justme2009 Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi Deci...ce poti sa-ti zic eu: 1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu - intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii - unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie -cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... 2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor... 3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere. no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu Asflat uscat!...si spor la shopping! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 .as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .multumesc. Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro. Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema. Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul . parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic. Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %. Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km. Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Daca te intereseaza, eu doresc sa imi vand Diversionul deoarece am de gand in sezonul viitor sa trec pe un enduro. Userii acestui topic ma cunosc destul de bine si stiu ca nu mintcand spun ca asta vara am facut turul Romaniei fara sa am nici o problema. Motorul e excelent pt. touring, de aceea e facut si cu racire pe aer. Pt oras e mai dificil ,vara se recomanda ca la semafor sa opresti motorul . parerea mea e ca nu ai probleme cu racirea pe aer, cum nu a avut nimeni de pe acest topic. Daca te intereseaza ma anunti. Eu vreau sa o dau cu 1270 eu. in care intra lichid de frana schimbat de 1 luna (lichid Motul dot 4), schimb de ulei Motul semisintetic 10 w 40 acum 500-600 km plus cadou o pereche de placute frana EBC- racing sigilate(sunt mai scumpe ca Nissin) pe care eu am dat cam 150 ron acum cateva luni, nu le-am schimbat pt ca placutele pe fata sunt uzate cam 50 %. Cauciucuri ok, lant inca ok, care mai merg pe putin un sezon, adica 5000 km. Motorul nu are defecte optice decat cateva zgarieturi superficiale facute de la tank-bag (rucsacul de rezervor), rezervorul nu e infundat.Deci starea generala a motorului e ok. motorul e luat din Italia acum 2 ani, s-a circulat cu el acolo prima data din 1995 din noiembrie. bafta! e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri. Mesaj completat sa cumpar ...si multumesc pentru sfat. Mesaj completat sa-ti o yamaha...ce?...presupun sa cumperi Deci...ce poti sa-ti zic eu: 1) - vezi cat de tare troncane in relantiu... daca bate "tare" probabil are probleme...daca citesti catva pagini o sa vazi ca majoritatea au un troncanit la mers la relantiu - intreaba si verifica consumabilele...lant, cauciucuri, ulei, bujii - unele tind sa porneasca mai greu la rece...trebuie tras socul, lasat un pic...impins inapoi si lasat la relantiu 2-3 minute...abia dupa aceea va reactiona bine la acceleratie -cauta semne de lovituri...ca si eu cand l-am cumparat al meu se jura ca n-a fost lovita...de aia am carena lipita pe interior si chituita... 2) nu se face amestec...are baie de ulei...intra c-am 3-3,5 L...se recomnda de la 10W40 pana la 20W50...depinde de user, de motor... 3) racirea pe aer....n-am avut probleme cu el la drum lung...si am trecut si parau rece ca gheata cu el si nu s-a crpat blocu...singura problema l-am avut cand am fost la un curs de moto si dupa 6 ore de frecat in 1-a printre jaloane s-a c-am saturat baiatu si incepea sa piarda din putere. no prea multe nu pot sa-ti spun nici eu ca nu am motoru decat de un sezon...si sincer si eu cand l-am cumparat mi-a placut in poza, m-am dus sa-l vad in realitate...l-am pornit dar testdrive n-am facut cu ea ca nu mai mersesem de 7 ani cu motoru...deci na...mai mult la nimereala....desigur depinde si de pret daca merita sau nu Asflat uscat!...si spor la shopping! sa cumpar ...multumesc pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 e f frumos xj ul tau dar nu am suma pe care o ceri. Eu cer atat deoarece stiu cum am intretinut-o, nu mi-am batut joc de ea. Gandeste te ca acum exact 2 ani am luat -o cu 2350 e in care intra si taxa de transport. Am vazut undeva acum 2 luni un XJ de vanzare la Focsani, 1000 e, zgariat, cazut, vai de el. De cand o am am facut 11 mii de km si ceva si am schimbat de 3 ori uleiul, numai cu Motul semi sau fullsintetic. Are din vara si bujii cu iridiu pe care am dat 17 e pe bujie. Am investit putin in ea si nu vreau sa o dau pe nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @justme ...man dar fara suparare...tu cat vrei sa dai e un XJ?...trebuie sa te dezamagesc dar un XJ cat de cat intretinut incepe de la 1000 pana la 4000 euro. In general nu o sa prea gasesti motor intretinut si sub 1000 eu. Gandestete ca daca tu trebuie sa´l repari oricum o sa treci peste suma respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )... Mesaj completat asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 4000? de unde le scoateti, oamenilor, ca la fix 5000 iti iei moto de 600, 0km, ABS ( nu sunt sigur daca versiunea pe injectie )...Mesaj completat asa de curiozitate si ca sa nu zica nimeni pe aici ca vb aiurea, m-am uitat acu pe mobile.de si ce e peste 3k e ori cu sub 10,000 sau in jur si / ori cu topcase, crash bars, sidecase-uri si alte extra-uri... numai vb ca sunt versiunile noi, cu radiator de ulei, 2 discuri pe fatza, soc pe maner etc. Am scris de la lucru...n-am stat sa ma uit exact...oricum era un pret aproximativ...si la XJ ne putem referi si al 900 care e muult mai scump decat 600-le. Ai dreptate cand zici ca la 5000 i-ti iei nou...ca un XJ6 cred ca este undeva intre 6-7000 eu. Acu 2 sapt am fost in plimbare la o reprezentata Honda si noul CBF 600 (adica echivalentul XJ) este 7300 cu pachet Touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 noul CBF 600 (adica echivalentul XJ) este 7300 cu pachet Touring. nu prea e noul ca e acelasi model cam de mult... anyway... cum ziceam il iei cu 0 km la 5000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 salut.as vrea sa-mi o yamaha xj 600s si as dori putin ajutor.as vrea sa stiu la ce sa ma uit mai intii ca sa nu am surprize dupa acea .si o intrebare benzina la xj se baga amestecata cu ulei tinind cont ca aRE racirea pe aer.cit de fiabila este tinind cont ca are racirea pe aer?multumesc. pai si cat te-ai gandit sa dai pe un Diversion ? numa din curiozitate , sau deocamdata mai studiezi piata si mai pui la ciorap ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Am o veste buna, cel putin pentru mine daca pe altcineva nu intereseaza. Am rezolvat problema cu trancanitul(zgomotul la ambreiaj/cutie de viteze), merge ca nou Diversionul Despre acest trancanit/zgomot e vorba Drumuri Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Păi zi-ne Âşi nouă cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Păi zi-ne Âşi nouă cum... Simplu..cica din sincronizarea carbelitoarelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Am o veste buna, cel putin pentru mine daca pe altcineva nu intereseaza.Am rezolvat problema cu trancanitul(zgomotul la ambreiaj/cutie de viteze), merge ca nou Diversionul Despre acest trancanit/zgomot e vorba Drumuri Bune! 700S ??? e frumos 700-le asta...cati CP are in plus fata de 600...ca de trancanit vad ca trancane mai tare Simplu..cica din sincronizarea carbelitoarelor! La mine nu ajutat...dupa sincronizre s-a schimbat limita acea de "masaj"...a coborat cu 3-400 rpm si trage un pic mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 700S ??? e frumos 700-le asta...cati CP are in plus fata de 600...ca de trancanit vad ca trancane mai tare La mine nu ajutat...dupa sincronizre s-a schimbat limita acea de "masaj"...a coborat cu 3-400 rpm si trage un pic mai bine. Sal era vb de sunatul acela, sa rezolvat, nu am video acum dar cat de curand o sa fac unul sa vezi diferenta;) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Sincronizarea de carburi îmbunătățeÂşte funcționarea motorului într-adevăr, dar n-are nimic a face cu zgomotul din oala de ambreiaj!Ca Âşi cum ai spune că tratezi hemoroizii prin scoaterea amigdalelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 Totul a inceput acum 28 de luni cand mi-am cumparat Diversionul, de cand l-am cumparat avea un trancanit in partea de ambreiaj/cutie de viteze. Am shimbat mai multe pise dupa cum am citit pe acest forum(x,y tre schimbat a,b,c.......), dupa schimbata pieselor nici un rezultat. Din proprie initiativa am shimbat shi rulmenti in cutia de viteze in speranta ca sa rezolva problema(nu am gasit nimic sa fie altceva numai 3 rulmenti shi i-am shimbat 6 rulmenti, a mai ramas un singur rulment la selectorul de viteze neshimbat). In urma cu cateva zile am decis sa merg la un service unde uni ziceau ca e ok(acesta l-am omis pana acum, am fost la altele numai la acest service nu am fost). Mecanicul mi-a zis ca e problema din reglat/sincronizat/curatat carburatoarele, bineinteles ca nu am crezut, tot timpul am zis ca ceva problme mecanica cu acel trancanit. Mi-am luat inima in dinti shi am zis ca mai fac inca o data curatat/reglat/sincronizat carburatoare. Nici eu nu am crezut, mai ales ca am facut sincronizare de carburatoare acum 1900km, dar am mai incercat inca o data la un prieten, prima data am facut verificare carburatoarele shi spre mirarea mea am constatat ca nu sa facut treaba bine acum 1900km, iar dupa ce am facut curatat/reglat/sincronizat carburatoarele trancanitul a disparut. Cine vrea sa creada bine, cine nu mai trebuie sa astepte, o sa fac un video cu dovada, deshi nu tre sa demonstrez la nimeni nimic atat timp cat stiu cat suflet am pus sa rezolv problema trancanitului, perseu77 stie cat m-am chinuit pt ca am tinut legatura cu el, chiar daca nu am prea scris pe acest forum. Va doresc toate ce bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 OK, glumeam doar,la capitolul reglat ce anume ai făcut, sincronizare am făcut Âşi eu, e mai bine dar se mai poate... Mesaj completat Apropos, zgomote sunt doar la relanti, în miÂşcare sună chiar bine, probabil frigul face bine Âşi el.În ultima vreme îmi place tot mai mult mersul rotund Âşi chiar rasat aÂş putea spune Âşi la ultima tură pe Âşosea m-am trezit schimbând vitezele în turație maximă Âşi ajungând la viteze destul de mari (160+) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Inainte de sincronizat carburatoare: Dupa sincronizat carburatoare: Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 de cate ori ai sincronizat carburatoarele de cand o ai? eu am diversionul de 3 ani si am umblat la carburatoare de foarte multe ori, cu diverse ocazii, avand acces la sculele unui service moto. le-am sincronizat si eu si cei de la service si nu a disparut zgomotul de la ambreiaj. parerea mea e ca nu aceasta este rezolvarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Nu prea inteleg legatura intre sincronizare si ambreiaj... da, poa sa bata, troncane etc daca nu sunt sincronizate ca atunci un cilindru are amestec mai bogat sau mai sarac... dar in rest... nu vad legatura. Sper sa fie asta si sa nu urmeze un post peste 10 zile cu "a aparut din nou" In rest... totusi, daca toata lumea se plange de faza asta dar nimanui nu i-a crapat nic de la ea - nu intentionez sa-mi bat capul ... a mea se duce spre 44k si mere bine, asa la capitolul zgomote si un pic de gluma pot sa zic ca partea cu zgomotele de la carena de se mai mentioneaza se rezolva cu fibra de sticla pe dos si cum e pacat sa o armezi asa ca n-ai ce face poti sa mai schimbi si un semnal, o scarita, o maneta, un reshape pe fatza careneim niste chit si sa-i dai si o vopsea cu ocazia aia Dar nah, pt asta tre sa dai cu ea de pamant... mai bine cu zgomote, nu? O chestie observata, cricul central... atentie mare, mai inspectati pintenul ca se pare ca are tendinta sa se rupa dupa vreo 10 ani... s-a rupt la a mea exact in acelasi loc cu a unui amic, la sudura de pe cric. Mie mi s-a rupt in timp ce o ridicam pe cric si eram intr-un echilibru instabil, piciorul mi-a fugit si luat prin surprindere m-a tras peste ea, cam nasol de ridicat pe central acum. Are careva un cric de vanzare? e oribil pretzul de nou si sudura nu stiu cat de solutie e... oricum decat nou mai repede sudat si atentie ulterior. De vreo 3000km am trecut pe 10w40 ca-i mai frig... porneste mai usor dimineata, de papat pare ca tot papa - la 200km de autostrada la 160 daca nu-i bag un pic de completare ma trezesc ca se aprinde becul la ceva de genul 1-2 minute dupa ce o pornesc si inainte sa se incalzeasca complet... de stins se stinge daca opresc, tai contact si dau din nou sau dupa 1-2 minute de mers. Desi la inspectie pare ca e destul ulei face faza cu becul, daca-i bag un pic de completare nu mai se aprinde becul pana la urmatoarea autostrada. Faza asta mi-a facut-o si pe caldura cu Motul 300V 15-50 dar ala nu mi s-a parut ok pt diversion oricum... pare ca e ulei mai de forja decat poate motorul asta... troncane rau pana se incalzeste - parerea mea - si se incalzeste si greu, nu prea merita pt fatzait prin oras. In rest, toate bune, asfalt uscat la aia care mai merg... btw, aveti careva impresii comparative cu un monocilindru mare la drum lung? Ma bate gandul la un Tenere dar n-am avut ocazia sa merg mai mult de 10 minute in ritm de drum intins, pare ok la 10 minute dar nu prea stiu cum devine la peste 5-600km comparativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 mie nu-mi place monocilindrul mare din principiu, asa ca nu stiu ce sa iti spun despre eu m-am pricopsit cu un FJ1200 intre timp, ceva mare, dar tot 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 daca nu-i bag un pic de completare ma trezesc ca se aprinde becul la ceva de genul 1-2 minute dupa ce o pornesc si inainte sa se incalzeasca complet... de stins se stinge daca opresc, tai contact si dau din nou sau dupa 1-2 minute de mers. Desi la inspectie pare ca e destul ulei face faza cu becul, daca-i bag un pic de completare nu mai se aprinde becul pana la urmatoarea autostrada. cu aprinsul becului de la ulei la fel se intampla si la mine, cu toate ca nivelul de ulei e intre limitele normale. solutia cu completatul daca mananca nu e rea, insa la mine se aprindea cand abia ii facusm schimbul. deci nu era de la nivel scazut ci probabil fiind motorul rece presiunea uleiului era mai mica. la mine becul resp.se aprinde in urmatoarele situatiuni, pe care acum le consider normale 1. cand o pornesc pe cricul lateral si motorul e destul de inclinat (adica e pusa pe cric in panta, nu pe suprafata plana); 2. dimineata cand e frig si motorul nu e incalzit.. mi s-a intamplat frecvent. Daca o porneam de expl dupa-amiaza sansele sa se aprinda erau mai mici, aproape nule. 3.experimental am aplecat pe partea stanga f mult din statiune motorul si prompt becul respectiv s-a aprins. alta data la pornire cand s-a aprins nu am luat contactul ci am aplecat motorul mult pe dreapta ,acolo unde este plasat senzorul electirc al baii de ulei si dupa 4-5 sec. s-a stins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 perseu, pls pls pls las-o cu culorile, font-uri diferite sau / si font size-uri... pls pls pls pls confirm toate de mai sus dar faza incepe cam la 1000km facuti cu uleiul respectiv, cred ca se schimba ceva si in consistenta lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.