Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari , citisem cu cateva zeci de topicuri in urma niste metode inventive de a diminua "troncaitul" la cutia de viteze da nu am inteles mare lucru..... ceva cu un burghiu de 5,5 mm....etc nush :huh: nu prea am inteles ... stie cineva ce trb sa fac anume sau unde ? si sa-mi explice cum ajung in locul respectiv? eventual nr piesei din manualul de reparatie la care trb sa umblu ... mersi :rolleyes:

 

 

asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva:

 

nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde

 

poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate

mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei

 

oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?)

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva:

 

nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde

 

poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate

mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei

 

oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?)

 

multumesc anticipat

ti-as raspunde eu acum dar m-am imbatat si abia scriu... chestia e ca pe unde curge sunt orificiile de evacuare a rezidurilor si au fost desfiletate suruburile respective si trebe sa starngi suruburile. Nu port scrie mai mult daca te intereseaza detalii poti sa ma suni maine cand sunt mai treaz la 0760277569

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva:

 

nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde

 

poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate

mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei

 

oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?)

 

multumesc anticipat

 

Salut!

ca si perseu77 sunt aceasi stare de ''agregare'', bun, ideea e ca xj 600 Diversion, fiind vorba de robinetul de benzina care are pozitiile ''PRI, ON si RES'' nu ai cum sa-l deschizi pentru ca nu are ''OFF'' ca alte motociclete, stiu sigur ca unul din acele furtunuri sau furtune(cum o fi corect) e pentru supraplinul benzinei, iar celalalt nu stiu sigur, acum problema e ca daca ''deschizi'' robinetul si curge benzina si nu se mai opreste si nu porneste motocicleta, e adevarat cineva a umblat la ea si e o problema, iar daca ''deschizi'' robinetul si curge benzina un pic si motocicleta porneste si te sui pe ea si faci 300 km si un pic cu un singur plin, eu declar solemn cu mana pe inima ca nu ai nici o problema. si cu asta imi inchei pledoaria! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari , citisem cu cateva zeci de topicuri in urma niste metode inventive de a diminua "troncaitul" la cutia de viteze da nu am inteles mare lucru..... ceva cu un burghiu de 5,5 mm....etc nush :huh: nu prea am inteles ... stie cineva ce trb sa fac anume sau unde ? si sa-mi explice cum ajung in locul respectiv? eventual nr piesei din manualul de reparatie la care trb sa umblu ... mersi :rolleyes:

 

 

asfalt uscat...

 

ajungi la piesa respectiva destul de simplu

demontezi asa: capacul de la ambreiaj, piulita aia mare care tine ambreiajul (vezi ca are o saiba deformata pt siguranta), butucul ambreiajului, placile si discurile si in sfarsit "oala "ambreiajului"

pe spatele acesteia o sa vezi 2 pinioane, unul mare, cu diametrul cat oala si solidar cu aceasta si unul mai mic, cam de 7-8 cm diametru, care angreneaza pompa de ulei. acesta se fixeaza de oala printr-un zegher mare (sau siguranta elastica ax, ca sa ma exprim tehnic :huh: ) si se "solidarizeaza" cu aceasta (oala) printr-un stift de 10-12 mm lungime si ca 5 mm diametru. despre asta este vorba, in general, pinionul care antreneaza pompa de ulei capata joc din cauza acelui stift. unii l-au schimbat cu unul o idee mai gros si au diminuat zgomotul

 

PS

nu-i asa de complicat pe cat pare din explicatia mea, e chiar simplu, iti trebuie doar ceva scule bune si mai ales un "pistol" cu aer comprimat cu percutie, ca sa poti desface/strange piulita mare care tine ambreiajul

 

salutare

am si eu un xj600 si am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta cu un sfat cineva:

 

nu stiu daca a umblat cineva la ea sau nu, ideea e ca daca deschid robinetul de benzina incepe sa curga prin 2 furtune de cauciuc ce pornesc din dreptul carburatoarelor si sunt indreptate in jos inspre spate; nu stiu daca erau conectate undeva (si a umblat cineva) si daca da, unde

 

poate aruncati o privire la modelele voastre si imi spuneti daca aveti furtunele cu pricina si unde sunt conectate

mai exact pornesc dintre primele 2 si ultimele 2 carburatoare undeva din partea de sus a carburtoarelor inspre spatele motocicletei

 

oare a demontat cineva ceva de pe capatul furtunelor sau e ceva in neregula cu carburatoarele si evacueaza benzina pe acele furtune (or fi ceva furtune de aerisire sau ceva?)

 

multumesc anticipat

 

 

daca curge din partea de sus a carburatoarelor este vorba de furtunele de "preaplin" ca sa zic asa. si asta inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu robinetul de la rezervor care nu mai inchide cand se opreste motorul

si de asemenea, probleme cu unul sau mai multe "cuie poanto" (n-am stiut niciodata exact cum se cheama piesele astea) de la carburatoare

in mod normal, chiar daca robinetul nu inchide totdeauna, cand benzina din camera de nivel constant din carburator ajunge la nivelul stabilit, cuiul poanto ar trebui sa inchida si sa opreasca benzina. daca la tine nu mai functioneaza ca lumea, benzina curge in continuare, inunda carburatorul (unul sau mai multe) si apoi curge pe orificiile de preaplin/aerisire, cele situate in partea de sus a carburatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajungi la piesa respectiva destul de simplu

demontezi asa: capacul de la ambreiaj, piulita aia mare care tine ambreiajul (vezi ca are o saiba deformata pt siguranta), butucul ambreiajului, placile si discurile si in sfarsit "oala "ambreiajului"

pe spatele acesteia o sa vezi 2 pinioane, unul mare, cu diametrul cat oala si solidar cu aceasta si unul mai mic, cam de 7-8 cm diametru, care angreneaza pompa de ulei. acesta se fixeaza de oala printr-un zegher mare (sau siguranta elastica ax, ca sa ma exprim tehnic :rolleyes: ) si se "solidarizeaza" cu aceasta (oala) printr-un stift de 10-12 mm lungime si ca 5 mm diametru. despre asta este vorba, in general, pinionul care antreneaza pompa de ulei capata joc din cauza acelui stift. unii l-au schimbat cu unul o idee mai gros si au diminuat zgomotul

 

PS

nu-i asa de complicat pe cat pare din explicatia mea, e chiar simplu, iti trebuie doar ceva scule bune si mai ales un "pistol" cu aer comprimat cu percutie, ca sa poti desface/strange piulita mare care tine ambreiajul

 

 

 

 

daca curge din partea de sus a carburatoarelor este vorba de furtunele de "preaplin" ca sa zic asa. si asta inseamna ca s-ar putea sa ai probleme cu robinetul de la rezervor care nu mai inchide cand se opreste motorul

si de asemenea, probleme cu unul sau mai multe "cuie poanto" (n-am stiut niciodata exact cum se cheama piesele astea) de la carburatoare

in mod normal, chiar daca robinetul nu inchide totdeauna, cand benzina din camera de nivel constant din carburator ajunge la nivelul stabilit, cuiul poanto ar trebui sa inchida si sa opreasca benzina. daca la tine nu mai functioneaza ca lumea, benzina curge in continuare, inunda carburatorul (unul sau mai multe) si apoi curge pe orificiile de preaplin/aerisire, cele situate in partea de sus a carburatoarelor.

 

multumesc mult de sfaturi, acum am dupa-amiezele putin ocupate dar cand prind ceva timp am sa verific cele spuse de voi si am sa dau un raspuns

 

am atasat o poza cu frumusetea mea :huh:

sunt foarte multumit de ea, de performante, de consum, de pozitia in sa

post-17646-1249405149_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, e vorba de un xj 600 51j (parca)

eu iti povestisem de ambreiajul de diversion, dar cum diversionul "se trage" din 51j, banuiesc ca e cam la fel

 

 

da, e un 5ij, nu cred ca difera prea mult de diversion

eu aveam problema cu scurgerea de benzina din furtunele de la carburator

 

sper sa rezolv repede, e o vreme superba pentru drumetii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iacătă-mă Âşi din a doua tură, de data asta am mers Âşi eu pe TransfăgărăÂşan, împreună cu colegul meu ceberist până la Vidraru, de unde ne-am întors din cauză de drum infect, am vizitat Retezatul, dormit în corturi, vizitat barajul Âşi lacul pe jos (tot din cauză de drum infect), măcar am mai dat jos din burți ;)

Aer curat, peisaje magnifice, păcat că țara e locuită ;) .Am luat-o apoi spre Gărâna unde am mai dormit o noapte Âşi ne-am întors prin Voiteg, drum excelent, fără trafic (mai puțin TM-AR care e absolut infernal, îmi venea să iau trenul).

În total am făcut 1400 km. fără nici un incident, cu un consum de 4.5, cu pasageră plus bagaje, mers lejer, 90-120 kmh.

post-9423-1250012809_thumb.jpg

post-9423-1250012951_thumb.jpg

post-9423-1250013024_thumb.jpg

post-9423-1250013112_thumb.jpg

post-9423-1250013198_thumb.jpg

post-9423-1250013276_thumb.jpg

post-9423-1250013434_thumb.jpg

post-9423-1250013518_thumb.jpg

post-9423-1250013643_thumb.jpg

post-9423-1250013919_thumb.jpg

post-9423-1250014006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto poze Radu.. si eu as fi vrut sa ajung p-acolo dar am avut ceva problme de sanatate cu dantura si mi-a pierit orice chef..am preferat sa imi aranjez dintii. Dar asta nu a insemnat ca nu m-am bagat la mici excursii pe la Bucuresti, Buzau si muntele din imprejurimi.

Mai jos atasez 2 poze de la Soveja, muntii Vrancei, unde este cel mai curat aer din tara si am cules o punga de mure. Poza e facuta ( cu un Nokia 6303 cu 3,2 mega rezolutie, deci nu cine stie ce) pe un drum dezafectat pe care totusi se circula, intr-un fel am facut off- road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cine stie in ce stare e Transalpina? E practicabila cu un XJ 600?

Eventual daca a facut cineva acest traseu ceva pareri/recomandari (traseu, locuri de campat, locuri de evitat, etc)

 

Idea ar fii sa plecam vineri dupa masa si sa ajungem acasa duminica. Dormit cu cortu, poate daca e foarte ieftin atunci vre-o cabana.

 

Orice sfat e bine venit!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,am si eu o problema:daca las motorul sa stea cateva zile,nu mai reusesc sa il pornesc(incercat cu soc tras ,robinet lasat cave secunde pe "pri"etc.).daca pornesc motorul in fiecare zi porneste bine,dar daca il las vreo trei zile abia il pornesc.Sa fie vorba de pompa de benzina,ca setul de la robinetul de benzina l-am schimbat,am scos si filtrul de benzina ca era putin murdar si am crezut ca poate influenteaza si el.Daca ati avut careva acelasi simptom as vrea sa stiu si eu cum ati rezolvat problema.Cum as putea verifica daca pompa de benzina trage bine?Astept sfaturile voastre.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AceeaÂşi problemă cu diva colegului meu, nu am reuÂşit să-i dăm de cap, în orice caz pe "pri" se lasă mai mult, vreo câteva minute...

Am făcut rost de toba dreapta, buÂşită dar negăurită Âşi soundul s-a schimbat dramatic în bine, adică nu se mai aude deloc...

Va trebui să schimb pastilele de supape, am înțeles că sunt pe mai multe cote de uzură, a făcut cineva operația asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AceeaÂşi problemă cu diva colegului meu, nu am reuÂşit să-i dăm de cap, în orice caz pe "pri" se lasă mai mult, vreo câteva minute...

Am făcut rost de toba dreapta, buÂşită dar negăurită Âşi soundul s-a schimbat dramatic în bine, adică nu se mai aude deloc...

Va trebui să schimb pastilele de supape, am înțeles că sunt pe mai multe cote de uzură, a făcut cineva operația asta?

 

 

Salut! si eu am aceeasi problema, trebuie sa schimb pastilele alea nenorocite, dar nu am gasit nicaieri, doar pe un site englezesc la care am trimis o groaza de mail-uri si nu raspunde nimeni. In principiu trebuie masurat jocul dintre pastila si axa cu came si apoi te uiti intr-un tabel cu valori nominale din manualul de intretinere si apoi comanzi de undeva pestilele cu cota sau dimensiunea care iti trebuie, acum vine si intrebarea, daca pana la urma ai gasit un magazin care iti vinde pastile, intrebarea e daca le schimbi pe cele de la evacuare, cele de la admisie sau pe toate? si alta intrebare! oare e necesar sa schimbi si lantul de distributie? ca totusi daca ai ajuns sa schimbi pastilele e clar ai facut zeci de mii de km si lantul ala s-a tot slabit. in fine, sper sa fie cineva in Romanica asta mare care a facut aceasta operatiune.

Ateptam vesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.. am facut un mic tur al tarii cu un amic din Bucuresti, care are un Hornet. Am plecta din Tecuci joi dimineata (prin Vaslui, iasi, Targu frumos, Dorohoi) si am ajuns in aceeasi zi pana la Darabani in Nordul Moldovei si am mai suit putin pana la granita cu Ukraina. Am inoptat in Darabani, undeva pe stanga e o pesniune, 50 ron camera, 2 paturi., acceptabil. A doua zi am strabatut Radauti, Siret, CAmpulung Moldovenesc, am vizitat manastirile de pe traseu si am trecut in Ardeal, staratand muntii Rodna, ajungand la Viseul de sus, Sighetul Marmatiei si in finalul zilei de vineri la Sapanta, la cimitirul vesel. A fost o zi obositoare si solicitanta, sute de km mersi numai in serpentine , eu nedescurcandu-ma asa bine cum facea amicul cu Hornetul pe acele drumuri.... adica am mers destul de incet. In Moldova drumul era presarat de carute ceea ce a facut ca drumul sa fie parcurs mai incet decat ne asteptaram, carute chiar si pe drum european.

La Sapanta am inoptat. la pensiuni camera era de 70 Ron da am gasit la niste particulari la 50.

Nu mi s-au parut oameni foarte primitori, mai ales ca seara si dimineata erau numai betivi p-acolo.. era sa iau un biciclist in carena care mergea cu bicicleta pe 3 carari la ora 08 dimineata cand am plecat ...da in rest fu bine.

A 3-a zi am plecat din Sapanta cum spuneam parcurgand tarseul cu serpentine multe de la Baia mare, apoi am luat-o spre Dej, Gherla, Cluj, Alba iulia, Orastie, Simeria, Hateg, Petrosani, Vulcan unde am ramas la cineva cunoscut.

A patra zi a fost de odihna..s-a vizitat lejer rezervatia Retezat si Transalpina de unde am ceva poze offroad.

Ii raspund lui DragonLord ca nu poate fi starbatuta cu Diversionu decat 30 Km dinspre Petrosani..in rest doar cu enduro sau masina de teren, eventual Dacie. Peisaje splendide, aer tare, curat, de munte. Drumul destul de aglomerat pe Transalpina de gratargii,asta fiind duminica.

Urmatoarea zi : Vulcan- Petrosani- Defileul Jiului de unde mai am cateva poze- Targu Jiu- Horezu - Ramnicu Valcea- Pitesti - autostrada- Bucuresti. in capitala am facut o pauza si dimineata m-am intors la Tecuci , parcurgand distanta in 2 ore si 20 min... drum liber dimineata in zori..i-am dat in mod constant la Diversion 130- 140.

cam asta e... voiam sa spun ca in medie s-au parcurs cam 450- 500 km pe zi...seara cand coboram dupa motor imi tremura carnea de la vibratii.. a fost solicitant , dar si frumos...nefiind ce e drept invatat cu distante asa mari.

Mesaj completat

Pozele nu unt excelente calitativ, le-am facut cu tel . meu mobil, un Nokia cu camera de 3,2 Mpixeli. Scuzati si greselile de scriere,m-am cam grabit sa pun pe tava acest eveniment cat mai e cald, sa mai reinvii topicul Diversionistilor.

Mesaj completat

Pozele nu unt excelente calitativ, le-am facut cu tel . meu mobil, un Nokia cu camera de 3,2 Mpixeli. Scuzati si greselile de scriere,m-am cam grabit sa pun pe tava acest eveniment cat mai e cald, sa mai reinvii topicul Diversionistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii raspund lui DragonLord ca nu poate fi starbatuta cu Diversionu decat 30 Km dinspre Petrosani..in rest doar cu enduro sau masina de teren, eventual Dacie. Peisaje splendide, aer tare, curat, de munte. Drumul destul de aglomerat pe Transalpina de gratargii,asta fiind duminica.

 

Adica vrei sa zici ca pozele astea sunt cu photoshop??? :makeout:

 

post-43874-1251219849_thumb.jpg

post-43874-1251219881_thumb.jpg

post-43874-1251219907_thumb.jpg

post-43874-1251219937_thumb.jpg

post-43874-1251219959_thumb.jpg

 

 

Traseul final:

vineri: pe la 5pm pornire -> Lugoj -> Caransebes -> Herculane (mancare) -> un camping la vreo 20 km prin zona Cerna in ograda unui om (dupa baraj langa drumul spre Baile de arama)

sambata: plecarea pe la 12:00 -> Baile de Arama -> Tg Jiu -> Novaci -> Ranca -> Obarsia Lotrului

campingurile pline asa ca am campat in padure intre drum si rau, frig ca dracu

duminica: plecare 11 -> Petrosani -> Hateg -> Caransebes -> Lugoj -> Buzias -> TM

 

Total: aprox 680 km

 

Iar mai multe poze si detalii despre traseu gasiti aici:

/index.php?...20&start=20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica vrei sa zici ca pozele astea sunt cu photoshop??? tongue.gif

 

da..asa vreu sa zic!

 

Am fost si eu si chiar au trecut 2 xj-uri, dragonlord si szimike :) deci se poate, numai incet si cu mare atentie :)

 

respect pentru xj-uri!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! si eu am aceeasi problema, trebuie sa schimb pastilele alea nenorocite, dar nu am gasit nicaieri, doar pe un site englezesc la care am trimis o groaza de mail-uri si nu raspunde nimeni. In principiu trebuie masurat jocul dintre pastila si axa cu came si apoi te uiti intr-un tabel cu valori nominale din manualul de intretinere si apoi comanzi de undeva pestilele cu cota sau dimensiunea care iti trebuie, acum vine si intrebarea, daca pana la urma ai gasit un magazin care iti vinde pastile, intrebarea e daca le schimbi pe cele de la evacuare, cele de la admisie sau pe toate? si alta intrebare! oare e necesar sa schimbi si lantul de distributie? ca totusi daca ai ajuns sa schimbi pastilele e clar ai facut zeci de mii de km si lantul ala s-a tot slabit. in fine, sper sa fie cineva in Romanica asta mare care a facut aceasta operatiune.

Ateptam vesti!

 

In manual scrie ca la fiecare 20 mii se verifica pastilele..cred ca urmeaza in iarna sa ma ocup si eu de ea.

Succese

XJ.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...