleza si de Pancevo... drumul e foarte bun, fetele de la benzinarie si taxare de pe autostrada croata TOP modele :rolleyes: si orientarea f simpla.

 

Acum ma pornesc imediat spre Arad->Oradea->CJ->Baia Mare. Daca vedeti vreun diversion rosu cu un rider ud leoarca (mi-s inca ude pieile de ieri) si are si nr de MM.. io-s :P

 

Bafta & Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No pai nu prea a iesit intlanirea noastra. Din pacate am fost chemat sambata la lucru si am ajuns pe la 5 la festival. M-am uitat in jur. N-am vazut nici un diversion. Neavand numere de contact nici nu am avut cum sa anunt pe cineva. Am intrebat pe cativa priteni pe acolo daca au chef de ture... dar majoritatea aveau deja la bord 1-2...N beri, asa ca m-am tirat acas.

 

Dar am rezolvat o problema! Am gasit si viteza pierduta. Deci am 6 viteze, numai ca ori sare din cand in cand, ori nu am fost eu atent la numaratoare. Iar asta ar explica de ce odata cand am incetinit fiind convins ca de la 5 am ajuns la 1 era sa omor motoru ca defapt eram in a 2-a.

 

@John...prietene nu ti-ai ales bine perioada excursiei. Cica toata saptamana va fii asa ploiasa.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...