Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

plimbareala a inceput deja,motoreta toarce foarte frumos,drept urmare a primit cadou un topcase givi v46 in locul celui shad de 42l

post-89731-0-56118900-1492003811_thumb.jpg

post-89731-0-88151600-1492003831_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru protectie da..si ptr motor,si ptr carene,si pentru picioarele mele...in partea de jos sunt late fix cat latimea piciorului/talpii....am deja tije si suruburi in ambele picioare si glezne,daca mai cade pe mine odata (ca fix acum 1 an) e naspa rau..asa,in caz de doamne fereste,merg mai linistit....stiu,nu arata chiar grozav.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti. Am intrat in grup :D

 

Am schimbat uleiul cu proprietarul de unde am cumparat- o. Am pus liwui moly 5w40 race. Ce am observat pana acum ca face un zgomot când apas ambreiajul. Se diminueaza dacă apas de mai multe ori ambreiajul

post-79024-0-95396100-1492113409_thumb.jpg

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WELCOME!

Schimbă uleiul! E MULT prea subțire! Se pune 20W-50 mineral, îl va consuma pe acela! Am pus de toate felurile și mineralul de 20-50 e cel mai bun pt. ea.

Am văzut in cartea ei ca se recomanda 20w40 dar el a pus numai liqui moly 5w40. Sa vad cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va spun ca mi- scazut consumul de benzina cu 1 litru de cand am schimbat lantul va suparati? :D

 

Se vede treaba ca raportul avut inainte (3.066 in loc de 2.875) nu era deloc favorabil si nici macar nu facea motocicleta mai rapida. Acel raport ar fi fost bun doar daca mergi cu pasager si bagaj greu.


» Post actualizat in 16 Apr 2017 06:41

Ieri i-am schimbat uleiul si stopul pe spate care era spart, cu ocazia asta am gasit si niste tiganeli facute la instalatia electrica si motivul pt care carenele spate nu erau aliniate corect, doua suruburi lipsa si un suport era stramb, trebuia doar un pic ajustat. Acum am toate lufturile la linie dupa ce am am indreptat suportul si am pus suruburile.

 

Stopul spart si carenele deranjate:

 

post-95358-0-18788900-1492324660_thumb.jpg

 

Stopul in perfecta stare cumparat de la un user de pe forum:

 

post-95358-0-56598200-1492324689_thumb.jpg

 

Suruburile lipsa de la carene:

 

post-95358-0-01533500-1492324711_thumb.jpg

 

Suportul care trebuia ajustat:

 

post-95358-0-76287500-1492324754_thumb.jpg

 

Si iata rezultatul:

 

post-95358-0-79973000-1492324765_thumb.jpg

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms.

 

Nu demareaza mai greu, ba din contra, consider ca demareaza cel putin la fel de repede dar cu efort mai mic. Da, cand am zis standard m-am referit ca asa este raportul din fabrica dar pinioanele 16 cu 46 sunt pe Diversion de 400cmc, cum am eu. Pentru cele de 600cmc pinioanele sunt 16 cu 48, probabil au alte rapoarte in cutia de viteze.

» Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35

E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms.

 

Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc.

 

Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha xj 600s model rj01 are ceva probleme comune la ambreiaj? Cand actionez ambreiajul se aude un clentanit ciudat la oala acolo, mai mult când e rece. Iar când nu este actionat ambreiajul se aude un carait la motor, parca se aud niște rulmenti uzați. Cand este actionat ambreiajul nu se mai aude acel carait la motor. Nu stiu daca intelege cineva. Eventual o sa fac un video.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgomotul de la oala ambreaij?cred ca este din fabrica,

mai toate xj urile au acest zgomot de vine din zona ambreaiajului,in spate la oala se mai afla un pinion de capata un pic de joc si se aude un fel de cloncanit,

apesi ambreiajul dispare,

gaseti pe cateva pagini mai in spate despre acest zgomot sau youtube

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35

 

Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc.

 

Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante.

 

probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 :D

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 :D

 

E un consum rezonabil dar este extraurban, eu spuneam de 4.44l/100km dar mers exclusiv in oras. Extraurban la 90-100 cred ca lua maxim 3%.

 

In alta ordine de idei in a doua zi de Paste n-aveam stare si am revizionat furca la Diversionul meu. Dupa cum mentionam anterior cand am cumparat motocicleta era plina de ulei pe furca, etrier, disc de frana si janta. Dupa ce am spalat tot am constatat ca nu mai pierde ulei dar asta din cauza ca nu mai avea ulei iun furca, am gasit in total cca 300ml ulei in conditiile in care totalul trebuia sa fie de 800ml.

 

post-95358-0-56965500-1492878936_thumb.jpg

 

post-95358-0-84506000-1492878959_thumb.jpg

 

Uleiul vechi:

 

post-95358-0-57110100-1492878971_thumb.jpg

 

post-95358-0-35447700-1492878970_thumb.jpg

 

Am spalat exemplar toate piesele:

 

post-95358-0-07641900-1492879016_thumb.jpg

 

post-95358-0-72796300-1492879012_thumb.jpg

 

post-95358-0-95616700-1492879016_thumb.jpg

 

Simeringurile:

 

post-95358-0-77963900-1492879013_thumb.jpg

 

Ulei Motul 15W Medium Heavy:

 

post-95358-0-58070600-1492879213_thumb.jpg

 

Dupa toata operatia motocicleta si-a schimbat comportamentul radical, furca ferma si stabilitate crescuta la denivelari plus franare excelenta in comparatie cu ce aveam inainte. Deja ma gandesc la un upgrade de frane.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , poste reuseste cnv as ma ajute, am o mica problema cu Mobra (Yamaha xj 600 95' ) tocmai ce am sincronizat/curatat carburatoarele , inainte sa fac asta de Cv timp aveam un sunet dubios (rattle)plus o "bataie" dupa sinc am scapat d "bataiA" dubioasa dar am ramas cu sunetul plus Mai recent in Viteza a1'a Pur si simplu imi scapa , cand accelerez mai brusc . Am observat ca lantul nu prea Arata bine si am inteles ca poate fi intinzatorul? Sa schimb kitul de lant? C solutii a'ti avea? Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburi slabite la oala de ambreiaj sau,discurile de ambreiaj sunt uzate..

» Post actualizat in 23 Apr 2017 21:03

3 la suta consum tot sa te plimbi...Eu unul imi vine greu sa cred ca un motor de 900 scoate asa putin.E prea frumos sq fie adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ?

 

Ps. Yamaha xj600s an 1999

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ?

 

Ps. Yamaha xj600s an 1999

 

da e bine, si a mea tot asa face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da e bine, si a mea tot asa face.

Pai si cand e cald motorul e ok sa aiba 1500rot ? Eu l am reglat când e cald la 1200. Sa vedem maine la rece dupa ce las șocul cum este

» Post actualizat in 29 Apr 2017 19:05

Câteva poze cu diva mea. O am de 2 saptamani. An 1999 , 35.000km reali. Sunt foarte incantat. Are celebrul sunet la ambreiaj, cand cuplez ambreiajul dispare sunetul. Din cate am citit asa fac ele toate.

post-79024-0-90736600-1493492549_thumb.jpg

post-79024-0-80288400-1493492604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...