kraul Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 are cineva o furca de xj600 care sa aiba telescoapele indoite??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 are cineva o furca de xj600 care sa aiba telescoapele indoite??? Furca de 38mm sau 41mm"sau zii din ce an este", sau ce iti trebuie de la ansablu furci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 la o yamaha xj 600s din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Mi-am schimbat uleiul, Motul 5100, 15w-50 Âşi merge bine.TotuÂşi de la o vreme motorul vibrează cam tare, tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor. P.S. Am reuÂşit să ataÂşez poză la semnătură ...cool jet, la fel Âşi omonima pe două roți (Honda Blackbird).Dacă vă vine să credeți SR 71 a fost proiectat la sf. anilor 50 (un pic bizar, nu ?) Âşi a rămas până acum cel mai rapid avion-3.5 Mach! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 , tre să verific filtrul de aer, mă bate gândul să îmi montez 4 filtre de-alea conice, nu Âştiu la ce diametru să le caut Âşi sincer mi-e lene să desfac să măsor. cum 4 filtre de aer??? eu stiu ca e un singur filtru de aer... in fine... diametrul gurilor de la mnsoanele filtrului de aer..adica acele gume care intra in difuzorul carburatorului au cam 3,3- 3,4 cm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Ceva în genul ăsta: Bineînțeles renunț la airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Ceva în genul ăsta:Bineînțeles renunț la airbox. interesant filtru... la cati draci am avut eu in primavara cu garniturile coapte inlocuite ulterior ale air-boxului m-ar tenta si pe mine un asftfel de filtru. dar ...am vazut ca in air boxul meu este conectat si furtun de la baia de ulei, probabil se face o filtrare mixta, si prin vaporii de ulei care se depun pe fundul cutiei. Alta intrebare: Maine vreu sa imi schimb uleiul, am ulei Motrul semisintetic 5100 10w40 plus filtru ulei Champion F 306 . Cum fac sa dau drumu la busonul de la fundul baii de ulei??? Am vazut ca are si cap filetat,dar si loc de bagat o surubelnita in cruce. Cu cheile din doatrea motocicletei ma descurc ? Ce fac mai intai? desfiletesc cu surubelnita sau incerc sa desfac cu o cheie.. nu stiu de cat imi trebuie, probabil de 17-18. Merci de eventualele raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților. 10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! Voila!Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Eu mi l-am schimbat singur acum 4 zile. Nu ai treabă cu Âşurubul cu cap stelat, doar cu cel mare, care e de 21.Eu am de pe vremea MZ-ului o cheie de bujii de Dacie, din aia articulată, care se potriveÂşte perfect.Nu se strânge excesiv de tare, carterul e totuÂşi din aluminiu. Pe Âşurubul respectiv se află Âşi un magnet care atrage pilitura de metal din motor, deci se poate depista astfel Âşi starea de uzură a pistoanelor-segmenților.10-40 e un pic prea subțire, chiar dacă urmează sezonul rece.Ideal e un 15-50 iar vara 20-50 mineral.Filtrul lasă-l strâns "la mână", dacă nu ai o cheie de filtre Âşi cel vechi nu se dă bătut, poți să-l killăreÂşti cu o Âşurubelniță.Unge-i garnitura în prealabil.FoloseÂşte mănuÂşi chirurgicale Âşi scapi de mizerie iar la pornire dă-i mai multe butoane scurte Âşi dacă porneÂşte motorul lasă-l doar câteva secunde Âşi repetă operațiunea până auzi că toarce frumos.Nu arunca vechiul ulei în mediul înconjurător! Voila!Spor! de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului). Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc.. e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma. Mesaj completat o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 de schimbat uleiul la motoreta mea l-am mai schimbat, dar niciodata singur. Stiu toate operatiunile mai putin desfacerea surubului de la baia de ulei, pe care nu am facut-o eu ci un prieten. La anterioarele schimburi de ulei nu am gasit pilitura de fier pe surub si nici in uleiul scurs (uleiul respectiv il colectez la sticle, nu il arunc la canalizare, ci il dau pe gard la curte contra degradarii lemnului). Stiu ca eu ma ocupam de filtrul de ulei, il turnam cam 150 ml de ulei in el sa nu fortez prea mult pompa de ulei si dadeam cu ulei O-ringul acestuia. Nu stiu daca pot desfileta filtrul cu surubelnita.. mi se pare incomod intre tevile alea de evacuare puse oblic. Pana acu aveam imprumutata o cheie facuta dintr-un lant de bicibleta. In fine, vad eu cum ma descurc.. e ulima data cand mai folosesc ulei Motul. data viitoare voi trece pe Repsol sau Motorex,adica la primavara. Sunt curios cum va merge cu ulei de la alta firma. Mesaj completat o alta intrebare. Cum ii curat bujiile? am de alea cu iridiu. Cineva mi-a spus ca e bine sa le cufund electrodul cateva secunde in solutie de curatat carburatoarele gen Dicarbosolv. Cheie cu lant gasesti pe la 15-20 ron. Cu surubelnita o distrugi complet si nu-i sigur ca merge..eu asa am incercat sa dau jos pe primu si am ajuns la o curea de dacie ca nu am reusit. La buson numai sa ai grija la directie sa nu patesti cum am patit eu ca din neatentie l-am intors invers si am smuls filetul din bazinul de ulei. aaa...si am facut un calcul de sonum mediu...in ultimele zile am iesit numa seara...deci juma trafic usor (2500-3500 rpm), juma drum lung pe la 90-100 km/h 4000-5000rpm (aprox 100 km din fiecare). => consum final 5.04 L/100km Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare prieteni posesori de XJ-uri. Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ? Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti ) Va multumesc si va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Salutare prieteni posesori de XJ-uri.Ma gandeam ca ma puteti ajuta cu o idee sau o sugestie, vreau sa imi schimb lantul si pinioanele. Am auzit ca se demonteaza bascula si apoi se scoate lantul mai usor ? Si mai am o problema : motorul are 52000 km si a inceput sa se auda o bataie(cred k tacheti ) Va multumesc si va salut cu farul. Pai daca nu scoti axul de la bascula nu poti sa dai lantul jos decat daca-i scoti un nit, si de pus la fel... cum toate lanturile acum sunt "infinite" cam asta e singura solutie, sa scoti axu de la bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? pai cam DID sau Regina ai ca variante... eu am avut DID si tot DID am pus. Regina e mai ieftin, habar n-am care ar fi diferentele calitative. Mai jos de atat nu cred ca scade pretul, e deja super redus pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Multumesc de idee si cred k asta o sa si fac. Merge lantul de la DID cu X-RING , asta era mai ieftin cam 100E ? cauta pe louis la modelul tau de diversion sa vezi de se potriveste. nu pot sa iti dau un raspuns . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 In legatura cu bataile respective o sa gasesi foarte multe pe topic s-a mai discutat. Nu pre ai ce sa-i faci boala de Diversion din cate am vazut. Se pot schimba multe pe la cutia de viteze si altele dar o sa revina. I-ti dai seama cum bate al meu la +82000 km. Cum am tras amreajul se linisteste...asta e uzura in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 110/16/48 e pt xj600s/n ( numar zale/nr dinti pinion fatza/nr dinti pinion spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Multumesc prieteni, am dat comanda pe Louis si acum astept sa vina bunatatile A mea de 12000 km nu a mai avut schimbate bujii, filtru aer , kit lant si placute frana dar acum ar fii timpul. Va salut cu farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) @perseu77 salut, eu am bagat Repsol 15W-50 mineral acum 2 luni luat de la ciclop in Tm si am dat 26 lei pe litru, pot sa zic ca este ok , cel putin la al meu am observat ca sa mai diminuat zgomotul la motor datorita uleiului mai gros, deasemenea nu se mai incalzeste asa tare motorul in trafic (ardeau picioarele de cateva ori ) + din cate am citit pe forumul german toti de acolo recomandau ulei mineral , in schimb vascozitatea sta la alegerea fiecaruia.....( la ulei sintetic sa mai intamplat sa patineze ambreiajul ,,, da asta numa cand era destul de uzat) @roberttulli xj-ul n-are tacheti ( are ce am eu in semnatura ) , si la mine batea ceva ... se auzea un batut sus la capac , prima oara m-am gandit si eu ca sunt tachetii , m-am dus la service i-am zis problema si sa-i regleze si mi-a zis ca modelele astea nu au tacheti..., defapt problema era la lantul de distributie (trebuia schimbat), daca vibreaza tare motorul la turatii relativ joase si nu prera trage bine in oricare viteza atuncea ti dus lantul ... asa era la mine .... da na pot sa ma insel Asfalt uscat Editat Septembrie 22, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista. Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista.Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? detemina bataia, dupa care vezi de piese, ai timp totata iarna. eu merg pe varianta banutilor, nu a lantului.. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ok dar bataia e asemanatoare si e chiar puternica atunci cand o pornesc, dupa un minut doua nu se mai aude asa de tare dar persista.Daca e lantul, de unde pot sa iau unul sa il schimb? poti sa ma suni pe mine si sa pui telefonul langa motor..sau pe macho.sa iti dai seama ce bate. Dupa parerea mea: 1. cam sanse de 80% e sa fie uzura normala intalnita la Diversioane a ambreiajului si bat placile. 2. 10 % sa fie banutii Restu: distributia, pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Dragi colegi, am 2 tobe ovale originale Ducati monster 600 (REMUS) slip-on de vanzare. pretul lor este 600 roni perechea. Se potrivesc si pe XJ 600 Acum sunt vopsite cu negru , spray dar se poate sterge vopseaua cu diluant daca se doreste culoarea aluminiului mat. Tobele sunt in stare super. informatii la telefon 0757983147 pentru mai multe fotografii www.fotok.ro/ducati.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roberttulli Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Ok ambreiaj sa fie? bataia se aude sus la capac , dupa ce se incalzeste, bataia se muta cam pe la mijlocul motorului , ea se aude in motor. Nu ma deranjeaza acum dar sper k in timp sa nu se a agraveze ceva mai rau.Sa nu afecteze puterea sau sa se fac o uzura mai mare a motorului. Chestia e ca nu ma pricep prea bine. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 În ordinea apariției lor, zgomotele ar fi: la început un "ronțăit" asemănător unei maÂşini de măcinat cafeaua, alea fiind pastilele de la supape, însoțite de un "croncănit" mai neregulat, care se diminuează când tragi ambreiajul - ăla, fireÂşte vine de la ambreiaj (problema cu bolțul ăla de 5,5 care se subțiază Âşi face un mic joc), apoi, după încălzire se aude Âşi lanțul transmisiei primare, care odată ce se incălzeÂşte se lărgeÂşte un pic Âşi face Âşi el un zgomot specific (ca un țârâit de greiere) Âşi cireaÂşa de pe tort e lanțul secundar ( ăla gros cu mai multe rânduri de zale, Hi-Vo Chain din manual) care țârâîe doar când transmisia e cuplată - adică în mers - Âşi care are un întinzător hidraulic,care e posibil să nu primească debit de ulei suficient din cauza unor fisuri ce apar de obicei la conductele metalice f. subțiri din interiorul motorului, deci debit insuficient-întindere insuficientă-zgomot.Cam asta am înțeles eu până acum, rog specialiÂştii să intervină. La toate aceste probleme răspunsul avizaților a fost ceva de genul "Da ce, te deranjează?Lasă-l aÂşa că merge mult Âşi bine!".ÂŞi culmea, ajung să le dau dreptate, motorul îÂşi vede de ale lui, face cafea dimineața Âşi îÂşi vede de drum! Pune ulei mai gros Âşi zgomotele vor fi diminuate.La fel prinde bine Âşi o sincronizare de carburi. Tot legat cumva de chestiunile astea, sunteți conÂştienți că nu ne vom putea vinde mobrele la un preț decent, cu aÂşa zgomote de funcționare Âşi mai ale că "nu se ridică într-o roată"! Văd pe BikeShop niÂşte prețuri infernale (de mici). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.