Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu.

Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau:

Ceas turometru

scarita

stop

acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul)

 

Incearca pe ebay. Elmentu ca ceasu pot fii foarte scumpe noi. Scarite, stop eu zic iei la bani marunti...eu am platit 1 euro pt o oglinda si am dat 8 euro pt taxe postale ;)

 

Scarite poti pune si de la alt motor de obicei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu.

Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. :D

 

Sal ai cumva un nr de tel sau e-mail de la DUAL TOURS, 10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual Tours srl

 

 

Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti

Bucuresti

Romania

 

info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea.

021-528 0474 / 021-528 0475

021/528 0476

0729.019.787

http://www.motociclete.com.ro/

 

Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual Tours srl

 

 

Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti

Bucuresti

Romania

 

info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea.

021-528 0474 / 021-528 0475

021/528 0476

0729.019.787

http://www.motociclete.com.ro/

 

Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00

 

Multumesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cand am apucat eu sa citesc mesajul in care l-ai recomandat tu, eu deja ma intalnisem cu perseu si vazusem motorul :(.

 

oricum, Cristi, mi-a lasat o impresie foarte buna motocicleta si ne auzim la tel. in principiu sper ca m-ai inteles ca trebuie sa vad si un CB :crack:

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT !

Foarte interesant ce se aude acolo.Se aude si la mine,dar mult mai slab ca intensitate (momentan) e de vazut.

In viitorul apropiat am sa umblu si eu in zona aia,deoarece cam patineaza ambreiaju'.Trebuie sa-l desfac si sa masor grosimea discurilor ,sigur sunt uzate.

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc.

 

sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi :(

 

Deci...ce poti sa-ti zic eu:

1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu

- intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii

- unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie

-cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... :crack:

2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor...

3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere.

 

no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu

 

Asflat uscat!...si spor la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .multumesc.

Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro.

Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema.

Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul .

parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic.

Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %.

Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km.

Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro.

Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema.

Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul .

parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic.

Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %.

Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km.

Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie.

bafta!

e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri.

Mesaj completat

sa cumpar :kali: ...si multumesc pentru sfat.

Mesaj completat

sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi :finger:

 

Deci...ce poti sa-ti zic eu:

1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu

- intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii

- unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie

-cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... :)

2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor...

3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere.

 

no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu

 

Asflat uscat!...si spor la shopping!

sa cumpar :kick: ...multumesc pentru sfat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri.

Eu cer atat deoarece stiu cum am intretinut-o, nu mi-am batut joc de ea. Gandeste te ca acum exact 2 ani am luat -o cu 2350 e in care intra si taxa de transport.

Am vazut undeva acum 2 luni un XJ de vanzare la Focsani, 1000 e, zgariat, cazut, vai de el.

De cand o am am facut 11 mii de km si ceva si am schimbat de 3 ori uleiul, numai cu Motul semi sau fullsintetic. Are din vara si bujii cu iridiu pe care am dat 17 e pe bujie.

Am investit putin in ea si nu vreau sa o dau pe nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva.

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )...

Mesaj completat

asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )...

Mesaj completat

asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc.

 

Am scris de la lucru...n-am stat sa ma uit exact...oricum era un pret aproximativ...si la XJ ne putem referi si al 900 care e muult mai scump decat 600-le.

Ai dreptate cand zici ca la 5000 i-ti iei nou...ca un XJ6 cred ca este undeva intre 6-7000 eu. Acu 2 sapt am fost in plimbare la o reprezentata Honda si noul CBF 600 (adica echivalentul XJ) este 7300 cu pachet Touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc.

 

 

 

pai si cat te-ai gandit sa dai pe un Diversion ? numa din curiozitate , sau deocamdata mai studiezi piata si mai pui la ciorap ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o veste buna, cel putin pentru mine daca pe altcineva nu intereseaza.

Am rezolvat problema cu trancanitul(zgomotul la ambreiaj/cutie de viteze), merge ca nou Diversionul :)

Despre acest trancanit/zgomot e vorba

Drumuri Bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...