Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Welcome to the club!

ÂŞi te rugăm, poze! :D

 

Am dat o tură azi până la Julița, vreme superbă pt. moto, mai ales seara mai pe răcoare motorul merge ceas!

Nu mai pot cu TIRurile!Vreau altă țară!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SALUT !

Am ramas dator cu niste poze.

De-o vre-o doua zile ma chinui sa termin o husa,deoarece moto. sta afara .Putea sa dureze o zi dar a trebuit intai sa repar masina de cusut,ca era "gripata".Husa a iesit destul de bine,avand in vedere ca materialul +doua papiote =40 lei.

Am ramas surprins ca la 0 grade , motorul a pornit din prima,binenteles cu socul tras,chiar mai bine decat atunci cand e mai cald afara,banuiesc ca benzina nu se mai evapora asa de repede din carburatoare si de aceia porneste din prima.

De curand mi-am cumparat un spray de uns lantul,pe care am vrut sa-l tin pana imi cumpar si unul de curatat ,dar nu am rezistat si am inceput sa ung lantul ,am ramas surprins ca pe lant a ramas ca o spuma alba,e normal? (e prima data cind cumpar asa ceva).Pana acum am folosit pentru uns valvolina si pentru curatat,motorina.Va intreb daca merita sa dau banii pe un spray de curatat?

Si inca ceva:am langa mine un atelier de vopsitorie auto si iam intrebat daca fac si carene moto mi-au spus ca fac si ca ma-r costa 100 lei de reparat ,"chituit ",vopsit ,credeti ca merita?

post-52723-1257361930_thumb.jpg

post-52723-1257362024_thumb.jpg

post-52723-1257362106_thumb.jpg

post-52723-1257362180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

Am ramas dator cu niste poze.

De-o vre-o doua zile ma chinui sa termin o husa,deoarece moto. sta afara .Putea sa dureze o zi dar a trebuit intai sa repar masina de cusut,ca era "gripata".Husa a iesit destul de bine,avand in vedere ca materialul +doua papiote =40 lei.

Am ramas surprins ca la 0 grade , motorul a pornit din prima,binenteles cu socul tras,chiar mai bine decat atunci cand e mai cald afara,banuiesc ca benzina nu se mai evapora asa de repede din carburatoare si de aceia porneste din prima.

De curand mi-am cumparat un spray de uns lantul,pe care am vrut sa-l tin pana imi cumpar si unul de curatat ,dar nu am rezistat si am inceput sa ung lantul ,am ramas surprins ca pe lant a ramas ca o spuma alba,e normal? (e prima data cind cumpar asa ceva).Pana acum am folosit pentru uns valvolina si pentru curatat,motorina.Va intreb daca merita sa dau banii pe un spray de curatat?

Si inca ceva:am langa mine un atelier de vopsitorie auto si iam intrebat daca fac si carene moto mi-au spus ca fac si ca ma-r costa 100 lei de reparat ,"chituit ",vopsit ,credeti ca merita?

 

 

 

Arata bine mobra , so stapanesti sanatos si sa faceti cati mai multi km impreuna fara incidente B) in legatura cu sprayul de lant eu personal nu am patit sa lase spuna alba acuma depinde ce tip de spray ai luat (poate e de offroad :friends: ) eu folosesc pe timp de iarna T-90 este ieftin si nu rugineste lantul , oricum acuma mai mult sta si o tin oarecum afara .

100 lei nu mi se pare mult pt chituit si revopsit numa sa faca treaba buna , depinde cat o tii sa se merita investitia :friends:

 

P.S. am si eu o mica problema poate ma ajuta cineva , zilele trecute am curatat carburatoare , desfacut camerele de plutire bagat in solutie suflate orificile, pus la loc ...rezultat merge bine si nu mai fluctueaza turatiile - Problema nu mai porneste cu socul tras , oricat de frig ar fi afara, porneste din prima fara soc si dupaceia trb sa-l trag sa ramana constant pana se incalzeste , ce sa-i fac ?

 

Asfalt uscat !

Mesaj completat

Acuma se fura si XJ-urile

 

 

LINK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci ,alex pentru km..multi !

Sprayu-l pe care l-am luat ,este un spray de la Putoline TECH CHAIN (CERAMIC CHAIN WAX) ,a fost cam scump...sa vedem daca merita,sa mai cumpar.

Inca nu am ajuns la faza carburatoarelor,dar v-a trebui sa le curat si eu,pe la primavara,dar am gandit ca pana la desfacutul carbu.sa schimb filtrul de benzina;cei de la yamaha au spus ca nu se schimba ,ca se poate curata(nu ieste adevarat ,filtrul de benzina nu se curata!)nu ai cum.

Eu cred ca nu ai asezat componentele in ordinea lor,ceva ti-a scapat ,nu este normal sa tragi socul dupa ce porneste.La mine dupa ce porneste si socul nu e tras;cand vreau sa-l trag se opreste. La tine ceva ramane deschis cand nu trebuie (clapetele de aier).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi a mea porneÂşte fără Âşoc, chiar Âşi acum, Âşocul îl trag după vreo 3-4 sec. iar apoi îl scad treptat pe măsură ce se încălzeÂşte motorul iar vara nu foloseam deloc Âşocul, o țineam doar din accelerație, deci - nu cred să ai probleme...

ÂŞi scuze, dar nu pot: aier=aer Âşi ieste= este!

 

Numai bine! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

B) ...al meu porneste greu si vara si iarna. Tot timpul trebuie sa trag socul si treptat impins inapoi cum se incalzeste.

La inceput e si puturos cateva minute, iar daca trag de acceleratia exact dupa pornire moare motoru.

Chiar si dupa curatire si reglare carburatoare. Merge mai frumos dar la pornire exact aceasi situatie.

In primavara ar trebui sa-l desfac si eu sa curat si restul de filtre si sa spal bine lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

hai sa mai scriu si eu ca a trecut cam mult de cand nu am mai dat nici un semn despre viata!

Intai raspund ultimilor articole:

 

- nu se merita sa iei un spray de curatat, preferabile e motoruina dupa care spalat lantul cu detergent si apa calda, zvantat lantul eventual si mers asa cu el neuns putin ca sa fie aruncata mizeria care s-a incapatzanat sa se ia, apoi uns cu un spray de calitate. recomand Motul. Am folosit si Putoline de uns dar nu am fost satisfacut. Arunca ulei lipicios lantul peste tot dupe ce e uns cum trebuie si de depune asa de mult praf...

- la curatat carburatoarele ...eu am facut-o asta vara la inceput si am scris un articol. De fapt am curatat capacul decantor care era plin de nisip fin ruginiu. Vedeti sa nu lasati desfiletate suruburile paharului carburatoarelor sa va curga pe drum benzina.

- o alta problema e datul airboxului... dupa aceasta operatiune eu nu am mai putut fixa o guma- garnitura a acesteia pe difuzorul carburatorului si a trebuit sa le inlocuiesc pe toate ca imi tragea aer fals..le-am inlocuit cu furtun siliconic alb de ala de irigat gradina si sunt multumit.

- filtrul de benzina la mine avea impuritati,l-am schimbat. Cartonul ala din el era rosu de rugina din benzina.i-am pus un filtru de 4 lei care se gaseste la orice magazin de auto de la piata sau Luk oil...e filtru care se pune la Dacie, transparent. E mai bine cu el deoarece vad cata benzina am in filtru si astfel stiu daca sa comut sau nu pe PRI.

O intrebare: Cum verific starea releului de incarcare,pt ca nu am mai pornit moto de 3 sapt si abia a luat-o. Am deconectat bateria. Asta vara am mai incarcat-o si a pornit motorul mult mai bine, uneori si fara socul tras cum era obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii au gandit-o sa porneasca cu socul tras tot anul. Depinde de temperatura cat de repede trebuie inchis socul. E descris foarte frumos si in manual.

A mea porneste exemplar. Prima toamna-iarna parca pornea mai greu, dar in primavara urmatoare: am schimbat toate filtrele [aer, ulei, benzina], schimb ulei, baterie noua, curatat carburatoare, bujii Irridium >> de atunci nicio problema la pornire! Au trecut 1,5-2 ani de atunci..

 

Bateria ar trebui sa aiba vreo 12,5V cu motorul oprit.

Cu moto pornit + consumatori ar trebui bage peste 13,5 - 13,8V ; cca. 5000 RPM, ca altfel circuli prin oras cu lumini si te trezesti ca ramai fara baterie.. alternatorul incarca, dar nu destul. Am vazut chestia asta si la un XJ600. De masurat se masoara ft. simplu la baterie.

Frigul prelungit afecteaza bateria. Ia-o in casa, la racoare. La 1-2 luni se pune pe incarcator moto. Afara e deja inghet!

 

 

 

Mesaj completat

Ce am uitat sa precizez: eu la inceputul fiecarui sezon fac toate schimburile necesare - ulei + filtre. La ritmul meu asta inseamna cam 3000-3500 KM. 3 ani = cca. 10.000 KM. Manualul nu-ti cere schimburi asa dese, dar imi place sa am grija de ea, chiar daca circul tot mai rar. :)

Le iubesc si le ingrijesc!

Primavara asta filtrul de aer doar l-am suflat, ca arata ft. bine.

 

PS: accept donatii de timp liber! in functie de volum sunt dispus sa-l si-mpart on & off-road moto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa dau de inteles ca si vara se porneste cu soc - motor rece, bineinteles.

Am punctat cu rosu explicatiile despre utilizarea socului. La Diversionul meu se aplica perfect.

 

Omu' cat traieste invatza :) chiar sunt curios care-i explicatia de au pus chestia asta in manual pt orice vreme... Eu din martie pana in octombrie am pornit-o numai fara soc... fara probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' cat traieste invatza :) chiar sunt curios care-i explicatia de au pus chestia asta in manual pt orice vreme... Eu din martie pana in octombrie am pornit-o numai fara soc... fara probleme...

 

Si a mea porneste si fara soc, dar cu soc la prima atingere! vara oricum il inchid ft. repede.

Si la motorul mic, enduro am aceeasi procedura pt. soc, descrisa in manual, valabila tot anul.

Oricum, important este sa le folosim!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa ma ingrijorez

Mie vara i-mi trebe c-am 10 sec cu socul tras (turatia urca la 3-4000)...dupa aia il mai las vreo 20-30 de secunde pe jumate impins (turataia pe la 2500-3000)...dupa care il imping inpoi complet si il mai las vreo 2 min la relantiu (turatii pe la 1-1500).

Deci timp total vreo 3 min...adica pana inchid garaju...pana pun genunchierele...ma mai uit la lumini...etc...si afara sunt 30C...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e mai batrana si are nevoie de mai mult timp :) Important este ca ii acorzi minutele alea! Eu vara, dupa pornire, instant trebuie sa reduc socul la jumate. Operatia ta seamana cu a mea de toamna-iarna, dar nici atunci nu am nevoie de soc maxim asa mult.

La primavara poate ajuta o verificare/schimbare: filtre, bujii, carburatoare, rezervor, robinet rezervor, conducte benzina..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

Ieri am profitat de vremea de afara si m-am apucat sa desfac carburatoarele,cu conditia sa le curat,primu' lucru am desfacut capacele de la avansul vacumatic si am curatat pistonasele+membranele,stiind ca ama ceva probleme cu pistonasele (nu mai culisau in locasul lor din cauza mizeriei;mizerie care intra pe la garniturile de la carcasa filtrului de aer;cred ca trage si aer fals pe acolo)trebuie sa le schimb urgent.In rest am mai curatat cu benzina,pe unde am reusit sa ajung cu pensula.Nu poti sa cureti bine,daca nu ai compresor.

De pornit,porneste bine,zic eu,vara fara soc tras si de la 5,10 grade trag socu'(relantiul sta intre 1000 si 1500 de ture ,sub 1500 cand motorul este cald).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e mai batrana si are nevoie de mai mult timp :) Important este ca ii acorzi minutele alea! Eu vara, dupa pornire, instant trebuie sa reduc socul la jumate. Operatia ta seamana cu a mea de toamna-iarna, dar nici atunci nu am nevoie de soc maxim asa mult.

La primavara poate ajuta o verificare/schimbare: filtre, bujii, carburatoare, rezervor, robinet rezervor, conducte benzina..

 

Mda...este batrana...'93 cu +82k Km. Carburataoare curatate si reglate vara asta. Bujii NGK 8E. Si mai era problema ca eram un fel de biker de weekend anul acesta. Statea cate 1-2 sapt in garaj. Trebuia sa ma lupt un pic pana cand pornea. Deci posibil sa fie si asta cauza. Oricum zicea careva aici ca nu incarca cum trebuie. La anu vreau sa verific si instalatia daca tot ma apuc sa-i fac avarii. Problema mea ca nu am unde sa-l desfac. In garaj stau 4 motoare iar reparatu in pivnita n-o mai repet. Am facut-o cu scooteru si mi-a ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si m-am apucat sa desfac carburatoarele,cu conditia sa le curat,primu' lucru am desfacut capacele de la avansul vacumatic si am curatat pistonasele+membranele,stiind ca ama ceva probleme cu pistonasele (nu mai culisau in locasul lor din cauza mizeriei;mizerie care intra pe la garniturile de la carcasa filtrului de aer;cred ca trage si aer fals pe acolo)trebuie sa le schimb urgent.

deci..ai reusit sa pui airboxul si garniturile sale sa cada bine pe gurile carburilor? daca trage aer fals e nasol..si eu am patit-o si a trebuit sa improvizez garnituri. Uita-te deci bine ca acele garnituri sa nu se intareasca si sa se stranga bine la colier, colierul sa nu se roteasca.

Daca vezi ca garniturile joaca,atunci le schimbi....de unde? gasesti pe e-bay sau le faci singur ca subsemnatul. Astept sa vad cum te-ai descurcat!

Succesuri ! :)

Mesaj completat

Ieri ,fiind caldut afara am luat motorul putin la o tura in total 60 km dus intors....fiind pe rezerva am alimentat de la o statie Luk oil. Parca nu a mers cum ma asteptam, adica sa aiba vana care o avea mai acu 3-4 saptamani. I-am pus benzina de 95.

Mesaj completat

Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului?

dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri.

Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective?

e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie sa imi raspunda de ce acum , de vreo luna sau cand este mai frig gazele- evacuare ale tobei stangi, ceea ce corespunde cilindrilor 1 si 2 ies intrerupt, asta la pornirea motorului?

dupa 2 minute dupa incalzire nu mai da rateuri.

Or fi bujiile duse? ca le-am pus asta primavara si sunt de alea cu Ir. sau din cauza socului se uda bujiile respective?

e normal

 

Eu asa am patit cand am trantit mobra langa lacul din Ghiroda (am prins o urma de tractor si n-am mai putut sa-l tin). Dupa ce l-am ridicat si l-am pornit din nou pe toba din dreapta gazele ieseau cu intrerupere (mobra a picat pe partea stanga). Dupa cateva minute de mers in relantiu si-a revenit si n-am mai avut probleme cu el.

 

La mine presupun era problema de benzina din carburator.

Pt tine nu pot sa zic altceva decat sa vezi cum arat bujiile, eventual cu un smirglu foarte fin curatale.

Alta ar fii ca se depune apa in cele doua carburatoare si pana la evapora face figuri

...sau daca intrebi batranii de la bloc ...curata capacu de la delcou :crack:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

Daca atunci cand pornesti motoru',se simte miros de benzina,inseamna ca nu sa aprins si verifici bujiile,curatat + reglarea distantei dintre electrozi.

:crack:

Nu se simte miros de benzina. Am vazut caimi arunca picaturi de apa cand dadea rateuri ceea ce cred eu ca e normal sa arunce, de la condens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...