mad_max_86 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) pentru protectie da..si ptr motor,si ptr carene,si pentru picioarele mele...in partea de jos sunt late fix cat latimea piciorului/talpii....am deja tije si suruburi in ambele picioare si glezne,daca mai cade pe mine odata (ca fix acum 1 an) e naspa rau..asa,in caz de doamne fereste,merg mai linistit....stiu,nu arata chiar grozav. Editat Aprilie 12, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Gata baieti. Am intrat in grup Am schimbat uleiul cu proprietarul de unde am cumparat- o. Am pus liwui moly 5w40 race. Ce am observat pana acum ca face un zgomot când apas ambreiajul. Se diminueaza dacă apas de mai multe ori ambreiajul Editat Aprilie 13, 2017 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 WELCOME! Schimbă uleiul! E MULT prea subțire! Se pune 20W-50 mineral, îl va consuma pe acela! Am pus de toate felurile și mineralul de 20-50 e cel mai bun pt. ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 WELCOME! Schimbă uleiul! E MULT prea subțire! Se pune 20W-50 mineral, îl va consuma pe acela! Am pus de toate felurile și mineralul de 20-50 e cel mai bun pt. ea. Am văzut in cartea ei ca se recomanda 20w40 dar el a pus numai liqui moly 5w40. Sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielt Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Salutare. A avut cineva probleme cu trip meter/ kilometrajul mic? Al meu e blocat. Am apasat sa resetez si nu a mers, am apasat putin mai tare si a sarit la 980.. Ceva sfaturi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 (editat) Daca va spun ca mi- scazut consumul de benzina cu 1 litru de cand am schimbat lantul va suparati? Se vede treaba ca raportul avut inainte (3.066 in loc de 2.875) nu era deloc favorabil si nici macar nu facea motocicleta mai rapida. Acel raport ar fi fost bun doar daca mergi cu pasager si bagaj greu. » Post actualizat in 16 Apr 2017 06:41Ieri i-am schimbat uleiul si stopul pe spate care era spart, cu ocazia asta am gasit si niste tiganeli facute la instalatia electrica si motivul pt care carenele spate nu erau aliniate corect, doua suruburi lipsa si un suport era stramb, trebuia doar un pic ajustat. Acum am toate lufturile la linie dupa ce am am indreptat suportul si am pus suruburile. Stopul spart si carenele deranjate: Stopul in perfecta stare cumparat de la un user de pe forum: Suruburile lipsa de la carene: Suportul care trebuia ajustat: Si iata rezultatul: Editat Aprilie 16, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms. Nu demareaza mai greu, ba din contra, consider ca demareaza cel putin la fel de repede dar cu efort mai mic. Da, cand am zis standard m-am referit ca asa este raportul din fabrica dar pinioanele 16 cu 46 sunt pe Diversion de 400cmc, cum am eu. Pentru cele de 600cmc pinioanele sunt 16 cu 48, probabil au alte rapoarte in cutia de viteze. » Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35 E bine ca ai consumul acesta.Are um demaraj mai greu?Cel cu 16 ai zis ca este standard,asta inseamna ca e din fabrică?ms. Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc. Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 cred ca o sa schimb si eu pinionul mic pentru a putea sa o tin in 3000-3500 in a treia si viteza legală fara sa fiu nevoit sa urc la a patra.Fac aceasta deoarece la 4000 si ceva incepe sa aiba cunoscutul tremurat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Yamaha xj 600s model rj01 are ceva probleme comune la ambreiaj? Cand actionez ambreiajul se aude un clentanit ciudat la oala acolo, mai mult când e rece. Iar când nu este actionat ambreiajul se aude un carait la motor, parca se aud niște rulmenti uzați. Cand este actionat ambreiajul nu se mai aude acel carait la motor. Nu stiu daca intelege cineva. Eventual o sa fac un video. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 zgomotul de la oala ambreaij?cred ca este din fabrica, mai toate xj urile au acest zgomot de vine din zona ambreaiajului,in spate la oala se mai afla un pinion de capata un pic de joc si se aude un fel de cloncanit, apesi ambreiajul dispare, gaseti pe cateva pagini mai in spate despre acest zgomot sau youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) Ai pinion cu 15 dinti pe ea? Editat Aprilie 21, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Nu ştiu trebuie sa vad.Este modelul din 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 (editat) » Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35 Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc. Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante. probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 Editat Aprilie 21, 2017 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 (editat) probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 E un consum rezonabil dar este extraurban, eu spuneam de 4.44l/100km dar mers exclusiv in oras. Extraurban la 90-100 cred ca lua maxim 3%. In alta ordine de idei in a doua zi de Paste n-aveam stare si am revizionat furca la Diversionul meu. Dupa cum mentionam anterior cand am cumparat motocicleta era plina de ulei pe furca, etrier, disc de frana si janta. Dupa ce am spalat tot am constatat ca nu mai pierde ulei dar asta din cauza ca nu mai avea ulei iun furca, am gasit in total cca 300ml ulei in conditiile in care totalul trebuia sa fie de 800ml. Uleiul vechi: Am spalat exemplar toate piesele: Simeringurile: Ulei Motul 15W Medium Heavy: Dupa toata operatia motocicleta si-a schimbat comportamentul radical, furca ferma si stabilitate crescuta la denivelari plus franare excelenta in comparatie cu ce aveam inainte. Deja ma gandesc la un upgrade de frane. Editat Aprilie 22, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c7z Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Salut , poste reuseste cnv as ma ajute, am o mica problema cu Mobra (Yamaha xj 600 95' ) tocmai ce am sincronizat/curatat carburatoarele , inainte sa fac asta de Cv timp aveam un sunet dubios (rattle)plus o "bataie" dupa sinc am scapat d "bataiA" dubioasa dar am ramas cu sunetul plus Mai recent in Viteza a1'a Pur si simplu imi scapa , cand accelerez mai brusc . Am observat ca lantul nu prea Arata bine si am inteles ca poate fi intinzatorul? Sa schimb kitul de lant? C solutii a'ti avea? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Suruburi slabite la oala de ambreiaj sau,discurile de ambreiaj sunt uzate.. » Post actualizat in 23 Apr 2017 21:03 3 la suta consum tot sa te plimbi...Eu unul imi vine greu sa cred ca un motor de 900 scoate asa putin.E prea frumos sq fie adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 3 la suta consum tot sa te plimbi...Eu unul imi vine greu sa cred ca un motor de 900 scoate asa putin.E prea frumos sq fie adevarat. Era vorba de Honda CB500, nu de Diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Asa da...:-) Eu cu a mea am scos cu 13 l ...370 km mers cu 80 ..90 la ora.Cred ca este cel mai mic consum pe care am putut sa-l scot. » Post actualizat in 24 Apr 2017 16:33 Cred ca am tinut-o numai in 80 cu a sasea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 (editat) Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ? Ps. Yamaha xj600s an 1999 Editat Aprilie 28, 2017 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ? Ps. Yamaha xj600s an 1999 da e bine, si a mea tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 29, 2017 Share Postat Aprilie 29, 2017 da e bine, si a mea tot asa face. Pai si cand e cald motorul e ok sa aiba 1500rot ? Eu l am reglat când e cald la 1200. Sa vedem maine la rece dupa ce las șocul cum este » Post actualizat in 29 Apr 2017 19:05 Câteva poze cu diva mea. O am de 2 saptamani. An 1999 , 35.000km reali. Sunt foarte incantat. Are celebrul sunet la ambreiaj, cand cuplez ambreiajul dispare sunetul. Din cate am citit asa fac ele toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 Este cam mare relantiul.Poti sa-l mai cobori putin din surubul de sub carburi.Eu asa fac.Intre 1150 si 1250 este recomandat de manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Este cam mare relantiul.Poti sa-l mai cobori putin din surubul de sub carburi.Eu asa fac.Intre 1150 si 1250 este recomandat de manual.Asa am si facut de ieri. L am pus la 1200 când era cald. Azi când l am pornit era intre 900-1000 iar dupa aceea a crescut la 1200. Mersi pt sfaturi Ps. Foloseste cineva kettenmax pentru cu.ră.ța.rea lanțului ? Editat Aprilie 30, 2017 de Iulian.dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 Stimați colegi, vă salut cu drag și vă voi urmări în continuare de pe forumul dedicat Transalpului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.