mad_max_86 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) bgi244 n-am prea vazut tobe obturate sau f rar...si chiar daca o avea, cu flanse libere va avea peste 37kw dar nici 45...se va simiti un mic plus de putere,mai degraba jeturile din carburator sa trebuiasca schimbate....am delimitat 3 motoare in ultimii 5 ani si toate fara alte modificari la carb si toba se simteau evident mai vioaie dupa scoaterea gatuirii la flanse..cu asa minima investitie,ar fi suficient Editat Aprilie 21, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ziceam doar sa se uite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 am dat comanda de gat carburator modelul de 61 cai, pe olx am sunat si nu aveau asa ceva,si daca era crapat nu faceam nici o treaba, toba este sudata in spate la iesire,nu stiu daca are ceva in toba sa o limiteze la 50 cai,cum aflu le am luat firma tour max,a zis cineva ca sunt bune ,made in japan asteptam sa vina,dar cred ca sapt viitoare cele limitate mai au o buza mai inalta pe parte intre carburator si admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nu are in toba cila iesire din toba mai are bucsat un inel care ingusteaza irsirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 bunatati de la bunica venite ieri in posta ridicate azi dimineata,ma si duc sa le montez masor la toba iesirea, fac o poza si vedem cum trebuie sa arate toba fara limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 fain,la pretul asta si made in japan.....sunt curios daca se potrivesc si la xj900s,ale mele au ceva crapaturi pe exterior...motorul merge f frumos,dar candva vor trebui schimbate...pana le montezi,masoara daca poti diametrul interior/exterior pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 In cazul in care are nevoie cineva de piese de Diversion 600 sa ma contacteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 la exterior 24 mm lungime interior prindere admisie si carburator 34 mm si buza interioara pe unde trece benzina 30 mm sa schimbat urmatoarele piese guma fata si spate cu tot cu valve si echilibrat placute fata spate ,curatat etrieri si schimbat lichid filtru aer benzina bujii semeringuri furca si ulei schimbat furca gat carburator,spalate si curatate carburatoarele surubul de are pus la 2.5 ture uleiul este pus de 300 km dar nu vreau sa il las mult ca cel de la-m scos era negru si vreau sa il schimb iara,dar nu stiu ce sa pun,10 w 40,15 w 40 sau cu terminatie de 50 pentru temperaturi mai mari ,racirea pe aer alta problema ,amortizor spate,topaie si sea aude cum atinge in diferite deformari ale asfaltului nostru capitonat cu gauri se poate pune ceva asemanator,sau sa caut second bun ,sigur nu gasesc ,am inteles ca nu se pot schimba ceva semeringuri in el,o variata de mijloc nu gasesc ,de la alt model sa se potriveasca la lungime si prindere daca imi mai aduc aminte de ceva mai scriu aici, azi am intrebat tot olx de amortizor spate de xj, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) mersi ptr masuratori.....ca ulei iti recomand cu 50 in terminatie,fiind racire pe aer,va rezista o idee mai bine mai ales in oras. am aceeasi problema cu amortizorul la 900 ,preloading-ul e cam varza si se pare ca este aceeasi scula ,cu diferenta ca are in dotare un arc o idee mai heavy duty..... din pacate mi se par cam aiurea si ieftin proiectate, si nici nu prea gasesti de la alte modele compatibilitati....singurele de la care se potrivesc sunt tot yamaha : fazer 600 si fazer 1000 pana in 2002 inclusiv , diversion 600 , diversion 900s , si singurul cu 3 relgaje si pe butelie exterioara gasesti pe ohlins la yamaha yzf750 genesis 94-97....evident second hand.... ca nou este vreo 400euro...si eu tot caut si l-am bazait pe unul cu genesis sa-mi faca poze la el si degeaba » Post actualizat in 20 May 2016 19:10poze cu plasticele julite ptr catranel Editat Mai 11, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Amortizorul spate se potriveste de la yamaha xvs 650. Mai multe in link mai jos. http://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 bine de stiut,dar si xvs650 e mai rar si greu de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic... PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor? Editat Mai 23, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic... PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor? nu e nimic serios dar sunt chestii mici , bibileala chinezeasca............. nu ma grabesc , si in weekend e fi bine , ca abia pe la 1 iulie estimez sa pot fi in forma ok ptr motor , dar cam in 10 zile voi reincepe serviciul si e o perioada foarte aglomerata si uneori sunt chemat in weekend. da sus e chit si intaritor, jos lac + intaritor,le luasem acum 6 luni ptr altceva dar nu le-am desigilat. intre timp am dat jos si carenele coditei, tii minte ca povesteam mai demult ca si alea au ceva fisuri , si trebuie lipita plasa pe dedesubt ptr intarire...au mai fost carpite cu fibra dar n-a tinut...am uitat sa fac o poza crezi ca abtibildele de pe carenaj se pot salva prin acoperire sau cand se grunduieste se da peste tot si se acopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Fa si o poza mai din spate la carene, sa se vada toata zona. Eu zic ca merge 'carpit' cu aerograful, lucram doar local, un polish la final. Asta cred ca e varianta cea mai buna din ce vad. O sa se vada putin...dar tot e mai bine ca acum Si eu zic ca e pacat sa nu pastrezi carenele in stare originala -> stickerele ies nasol daca le acoperi cu banda adeziva si dupa dai vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Foloseste plasa fine de sirma.Nu are moarte.O indesi in plastic cu un pistol de lipit electronice.Poti folosi si baghet de ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada. ai dreptate..de fapt,in orasul asta multe lucruri sunt greu de gasit mi-au mai zis cativa ca plasa ar fi za best...e ceva bataie de cap cu finisajul dupa munca cu capsele....apropos,plasa de tantari metalica e buna??e destul de fina , mi-a ramas un rest de 50x20cm , folosisem ptr radiator la pegaso fixata in carena cu letconul maine merg si fac poze la toate....in drum poate gasesc la dedeman baghete de ABS ptr intaritura. ti-am dat add pe facebook » Post actualizat in 24 May 2016 19:58 azi fu cu spor si pare ca treaba e mai simpla decat ma asteptam...am topit plastic abs si lipici ptr intarire , un smirghel , maine dau un strat de primer pe zona smirgheluita... . si ma apuc de intaritura cu plasa pentru carenele din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Capsele ma refeream la din alea de birou Eu asa mi-am facut, dar ce crapaturi am avut eu in carene erau f mici. Chestia asta cu ABS-ul, te puteam ajuta eu, aveam niste bari pe la munca, gaseam ceva asemanator cu plasticul de carene. Si ca sa il lipesti bine, puneai cate un pic, dadeai cu letconul, dupa puneai niste ABS, 'impleteai' materialul de pe carena cu cel adaugat si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 aveam niste bucati de ABS care vroiam sa le arunc , le-am topit in jurul crapaturii cu letconul dupa care am turnat cu o torta lipiciul negru ptr umplutura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) Un parbriz mai inalt sau un deflector vint si suruburi parbriz unde as putea gasi?Ca ma bate vintul rau.......Este o xj600 din 98 .ms. Editat Mai 25, 2016 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 pana la urma m-am ambitionat si am facut-o singur....caci ca de obicei apar situatii si cheltuieli neprevazute care taie din buget...iar de saptamana viitoare gata concediul medical si munci... maine mai am de pus 2 suruburi,tija schimbator,si semnalizarea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 salutare. are careva de vanzare o scarita dreapta de pilot? poate fi si fara partea de cauciuc. » Post actualizat in 14 Jun 2016 17:36am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 cumpar cele 4 flanse de cauciuc intre admisie si carburator.Pot sa fie sh dar in stare buna.Pentru un xj din 98.Momentan nu dispun de bani ca sa iau noi.Pot sa fie si cu cele doua cleme de fixare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 daca nici 130 lei flanse de noi nu-ti permiti....e grav,sper ca ai rca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Este intr-adevar.Mai ales cind amini si spui las ca merge asa.A venit ziua cind nu mai merge asa si sunt pe picior gresit.Asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.