radu_ Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Well well am ajuns si eu acasa dupa o saptamina de excursie cu mobra pe la Sibiu.Am campat la Cisnadioara la un camping (la casuta, am dus cortul degeaba, da nu-mi pare rau).Am vizitat Sighisoara - la dus prin Agnita - peisaj de Nirvana, drum de Hades, merita de vazut biserica de la Apold, atata cat mai e in pcioare - si inapoi prin Copsa Mica - oprit la Axente Sever, biserica fortificata, acum restaurata si "dotata" cu camere de oaspeti.Sighisoara frumoasa, dar in lucru.La Sibiu am prins festivalul ArtMania, insa eu, rocker fiind, plus clapar in trupa rock (Locatarii), am cam pierdut legatura cu noul val si nu prea inteleg preocuparile noii generatii pentru adancirea relatiei cu Necuratul...atmosfera de acolo m-a cam pus pe ganduri. In fine, sa revin , in 1000 de km., consumul a fost de 5% fix - 2 pers. plus bagaje, mentionez ca nu am mers" la consum", adica unde s-a putut cu 130 la ora, unde nu, mai putin, plus ca din cauza tank-rucksacului nu am vazut deloc bordul deci vitezele au fost schimbate"din talent".plus ca am o casca Nitro, la care peste 110a ora devin surd... Drumul Dumbrava- Paltinis e de cupa Davis, adica DE VIS, evident ca nu mi-am luat incarcator la ap. foto, deci doar amintirile... So, despre Diversion numai de bine, merge pana ti se face lehamite ( sau kuru varza), singurul punct slab, franele- probabil alea cu doua discuri sunt mai eficiente... incerc si niste poze... Mesaj completat Mi-e lene sa scriu la fiecare, dar in mar sunt de la Muzeul satului din Sibiu, Sighisoara, Apold si Cisnadie...enjoy! Mesaj completat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 salutare iar din nou... zilele astea am avut ceva probleme cu Diversionul. Am fost plecat pe la Bucurejti si a cam tot plouat zilele trecute. Nu l-am mai pornit de o saptamana...a stat afara acoperit cu o folie destul de mare. Problema a fost ca nu imi mai pornea. A posrnit doar impins.Ieri a pornit bine, am dat o tura de oras si am orpit, inchis motorul. Cand sa il repornesc nu mai pornea.Era ora 23.00 Noroc de un nene care l-am acostat sa ma impinga si o lua pana la urma. Tind sa cred ca e bateria slaba. Am facut rot de un volt-amper metru si am observat ca am 12,35 V. Asta iarna cand era la conservare avea 12,6 V. Am pus bateria la incarcat acum .. la $ A cca. 1 h cum specifica pe baterie, care e cu gel Yuassa. La 30 min dupa ce am incarcat-o am masurat si are 12,65 V cat avea iarna. In manual spune sa aiba min. 12,8 V. Maine dimineata sunt curios daca nu se descarca si daca isi mentine valoarea si eventula de mai porneste. S-a mai izbit cineva de asa ceva? Poate sa fie bateria sau si altceva?? Da, s-a rezolvat cu alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 22, 2009 Share Postat Iulie 22, 2009 Pt. Mircea - s-ar putea sa nu ai destul debit de benzina - desfa si curata robinetul de benzina, verifica daca pompa de benzina functioneaza normal, verifica filtrul si vezi daca nu pur si simplu e vreun furtun gatuit, care nu permite flux de benzina normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diadri Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 1.Nu le vei indrepta cum trebuie, de rupt la indreptare nu se rup eventual face niste riduri "daca sunt pe cursa de culisare a suspensiei poti sa-ti iei adio de la simering" dar problema cea mai mare va fi la simeringuri sau simering, unul va ceda foarte repede la de la 3000-5000 km.2.in interiorul telescopului "fork-tube" tubul nichelat...ai arcul si un pistonas daca nu indrepti bine nu vei putea scoate pistonasul afara sa schimbu fork tube, incearca sa-ti cauti telescoape SH... si ai grije la cautare sunt de 41mm si 38mm Multumesc pentru sfat. Din fericire pentru mine amortizoarele erau indoite foarte putin choar sub jug, si un tip de la un atelier din Bucuresti, pe la piata Chibrit, le-a indreptat perfect. Il recomand, chiar e meserias omu, intr-o zi motocicleta a fost gata de drum. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata! Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat. deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 baieti,va spuneam ca am avut probleme cu pornitul...totul se tragea de la baterie. Am incarcat-o, acum porneste foarte bine si nu mai e necesar sa trag socul cum invatasem motorul!!! Nu imi vine sa cred ce inseamna o baterie incarcata! Asa am elucidat d c aveam si 2 bujii umede si cam afumate cu toate ca le schimbai de curand... baterie slaba, pornit mereu cu socul, amestec bogat. deci.. cui ii porneste mai greu Diversionul e bine sa isi verifice bateria. daca are sub 12,6 V neaparat sa o incarce. Eu am lasat-o asa si fortam motorul...pana cand a ajuns la 12,3 si am ramas in drum la ora 23.00. Noroc de un localnic ca m-a impins altfel mergeam pe langa motocicleta 5-6 km . Bafta! Verifica nivelul lichidului din baterie si incarcarea, ca degeaba nu s-a descarcat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Verifica nivelul lichidului din baterie si incarcarea, ca degeaba nu s-a descarcat ... am afirmat anterior ca e o bateriecu gel, capsulata Yuassa deci nu am cum sa umblu in ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 am afirmat anterior ca e o bateriecu gel, capsulata Yuassa deci nu am cum sa umblu in ea! Ai verificat daca releul baga destul? Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Ai verificat daca releul baga destul?Fara lumini, pe caldura poate incarca suficient,dar daca circuli cu lumini deja e prea mult pentru el = releu defect. Am vazut chestia asta cu ochii mei! Bateria schimbata, dar la rece reapareau problemele.. nu am verificat deoarece nu stiu cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceavip Postat Iulie 26, 2009 Share Postat Iulie 26, 2009 Vand ghidon cu capete si parbriz yamaha ghidon 150 ron disc. parbriz 120 ron disc. tel 0740121923 id mess mircea_carcotasu chiar nimeni? preturii discutabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 chiar nimeni? preturii discutabile Capetele de ghidon le dai separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Poze cu piesele ce le mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Nenea, nena, mai aveti toba drapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Nenea, nena, mai aveti toba drapta? Eu am o toba de pe partea dreapta dar e julita pe lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 salutari , citisem cu cateva zeci de topicuri in urma niste metode inventive de a diminua "troncaitul" la cutia de viteze da nu am inteles mare lucru..... ceva cu un burghiu de 5,5 mm....etc nush nu prea am inteles ... stie cineva ce trb sa fac anume sau unde ? si sa-mi explice cum ajung in locul respectiv? eventual nr piesei din manualul de reparatie la care trb sa umblu ... mersi asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lldanill Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 salutare am si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva: nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?) multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 salutaream si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva: nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?) multumesc anticipat ti-as raspunde eu acum dar m-am imbatat si abia scriu... chestia e ca pe unde curge sunt orificiile de evacuare a rezidurilor si au fost desfiletate suruburile respective si trebe sa starngi suruburile. Nu port scrie mai mult daca te intereseaza detalii poti sa ma suni maine cand sunt mai treaz la 0760277569 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FastForWard Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 salutaream si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva: nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?) multumesc anticipat Salut! ca si perseu77 sunt aceasi stare de ''agregare'', bun, ideea e ca xj 600 Diversion, fiind vorba de robinetul de benzina care are pozitiile ''PRI, ON si RES'' nu ai cum sa-l deschizi pentru ca nu are ''OFF'' ca alte motociclete, stiu sigur ca unul din acele furtunuri sau furtune(cum o fi corect) e pentru supraplinul benzinei, iar celalalt nu stiu sigur, acum problema e ca daca ''deschizi'' robinetul si curge benzina si nu se mai opreste si nu porneste motocicleta, e adevarat cineva a umblat la ea si e o problema, iar daca ''deschizi'' robinetul si curge benzina un pic si motocicleta porneste si te sui pe ea si faci 300 km si un pic cu un singur plin, eu declar solemn cu mana pe inima ca nu ai nici o problema. si cu asta imi inchei pledoaria! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 salutari , citisem cu cateva zeci de topicuri in urma niste metode inventive de a diminua "troncaitul" la cutia de viteze da nu am inteles mare lucru..... ceva cu un burghiu de 5,5 mm....etc nush nu prea am inteles ... stie cineva ce trb sa fac anume sau unde ? si sa-mi explice cum ajung in locul respectiv? eventual nr piesei din manualul de reparatie la care trb sa umblu ... mersi asfalt uscat... ajungi la piesa respectiva destul de simplu demontezi asa: capacul de la ambreiaj, piulita aia mare care tine ambreiajul (vezi ca are o saiba deformata pt siguranta), butucul ambreiajului, placile si discurile si in sfarsit "oala "ambreiajului" pe spatele acesteia o sa vezi 2 pinioane, unul mare, cu diametrul cat oala si solidar cu aceasta si unul mai mic, cam de 7-8 cm diametru, care angreneaza pompa de ulei. acesta se fixeaza de oala printr-un zegher mare (sau siguranta elastica ax, ca sa ma exprim tehnic ) si se "solidarizeaza" cu aceasta (oala) printr-un stift de 10-12 mm lungime si ca 5 mm diametru. despre asta este vorba, in general, pinionul care antreneaza pompa de ulei capata joc din cauza acelui stift. unii l-au schimbat cu unul o idee mai gros si au diminuat zgomotul PS nu-i asa de complicat pe cat pare din explicatia mea, e chiar simplu, iti trebuie doar ceva scule bune si mai ales un "pistol" cu aer comprimat cu percutie, ca sa poti desface/strange piulita mare care tine ambreiajul salutaream si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva: nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?) multumesc anticipat daca curge din partea de sus a carburatoarelor este vorba de furtunele de "preaplin" ca sa zic asa. si asta inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu robinetul de la rezervor care nu mai inchide cand se opreste motorul si de asemenea, probleme cu unul sau mai multe "cuie poanto" (n-am stiut niciodata exact cum se cheama piesele astea) de la carburatoare in mod normal, chiar daca robinetul nu inchide totdeauna, cand benzina din camera de nivel constant din carburator ajunge la nivelul stabilit, cuiul poanto ar trebui sa inchida si sa opreasca benzina. daca la tine nu mai functioneaza ca lumea, benzina curge in continuare, inunda carburatorul (unul sau mai multe) si apoi curge pe orificiile de preaplin/aerisire, cele situate in partea de sus a carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lldanill Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 ajungi la piesa respectiva destul de simpludemontezi asa: capacul de la ambreiaj, piulita aia mare care tine ambreiajul (vezi ca are o saiba deformata pt siguranta), butucul ambreiajului, placile si discurile si in sfarsit "oala "ambreiajului" pe spatele acesteia o sa vezi 2 pinioane, unul mare, cu diametrul cat oala si solidar cu aceasta si unul mai mic, cam de 7-8 cm diametru, care angreneaza pompa de ulei. acesta se fixeaza de oala printr-un zegher mare (sau siguranta elastica ax, ca sa ma exprim tehnic ) si se "solidarizeaza" cu aceasta (oala) printr-un stift de 10-12 mm lungime si ca 5 mm diametru. despre asta este vorba, in general, pinionul care antreneaza pompa de ulei capata joc din cauza acelui stift. unii l-au schimbat cu unul o idee mai gros si au diminuat zgomotul PS nu-i asa de complicat pe cat pare din explicatia mea, e chiar simplu, iti trebuie doar ceva scule bune si mai ales un "pistol" cu aer comprimat cu percutie, ca sa poti desface/strange piulita mare care tine ambreiajul daca curge din partea de sus a carburatoarelor este vorba de furtunele de "preaplin" ca sa zic asa. si asta inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu robinetul de la rezervor care nu mai inchide cand se opreste motorul si de asemenea, probleme cu unul sau mai multe "cuie poanto" (n-am stiut niciodata exact cum se cheama piesele astea) de la carburatoare in mod normal, chiar daca robinetul nu inchide totdeauna, cand benzina din camera de nivel constant din carburator ajunge la nivelul stabilit, cuiul poanto ar trebui sa inchida si sa opreasca benzina. daca la tine nu mai functioneaza ca lumea, benzina curge in continuare, inunda carburatorul (unul sau mai multe) si apoi curge pe orificiile de preaplin/aerisire, cele situate in partea de sus a carburatoarelor. multumesc mult de sfaturi, acum am dupa-amiezele putin ocupate dar cand prind ceva timp am sa verific cele spuse de voi si am sa dau un raspuns am atasat o poza cu frumusetea mea sunt foarte multumit de ea, de performante, de consum, de pozitia in sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 aha, e vorba de un xj 600 51j (parca) eu iti povestisem de ambreiajul de diversion, dar cum diversionul "se trage" din 51j, banuiesc ca e cam la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lldanill Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 aha, e vorba de un xj 600 51j (parca)eu iti povestisem de ambreiajul de diversion, dar cum diversionul "se trage" din 51j, banuiesc ca e cam la fel da, e un 5ij, nu cred ca difera prea mult de diversion eu aveam problema cu scurgerea de benzina din furtunele de la carburator sper sa rezolv repede, e o vreme superba pentru drumetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Iacătă-mă Âşi din a doua tură, de data asta am mers Âşi eu pe TransfăgărăÂşan, împreună cu colegul meu ceberist până la Vidraru, de unde ne-am întors din cauză de drum infect, am vizitat Retezatul, dormit în corturi, vizitat barajul Âşi lacul pe jos (tot din cauză de drum infect), măcar am mai dat jos din burți Aer curat, peisaje magnifice, păcat că țara e locuită .Am luat-o apoi spre Gărâna unde am mai dormit o noapte Âşi ne-am întors prin Voiteg, drum excelent, fără trafic (mai puțin TM-AR care e absolut infernal, îmi venea să iau trenul). În total am făcut 1400 km. fără nici un incident, cu un consum de 4.5, cu pasageră plus bagaje, mers lejer, 90-120 kmh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.