Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

in jur de 7,5L in oras...mi se pare exagerat , citisem pe alte forumuri de un consum normal de 5-5,5 L la toti....din acest motiv vreu sa umblu la debitul de benzina sa vad daca se schimba ceva, numa sa stiu unde

 

e ok zic eu, daca orasul e Bucuresti sau se compara - nu stiu cum e trafic din TM... Mie-mi ia ff variabil in oras si iarna sparg si 8-8 si ceva prin oras... daca e orasul mai liber si am program care imi fac drumurile la ore mai neaglomerate pot sa scot si 6-6 si un pic in oras... daca iei info de pe forumurile de afara tre sa ajustezi si cu locatia celor ce posteaza - trafic urban pt cineva sa zice din orice oras din Florida e total diferit de cineva din Londra sau Bucurest...

 

Eu zic ca e ok pt urban oricat intre 6 si 8.5 in functie de cum mergi si trafic.

 

Sfatul meu, mai oameni... daca va intereseaza consumul, luati un scuter sau un tico... orice chestie cu 4 cilindrii, carburatoare, de 600cmc si 60cp tre sa si consume ceva :cheers:... Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce... asta in cazu in care nu e vb de o masina si aia e folosita pt taxi / curierat / livrare etc... Oricum, din principiu, motocicleta NU este un mijloc ieftin de transport... daca nu ma crede cineva sa faca calculul benzina + revizii + echipament + multe altele ...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu de alta, dar dupa aia oricum tre' ajustat inapoi orice ca nu mai trage sau mai stiu ce... Serios... diferenta de 1l la suta nici macar nu cred ca se renteaza sa-ti desfaci motorul, sa castrezi carburatoare sau mai stiu ce...

 

Adevar grait-ai!

Zicea cineva pe forum ca daca iei in calcul consumul pe fiecare cilindru obtii un consum ff bun.

6l / patru scutere de 150cmc, obtii un consum de 1.5l/100Km pt o capacitate de 150cmc (un cilindru), ceea ce e mai mult decat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da?

 

 

:blink:

 

 

 

 

PS. e zia mea, facu 32 de ani.

 

 

 

MULTI INAINTE :(

 

P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin , de asemenea am verificat si bujiile si erau negre.... daca acuma scade consumul ramane de vazut , in orice caz amestecul la mine era prea bogat, dupa vreo 30km o sa mai verific bujiile, daca nu o sa aibe culoarea potrivita o sa mai inchid din benzina

 

P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTI INAINTE :blink:

 

P.S am gasit suruburile de debit, le-am inchis putin ,

ce suruburi de la debit? poti pune o poza sa vad si eu? Nu ai desincronizat carburatoarele? Vezi ca mai sunt niste suruburi cu topografie lateralo-posterioara la carburator. Daca umbli la alea patesti ca mine.... De la vibratii unu se desfacu si am pierdut cam 1,5 - 2 l de benzina pe drum... curgea ca la robinet printr-un furtun care face legatura intre carburator si exterior. Deci sa nu umbli la suruburile de dremaj a impuritatilor din carburi!

Merci de urari,acu sunt putin matol si bericit.... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E

 

http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spar...&country=US

 

cele cu numere mici sunt mai calde, nu stiu care e termenu in romana, cele cu numere mari mai reci. In manualul oficial CR8E / NGK sau U24ESR-N / DENSO sunt recomandate.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fiind o zi speciala dau cate o bere tuturor diversionistilor , care sunt baieti valabili,da?

PS. e zia mea, facu 32 de ani.

 

LA MULTI ANI!!! :blink:

 

P.S 2 stie careva care este diferenta intre NGK CR8E si CR9E ? eu am CR9E

 

cica cel 8 sunt "mai fierbinti" adica se recomanda pentru anotimpuri mai racoroase si mai umede pentru ca evapora mai usor apa din benzina. Cele 9 se recomanda pentru vara. Cele putin asa am inteles eu. Eu mi-am luat CR8E, cu aia am umblat toata vara si am dat ceva de genu 31 ron/buc.

Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este si varianta de iridium CR8EIX...care cica tin muuult mai mult dar si costa ceva de genu 100-150 ron/buc.

Eu am avut intotdeauna bujii CR 8 EIX. Anul asta i le-am schimbat pe alea vechi , nu i le-am aruncat. Am pus tot aceeasi varianta dar cu Iridiu. Sincer? Nici o diferenta la pornit sau la consum. Dupa parerea mea de expermentator, nu se merita cu iridiu. E politica de comercial, cel putin la Diversion.. poate la un SV 550 se cunoaste ceva. Gandeste te ca am dat aproape 18 e pe o bujie cand puteam sa imi aiu acelasi lucru cu 3 .

Mesaj completat

Am vrut mai sus sa scriu SV 650. Acel motor are aceleasi tip de bujii ca la ale noastra, numai ca difera caii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit de lant pentru un xj din 99 stie cineva unde gasesc mai eftin??

 

louis a avut reducere buna acum vreo 3000km, sorry nu mai stiu exact cand l-am schimbat... a fost sub 100E si prin alte locuri gaseam cu 6.5 - 7M.... dap, au si acum la vreo 99 DID si 89 Regina.

 

Btw, mai vrei gumele alea sau le arunc?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat uleiul, Motul 5100, 15w-50 Âşi merge bine.TotuÂşi de la o vreme motorul vibrează cam tare, tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor.

P.S. Am reuÂşit să ataÂşez poză la semnătură :D ...cool jet, la fel Âşi omonima pe două roți (Honda Blackbird).Dacă vă vine să credeți SR 71 a fost proiectat la sf. anilor 50 (un pic bizar, nu ?) Âşi a rămas până acum cel mai rapid avion-3.5 Mach!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor.

cum 4 filtre de aer??? eu stiu ca e un singur filtru de aer... in fine... diametrul gurilor de la mnsoanele filtrului de aer..adica acele gume care intra in difuzorul carburatorului au cam 3,3- 3,4 cm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva în genul ăsta:

Bineînțeles renunț la airbox.

 

interesant filtru... la cati draci am avut eu in primavara cu garniturile coapte inlocuite ulterior ale air-boxului m-ar tenta si pe mine un asftfel de filtru. dar ...am vazut ca in air boxul meu este conectat si furtun de la baia de ulei, probabil se face o filtrare mixta, si prin vaporii de ulei care se depun pe fundul cutiei.

Alta intrebare:

Maine vreu sa imi schimb uleiul, am ulei Motrul semisintetic 5100 10w40 plus filtru ulei Champion F 306 .

Cum fac sa dau drumu la busonul de la fundul baii de ulei??? Am vazut ca are si cap filetat,dar si loc de bagat o surubelnita in cruce. Cu cheile din doatrea motocicletei ma descurc ?

Ce fac mai intai? desfiletesc cu surubelnita sau incerc sa desfac cu o cheie.. nu stiu de cat imi trebuie, probabil de 17-18.

Merci de eventualele raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților.

10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! :grinbandit:

Voila!Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților.

10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! :grinbandit:

Voila!Spor!

de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului).

Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc..

e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma.

 

Mesaj completat

o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului).

Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc..

e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma.

 

Mesaj completat

o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv.

 

Cheie cu lant gasesti pe la 15-20 ron. Cu surubelnita o distrugi complet si nu-i sigur ca merge..eu asa am incercat sa dau jos pe primu si am ajuns la o curea de dacie ca nu am reusit.

La buson numai sa ai grija la directie sa nu patesti cum am patit eu ca din neatentie l-am intors invers si am smuls filetul din bazinul de ulei.

 

 

aaa...si am facut un calcul de sonum mediu...in ultimele zile am iesit numa seara...deci juma trafic usor (2500-3500 rpm), juma drum lung pe la 90-100 km/h 4000-5000rpm (aprox 100 km din fiecare). => consum final 5.04 L/100km

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni posesori de XJ-uri.

Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ?

Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti )

Va multumesc si va salut cu farul.

post-36930-1253547958_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni posesori de XJ-uri.

Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ?

Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti )

Va multumesc si va salut cu farul.

 

Pai daca nu scoti axul de la bascula nu poti sa dai lantul jos decat daca-i scoti un nit, si de pus la fel... cum toate lanturile acum sunt "infinite" cam asta e singura solutie, sa scoti axu de la bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...