Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Mulțumesc. Care este problema la viteza mica

scuze pt intarzierea raspunsului. La viteza mica nu sta prea bine in echilibru (viteza mica ma refer la sub 3-4km/h) si trebuie sa o tii cu picioarele pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare , acum am vazut ca exista un topic destinat detinatorilor de xj 600s. Vreau sa cumpar si eu acelasi model.

 

Am vazut 2 exemplare pana acum , unul din 1992 , limitat la 20kw , avea defecte , iar altu din 1993 , cu 37kw , arata foarte bine , merge impecabil , practic fara probleme.

 

Insa am observat ca modelele din 1999 , au disc dublul de frana pe fata , si furca mai intarita , asa ca zilele astea am sa vad 2 motoare. Unul are 37kw , 51cp , din 1999 , omul este proprietar din 2003 , neamt , are cauciucuri noi puse in 2016 , kit lant schimbat in 2014 , si intretinuta cum trebuie ( asa spune el ). Are si topcase , aproximativ 35.000km

 

Si cealalalta este tot din 1999 , 61cp , nu are top case , omul este proprietar de 1 an si ceva , zice ca are schimbate lichid de frana , ulei , filtre , etc. dar nu stiu daca sa il cred , avand motocicleta de putin timp si acum o vinde.

 

Intrebarea mea este care este diferenta dintre modelele de 51cp si 61cp ? influenteaza cu ceva limitarea aceasta ? Are acest model probleme comune la care ar trebui sa fiu atent ?

 

am citit paginile anterioare , dar sunt peste 140pg iar timpul meu este limitat.

 

Multumesc anticipat.

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele

verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300

daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini

se poate sa iti faci o idee despre acet model

zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma

dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa

semeringuri si ulei furca

ulei motor si filtru,filtru aer

bujii

placute

cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice

sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi,

schimbat lichid frana

schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait

pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna

anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura,

asfalt uscat si sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,este o alegere foarte buna zic eu,detin un Xj de 600 cu 51 cai pe carte,acuma din ce am inteles eu si informat pe net,limitarea este in gaturile de carburator,au o parte nedecupata si nu mai intra asa mult aer,dar am montat gaturi de carburator noi de model 60 cp,toate piesele sunt la fel la amandoua modelele

verifica motorul furca jugul sa fie intreg si drept,sa porneasca bine la rece,cu schocul tras 3/4,si vara trebuie cu schoc ,este ca o dacie 1300

daca timpul este limitat la tine citeste doar ultimile 20 - 30 pagini

se poate sa iti faci o idee despre acet model

zgomotul de la oala de ambreaiaj este perfect normal,este video cu problema acesta,cateva pagini in urma

dupa achizitie trebuie sa te gandesti la revizie completa

semeringuri si ulei furca

ulei motor si filtru,filtru aer

bujii

placute

cauciucuri daca sunt dot vechi,poti pune 150 70 18 pe spate si nu atinge de nici un fel,nu mai arata ca o bicicleta si da bine din spate cum se zice

sincronizarea carburatoare,sigur si gat carburator,pe ebay super ieftin si made in japonia,poze puse de mine mai sus,din surucuri carburator nu prea recuperezi,schimbate toate cu altele noi,

schimbat lichid frana

schimbat bec cu unul mai bun +30% sa vezi si tu ceva noaptea,cu cel de fabrica zici ca este opait

pot sa fac o compunere de 30 - 50 randuri cu ce am schimbat si facut la motorul meu in descurs de 2 sapt anul trecut in primavara,cu piese de le am strans din toamna

anul trecut am parcurs 7000 km fara problema,fara probleme de pornire sau oprire fara rost singura,

asfalt uscat si sa auzim de bine

Salut. Mersi pentru informatii. As vrea sa iau cu anvelope cat de cat noi , kit de lant bun si semeringuri furcă bune. Restul se consumabile le schimb oricum. Cu becul chiar o sa cumpăr unul mai puternic dacă nu se vede bine. O sa merg la munca cu ea dimineata la 5:30.

 

Am citit primele 30pagini. Mi am făcut o idee.

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am montat lantul si pinioanele. Inainte aveam pinioane 15 cu 46 iar eu am montat pinioane standard 16 cu 46 ceea ce s-a dovedit a fi o solutie mai buna. Sunt foarte multumit de raportul standard in comparatie cu raportul anterior.

 

post-95358-0-38563100-1491929083_thumb.jpg

 

post-95358-0-36867600-1491929085_thumb.jpg

 

post-95358-0-37474100-1491929084_thumb.jpg

 

post-95358-0-67534500-1491929086_thumb.jpg

 

post-95358-0-85498200-1491929087_thumb.jpg

 

post-95358-0-87520300-1491929088_thumb.jpg

 

post-95358-0-88062800-1491929089_thumb.jpg

 

post-95358-0-88728600-1491929090_thumb.jpg

 

post-95358-0-85151900-1491929153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plimbareala a inceput deja,motoreta toarce foarte frumos,drept urmare a primit cadou un topcase givi v46 in locul celui shad de 42l

post-89731-0-56118900-1492003811_thumb.jpg

post-89731-0-88151600-1492003831_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru protectie da..si ptr motor,si ptr carene,si pentru picioarele mele...in partea de jos sunt late fix cat latimea piciorului/talpii....am deja tije si suruburi in ambele picioare si glezne,daca mai cade pe mine odata (ca fix acum 1 an) e naspa rau..asa,in caz de doamne fereste,merg mai linistit....stiu,nu arata chiar grozav.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti. Am intrat in grup :D

 

Am schimbat uleiul cu proprietarul de unde am cumparat- o. Am pus liwui moly 5w40 race. Ce am observat pana acum ca face un zgomot când apas ambreiajul. Se diminueaza dacă apas de mai multe ori ambreiajul

post-79024-0-95396100-1492113409_thumb.jpg

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WELCOME!

Schimbă uleiul! E MULT prea subțire! Se pune 20W-50 mineral, îl va consuma pe acela! Am pus de toate felurile și mineralul de 20-50 e cel mai bun pt. ea.

Am văzut in cartea ei ca se recomanda 20w40 dar el a pus numai liqui moly 5w40. Sa vad cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va spun ca mi- scazut consumul de benzina cu 1 litru de cand am schimbat lantul va suparati? :D

 

Se vede treaba ca raportul avut inainte (3.066 in loc de 2.875) nu era deloc favorabil si nici macar nu facea motocicleta mai rapida. Acel raport ar fi fost bun doar daca mergi cu pasager si bagaj greu.


» Post actualizat in 16 Apr 2017 06:41

Ieri i-am schimbat uleiul si stopul pe spate care era spart, cu ocazia asta am gasit si niste tiganeli facute la instalatia electrica si motivul pt care carenele spate nu erau aliniate corect, doua suruburi lipsa si un suport era stramb, trebuia doar un pic ajustat. Acum am toate lufturile la linie dupa ce am am indreptat suportul si am pus suruburile.

 

Stopul spart si carenele deranjate:

 

post-95358-0-18788900-1492324660_thumb.jpg

 

Stopul in perfecta stare cumparat de la un user de pe forum:

 

post-95358-0-56598200-1492324689_thumb.jpg

 

Suruburile lipsa de la carene:

 

post-95358-0-01533500-1492324711_thumb.jpg

 

Suportul care trebuia ajustat:

 

post-95358-0-76287500-1492324754_thumb.jpg

 

Si iata rezultatul:

 

post-95358-0-79973000-1492324765_thumb.jpg

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms.

 

Nu demareaza mai greu, ba din contra, consider ca demareaza cel putin la fel de repede dar cu efort mai mic. Da, cand am zis standard m-am referit ca asa este raportul din fabrica dar pinioanele 16 cu 46 sunt pe Diversion de 400cmc, cum am eu. Pentru cele de 600cmc pinioanele sunt 16 cu 48, probabil au alte rapoarte in cutia de viteze.

» Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35

E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms.

 

Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc.

 

Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha xj 600s model rj01 are ceva probleme comune la ambreiaj? Cand actionez ambreiajul se aude un clentanit ciudat la oala acolo, mai mult când e rece. Iar când nu este actionat ambreiajul se aude un carait la motor, parca se aud niște rulmenti uzați. Cand este actionat ambreiajul nu se mai aude acel carait la motor. Nu stiu daca intelege cineva. Eventual o sa fac un video.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgomotul de la oala ambreaij?cred ca este din fabrica,

mai toate xj urile au acest zgomot de vine din zona ambreaiajului,in spate la oala se mai afla un pinion de capata un pic de joc si se aude un fel de cloncanit,

apesi ambreiajul dispare,

gaseti pe cateva pagini mai in spate despre acest zgomot sau youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...