Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

 

Salutari!

S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ;)!

» Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21

Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? :)))

 

Sunt din zona dar momentan desi am mobra functionala nu este revizionata de drumuri iar pana nu o inmatriculez pe numele meu (sper saptamana viitoare pt ca stau prost cu tiumpul liber) nu vreau sa bag bani in ea. Am cumparat-o cu 2500 lei iar eu merg pe principiul cat dai atat face, deci mai am de bagat niste bani in ea ca sa ma pot baza pe ea ca nu raman in drum. La prima vedere:

 

1. Servisare furca pt ca pierde ulei

 

2. Schimbat kit de lant

 

3. Ulei plus filtru de ulei (filtrul de aer e nou-nout).

 

4. Schimbat rulmenti roti ca sa nu-mi mai bat capul pe viitor

 

5. Trebuie sa repar o toba pt ca e sparta

» Post actualizat in 15 Sep 2016 19:40

o fi model fabricat acum multi ani exclusiv ptr japonia

 

Da, este modelul pt Japonia.

 

sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane?

 

Cred ca e la fel ca cea de 600cmc dar cu motor de 400cmc. Eu as fi preferat modelul de 600cmc dar nu sunt pretentios, merg cu orice.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna.


» Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26


interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna.

 

Motorul merge foarte bine, nu are zgomote si nu scoate nici un pic de fum. La cumparare m-au interesat doua aspecte, sa fie motorul bun si sa nu aiba probleme cu actele.

 

 

» Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26

interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm

 

Am vazut, dar nu mi-a lasat impresia de 53 de cai chiar daca merge destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani

 

Cu sau fara, deocamdata ma misc cu ea. Pentru mine nimic nu e ca mersul pe doua roti, indiferent ca e un scuter de 49cmc sau un supersport.

 

Am verificat frana fata pt ca era cam slaba, nu avea eficienta. Se pare ca problemele au plecat de la furca care pierdea ulei, acum nu mai pierde dar asta pt ca e posibil sa nu mai aiba ce sa piarda. Uleiul pierdut a ajuns pe etrier si pe placutele de frana. Dupa ce am spalat si planat placutele (oricum le voi schimba) frana fata a inceput sa lucreze din ce in ce mai bine.

 

post-95358-0-89341600-1474178450_thumb.jpg

 

post-95358-0-01515600-1474178454_thumb.jpg

 

post-95358-0-74184100-1474178457_thumb.jpg

 

Placutele dupa ce le-am curatat:

 

post-95358-0-12708700-1474178485_thumb.jpg

 

Am dat un ochi si la lant care e uzat, voi schimba tot kit-ul:

 

post-95358-0-57293400-1474178567_thumb.jpg

 

post-95358-0-35408900-1474178577_thumb.jpg

 

Lantul pe langa ca e uzat mai era si uscat, l-am uns si l-am intins un pic pt ca era prea slab. Asa am descoperit ca siguranta de la piulita axului de la roata nu era pusa, nu e neaparat ceva grav dar e un element de siguranta important pe care e bine sa-l folosesti:

 

post-95358-0-94379600-1474178590_thumb.jpg

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu.

 

 

daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor

 

Motocicleta o voi reviziona complet in iarna, rulmenti roti, furca, frane (ma gandesc sa schimb si discul fata), electrica functioneaza toata dar merita aruncat un ochi pe la mufe sa fie oxidate.

 

O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45?

cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w

semeringuri furca 38 mm in fiecare tub

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w

semeringuri furca 38 mm in fiecare tub

 

Da, trebuie sa umblu si la carburatoare, merg bine dar consumul e cam maricel (6%) si-mi afuma un pic bujiile. Le facem... timp sa fie si lemne pentru soba.

» Post actualizat in 18 Sep 2016 12:41

Sunt si astea inghesuite pe aici:

 

post-95358-0-82247100-1474202499_thumb.jpg

 

 

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa dai jos carcasa filtru si ajungi la gaturile carburator de au cate 2 coliere de fiecare,la mine functionau 2,5 carburatoare,restul cu apa,unul total umplut si facut piatra si altul cu jumatate apa jumatate benzina,un furtun de la gatul rezervor de iese apa de la busonul benzina era montat in carburator,cele 2 furtune trebuiau sa fie libere sa iasa apa de la buson rezervor,la mine un destept la pus in carburator si apa de ploaie de se scurgea din palnia buson intra in carburator,numai meseriasi au umblat la motorul meu pana sa il iau eu,gaturile de carburator erau date cu silicon sa nu ia aer fals

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala.

si eu ce ......am zis?ai acum raport 3.0 care e mai scurt decat 2.9 :P

» Post actualizat in 18 Sep 2016 13:21

am cautat pe net manual ptr a ta dar rare de tot..un nene din suedia zicea ca stock ar fi 2,5 ture surubul aer/amestec,dar ca la el cu 3 ture merge mai bine.

 

Maybe someone is interested or can use this information later. This is how the carbs were jetted when i got it. Probably original, it was genuine mikuni jets and the bike ran great with them.

 

XJ400 jets:

 

Carb Manufacturer: Mikuni

Carb Series: BS28

Main FUEL Jet Size: #80

Pilot FUEL Jet Size: #35

Pilot AIR Jet Size: #185

Main jet NEEDLE ID: #4CL7

Main needle JET Size: #O-8 (370 O-8 stamped on them)

Float Valve Seat Size: 2,0

 

spor la treaba

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un XJ600 S din 93 cu pompa de benzina vacumatica pe care am stricato pentru ca am ciupit membrana din panza si as vrea sa montez o pompa electrica tot de pe un XJ600 pe care o am. Pompa electrica este cu membrana care se decupleaza cam la 0,9 bar daca nu ma insel si este alimentata de CDI printr-un releu.

Eu o sa o leg la + de la contactul RUN/OFF care alimenteaza cu + CDI-ul si un releu.

Pompa vacumatica are o supapa care recircula benzina daca creste presiunea si nu stiu la ce presiune declanseaza.

Ce parere aveti? Sa nu ma trezesc cu nivelul marit la ulei. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ar avea de ce sa nu mearga,doar nu e pompa de benzina ptr injectie care baga zeci de bari.

 

cat timp camerele de nivel din carburatoare sunt pline,cuiele pontou obligat se inchid si nu-ti mai vine alta benzina in plus decat daca incepe sa se consume cea existenta. (asta daca n-ai vreo problema/uzura la ele).

 

in plus,ai si acea supapa de recirculare,deci mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns, asa este dar teama mea este ca pompa electrica are o presiune putin mai mare decat cea vacumatica si cred ca pompa electrica cu toate ca declanseaza automat la 0,9 bar prin mecanism interior cu platina nu primeste permanent curent de la CDI cum o voi monta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci alimenteaza-o direct din blocul de sigurante,ca e actionat prin contact.e cel mai simplu asa.

1 bar e nimica toata.si daca suflii mai tare cu gura in furtun tot obtii 0,5 bar.

vezi si tu in manual care este siguranta "fuse(ignition)" (cel putin asa arata la mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele...

 

Problemele astea apar si ele un numar de ore de utilizare, nimic nu e garantat forever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neavand astampar am dat astazi rapid o tura pana la Breaza, am plecat la ora 17:00.

 

post-95358-0-31115000-1474745213_thumb.jpg

 

post-95358-0-65378300-1474745216_thumb.jpg

 

Vazui multi bikeri pe DN1 dar la intoarcere pe autostrada nu era niciunul... Romanii tipa dupa autostrazi dar nu le folosesc pe cele pe care le au :scratch: .

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul.

» Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49

la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 ture

La xj 98 care sunt reglajele la carburi?

Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele.

Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...