justme2009 Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul. » Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49 la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 tureLa xj 98 care sunt reglajele la carburi?Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele. Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Dupa carte reglajele din fabrica sunt 2 ture. Insa nu te poti lua dupa asta. Ia-ti un termometru IR, un ventilator si regleaza relanti-ul la carburatoare. Ai descris cum se face in semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Multumesc.Am sa incerc. » Post actualizat in 23 Oct 2016 18:21 In Haynes manual pilot screw este 3 ture pentru modelul Uk peste anul '96.Acum care e valoarea corecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) la a mea xj900 in carte scrie din fabrica 1,5 ture....am facut un drum mai lung si mergea tare ezitant si se si balbaia la relanti (si curatasem si sincronizasem carburatoarele) ,consum cam 5,6%.....le-am pus la 3 ture, pe langa faptul ca relantiul sta perfect si se aude mai frumos,trage bine din ture joase ...la o medie de120 autostradadrum national 110 si drumuri judetene 90-100 cu ceva viraje,de la full la full 4,65% concluzie,nu va luati dupa ce scrie manualul,acele reglaje sunt pentru cand motorul este nou cu uzura zero cand iese din fabrica,ulterior fiecare mobret are nevoie de alte reglaje...in principal se desface surubul pana cand creste usor relantiul..cand nu mai creste,se da jumatate de tura innapoi....operatiunea e pe repetir ptr fiecare carb in parte. Editat Octombrie 24, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Multumesc pentru aceasta metoda. Am sa o incerc si eu. Stiam despre metoda cu termometru IR si cu senzor gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Salut dragi colegi! Ma gandesc sa cumpar o Yamaha XJ 900 Diversion, pentru touring si nu numai. Ce parere aveti de acest model? Ma intereseaza cel incepand cu anul 2000. Un pret corect pentru un motor de genul acesta, Costuri piese. Daca se gasesc usor piese pentru ea? Intretinere, etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 (editat) Salut, ma puteti ajuta cu o idee cum sa remediez scurgerea de benzina din poza? Editat Decembrie 28, 2016 de Stelian Mocanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 @Stelian Mocanu: Salut. Poate-i cam tarziu dar totusi sa-ti raspund: dai jos robinetul si-ti cumperi chitul de garnituri/membrana. Gasesti peste tot (Ebay, Amazon, Autonet etc.). @HondaRider: in principiu este o motocicleta destul de fiabila. Are cardan insa are si un lant de transmisie in motor care la un moment dat trebuie schimbat. Exista multe exemplare cu kilometraj peste 100.000 km care merg impecabil. Mai mult de atat nu stiu ce sa spun ca nu am condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Mulțumesc @predrag80 de raspuns, nu a fost prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 si-a mai luat careva pe aici vreun XJ900F sau raman singurul cu babaciuni?! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberica79 Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 salut.A mai folosit cineva combinatia aceasta Michelin Pilot Road 2CT 120/70/17 - 160/60/18 la xj?ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 (editat) la motorul meu meu am pus guma pe fata cum scrie pe carte,si pe spate am pus 150/70/18, am citit tot ce am gasit despre xj si gume, la dimensiunea de 160 trebuie sa schimbi janta spate cu alta mai lata,cea de fz6 din primele modele,se potriveste guma de 150 se potriveste fix fara nici o modificare,nu atinge nicaieri si arata bine din spate cum se zice,cu 130 pe spate arata ca o bicicleta Editat Ianuarie 29, 2017 de b_robert87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 30, 2017 Share Postat Ianuarie 30, 2017 Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni » Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35 Nimeni Salut, E o motocicleta robusta, f fiabila, 98 CP, 81 Nm, 244 Kg. Ciclistica este una decenta (spun decenta pt ca ampatamentul e cam mare si e posibil sa nu stea extraordinar pe curbe), virajele le iei din ghidon nu din inclinare ca la Honda (vad ca detii una deci stii la ce ma refer). Se conduce usor, la viteze mici trebuie sa fii nitel atent cum o manevrezi sa nu te imprastii, este confortabila la drum intins, taie aerul ca o sageata. Multi spun ca este un commuter, eu i-as contrazice: desi e un motor 4L are un mers usor neregulat, nu este foarte comprimat si asta ii da o personalitate distincta. In mers, indiferent de turatie, simti cum se zburleste si desi urca liniar in ture simti totusi cum trage porceste. Nu seamana deloc la mers cu un bandit sau hornet (daca ai avut ocazia sa te dai pe vreuna din ele). Intretinerea este foarte accesibila, consumul de carburant este mai mult decat decent (mai ales pt cilindreea lui), eu nu merg la capacitati de racer dar nici ca pe bicicleta si pot spune ca dotarile in materie de frane, telescoape, cadru sau roti sunt ok. Succes daca iei una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberica79 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 (editat) Mulțumesc. Care este problema la viteza mica Editat Februarie 21, 2017 de ceberica79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Ma pregatesc de sezon, baterie noua marca Exide: Si avem corent: » Post actualizat in 04 Mar 2017 14:54Facui o tura astazi, merge tomberonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Daca este cineva interesat: Maneta complecta Ambreiaj hidraulic https://www.olx.ro/oferta/maneta-complecta-ambreiaj-hidraulic-ID86SXh.html Furtun metalic frana motocicleta https://www.olx.ro/oferta/furtun-metalic-frana-motocicleta-ID86T1P.html Tub telescop dreapta yamaha xj600 https://www.olx.ro/oferta/tub-telescop-dreapta-yamaha-xj600-ID86TbF.html Contact cu cheie Yamaha xj 600 https://www.olx.ro/oferta/contact-cu-cheie-yamaha-xj-600-ID86SGL.html Evacuare Yamaha xj600 https://www.olx.ro/oferta/evacuare-yamaha-xj600-ID86Rfj.html Yamaha xj600 https://www.olx.ro/oferta/yamaha-xj600-ID86R2D.html Disc frana Yamaha xj 600 https://www.olx.ro/oferta/disc-frana-yamaha-xj-600-ID6Mutk.html Lajumate.ro: https://lajumate.ro/etrier-yamaha-xj600-4815727.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Mulțumesc. Care este problema la viteza mica scuze pt intarzierea raspunsului. La viteza mica nu sta prea bine in echilibru (viteza mica ma refer la sub 3-4km/h) si trebuie sa o tii cu picioarele pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Diversion 2002 O poza de aproape cu robinetul de benzina sa vad care sunt pozitile ON RES PRI va rog, Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Kit-ul de lant e pe drum... problema e sa am timp sa-l schimb sambata sau duminica. » Post actualizat in 08 Apr 2017 13:30Iata kitul de lant: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 (editat) Salutare , acum am vazut ca exista un topic destinat detinatorilor de xj 600s. Vreau sa cumpar si eu acelasi model. Am vazut 2 exemplare pana acum , unul din 1992 , limitat la 20kw , avea defecte , iar altu din 1993 , cu 37kw , arata foarte bine , merge impecabil , practic fara probleme. Insa am observat ca modelele din 1999 , au disc dublul de frana pe fata , si furca mai intarita , asa ca zilele astea am sa vad 2 motoare. Unul are 37kw , 51cp , din 1999 , omul este proprietar din 2003 , neamt , are cauciucuri noi puse in 2016 , kit lant schimbat in 2014 , si intretinuta cum trebuie ( asa spune el ). Are si topcase , aproximativ 35.000km Si cealalalta este tot din 1999 , 61cp , nu are top case , omul este proprietar de 1 an si ceva , zice ca are schimbate lichid de frana , ulei , filtre , etc. dar nu stiu daca sa il cred , avand motocicleta de putin timp si acum o vinde. Intrebarea mea este care este diferenta dintre modelele de 51cp si 61cp ? influenteaza cu ceva limitarea aceasta ? Are acest model probleme comune la care ar trebui sa fiu atent ? am citit paginile anterioare , dar sunt peste 140pg iar timpul meu este limitat. Multumesc anticipat. Editat Aprilie 10, 2017 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300 daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini se poate sa iti faci o idee despre acet model zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa semeringuri si ulei furca ulei motor si filtru,filtru aer bujii placute cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi, schimbat lichid frana schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura, asfalt uscat si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Salutare colegi, după o îndelungată absență de pe forum și aproape 76000 km împliniți de mobra, am hotărât că e momentul să ne luăm rămas bun! Link spe anunț: /index.php?/topic/745722-yamaha-xj-600-s-diversion-an-93-750-euro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 (editat) salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300 daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini se poate sa iti faci o idee despre acet model zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa semeringuri si ulei furca ulei motor si filtru,filtru aer bujii placute cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi, schimbat lichid frana schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura, asfalt uscat si sa auzim de bine Salut. Mersi pentru informatii. As vrea sa iau cu anvelope cat de cat noi , kit de lant bun si semeringuri furcă bune. Restul se consumabile le schimb oricum. Cu becul chiar o sa cumpăr unul mai puternic dacă nu se vede bine. O sa merg la munca cu ea dimineata la 5:30. Am citit primele 30pagini. Mi am făcut o idee. Editat Aprilie 11, 2017 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Pana la urma am montat lantul si pinioanele. Inainte aveam pinioane 15 cu 46 iar eu am montat pinioane standard 16 cu 46 ceea ce s-a dovedit a fi o solutie mai buna. Sunt foarte multumit de raportul standard in comparatie cu raportul anterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.