b374 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) in jur de 7,5L in oras...mi se pare exagerat , citisem pe alte forumuri de un consum normal de 5-5,5 L la toti....din acest motiv vreu sa umblu la debitul de benzina sa vad daca se schimba ceva, numa sa stiu unde e ok zic eu, daca orasul e Bucuresti sau se compara - nu stiu cum e trafic din TM... Mie-mi ia ff variabil in oras si iarna sparg si 8-8 si ceva prin oras... daca e orasul mai liber si am program care imi fac drumurile la ore mai neaglomerate pot sa scot si 6-6 si un pic in oras... daca iei info de pe forumurile de afara tre sa ajustezi si cu locatia celor ce posteaza - trafic urban pt cineva sa zice din orice oras din Florida e total diferit de cineva din Londra sau Bucurest... Eu zic ca e ok pt urban oricat intre 6 si 8.5 in functie de cum mergi si trafic. Sfatul meu, mai oameni... daca va intereseaza consumul, luati un scuter sau un tico... orice chestie cu 4 cilindrii, carburatoare, de 600cmc si 60cp tre sa si consume ceva ... Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce... asta in cazu in care nu e vb de o masina si aia e folosita pt taxi / curierat / livrare etc... Oricum, din principiu, motocicleta NU este un mijloc ieftin de transport... daca nu ma crede cineva sa faca calculul benzina + revizii + echipament + multe altele ... Editat Septembrie 13, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 consumul in jur de 7-7,5 litri in conditii de oras este obisnuit la diversion, as zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce... Adevar grait-ai! Zicea cineva pe forum ca daca iei in calcul consumul pe fiecare cilindru obtii un consum ff bun. 6l / patru scutere de 150cmc, obtii un consum de 1.5l/100Km pt o capacitate de 150cmc (un cilindru), ceea ce e mai mult decat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da? PS. e zia mea, facu 32 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da? PS. e zia mea, facu 32 de ani. MULTI INAINTE P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin , de asemenea am verificat si bujiile si erau negre.... daca acuma scade consumul ramane de vazut , in orice caz amestecul la mine era prea bogat, dupa vreo 30km o sa mai verific bujiile, daca nu o sa aibe culoarea potrivita o sa mai inchid din benzina P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E Editat Septembrie 14, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 MULTI INAINTE P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin , ce suruburi de la debit? poti pune o poza sa vad si eu? Nu ai desincronizat carburatoarele? Vezi ca mai sunt niste suruburi cu topografie lateralo-posterioara la carburator. Daca umbli la alea patesti ca mine.... De la vibratii unu se desfacu si am pierdut cam 1,5 - 2 l de benzina pe drum... curgea ca la robinet printr-un furtun care face legatura intre carburator si exterior. Deci sa nu umbli la suruburile de dremaj a impuritatilor din carburi! Merci de urari,acu sunt putin matol si bericit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 (editat) P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spar...&country=US cele cu numere mici sunt mai calde, nu stiu care e termenu in romana, cele cu numere mari mai reci. In manualul oficial CR8E / NGK sau U24ESR-N / DENSO sunt recomandate. Editat Septembrie 14, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da?PS. e zia mea, facu 32 de ani. LA MULTI ANI!!! P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E cica cel 8 sunt "mai fierbinti" adica se recomanda pentru anotimpuri mai racoroase si mai umede pentru ca evapora mai usor apa din benzina. Cele 9 se recomanda pentru vara. Cele putin asa am inteles eu. Eu mi-am luat CR8E, cu aia am umblat toata vara si am dat ceva de genu 31 ron/buc. Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc. Eu am avut intotdeauna bujii CR 8 EIX. Anul asta i le-am schimbat pe alea vechi , nu i le-am aruncat. Am pus tot aceeasi varianta dar cu Iridiu. Sincer? Nici o diferenta la pornit sau la consum. Dupa parerea mea de expermentator, nu se merita cu iridiu. E politica de comercial, cel putin la Diversion.. poate la un SV 550 se cunoaste ceva. Gandeste te ca am dat aproape 18 e pe o bujie cand puteam sa imi aiu acelasi lucru cu 3 . Mesaj completat Am vrut mai sus sa scriu SV 650. Acel motor are aceleasi tip de bujii ca la ale noastra, numai ca difera caii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Intr-un manual frantuzesc pt diversion scrie ca CR9E se recomanda atunci cand motoreta se foloseste intens in oras sau pe temperatura ridicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 kit de lant pentru un xj din 99 stie cineva unde gasesc mai eftin?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) kit de lant pentru un xj din 99 stie cineva unde gasesc mai eftin?? louis a avut reducere buna acum vreo 3000km, sorry nu mai stiu exact cand l-am schimbat... a fost sub 100E si prin alte locuri gaseam cu 6.5 - 7M.... dap, au si acum la vreo 99 DID si 89 Regina. Btw, mai vrei gumele alea sau le arunc? Editat Septembrie 16, 2009 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 are cineva o furca de xj600 care sa aiba telescoapele indoite??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 are cineva o furca de xj600 care sa aiba telescoapele indoite??? Furca de 38mm sau 41mm"sau zii din ce an este", sau ce iti trebuie de la ansablu furci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 la o yamaha xj 600s din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Mi-am schimbat uleiul, Motul 5100, 15w-50 Âşi merge bine.TotuÂşi de la o vreme motorul vibrează cam tare, tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor. P.S. Am reuÂşit să ataÂşez poză la semnătură ...cool jet, la fel Âşi omonima pe două roți (Honda Blackbird).Dacă vă vine să credeți SR 71 a fost proiectat la sf. anilor 50 (un pic bizar, nu ?) Âşi a rămas până acum cel mai rapid avion-3.5 Mach! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 , tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor. cum 4 filtre de aer??? eu stiu ca e un singur filtru de aer... in fine... diametrul gurilor de la mnsoanele filtrului de aer..adica acele gume care intra in difuzorul carburatorului au cam 3,3- 3,4 cm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Ceva în genul ăsta: Bineînțeles renunț la airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Ceva în genul ăsta:Bineînțeles renunț la airbox. interesant filtru... la cati draci am avut eu in primavara cu garniturile coapte inlocuite ulterior ale air-boxului m-ar tenta si pe mine un asftfel de filtru. dar ...am vazut ca in air boxul meu este conectat si furtun de la baia de ulei, probabil se face o filtrare mixta, si prin vaporii de ulei care se depun pe fundul cutiei. Alta intrebare: Maine vreu sa imi schimb uleiul, am ulei Motrul semisintetic 5100 10w40 plus filtru ulei Champion F 306 . Cum fac sa dau drumu la busonul de la fundul baii de ulei??? Am vazut ca are si cap filetat,dar si loc de bagat o surubelnita in cruce. Cu cheile din doatrea motocicletei ma descurc ? Ce fac mai intai? desfiletesc cu surubelnita sau incerc sa desfac cu o cheie.. nu stiu de cat imi trebuie, probabil de 17-18. Merci de eventualele raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților. 10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! Voila!Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților.10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! Voila!Spor! de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului). Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc.. e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma. Mesaj completat o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului). Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc.. e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma. Mesaj completat o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv. Cheie cu lant gasesti pe la 15-20 ron. Cu surubelnita o distrugi complet si nu-i sigur ca merge..eu asa am incercat sa dau jos pe primu si am ajuns la o curea de dacie ca nu am reusit. La buson numai sa ai grija la directie sa nu patesti cum am patit eu ca din neatentie l-am intors invers si am smuls filetul din bazinul de ulei. aaa...si am facut un calcul de sonum mediu...in ultimele zile am iesit numa seara...deci juma trafic usor (2500-3500 rpm), juma drum lung pe la 90-100 km/h 4000-5000rpm (aprox 100 km din fiecare). => consum final 5.04 L/100km Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare prieteni posesori de XJ-uri. Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ? Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti ) Va multumesc si va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare prieteni posesori de XJ-uri.Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ? Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti ) Va multumesc si va salut cu farul. Pai daca nu scoti axul de la bascula nu poti sa dai lantul jos decat daca-i scoti un nit, si de pus la fel... cum toate lanturile acum sunt "infinite" cam asta e singura solutie, sa scoti axu de la bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.