Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

trebuie sa dai jos carcasa filtru si ajungi la gaturile carburator de au cate 2 coliere de fiecare,la mine functionau 2,5 carburatoare,restul cu apa,unul total umplut si facut piatra si altul cu jumatate apa jumatate benzina,un furtun de la gatul rezervor de iese apa de la busonul benzina era montat in carburator,cele 2 furtune trebuiau sa fie libere sa iasa apa de la buson rezervor,la mine un destept la pus in carburator si apa de ploaie de se scurgea din palnia buson intra in carburator,numai meseriasi au umblat la motorul meu pana sa il iau eu,gaturile de carburator erau date cu silicon sa nu ia aer fals

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala.

si eu ce ......am zis?ai acum raport 3.0 care e mai scurt decat 2.9 :P

» Post actualizat in 18 Sep 2016 13:21

am cautat pe net manual ptr a ta dar rare de tot..un nene din suedia zicea ca stock ar fi 2,5 ture surubul aer/amestec,dar ca la el cu 3 ture merge mai bine.

 

Maybe someone is interested or can use this information later. This is how the carbs were jetted when i got it. Probably original, it was genuine mikuni jets and the bike ran great with them.

 

XJ400 jets:

 

Carb Manufacturer: Mikuni

Carb Series: BS28

Main FUEL Jet Size: #80

Pilot FUEL Jet Size: #35

Pilot AIR Jet Size: #185

Main jet NEEDLE ID: #4CL7

Main needle JET Size: #O-8 (370 O-8 stamped on them)

Float Valve Seat Size: 2,0

 

spor la treaba

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am un XJ600 S din 93 cu pompa de benzina vacumatica pe care am stricato pentru ca am ciupit membrana din panza si as vrea sa montez o pompa electrica tot de pe un XJ600 pe care o am. Pompa electrica este cu membrana care se decupleaza cam la 0,9 bar daca nu ma insel si este alimentata de CDI printr-un releu.

Eu o sa o leg la + de la contactul RUN/OFF care alimenteaza cu + CDI-ul si un releu.

Pompa vacumatica are o supapa care recircula benzina daca creste presiunea si nu stiu la ce presiune declanseaza.

Ce parere aveti? Sa nu ma trezesc cu nivelul marit la ulei. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ar avea de ce sa nu mearga,doar nu e pompa de benzina ptr injectie care baga zeci de bari.

 

cat timp camerele de nivel din carburatoare sunt pline,cuiele pontou obligat se inchid si nu-ti mai vine alta benzina in plus decat daca incepe sa se consume cea existenta. (asta daca n-ai vreo problema/uzura la ele).

 

in plus,ai si acea supapa de recirculare,deci mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns, asa este dar teama mea este ca pompa electrica are o presiune putin mai mare decat cea vacumatica si cred ca pompa electrica cu toate ca declanseaza automat la 0,9 bar prin mecanism interior cu platina nu primeste permanent curent de la CDI cum o voi monta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci alimenteaza-o direct din blocul de sigurante,ca e actionat prin contact.e cel mai simplu asa.

1 bar e nimica toata.si daca suflii mai tare cu gura in furtun tot obtii 0,5 bar.

vezi si tu in manual care este siguranta "fuse(ignition)" (cel putin asa arata la mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au facut altii modifcarea pe TDM (aceeasi pompa din ce vad eu), cu pompa de R6. Cat timp nu e pompa de injectie si a fost pe mobra cu carburator, ar trebui sa fie ok... Totusi... cei cu afrikanele fac modificarea exact pe dos, din cauza problemelor pe care le au pompele electrice cu contactele...

 

Problemele astea apar si ele un numar de ore de utilizare, nimic nu e garantat forever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neavand astampar am dat astazi rapid o tura pana la Breaza, am plecat la ora 17:00.

 

post-95358-0-31115000-1474745213_thumb.jpg

 

post-95358-0-65378300-1474745216_thumb.jpg

 

Vazui multi bikeri pe DN1 dar la intoarcere pe autostrada nu era niciunul... Romanii tipa dupa autostrazi dar nu le folosesc pe cele pe care le au :scratch: .

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul.

» Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49

la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 ture

La xj 98 care sunt reglajele la carburi?

Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele.

Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

la a mea xj900 in carte scrie din fabrica 1,5 ture....am facut un drum mai lung si mergea tare ezitant si se si balbaia la relanti (si curatasem si sincronizasem carburatoarele) ,consum cam 5,6%.....le-am pus la 3 ture, pe langa faptul ca relantiul sta perfect si se aude mai frumos,trage bine din ture joase ...la o medie de120 autostradadrum national 110 si drumuri judetene 90-100 cu ceva viraje,de la full la full 4,65% :)

concluzie,nu va luati dupa ce scrie manualul,acele reglaje sunt pentru cand motorul este nou cu uzura zero cand iese din fabrica,ulterior fiecare mobret are nevoie de alte reglaje...in principal se desface surubul pana cand creste usor relantiul..cand nu mai creste,se da jumatate de tura innapoi....operatiunea e pe repetir ptr fiecare carb in parte.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut dragi colegi! Ma gandesc sa cumpar o Yamaha XJ 900 Diversion, pentru touring si nu numai. Ce parere aveti de acest model? Ma intereseaza cel incepand cu anul 2000. Un pret corect pentru un motor de genul acesta, Costuri piese. Daca se gasesc usor piese pentru ea? Intretinere, etc. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

@Stelian Mocanu: Salut. Poate-i cam tarziu dar totusi sa-ti raspund: dai jos robinetul si-ti cumperi chitul de garnituri/membrana. Gasesti peste tot (Ebay, Amazon, Autonet etc.).

 

@HondaRider: in principiu este o motocicleta destul de fiabila. Are cardan insa are si un lant de transmisie in motor care la un moment dat trebuie schimbat. Exista multe exemplare cu kilometraj peste 100.000 km care merg impecabil. Mai mult de atat nu stiu ce sa spun ca nu am condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

la motorul meu meu am pus guma pe fata cum scrie pe carte,si pe spate am pus 150/70/18,

am citit tot ce am gasit despre xj si gume,

la dimensiunea de 160 trebuie sa schimbi janta spate cu alta mai lata,cea de fz6 din primele modele,se potriveste

guma de 150 se potriveste fix fara nici o modificare,nu atinge nicaieri

si arata bine din spate cum se zice,cu 130 pe spate arata ca o bicicleta

post-58192-0-41996900-1485691649_thumb.jpg

Editat de b_robert87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc

» Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35

Nimeni

» Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35

Nimeni

Salut,

 

E o motocicleta robusta, f fiabila, 98 CP, 81 Nm, 244 Kg. Ciclistica este una decenta (spun decenta pt ca ampatamentul e cam mare si e posibil sa nu stea extraordinar pe curbe), virajele le iei din ghidon nu din inclinare ca la Honda (vad ca detii una deci stii la ce ma refer). Se conduce usor, la viteze mici trebuie sa fii nitel atent cum o manevrezi sa nu te imprastii, este confortabila la drum intins, taie aerul ca o sageata. Multi spun ca este un commuter, eu i-as contrazice: desi e un motor 4L are un mers usor neregulat, nu este foarte comprimat si asta ii da o personalitate distincta. In mers, indiferent de turatie, simti cum se zburleste si desi urca liniar in ture simti totusi cum trage porceste. Nu seamana deloc la mers cu un bandit sau hornet (daca ai avut ocazia sa te dai pe vreuna din ele). Intretinerea este foarte accesibila, consumul de carburant este mai mult decat decent (mai ales pt cilindreea lui), eu nu merg la capacitati de racer dar nici ca pe bicicleta si pot spune ca dotarile in materie de frane, telescoape, cadru sau roti sunt ok.

Succes daca iei una!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...