Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Cumpar capete de ghidon pentru xj 98.Am pierdut sau ....sustras unul nu stiu.Doar ca am ramas cu unul.

» Post actualizat in 25 Sep 2016 20:49

la mine tot cu 2,5 ture este,strangi surubelul la maxim si incepi sa slabesti pana ajunge la pozitia respectiva de 2,5 ture,la relanti o sa fie cam mic dar cand se incalzeste sta relantiul la 1400-1500 ture

La xj 98 care sunt reglajele la carburi?

Am gasit niste reglaje cam ciudate dar le-qm lasat asa dupa ce am curatat cqrburatoarele.

Dupa sincronizare singura problema este ca relantiul nu este rotund iar vara am o detonatie la un cilindru dar nu stiu care.Dar nu tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la a mea xj900 in carte scrie din fabrica 1,5 ture....am facut un drum mai lung si mergea tare ezitant si se si balbaia la relanti (si curatasem si sincronizasem carburatoarele) ,consum cam 5,6%.....le-am pus la 3 ture, pe langa faptul ca relantiul sta perfect si se aude mai frumos,trage bine din ture joase ...la o medie de120 autostradadrum national 110 si drumuri judetene 90-100 cu ceva viraje,de la full la full 4,65% :)

concluzie,nu va luati dupa ce scrie manualul,acele reglaje sunt pentru cand motorul este nou cu uzura zero cand iese din fabrica,ulterior fiecare mobret are nevoie de alte reglaje...in principal se desface surubul pana cand creste usor relantiul..cand nu mai creste,se da jumatate de tura innapoi....operatiunea e pe repetir ptr fiecare carb in parte.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut dragi colegi! Ma gandesc sa cumpar o Yamaha XJ 900 Diversion, pentru touring si nu numai. Ce parere aveti de acest model? Ma intereseaza cel incepand cu anul 2000. Un pret corect pentru un motor de genul acesta, Costuri piese. Daca se gasesc usor piese pentru ea? Intretinere, etc. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

@Stelian Mocanu: Salut. Poate-i cam tarziu dar totusi sa-ti raspund: dai jos robinetul si-ti cumperi chitul de garnituri/membrana. Gasesti peste tot (Ebay, Amazon, Autonet etc.).

 

@HondaRider: in principiu este o motocicleta destul de fiabila. Are cardan insa are si un lant de transmisie in motor care la un moment dat trebuie schimbat. Exista multe exemplare cu kilometraj peste 100.000 km care merg impecabil. Mai mult de atat nu stiu ce sa spun ca nu am condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

la motorul meu meu am pus guma pe fata cum scrie pe carte,si pe spate am pus 150/70/18,

am citit tot ce am gasit despre xj si gume,

la dimensiunea de 160 trebuie sa schimbi janta spate cu alta mai lata,cea de fz6 din primele modele,se potriveste

guma de 150 se potriveste fix fara nici o modificare,nu atinge nicaieri

si arata bine din spate cum se zice,cu 130 pe spate arata ca o bicicleta

post-58192-0-41996900-1485691649_thumb.jpg

Editat de b_robert87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma bate gândul să-mi iau un xj 900 din 1984. Câți cai are, kg,și probleme? Mulțumesc

» Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35

Nimeni

» Post actualizat in 28 Jan 2017 17:35

Nimeni

Salut,

 

E o motocicleta robusta, f fiabila, 98 CP, 81 Nm, 244 Kg. Ciclistica este una decenta (spun decenta pt ca ampatamentul e cam mare si e posibil sa nu stea extraordinar pe curbe), virajele le iei din ghidon nu din inclinare ca la Honda (vad ca detii una deci stii la ce ma refer). Se conduce usor, la viteze mici trebuie sa fii nitel atent cum o manevrezi sa nu te imprastii, este confortabila la drum intins, taie aerul ca o sageata. Multi spun ca este un commuter, eu i-as contrazice: desi e un motor 4L are un mers usor neregulat, nu este foarte comprimat si asta ii da o personalitate distincta. In mers, indiferent de turatie, simti cum se zburleste si desi urca liniar in ture simti totusi cum trage porceste. Nu seamana deloc la mers cu un bandit sau hornet (daca ai avut ocazia sa te dai pe vreuna din ele). Intretinerea este foarte accesibila, consumul de carburant este mai mult decat decent (mai ales pt cilindreea lui), eu nu merg la capacitati de racer dar nici ca pe bicicleta si pot spune ca dotarile in materie de frane, telescoape, cadru sau roti sunt ok.

Succes daca iei una!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mulțumesc. Care este problema la viteza mica

scuze pt intarzierea raspunsului. La viteza mica nu sta prea bine in echilibru (viteza mica ma refer la sub 3-4km/h) si trebuie sa o tii cu picioarele pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare , acum am vazut ca exista un topic destinat detinatorilor de xj 600s. Vreau sa cumpar si eu acelasi model.

 

Am vazut 2 exemplare pana acum , unul din 1992 , limitat la 20kw , avea defecte , iar altu din 1993 , cu 37kw , arata foarte bine , merge impecabil , practic fara probleme.

 

Insa am observat ca modelele din 1999 , au disc dublul de frana pe fata , si furca mai intarita , asa ca zilele astea am sa vad 2 motoare. Unul are 37kw , 51cp , din 1999 , omul este proprietar din 2003 , neamt , are cauciucuri noi puse in 2016 , kit lant schimbat in 2014 , si intretinuta cum trebuie ( asa spune el ). Are si topcase , aproximativ 35.000km

 

Si cealalalta este tot din 1999 , 61cp , nu are top case , omul este proprietar de 1 an si ceva , zice ca are schimbate lichid de frana , ulei , filtre , etc. dar nu stiu daca sa il cred , avand motocicleta de putin timp si acum o vinde.

 

Intrebarea mea este care este diferenta dintre modelele de 51cp si 61cp ? influenteaza cu ceva limitarea aceasta ? Are acest model probleme comune la care ar trebui sa fiu atent ?

 

am citit paginile anterioare , dar sunt peste 140pg iar timpul meu este limitat.

 

Multumesc anticipat.

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele

verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300

daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini

se poate sa iti faci o idee despre acet model

zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma

dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa

semeringuri si ulei furca

ulei motor si filtru,filtru aer

bujii

placute

cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice

sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi,

schimbat lichid frana

schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait

pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna

anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura,

asfalt uscat si sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele

verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300

daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini

se poate sa iti faci o idee despre acet model

zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma

dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa

semeringuri si ulei furca

ulei motor si filtru,filtru aer

bujii

placute

cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice

sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi,

schimbat lichid frana

schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait

pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna

anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura,

asfalt uscat si sa auzim de bine

Salut. Mersi pentru informatii. As vrea sa iau cu anvelope cat de cat noi , kit de lant bun si semeringuri furcă bune. Restul se consumabile le schimb oricum. Cu becul chiar o sa cumpăr unul mai puternic dacă nu se vede bine. O sa merg la munca cu ea dimineata la 5:30.

 

Am citit primele 30pagini. Mi am făcut o idee.

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am montat lantul si pinioanele. Inainte aveam pinioane 15 cu 46 iar eu am montat pinioane standard 16 cu 46 ceea ce s-a dovedit a fi o solutie mai buna. Sunt foarte multumit de raportul standard in comparatie cu raportul anterior.

 

post-95358-0-38563100-1491929083_thumb.jpg

 

post-95358-0-36867600-1491929085_thumb.jpg

 

post-95358-0-37474100-1491929084_thumb.jpg

 

post-95358-0-67534500-1491929086_thumb.jpg

 

post-95358-0-85498200-1491929087_thumb.jpg

 

post-95358-0-87520300-1491929088_thumb.jpg

 

post-95358-0-88062800-1491929089_thumb.jpg

 

post-95358-0-88728600-1491929090_thumb.jpg

 

post-95358-0-85151900-1491929153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...