Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

» Post actualizat in 19 Apr 2017 18:35

 

Cel mai bun consum l-am scos cu o Honda CB500, am mers moderat si numai in oras: 4.44litri la 100 de km. Puteam sa-l scot si mai mic dar am vrut totusi sa scot un consum la un mers corect, nu chiar batranesc.

 

Probabil ca aici se vede diferenta intre 2 si 4 cilindri. Motoarele in doi cilindri intotdeauna au fost mai prietenoase cu buzunarul, si la consum si la intretinere. In schimb pierd la performante.

 

probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 :D

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme cu consumul 2 lini vs 4 linie ?? nu si la mine.... imi permit sa ma laud...ultimii 350km 10% localitati si 90%extraurban cu pasagera si mers 10km pe drum forestier gen 20km/h (constanta - horia - manastirea cocos - tulcea - constanta ) media cu diversionul de 900 a fost 4,44%...resetez trip meter-ul la fiecare bec galben de benzina...media in oras 60 , media exterior 90-100 :D

 

E un consum rezonabil dar este extraurban, eu spuneam de 4.44l/100km dar mers exclusiv in oras. Extraurban la 90-100 cred ca lua maxim 3%.

 

In alta ordine de idei in a doua zi de Paste n-aveam stare si am revizionat furca la Diversionul meu. Dupa cum mentionam anterior cand am cumparat motocicleta era plina de ulei pe furca, etrier, disc de frana si janta. Dupa ce am spalat tot am constatat ca nu mai pierde ulei dar asta din cauza ca nu mai avea ulei iun furca, am gasit in total cca 300ml ulei in conditiile in care totalul trebuia sa fie de 800ml.

 

post-95358-0-56965500-1492878936_thumb.jpg

 

post-95358-0-84506000-1492878959_thumb.jpg

 

Uleiul vechi:

 

post-95358-0-57110100-1492878971_thumb.jpg

 

post-95358-0-35447700-1492878970_thumb.jpg

 

Am spalat exemplar toate piesele:

 

post-95358-0-07641900-1492879016_thumb.jpg

 

post-95358-0-72796300-1492879012_thumb.jpg

 

post-95358-0-95616700-1492879016_thumb.jpg

 

Simeringurile:

 

post-95358-0-77963900-1492879013_thumb.jpg

 

Ulei Motul 15W Medium Heavy:

 

post-95358-0-58070600-1492879213_thumb.jpg

 

Dupa toata operatia motocicleta si-a schimbat comportamentul radical, furca ferma si stabilitate crescuta la denivelari plus franare excelenta in comparatie cu ce aveam inainte. Deja ma gandesc la un upgrade de frane.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , poste reuseste cnv as ma ajute, am o mica problema cu Mobra (Yamaha xj 600 95' ) tocmai ce am sincronizat/curatat carburatoarele , inainte sa fac asta de Cv timp aveam un sunet dubios (rattle)plus o "bataie" dupa sinc am scapat d "bataiA" dubioasa dar am ramas cu sunetul plus Mai recent in Viteza a1'a Pur si simplu imi scapa , cand accelerez mai brusc . Am observat ca lantul nu prea Arata bine si am inteles ca poate fi intinzatorul? Sa schimb kitul de lant? C solutii a'ti avea? Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburi slabite la oala de ambreiaj sau,discurile de ambreiaj sunt uzate..

» Post actualizat in 23 Apr 2017 21:03

3 la suta consum tot sa te plimbi...Eu unul imi vine greu sa cred ca un motor de 900 scoate asa putin.E prea frumos sq fie adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ?

 

Ps. Yamaha xj600s an 1999

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce turatie trebuie sa aiba la relanti motorul ? La mine la prima pornire dupa ce las șocul jos are 1000ture , dupa ce merg ceva cu el , urcă turatia la relanti la 1400-1500. Este normal ?

 

Ps. Yamaha xj600s an 1999

 

da e bine, si a mea tot asa face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da e bine, si a mea tot asa face.

Pai si cand e cald motorul e ok sa aiba 1500rot ? Eu l am reglat când e cald la 1200. Sa vedem maine la rece dupa ce las șocul cum este

» Post actualizat in 29 Apr 2017 19:05

Câteva poze cu diva mea. O am de 2 saptamani. An 1999 , 35.000km reali. Sunt foarte incantat. Are celebrul sunet la ambreiaj, cand cuplez ambreiajul dispare sunetul. Din cate am citit asa fac ele toate.

post-79024-0-90736600-1493492549_thumb.jpg

post-79024-0-80288400-1493492604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cam mare relantiul.Poti sa-l mai cobori putin din surubul de sub carburi.Eu asa fac.Intre 1150 si 1250 este recomandat de manual.

Asa am si facut de ieri. L am pus la 1200 când era cald. Azi când l am pornit era intre 900-1000 iar dupa aceea a crescut la 1200. Mersi pt sfaturi

 

Ps. Foloseste cineva kettenmax pentru cu.ră.ța.rea lanțului ?

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, are cineva habar de cum as putea sa instalez un bord aftermarket (universal digital)pe xj 95' ,intampin cv probleme cu instalatia electrica am gasit cv cabluri de la: + /- , semnal st/dr , faza scurta/lunga)senzor ulei,neutru nu gasesc rpm,km e separat,mai are alta alimentare sau Care e treaba dc nu porneste?doar daca conectez un cablu aiurea imi porneste dar dupa check (rpm se da peste cap +km Luminite nebunii )se stinge instant Eh problema e ca bordul decat se aprinde vag (lumina din fundal doar de la ecranul digital)dar nu porneste propriu zis Ma poate ajuta/lamuri cineva?

Multumesc anicipat!

Am atasat niste poze mai jos!!!

post-41266-0-27854800-1493982558_thumb.jpeg

post-41266-0-38774600-1493982572_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce motoreta mea porneste la rece putin cam greu?

Cu șocul la maxim tras, am lasat benzina pe, pri câteva minute și apas starterul , învârte de 3 4 ori si porneste, parca nu ii vine benzină .Cand porneste Dacă vreau sa las șocul la jumatate nu sta , oscilează, Cu toate ca am verificat si cablul functioneaza perfect.

 

Motoreta este Yamaha xj600s din 1999 rj01, 35.000km

 

Ce părere aveți ? Sa fie ceva din carburatoare?

Editat de Iulian.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa face si a mea.Nu e nici o problema.E bine sa lasi pe robinetul pe RES ca sa nu ai surprize la drum.

» Post actualizat in 08 May 2017 14:02

schema bordului aftermarket o poti pune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lasa robinetul pe res,este rezerva,cand se face plinul se da robinetul pe On si cand se terminia pe on muti pe Res,daca mergibpe res termini toata benzina si mergi pe jos pana la prima benzinarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o pornesti bine,pune contactul de mai multe ori sa se umple carburatoarele cu benzina,

pana nu se mai aude nimica,

abea atunci tragi shocul la maxim si dai la automat 3-4 secunde

Păi dacă am lăsat-o pe, pri câteva minute înainte ar trebui să fie benzină în carburatoare. Iar sa apas 3-4secunde starterul nu mi se pare ok. Cand am avut kawasaki er5 , soc tras, decât atingeam starterul si pornea , chiar și după câteva luni nepornita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu ar trebui sa gasesti plusul si minusul care vin la mufa xj.Apoi alimentezi displayul la pini corespondenti straith line care cred ca e plusul iar catode batery care este minusul.

Apoi iei pe rind semnalul de N vezi ce corespondenta ai la xj si la display.Ar trebui sa ai tensiune care alimenteaza becul cind esti pe neutru.

Si asa se face la fiecare.

Iei o foaie si faci corespondente.

Sau poti sa faci o simulare alimentind de la o sursa externa si simulind,...alimentind N ,semnalele,vitezometrul prin senzor...etc.

Este greu daca nu ai cunostinte dar nu imposibil.Poate gasesti un tutorial pe youtube ca sa te ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg numai pe on , la 100-150km fac tot timpul plinul. Incerc sa uploadez un clip cu pornirea la rece

» Post actualizat in 08 May 2017 20:16

https://streamable.com/y2s8c

 

Video

Are cineva vreo idee de ce porneste asa ?

Voi cum o porniți in perioada asta? (10-20grade) cat trageți șocul? În ultimul timp o pornesc fără soc si ii trag imediat usor usor, câteodată se opreste. Șocul merge decât de la jumătatea cursei in sus. Este normal ?

» Post actualizat in 28 May 2017 16:10

Posesorii de xj600s , Ce căști folositi ? Eu am deocamdata un shark rsf2 , si ma doare capul de la vânt, este groaznic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...