Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea.

Am reusit in sfarsit sa pornesc motorul.

Problema era ca avea multa benzina in motor,deci era super inecat.Am scos bujiile,le-am pus pe aragaz sa se arda toata benzina si sa se usuce bine,timp in care am dat la automat de cateva ori (fara bujii),pentru a scuipa afara surplusul de benzina din motor.Intradevar a aruncat cativa stropi deci era inecata.Am montat bujiile super incinse ,in caz ca se mai stropesc cu benzina,sa nu se umezeasca ci sa se evapore instanteneu benzina de pe ele,apoi am dat la automat si a luat-o din prima.

Acum porneste le sfert fara nici un fel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Nu sunt chiar de acord, de fapt cam de loc... pt un motor racit pe aer eu zic ca e ok de oras...

 

PS @perseu77: pls, pls, pls, pls lasa joaca cu culorile si fonturile :nono:

 

Mesaj completat

 

Diversionul e cu racire pe aer si intr un oras aglomerat vara, mai ales ca si Bucurestiul nu se simte prea bine..eu am fost in Bucuresti cu ea de 3-4 ori si stiu cum facea, trebuia la semafor sa iau contactul.

Cu culorile nu pot sa o las mai moale deoarece si pentru ca sunt afectat in chakra de spectrul flacarii violet din Parlament sau Cotroceni, nu mai stiu unde era... :crack: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perseu77--

 

te contrazic cu mersul in bucuresti, merg in fiecare sezon in fiecare zi"cand se poate" nu am avut probleme, este adevarat am radiator de ulei, dar conteaza si uleiul ... :crack:

 

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Am reusit in sfarsit sa pornesc motorul.

Problema era ca avea multa benzina in motor,deci era super inecat.Am scos bujiile,le-am pus pe aragaz sa se arda toata benzina si sa se usuce bine,timp in care am dat la automat de cateva ori (fara bujii),pentru a scuipa afara surplusul de benzina din motor.Intradevar a aruncat cativa stropi deci era inecata.Am montat bujiile super incinse ,in caz ca se mai stropesc cu benzina,sa nu se umezeasca ci sa se evapore instanteneu benzina de pe ele,apoi am dat la automat si a luat-o din prima.

Acum porneste le sfert fara nici un fel de problema.

 

pregateste-te de un set nou de bujii, alea de le-ai ars pe aragaz nu o sa mai tina mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu culorile nu pot sa o las mai moale deoarece si pentru ca sunt afectat in chakra de spectrul flacarii violet din Parlament sau Cotroceni, nu mai stiu unde era... :crack: :laugh:

 

 

 

Hopaaa, l-am prins! :nono:

Ăsta e diversionist! :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perseu77--

 

te contrazic cu mersul in bucuresti, merg in fiecare sezon in fiecare zi"cand se poate" nu am avut probleme, este adevarat am radiator de ulei, dar conteaza si uleiul ... :crack:

 

de aceeasi parere... n-am avut probleme vara niciodata... am mers toamna asta si cu un model vechi, fara radiator de ulei, cam vreo 2 saptamani sau ceva de genul si la fel, nici o problema... eu zic ca e excelenta in oras in continuare... motorul nu face probleme, ghidoanele sunt destul de inguste, oglinzile sunt pe ghidoane, deci usor de "strecurat" si trecut pe sub sau peste alte oglinzi iar in caz extrem, daca slabesti un pic piulita de le fixeaza poti sa le pliezi depliezi la nevoie foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu am avut prbleme vara in traficul timisorean , stateam la semafor , faceam sauna , ma ardeau bratele de la soare ... dar Divi nu avea probleme, singura data cand a facut fitze era la o parada cand am defilat cu 10-15 km/h prin oras timp de o ora si sa incism motorul si sa lasat greu turata , dar sa rezolvat problema dupa ce am lasat-o un pic la odihna intr-un loc mai umbrit...

 

Hai cu primavara :crack:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori Diversion !

 

A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ?

sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ?

care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?!

un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ?

multumesc anticipat ,

 

asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori Diversion !

 

A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ?

sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ?

care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?!

un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ?

multumesc anticipat ,

 

asfalt uscat !

 

 

eu le-am lustrut , ma rog daca pot spune asa fiindca am folosit smirglu foarte fin cu apa (din abundenta) ca sa nu le zgarii , asa am indepartat toata rugina si galbeneala respectiva , dupa toata operatiunea asta am dat cu polish , un sfat sa nu dai niciodata cu smirglul pe directia circulara a tevii fiindca apar foarte repede zgarieturi.

rezultatul este unul foarte bun dar din cate am observat nu tine foarte mult , dupa cateva sute de km tevile revin la o culoare galbuie....

rezultatul se vede in poza de jos

In legatura cu gumele ai putea merge pe Bridgestone BT45 sau Metzeler LASERTEC .

Asfalt uscat

post-40195-1267890798_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ?

 

Prima chestie de verificat e presiunea... gumele, ele... daca nu le-ai pus tu s-ar putea sa fie si vreun snur ceva - eu am avut in gumele initiale un snur pe care nici nu l-am vazut la inspectie exterioara. Poti sa mai verifici sa fie echilibrate. Alta chestie care poate cauza voblaj - rulmentii... Nu numai roata fatza are creaza voblaj / joc in ghidon ci si spatele... Lipsa greutatilor la capetele de ghidon poate influenta. Topcase-ul poate si el sa creeze sau sa accentueze. Probabil si suspensia.

 

E un topic pe la service unde s-a discutat mai amanuntit, multe din ele le-am incercat si eu... unele rezolva temporar, mai putin sau poate e doar placebo, stii ca ai facut ceva si ca ar trebui sa se vada ceva imbunatatiri.

 

Mai demult eu mergeam no hands destul de mult si n-am sesizat probleme... de la un moment dat am sesizat, mi s-a pus si pata si tot am incercat sa le rezolv... presiune corecta a functionat un timp, cand n-a mai mers am echilibrat roti, am schimbat rulmenti, am schimbat si gumele... acum iar am un joc, dar nu e atat dependent de viteza cat de anumite turatii... am zis ca o sa incerc sa merg 2-3 zile si fara topcase sa vad daca e vreo imbunatatire dar nu prea ma mai deranjeaza si nici chef de rascolit rahatul nu am :crack:...

 

La mine incepe ca o mica oscilatie care se opreste si daca tin si degetul mic pe ghidon... daca nu se amplifica, nu destul de tare cat sa te dea jos, dar nici sigur nu pare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ?

sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ?

 

Si eu le-am curatat. Dar eu am fost mai brutal....efectiv am luat un disc pt flex cu sarma si dai! Rezultatul...50 km erau argintii dupa care s-au galbenit...dar acum au o culoare frumoasa galben.

Piesele de legatura: eu am cumparat motoru cu alea deja gaurite. Am sudat o fasie de inox peste ea...formand un inel, dupa care l-am vopsit negru. Tobele la fel sunt negre (asa l-am cumaparat)...le-am revopsit dar am prins ceva vopsea de proasta calitate ca se duce foarte repede.

 

2 poze la cum au aratat inainte...si dupa aia o poza in comparatie cu a lui Alex (ambele curatate)... el e si mai maniac :crack: i-si curata motoru mult mai des decat mine

post-43874-1267936171_thumb.jpg

post-43874-1267936190_thumb.jpg

post-43874-1267936218_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari posesori Diversion !

 

A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ?

sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ?

care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?!

un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ?

multumesc anticipat ,

 

asfalt uscat !

 

va recomand ceva folosit de chopperisti... arata bine (zic io) so scapati de problema pt totdeauna

 

HEAT WRAP http://carphotos.cardomain.com/ride_images...70064_large.jpg

 

exista pe negru, gri, auriu galben/bej...desi toate se inegresc in timp....arata mai bine ca tobele ingalbenito-ruginite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va recomand ceva folosit de chopperisti... arata bine (zic io) so scapati de problema pt totdeauna

 

HEAT WRAP http://carphotos.cardomain.com/ride_images...70064_large.jpg

 

exista pe negru, gri, auriu galben/bej...desi toate se inegresc in timp....arata mai bine ca tobele ingalbenito-ruginite

 

Nu stiu daca e o idee prea buna. Da si naspa, parerea mea si chiar nu stiu cat de bine e... mie cel putin cand am motorul noroit si tevile acoperite cu un deget de pamant mi se pare ca merge mai prost... cum se pare ca are rol de izolator in principal, nu as incerca... mai e aspectul ca probabil aduna si mizerie, praf si alte chestii extra si devine si mai greu de spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le-am lustrut , ma rog daca pot spune asa fiindca am folosit smirglu foarte fin cu apa (din abundenta) ca sa nu le zgarii , asa am indepartat toata rugina si galbeneala respectiva , dupa toata operatiunea asta am dat cu polish , un sfat sa nu dai niciodata cu smirglul pe directia circulara a tevii fiindca apar foarte repede zgarieturi.

rezultatul este unul foarte bun dar din cate am observat nu tine foarte mult , dupa cateva sute de km tevile revin la o culoare galbuie....

rezultatul se vede in poza de jos

In legatura cu gumele ai putea merge pe Bridgestone BT45 sau Metzeler LASERTEC .

Asfalt uscat

 

Merci , tevile tale parca-s noi !!! voi incerca si eu , insa la o ieseala mica de 5-600 km , probabil ca le afum la loc , cat despre cauciucuri , vad ca ata are Michelin insa nici cu Bridgestone nu e rau , voi verifica preturile .

Asfalt uscat si Hai Poli ! :)

Mesaj completat

Prima chestie de verificat e presiunea... gumele, ele... daca nu le-ai pus tu s-ar putea sa fie si vreun snur ceva - eu am avut in gumele initiale un snur pe care nici nu l-am vazut la inspectie exterioara. Poti sa mai verifici sa fie echilibrate. Alta chestie care poate cauza voblaj - rulmentii... Nu numai roata fatza are creaza voblaj / joc in ghidon ci si spatele... Lipsa greutatilor la capetele de ghidon poate influenta. Topcase-ul poate si el sa creeze sau sa accentueze. Probabil si suspensia.

 

E un topic pe la service unde s-a discutat mai amanuntit, multe din ele le-am incercat si eu... unele rezolva temporar, mai putin sau poate e doar placebo, stii ca ai facut ceva si ca ar trebui sa se vada ceva imbunatatiri.

 

Mai demult eu mergeam no hands destul de mult si n-am sesizat probleme... de la un moment dat am sesizat, mi s-a pus si pata si tot am incercat sa le rezolv... presiune corecta a functionat un timp, cand n-a mai mers am echilibrat roti, am schimbat rulmenti, am schimbat si gumele... acum iar am un joc, dar nu e atat dependent de viteza cat de anumite turatii... am zis ca o sa incerc sa merg 2-3 zile si fara topcase sa vad daca e vreo imbunatatire dar nu prea ma mai deranjeaza si nici chef de rascolit rahatul nu am :)...

 

La mine incepe ca o mica oscilatie care se opreste si daca tin si degetul mic pe ghidon... daca nu se amplifica, nu destul de tare cat sa te dea jos, dar nici sigur nu pare...

 

Multam , voi verifica presiunea si le voi echilibra pt inceput ! apoi faza fara top case ! cand am luat-o nu tremura ! cum pun un deget pe ghidon se opreste .

 

Multumiri si timisorenilor de sfaturi ..........Hai POLI !

 

IcemaN , interesanta varianta cu materialul acela matisat pe teava , imi este teama insa sa nu se supraincalzeasca motorul !

 

Asfalt uscat tuturor in speranta unei intalniri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisarea

Ce credeti de plasticele astea.

 

 

XJ6-AMT.JPG

 

ECPS-XJ6-3.JPG

 

Overkill :)... sa zic ca un XJ600s/n chiar in mint condition si km putini si tot adunate plasticele, tobele si alte chestii de pe aia sparg cu muuuult valoarea lui... poate e mai rentabil sa iei o mobra noua / deja streetfighter decat sa cumperi si sa modifici... Plus ca nah, diversion nu prea e bad boy din fire ca sa se asorteze cu streetfighter look :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisarea

Ce credeti de plasticele astea.

 

 

XJ6-AMT.JPG

 

ECPS-XJ6-3.JPG

 

E chestie de gust , care stii ....nu se discuta ! parerea mea e sa o lasi in varianta originala , daca vrei baga banu` in alte chestii mai utile !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Asfalt uscat si Hai Poli ! :lol:

 

...Hai POLI !"

 

Domnilor, până aici! :)

 

 

Nu sunt eu mare microbist Âşi poate dacă UTA ar juca ceva fotbal aÂş avea Âşi eu cu cine să țin , dar am "naturelu simțitoriu!" :)

 

Deci, să ne vedem de supapele noastre, da? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisarea

Ce credeti de plasticele astea.

 

 

XJ6-AMT.JPG

 

ECPS-XJ6-3.JPG

 

 

Salut , totul depinde de banuti ... daca-i ai de ce nu ?! apropo cauta pe ebay.de/uk poate gasesti acolo "plastice" mai ieftine , pe ebay.de cred ca am vazut bugspoiler la 50-60 euro pentru Divi

 

Asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bugspoiler sunt si eu interesat.

Link exact? Chiar si cu asta rosu de mai sus.

 

 

uite aici linkul

http://cgi.ebay.de/YAMAHA-XJ-600-XJ600-S-N...=item439dd68aa0

sau

http://cgi.ebay.de/Bugspoiler-fuer-YAMAHA-...=item53e0253728

dar este mai scump...

p.s. am mai gasit si astea pt cine e interesat

http://cgi.ebay.de/GSG-Moto-Sturzpads-Yama...=item53d772d807

Asfalt uscat :wacko:

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloha!!

 

Cine ma poate ajuta cu niste poze unde si cum vine montata portbagajul pe divi. In general mi-am dat seama...da mai am o platbanada indoita in forma de U care chiar nu stiu unde vine...

 

c-am asa arata setul...

 

post-43874-1268599671_thumb.jpg

 

Asflat uscat!

Mesaj completat

...OK am mai studiat un pic piesele...presupun ca platbanda vine in spate si leaga cele doua cadre laterale...iar bretele lungi ale acestora vin prinse jos la prinderea tobei.... totusi daca cineva are o poza mi-ar prinde bine :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite platbanda respectiva, in poza de mai jos

intr-adevar, leaga cele 2 parti laterale

cat a costat setul de suporti?

 

Este de pe ebay....era la licitatie...dar se pare de data asta am avut noroc am prins unul si cu putini doritori, care primea paypal si mai si trimtea in RO...55 Euro + 20 taxe postale in RO

Din cate am vazut in general se vand intre 50...80 euro...dar ama vazut ca s-au vandut chiar si cu 100 fara cutii.

 

Acu sa vad zilele astea cand am timp sa-l montez si dupa aia trantesc si ceva poze.

 

Alta intrebare....ulei schimbat vara trecuta. Am facut +2500 km, dar motorul sta din septembrie. Trebuie schimbat sin nou? Teoretic la 1 an sau 10.000 km. Acum voi ce parere aveti. Stiu ca nu e mult (150 RON) dar sincer am destule chetuieli momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...