b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 trebuie sa dai jos carcasa filtru si ajungi la gaturile carburator de au cate 2 coliere de fiecare,la mine functionau 2,5 carburatoare,restul cu apa,unul total umplut si facut piatra si altul cu jumatate apa jumatate benzina,un furtun de la gatul rezervor de iese apa de la busonul benzina era montat in carburator,cele 2 furtune trebuiau sa fie libere sa iasa apa de la buson rezervor,la mine un destept la pus in carburator si apa de ploaie de se scurgea din palnia buson intra in carburator,numai meseriasi au umblat la motorul meu pana sa il iau eu,gaturile de carburator erau date cu silicon sa nu ia aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala. si eu ce ......am zis?ai acum raport 3.0 care e mai scurt decat 2.9 » Post actualizat in 18 Sep 2016 13:21 am cautat pe net manual ptr a ta dar rare de tot..un nene din suedia zicea ca stock ar fi 2,5 ture surubul aer/amestec,dar ca la el cu 3 ture merge mai bine. Maybe someone is interested or can use this information later. This is how the carbs were jetted when i got it. Probably original, it was genuine mikuni jets and the bike ran great with them. XJ400 jets: Carb Manufacturer: Mikuni Carb Series: BS28 Main FUEL Jet Size: #80 Pilot FUEL Jet Size: #35 Pilot AIR Jet Size: #185 Main jet NEEDLE ID: #4CL7 Main needle JET Size: #O-8 (370 O-8 stamped on them) Float Valve Seat Size: 2,0 spor la treaba Editat Septembrie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Salut Am un XJ600 S din 93 cu pompa de benzina vacumatica pe care am stricato pentru ca am ciupit membrana din panza si as vrea sa montez o pompa electrica tot de pe un XJ600 pe care o am. Pompa electrica este cu membrana care se decupleaza cam la 0,9 bar daca nu ma insel si este alimentata de CDI printr-un releu. Eu o sa o leg la + de la contactul RUN/OFF care alimenteaza cu + CDI-ul si un releu. Pompa vacumatica are o supapa care recircula benzina daca creste presiunea si nu stiu la ce presiune declanseaza. Ce parere aveti? Sa nu ma trezesc cu nivelul marit la ulei. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 n-ar avea de ce sa nu mearga,doar nu e pompa de benzina ptr injectie care baga zeci de bari. cat timp camerele de nivel din carburatoare sunt pline,cuiele pontou obligat se inchid si nu-ti mai vine alta benzina in plus decat daca incepe sa se consume cea existenta. (asta daca n-ai vreo problema/uzura la ele). in plus,ai si acea supapa de recirculare,deci mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Multumesc pentru raspuns, asa este dar teama mea este ca pompa electrica are o presiune putin mai mare decat cea vacumatica si cred ca pompa electrica cu toate ca declanseaza automat la 0,9 bar prin mecanism interior cu platina nu primeste permanent curent de la CDI cum o voi monta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 atunci alimenteaza-o direct din blocul de sigurante,ca e actionat prin contact.e cel mai simplu asa. 1 bar e nimica toata.si daca suflii mai tare cu gura in furtun tot obtii 0,5 bar. vezi si tu in manual care este siguranta "fuse(ignition)" (cel putin asa arata la mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele... Problemele astea apar si ele un numar de ore de utilizare, nimic nu e garantat forever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Aceasta este pompa electrica cu tot cu suport pentru XJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 (editat) Neavand astampar am dat astazi rapid o tura pana la Breaza, am plecat la ora 17:00. Vazui multi bikeri pe DN1 dar la intoarcere pe autostrada nu era niciunul... Romanii tipa dupa autostrazi dar nu le folosesc pe cele pe care le au . Editat Septembrie 24, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul. » Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49 la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 tureLa xj 98 care sunt reglajele la carburi?Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele. Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Dupa carte reglajele din fabrica sunt 2 ture. Insa nu te poti lua dupa asta. Ia-ti un termometru IR, un ventilator si regleaza relanti-ul la carburatoare. Ai descris cum se face in semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Multumesc.Am sa incerc. » Post actualizat in 23 Oct 2016 18:21 In Haynes manual pilot screw este 3 ture pentru modelul Uk peste anul '96.Acum care e valoarea corecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) la a mea xj900 in carte scrie din fabrica 1,5 ture....am facut un drum mai lung si mergea tare ezitant si se si balbaia la relanti (si curatasem si sincronizasem carburatoarele) ,consum cam 5,6%.....le-am pus la 3 ture, pe langa faptul ca relantiul sta perfect si se aude mai frumos,trage bine din ture joase ...la o medie de120 autostradadrum national 110 si drumuri judetene 90-100 cu ceva viraje,de la full la full 4,65% concluzie,nu va luati dupa ce scrie manualul,acele reglaje sunt pentru cand motorul este nou cu uzura zero cand iese din fabrica,ulterior fiecare mobret are nevoie de alte reglaje...in principal se desface surubul pana cand creste usor relantiul..cand nu mai creste,se da jumatate de tura innapoi....operatiunea e pe repetir ptr fiecare carb in parte. Editat Octombrie 24, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Multumesc pentru aceasta metoda. Am sa o incerc si eu. Stiam despre metoda cu termometru IR si cu senzor gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salut dragi colegi! Ma gandesc sa cumpar o Yamaha XJ 900 Diversion, pentru touring si nu numai. Ce parere aveti de acest model? Ma intereseaza cel incepand cu anul 2000. Un pret corect pentru un motor de genul acesta, Costuri piese. Daca se gasesc usor piese pentru ea? Intretinere, etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 (editat) Salut, ma puteti ajuta cu o idee cum sa remediez scurgerea de benzina din poza? Editat Decembrie 28, 2016 de Stelian Mocanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 @Stelian Mocanu: Salut. Poate-i cam tarziu dar totusi sa-ti raspund: dai jos robinetul si-ti cumperi chitul de garnituri/membrana. Gasesti peste tot (Ebay, Amazon, Autonet etc.). @HondaRider: in principiu este o motocicleta destul de fiabila. Are cardan insa are si un lant de transmisie in motor care la un moment dat trebuie schimbat. Exista multe exemplare cu kilometraj peste 100.000 km care merg impecabil. Mai mult de atat nu stiu ce sa spun ca nu am condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Mulțumesc @predrag80 de raspuns, nu a fost prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 si-a mai luat careva pe aici vreun XJ900F sau raman singurul cu babaciuni?! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberica79 Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 salut.A mai folosit cineva combinatia aceasta Michelin Pilot Road 2CT 120/70/17 - 160/60/18 la xj?ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 (editat) la motorul meu meu am pus guma pe fata cum scrie pe carte,si pe spate am pus 150/70/18, am citit tot ce am gasit despre xj si gume, la dimensiunea de 160 trebuie sa schimbi janta spate cu alta mai lata,cea de fz6 din primele modele,se potriveste guma de 150 se potriveste fix fara nici o modificare,nu atinge nicaieri si arata bine din spate cum se zice,cu 130 pe spate arata ca o bicicleta Editat Ianuarie 29, 2017 de b_robert87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni Salut, E o motocicleta robusta, f fiabila, 98 CP, 81 Nm, 244 Kg. Ciclistica este una decenta (spun decenta pt ca ampatamentul e cam mare si e posibil sa nu stea extraordinar pe curbe), virajele le iei din ghidon nu din inclinare ca la Honda (vad ca detii una deci stii la ce ma refer). Se conduce usor, la viteze mici trebuie sa fii nitel atent cum o manevrezi sa nu te imprastii, este confortabila la drum intins, taie aerul ca o sageata. Multi spun ca este un commuter, eu i-as contrazice: desi e un motor 4L are un mers usor neregulat, nu este foarte comprimat si asta ii da o personalitate distincta. In mers, indiferent de turatie, simti cum se zburleste si desi urca liniar in ture simti totusi cum trage porceste. Nu seamana deloc la mers cu un bandit sau hornet (daca ai avut ocazia sa te dai pe vreuna din ele). Intretinerea este foarte accesibila, consumul de carburant este mai mult decat decent (mai ales pt cilindreea lui), eu nu merg la capacitati de racer dar nici ca pe bicicleta si pot spune ca dotarile in materie de frane, telescoape, cadru sau roti sunt ok. Succes daca iei una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.