petre81. Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Salutari! S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21 Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? )) Sunt din zona dar momentan desi am mobra functionala nu este revizionata de drumuri iar pana nu o inmatriculez pe numele meu (sper saptamana viitoare pt ca stau prost cu tiumpul liber) nu vreau sa bag bani in ea. Am cumparat-o cu 2500 lei iar eu merg pe principiul cat dai atat face, deci mai am de bagat niste bani in ea ca sa ma pot baza pe ea ca nu raman in drum. La prima vedere: 1. Servisare furca pt ca pierde ulei 2. Schimbat kit de lant 3. Ulei plus filtru de ulei (filtrul de aer e nou-nout). 4. Schimbat rulmenti roti ca sa nu-mi mai bat capul pe viitor 5. Trebuie sa repar o toba pt ca e sparta » Post actualizat in 15 Sep 2016 19:40 o fi model fabricat acum multi ani exclusiv ptr japonia Da, este modelul pt Japonia. sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane? Cred ca e la fel ca cea de 600cmc dar cu motor de 400cmc. Eu as fi preferat modelul de 600cmc dar nu sunt pretentios, merg cu orice. Editat Septembrie 15, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna. » Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26 interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm Editat Septembrie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna. Motorul merge foarte bine, nu are zgomote si nu scoate nici un pic de fum. La cumparare m-au interesat doua aspecte, sa fie motorul bun si sa nu aiba probleme cu actele. » Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26 interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm Am vazut, dar nu mi-a lasat impresia de 53 de cai chiar daca merge destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 (editat) probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani Editat Septembrie 17, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani Cu sau fara, deocamdata ma misc cu ea. Pentru mine nimic nu e ca mersul pe doua roti, indiferent ca e un scuter de 49cmc sau un supersport. Am verificat frana fata pt ca era cam slaba, nu avea eficienta. Se pare ca problemele au plecat de la furca care pierdea ulei, acum nu mai pierde dar asta pt ca e posibil sa nu mai aiba ce sa piarda. Uleiul pierdut a ajuns pe etrier si pe placutele de frana. Dupa ce am spalat si planat placutele (oricum le voi schimba) frana fata a inceput sa lucreze din ce in ce mai bine. Placutele dupa ce le-am curatat: Am dat un ochi si la lant care e uzat, voi schimba tot kit-ul: Lantul pe langa ca e uzat mai era si uscat, l-am uns si l-am intins un pic pt ca era prea slab. Asa am descoperit ca siguranta de la piulita axului de la roata nu era pusa, nu e neaparat ceva grav dar e un element de siguranta important pe care e bine sa-l folosesti: Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu. Editat Septembrie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu. daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor Motocicleta o voi reviziona complet in iarna, rulmenti roti, furca, frane (ma gandesc sa schimb si discul fata), electrica functioneaza toata dar merita aruncat un ochi pe la mufe sa fie oxidate. O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45? cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala. Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w semeringuri furca 38 mm in fiecare tub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w semeringuri furca 38 mm in fiecare tub Da, trebuie sa umblu si la carburatoare, merg bine dar consumul e cam maricel (6%) si-mi afuma un pic bujiile. Le facem... timp sa fie si lemne pentru soba. » Post actualizat in 18 Sep 2016 12:41 Sunt si astea inghesuite pe aici: Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 trebuie sa dai jos carcasa filtru si ajungi la gaturile carburator de au cate 2 coliere de fiecare,la mine functionau 2,5 carburatoare,restul cu apa,unul total umplut si facut piatra si altul cu jumatate apa jumatate benzina,un furtun de la gatul rezervor de iese apa de la busonul benzina era montat in carburator,cele 2 furtune trebuiau sa fie libere sa iasa apa de la buson rezervor,la mine un destept la pus in carburator si apa de ploaie de se scurgea din palnia buson intra in carburator,numai meseriasi au umblat la motorul meu pana sa il iau eu,gaturile de carburator erau date cu silicon sa nu ia aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala. si eu ce ......am zis?ai acum raport 3.0 care e mai scurt decat 2.9 » Post actualizat in 18 Sep 2016 13:21 am cautat pe net manual ptr a ta dar rare de tot..un nene din suedia zicea ca stock ar fi 2,5 ture surubul aer/amestec,dar ca la el cu 3 ture merge mai bine. Maybe someone is interested or can use this information later. This is how the carbs were jetted when i got it. Probably original, it was genuine mikuni jets and the bike ran great with them. XJ400 jets: Carb Manufacturer: Mikuni Carb Series: BS28 Main FUEL Jet Size: #80 Pilot FUEL Jet Size: #35 Pilot AIR Jet Size: #185 Main jet NEEDLE ID: #4CL7 Main needle JET Size: #O-8 (370 O-8 stamped on them) Float Valve Seat Size: 2,0 spor la treaba Editat Septembrie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Salut Am un XJ600 S din 93 cu pompa de benzina vacumatica pe care am stricato pentru ca am ciupit membrana din panza si as vrea sa montez o pompa electrica tot de pe un XJ600 pe care o am. Pompa electrica este cu membrana care se decupleaza cam la 0,9 bar daca nu ma insel si este alimentata de CDI printr-un releu. Eu o sa o leg la + de la contactul RUN/OFF care alimenteaza cu + CDI-ul si un releu. Pompa vacumatica are o supapa care recircula benzina daca creste presiunea si nu stiu la ce presiune declanseaza. Ce parere aveti? Sa nu ma trezesc cu nivelul marit la ulei. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 n-ar avea de ce sa nu mearga,doar nu e pompa de benzina ptr injectie care baga zeci de bari. cat timp camerele de nivel din carburatoare sunt pline,cuiele pontou obligat se inchid si nu-ti mai vine alta benzina in plus decat daca incepe sa se consume cea existenta. (asta daca n-ai vreo problema/uzura la ele). in plus,ai si acea supapa de recirculare,deci mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Multumesc pentru raspuns, asa este dar teama mea este ca pompa electrica are o presiune putin mai mare decat cea vacumatica si cred ca pompa electrica cu toate ca declanseaza automat la 0,9 bar prin mecanism interior cu platina nu primeste permanent curent de la CDI cum o voi monta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 atunci alimenteaza-o direct din blocul de sigurante,ca e actionat prin contact.e cel mai simplu asa. 1 bar e nimica toata.si daca suflii mai tare cu gura in furtun tot obtii 0,5 bar. vezi si tu in manual care este siguranta "fuse(ignition)" (cel putin asa arata la mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele... Problemele astea apar si ele un numar de ore de utilizare, nimic nu e garantat forever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex1 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Aceasta este pompa electrica cu tot cu suport pentru XJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 (editat) Neavand astampar am dat astazi rapid o tura pana la Breaza, am plecat la ora 17:00. Vazui multi bikeri pe DN1 dar la intoarcere pe autostrada nu era niciunul... Romanii tipa dupa autostrazi dar nu le folosesc pe cele pe care le au . Editat Septembrie 24, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul. » Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49 la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 tureLa xj 98 care sunt reglajele la carburi?Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele. Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Dupa carte reglajele din fabrica sunt 2 ture. Insa nu te poti lua dupa asta. Ia-ti un termometru IR, un ventilator si regleaza relanti-ul la carburatoare. Ai descris cum se face in semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.