ohmcola Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau: Ceas turometru scarita stop acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 salut! cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu. Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salut, am un XJ 600 N din '99 si nu gasesc de unde sa iau:Ceas turometru scarita stop acesoriile dintre maneta de frana fata si cilindru (sau cilindru co totul) Incearca pe ebay. Elmentu ca ceasu pot fii foarte scumpe noi. Scarite, stop eu zic iei la bani marunti...eu am platit 1 euro pt o oglinda si am dat 8 euro pt taxe postale Scarite poti pune si de la alt motor de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 salut!cum am spus ,iancearca la DUAL TOURS ,este pe soseaua pipera ,ceva mai incolo de serviciul de inmatriculari,cam 200m pe partea dreapta cum vii de la metrou Aurel Vlaicu. Daca te hotarasti sa cumperi de la ei ,sa ne spui si noua ce preturi au piesele astea. Sal ai cumva un nr de tel sau e-mail de la DUAL TOURS, 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Dual Tours srl Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti Bucuresti Romania info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea. 021-528 0474 / 021-528 0475 021/528 0476 0729.019.787 http://www.motociclete.com.ro/ Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Dual Tours srl Soseaua Pipera 48, sect 2, Bucuresti Bucuresti Romania info@motociclete.com.ro Aceasta adresa de email este protejata impotriva botilor de spam. Trebuie sa activati JavaScript pentru a o vedea. 021-528 0474 / 021-528 0475 021/528 0476 0729.019.787 http://www.motociclete.com.ro/ Program: Luni - Vineri: 9.30 - 18.00 Sambata: 10.00 - 14.00 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Bătrânu, ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Bătrânu, ai pm. Despre ce e vorba in PM? nu de alta pentru ca deoarece sunt si eu curios, ma-ntelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Da, m-am prins, te-am recomandat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) pe cand am apucat eu sa citesc mesajul in care l-ai recomandat tu, eu deja ma intalnisem cu perseu si vazusem motorul . oricum, Cristi, mi-a lasat o impresie foarte buna motocicleta si ne auzim la tel. in principiu sper ca m-ai inteles ca trebuie sa vad si un CB Editat Noiembrie 28, 2009 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Acesta este sunetul care ma enerveaza la culme shi nu ii mai dau de capat. Daca este shi la voi tot asa, haideti sa discutam shi sa rezolvam problema.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryanus Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 SALUT ! Foarte interesant ce se aude acolo.Se aude si la mine,dar mult mai slab ca intensitate (momentan) e de vazut. In viitorul apropiat am sa umblu si eu in zona aia,deoarece cam patineaza ambreiaju'.Trebuie sa-l desfac si sa masor grosimea discurilor ,sigur sunt uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi Deci...ce poti sa-ti zic eu: 1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu - intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii - unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie -cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... 2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor... 3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere. no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu Asflat uscat!...si spor la shopping! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 .as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .multumesc. Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro. Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema. Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul . parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic. Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %. Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km. Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro. Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema. Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul . parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic. Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %. Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km. Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie. bafta! e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri. Mesaj completat sa cumpar ...si multumesc pentru sfat. Mesaj completat sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi Deci...ce poti sa-ti zic eu: 1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu - intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii - unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie -cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... 2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor... 3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere. no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu Asflat uscat!...si spor la shopping! sa cumpar ...multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri. Eu cer atat deoarece stiu cum am intretinut-o, nu mi-am batut joc de ea. Gandeste te ca acum exact 2 ani am luat -o cu 2350 e in care intra si taxa de transport. Am vazut undeva acum 2 luni un XJ de vanzare la Focsani, 1000 e, zgariat, cazut, vai de el. De cand o am am facut 11 mii de km si ceva si am schimbat de 3 ori uleiul, numai cu Motul semi sau fullsintetic. Are din vara si bujii cu iridiu pe care am dat 17 e pe bujie. Am investit putin in ea si nu vreau sa o dau pe nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )... Mesaj completat asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )...Mesaj completat asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc. Am scris de la lucru...n-am stat sa ma uit exact...oricum era un pret aproximativ...si la XJ ne putem referi si al 900 care e muult mai scump decat 600-le. Ai dreptate cand zici ca la 5000 i-ti iei nou...ca un XJ6 cred ca este undeva intre 6-7000 eu. Acu 2 sapt am fost in plimbare la o reprezentata Honda si noul CBF 600 (adica echivalentul XJ) este 7300 cu pachet Touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 noul CBF 600 (adica echivalentul XJ) este 7300 cu pachet Touring. nu prea e noul ca e acelasi model cam de mult... anyway... cum ziceam il iei cu 0 km la 5000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. pai si cat te-ai gandit sa dai pe un Diversion ? numa din curiozitate , sau deocamdata mai studiezi piata si mai pui la ciorap ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Am o veste buna, cel putin pentru mine daca pe altcineva nu intereseaza. Am rezolvat problema cu trancanitul(zgomotul la ambreiaj/cutie de viteze), merge ca nou Diversionul Despre acest trancanit/zgomot e vorba Drumuri Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Păi zi-ne Âşi nouă cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.