mad_max_86 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic... PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor? nu e nimic serios dar sunt chestii mici , bibileala chinezeasca............. nu ma grabesc , si in weekend e fi bine , ca abia pe la 1 iulie estimez sa pot fi in forma ok ptr motor , dar cam in 10 zile voi reincepe serviciul si e o perioada foarte aglomerata si uneori sunt chemat in weekend. da sus e chit si intaritor, jos lac + intaritor,le luasem acum 6 luni ptr altceva dar nu le-am desigilat. intre timp am dat jos si carenele coditei, tii minte ca povesteam mai demult ca si alea au ceva fisuri , si trebuie lipita plasa pe dedesubt ptr intarire...au mai fost carpite cu fibra dar n-a tinut...am uitat sa fac o poza crezi ca abtibildele de pe carenaj se pot salva prin acoperire sau cand se grunduieste se da peste tot si se acopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Fa si o poza mai din spate la carene, sa se vada toata zona. Eu zic ca merge 'carpit' cu aerograful, lucram doar local, un polish la final. Asta cred ca e varianta cea mai buna din ce vad. O sa se vada putin...dar tot e mai bine ca acum Si eu zic ca e pacat sa nu pastrezi carenele in stare originala -> stickerele ies nasol daca le acoperi cu banda adeziva si dupa dai vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Foloseste plasa fine de sirma.Nu are moarte.O indesi in plastic cu un pistol de lipit electronice.Poti folosi si baghet de ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada. ai dreptate..de fapt,in orasul asta multe lucruri sunt greu de gasit mi-au mai zis cativa ca plasa ar fi za best...e ceva bataie de cap cu finisajul dupa munca cu capsele....apropos,plasa de tantari metalica e buna??e destul de fina , mi-a ramas un rest de 50x20cm , folosisem ptr radiator la pegaso fixata in carena cu letconul maine merg si fac poze la toate....in drum poate gasesc la dedeman baghete de ABS ptr intaritura. ti-am dat add pe facebook » Post actualizat in 24 May 2016 19:58 azi fu cu spor si pare ca treaba e mai simpla decat ma asteptam...am topit plastic abs si lipici ptr intarire , un smirghel , maine dau un strat de primer pe zona smirgheluita... . si ma apuc de intaritura cu plasa pentru carenele din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Capsele ma refeream la din alea de birou Eu asa mi-am facut, dar ce crapaturi am avut eu in carene erau f mici. Chestia asta cu ABS-ul, te puteam ajuta eu, aveam niste bari pe la munca, gaseam ceva asemanator cu plasticul de carene. Si ca sa il lipesti bine, puneai cate un pic, dadeai cu letconul, dupa puneai niste ABS, 'impleteai' materialul de pe carena cu cel adaugat si tot asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 aveam niste bucati de ABS care vroiam sa le arunc , le-am topit in jurul crapaturii cu letconul dupa care am turnat cu o torta lipiciul negru ptr umplutura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 (editat) Un parbriz mai inalt sau un deflector vint si suruburi parbriz unde as putea gasi?Ca ma bate vintul rau.......Este o xj600 din 98 .ms. Editat Mai 25, 2016 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 pana la urma m-am ambitionat si am facut-o singur....caci ca de obicei apar situatii si cheltuieli neprevazute care taie din buget...iar de saptamana viitoare gata concediul medical si munci... maine mai am de pus 2 suruburi,tija schimbator,si semnalizarea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Torakusu Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 salutare. are careva de vanzare o scarita dreapta de pilot? poate fi si fara partea de cauciuc. » Post actualizat in 14 Jun 2016 17:36am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 cumpar cele 4 flanse de cauciuc intre admisie si carburator.Pot sa fie sh dar in stare buna.Pentru un xj din 98.Momentan nu dispun de bani ca sa iau noi.Pot sa fie si cu cele doua cleme de fixare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 daca nici 130 lei flanse de noi nu-ti permiti....e grav,sper ca ai rca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Este intr-adevar.Mai ales cind amini si spui las ca merge asa.A venit ziua cind nu mai merge asa si sunt pe picior gresit.Asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Decat sa cumperi sh mai bine dai cu niste silicon rezistent la benzina, asta pana faci rost de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 AM facut comanda la unele noi.Pina ajung iau salariul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 (editat) in sfarsit motoreta e gata.....i-am montat un amortizor spate aftermarket italienesc ceva gubelinni parca , nou era vreo 600euro lol , second de la un fazer 1000 ,cu 2 reglaje .. plus servisat furca overall e alta viata pe drum drept si peste denivelari urmeaza crash bar-uri custom » Post actualizat in 30 Jun 2016 08:57in schimb la 2500rpm are o vibratie tare deranjanta si intra in rezonanta parbrizul original cat si carena si ma cam scoate din sarite...i-am pus tampoane de cauciuc ,e mai ok , dar enervant... Editat Iunie 30, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 (editat) si inca ceva mestereala...curatare carburi si air box si filtru (jeg si nisip la greu),resuscitat cu brio parbrizul inalt rupt la accident,si in sfarsit terminat crash bar-urile...da stiu nu-s cele mai arataose dar important e sa protejeze imi tragea putin aer fals pe la gaturile de cauciuc ale admisiei,le-am curatat(erau pline de un jeg negru tip ulei/vaselina) ,strans mai bine si acum nu mai da pocnituri pe teava la decelerare. consumul mediu ( constanta bucuresti ploiesti si retur cu o seara prin tot bucurestiul si medie 130 autostrada) 5% in cap » Post actualizat in 27 Jul 2016 22:12am vrut sa-i cumpar gaturile alea de cauciuc...na belea...nu vin separat ca la xj600....vin cu tot cu prinderile de aluminiu...si ghici tragedie...e 340lei...UNUL...X4= Editat Iulie 27, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Salutare, Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Salutare. Ma tenta pana acu' 3-4 ore sa iau un XJ6N din 2010 dar am dat inapoi cand mi-a zis cineva care a mers sa vada motocicleta ca se mai opreste cateodata. Dupa un minut dupa ce a pornit motorul, l-a turat pana pe la 3000 iar dupa ce a revenit la relanti s-a oprit brusc - era pe la 73 de grade. Dupa ce a dat cateva ture cu motocicleta (ajunsese pe la 100 de grade), s-a intamplat la fel. Am citit si pe net ca ar fi cam multe cu probleme de genul asta. Stiti ceva? E ceva protectie la rece de exemplu? E ceva tipic Yamaha/XJ6? Care ar putea sa fie baiu'? 100 grade lq motor nu e normal la un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) 100 grade lq motor nu e normal la un motor. crezi tu? n-ai mers niciodata cu vreo honda vfr sau cbr f4i?? tot timpul stau la 100 grade alea.....acum,depinde de motor si producator....monocilindrele se prefera mai reci....la 4 in linie pe lichid mai toate prin oras noi si vechi stau in jur de 100 grade...important e sa nu stea prea mult peste 105 si deloc la 110...la XJ6N-ul ala posibil sa fie vreun senzor defect,eventual de schimbat si antigelul...dar daca nu sare de 100 ci sta acolo,tot nu e ceva neobisnuit. » Post actualizat in 28 Jul 2016 16:42 Salutare, Sunt proaspat detinator al unui XJ6 Diversion 2009. Ma puteti ajuta, va rog, cu un manual de service pentru ea? https://www.scribd.com/doc/172151326/Yamaha-XJ6-2009-Service-Manual-Ingles-www-yamahaclub-com-br of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie... Editat Iulie 28, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) of afurisita cautare pe goagal grea ieste....chiar prima sugestie... decat sa raspunzi asa mai bine te abtineai si lasai pe altul. cand am ajutat si eu pe altii cu manuale pe topicul de hornet, i-am ajutat ca am vrut, fara alte comentarii inutile. nu te obligase nimeni sa raspunzi Editat Iulie 29, 2016 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 cand iti pierzi minim1 minut sa-mi scrii mie reply ptr lipsa ta de rabdare ptr cele 5 secunde de cautare in google la fix primele doua linkuri,asta inseamna ca ai o problema...daca nu gaseam nici eu asa mai ziceam,dar tu nici macar nu ti-ai dat vreun interes zero barat sa cauti dar pui pe altii binevoitori...ai o problema amice...pricipialacand cineva nu-si da interesul ptr ceva care sta la nasu lui,da am dreptul sa imi exprim libera opinie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Ilies Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Salutare la toata lumea! Recent am achizitionat o yamaha xj 900s si ma consider extraordinar de multumit de ea. Am facut un drum de 2000 km din belgia. S-a comportat extraordinar tinand cont ca am permis abia de 3 luni ). Am observat ca ii plac drumurile intinse. Orasul nu e de ea sau plimbarile scurte. Ii place sa mearga....zi si noapte. Intr-adevar e o motocicleta grea si mare dar foarte stabila.....ce sa zic? Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 felicitari ptr achizitie..... mie imi place cum merge si in oras,foarte stabila la viteze mici iar motorul trage linistit si frumos in a 4-a sau a 5-a la 1500-2000rpm...atat sa nu te bagi la slalom prin trafic sau depasiri de coloane..... mare grija prin curbe,am patit-o fiind obisnuit cu vechile motoare.... subestimat masa ei mare si m-am varsat cand am mers o idee mai spre limita......daca suspensia e veche si obosita mare grija ca tinde sa tzopaie pe viraje. ture faine sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.