dragonlord Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 CLICK and enjoy I-mi place cum si-a montat oglinzile. Sincer faza ca sunt pe ghidon ma c-am enerveaza. Ca la +70 km/h nu mai vad nimica in ele. Is curios daca montate asa pe masca mai vibreaza la fel sau nu. Iar cu toba...personal as merge pe varianta cu 2. Parca e mai simetrica asa. Poate ca doar eu m-am obisnuit asa cu ea?! Oricum frumos facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Ca la +70 km/h nu mai vad nimica in ele. Is curios daca montate asa pe masca mai vibreaza la fel sau nu. referitor la oglinzi..Dragonloarde...eu am atenuat mult din vibratii bagand la imbinarile carenei , parbriz si pe unde mai puteam eu benzi adezive cu burete.Mie mi-a dat cineva un burete lipicios de ala cadou si l-am bagat peste tot inclusiv acolo unde se prinde rezervorul cu surubul de 8, partea superioara (taiam felii cu foarfecul). Crede-ma ca e mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 a mai vopsit cineva parbrizul la Diversion?? ma bate gandul sa ii dau o culoare neagra lucioasa si la fel si cu codita care e cam matuita. Io l-am vopsit, din motive obiective... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 PS 2 penultima poza..atentie.. pe drapta in ierburi apare un cap de urs si inca unu de ursulet. de unde si vorba: "se uita lumea ca la urs" mare curaj ati avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 ai fost va vopsesti parbrizul la vreun atelier de vopsitorie auro? cum ai facut? vreau mai multe detalii. Eu am si cateva razuituri pe carena si vreau sa stiu daca voi merge la un atelier de asta daca pot sa imi cosmetizez carena fara sa o vopsesc total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) ai fost va vopsesti parbrizul la vreun atelier de vopsitorie auro? cum ai facut? vreau mai multe detalii. Eu am si cateva razuituri pe carena si vreau sa stiu daca voi merge la un atelier de asta daca pot sa imi cosmetizez carena fara sa o vopsesc total. Am desfacut suruburile parbrizului, am scotchuit partea de sus care a ramas transparenta (scotch de hartie de la 3M, ca se lipeste cum trebuie), si am vopsit cu sprayul, dupa ce am sters parbrizul cum trebuie. Inainte am exersat vopsirea pe o bucata de carton (cam 1m*1m, sa fie) sa-mi fac mana, fiind prima data cand vopseam. Cu putina atentie iese cum trebuie. Bafta! Editat Septembrie 11, 2009 de diversionist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) salutari ,vreau sa reduc un pic din consum deci stie careva cum se regeleaza debitul de benzina la carburatoare? unde trebuie sa umblu si cum ajung acolo , si trebuie motorul sa mearga cand fac reglajul ? mersi anticipat Editat Septembrie 12, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 salutari ,vreau sa reduc un pic din consum deci stie careva cum se regeleaza debitul de benzina la carburatoare? unde trebuie sa umblu si cum ajung acolo , si trebuie motorul sa mearga cand fac reglajul ? mersi anticipat Pai cat iti ia de vrei sa reduci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) Pai cat iti ia de vrei sa reduci? in jur de 7,5L in oras...mi se pare exagerat , citisem pe alte forumuri de un consum normal de 5-5,5 L la toti....din acest motiv vreu sa umblu la debitul de benzina sa vad daca se schimba ceva, numa sa stiu unde Editat Septembrie 12, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 in jur de 7,5L in oras...mi se pare exagerat , citisem pe alte forumuri de un consum normal de 5-5,5 L la toti....din acest motiv vreu sa umblu la debitul de benzina sa vad daca se schimba ceva, numa sa stiu unde hmm...mai tres sa fac 25 km in oras si ajung la 100 de la ultimul plin. Si atunci vreau sa vad si eu cat scot cu ea. Cand am fost pe transalpina am scos un mediu de 4,4 (aveam si bagaj). ...deci ne vedem peste 25 km asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 e mult in oras sa iti ia 7 l la suta... dar inainte de a umbla la carburi mai gandeste-te. Verifica starea filtrului de aer si cum mergi prin ora. daca mergi subturat, sub 3000 ture la fel iti papa multa benzina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 (editat) e mult in oras sa iti ia 7 l la suta... dar inainte de a umbla la carburi mai gandeste-te. Verifica starea filtrului de aer si cum mergi prin ora. daca mergi subturat, sub 3000 ture la fel iti papa multa benzina . filtrul de aer l-am verificat si este curat, subturat de asemenea nu merg , in general sunt cam tot timpu pe la 4000-5000 de ture..... Editat Septembrie 12, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 E bine 7 în oraÂş.Logic, dacă afară ia 4.5-5, în oraÂş nu poate lua doar 5.5.Mai puțin de 6.5 nu am reuÂşit în oraÂş.E totuÂşi răcire cu aer Âşi doar 8 supape, nu se poate compara cu un 16 valve, răcire lichid Âşi eventual injecție+catalizator...Am observat că merge mult mai frumos dacă îl laÂşi să se incălzească bine (3-4 min.) înainte de plecare, de multe ori nu-mi permit luxul ăsta mai ales că întârzii aproape mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) in jur de 7,5L in oras...mi se pare exagerat , citisem pe alte forumuri de un consum normal de 5-5,5 L la toti....din acest motiv vreu sa umblu la debitul de benzina sa vad daca se schimba ceva, numa sa stiu unde e ok zic eu, daca orasul e Bucuresti sau se compara - nu stiu cum e trafic din TM... Mie-mi ia ff variabil in oras si iarna sparg si 8-8 si ceva prin oras... daca e orasul mai liber si am program care imi fac drumurile la ore mai neaglomerate pot sa scot si 6-6 si un pic in oras... daca iei info de pe forumurile de afara tre sa ajustezi si cu locatia celor ce posteaza - trafic urban pt cineva sa zice din orice oras din Florida e total diferit de cineva din Londra sau Bucurest... Eu zic ca e ok pt urban oricat intre 6 si 8.5 in functie de cum mergi si trafic. Sfatul meu, mai oameni... daca va intereseaza consumul, luati un scuter sau un tico... orice chestie cu 4 cilindrii, carburatoare, de 600cmc si 60cp tre sa si consume ceva ... Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce... asta in cazu in care nu e vb de o masina si aia e folosita pt taxi / curierat / livrare etc... Oricum, din principiu, motocicleta NU este un mijloc ieftin de transport... daca nu ma crede cineva sa faca calculul benzina + revizii + echipament + multe altele ... Editat Septembrie 13, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 consumul in jur de 7-7,5 litri in conditii de oras este obisnuit la diversion, as zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce... Adevar grait-ai! Zicea cineva pe forum ca daca iei in calcul consumul pe fiecare cilindru obtii un consum ff bun. 6l / patru scutere de 150cmc, obtii un consum de 1.5l/100Km pt o capacitate de 150cmc (un cilindru), ceea ce e mai mult decat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da? PS. e zia mea, facu 32 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da? PS. e zia mea, facu 32 de ani. MULTI INAINTE P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin , de asemenea am verificat si bujiile si erau negre.... daca acuma scade consumul ramane de vazut , in orice caz amestecul la mine era prea bogat, dupa vreo 30km o sa mai verific bujiile, daca nu o sa aibe culoarea potrivita o sa mai inchid din benzina P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E Editat Septembrie 14, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 MULTI INAINTE P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin , ce suruburi de la debit? poti pune o poza sa vad si eu? Nu ai desincronizat carburatoarele? Vezi ca mai sunt niste suruburi cu topografie lateralo-posterioara la carburator. Daca umbli la alea patesti ca mine.... De la vibratii unu se desfacu si am pierdut cam 1,5 - 2 l de benzina pe drum... curgea ca la robinet printr-un furtun care face legatura intre carburator si exterior. Deci sa nu umbli la suruburile de dremaj a impuritatilor din carburi! Merci de urari,acu sunt putin matol si bericit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spar...&country=US cele cu numere mici sunt mai calde, nu stiu care e termenu in romana, cele cu numere mari mai reci. In manualul oficial CR8E / NGK sau U24ESR-N / DENSO sunt recomandate. Editat Septembrie 14, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da?PS. e zia mea, facu 32 de ani. LA MULTI ANI!!! P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E cica cel 8 sunt "mai fierbinti" adica se recomanda pentru anotimpuri mai racoroase si mai umede pentru ca evapora mai usor apa din benzina. Cele 9 se recomanda pentru vara. Cele putin asa am inteles eu. Eu mi-am luat CR8E, cu aia am umblat toata vara si am dat ceva de genu 31 ron/buc. Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc. Eu am avut intotdeauna bujii CR 8 EIX. Anul asta i le-am schimbat pe alea vechi , nu i le-am aruncat. Am pus tot aceeasi varianta dar cu Iridiu. Sincer? Nici o diferenta la pornit sau la consum. Dupa parerea mea de expermentator, nu se merita cu iridiu. E politica de comercial, cel putin la Diversion.. poate la un SV 550 se cunoaste ceva. Gandeste te ca am dat aproape 18 e pe o bujie cand puteam sa imi aiu acelasi lucru cu 3 . Mesaj completat Am vrut mai sus sa scriu SV 650. Acel motor are aceleasi tip de bujii ca la ale noastra, numai ca difera caii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Intr-un manual frantuzesc pt diversion scrie ca CR9E se recomanda atunci cand motoreta se foloseste intens in oras sau pe temperatura ridicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 kit de lant pentru un xj din 99 stie cineva unde gasesc mai eftin?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) kit de lant pentru un xj din 99 stie cineva unde gasesc mai eftin?? louis a avut reducere buna acum vreo 3000km, sorry nu mai stiu exact cand l-am schimbat... a fost sub 100E si prin alte locuri gaseam cu 6.5 - 7M.... dap, au si acum la vreo 99 DID si 89 Regina. Btw, mai vrei gumele alea sau le arunc? Editat Septembrie 16, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.