MotoRocker Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutari posesori Diversion ! A incercat careva sa lustruiasca tevile de la galeria de evacuare pana la tobe ? sau ati schimbat careva piesele de legatura dintre galerii si tobe , acelea care ruginesc si mai scapa fum si condens ? care a incaltat Diversionulcu anvelope caliatate /pret de curand sa-mi recomandati vreun furnizor ?! un mecanic mi-a spus ca din cauza de uzura pneuri , daca iau mainile de pe ghidon , incepe sa tremure , mai stiti si alt motiv ? multumesc anticipat , asfalt uscat ! va recomand ceva folosit de chopperisti... arata bine (zic io) so scapati de problema pt totdeauna HEAT WRAP http://carphotos.cardomain.com/ride_images...70064_large.jpg exista pe negru, gri, auriu galben/bej...desi toate se inegresc in timp....arata mai bine ca tobele ingalbenito-ruginite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 va recomand ceva folosit de chopperisti... arata bine (zic io) so scapati de problema pt totdeauna HEAT WRAP http://carphotos.cardomain.com/ride_images...70064_large.jpg exista pe negru, gri, auriu galben/bej...desi toate se inegresc in timp....arata mai bine ca tobele ingalbenito-ruginite Nu stiu daca e o idee prea buna. Da si naspa, parerea mea si chiar nu stiu cat de bine e... mie cel putin cand am motorul noroit si tevile acoperite cu un deget de pamant mi se pare ca merge mai prost... cum se pare ca are rol de izolator in principal, nu as incerca... mai e aspectul ca probabil aduna si mizerie, praf si alte chestii extra si devine si mai greu de spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 eu le-am lustrut , ma rog daca pot spune asa fiindca am folosit smirglu foarte fin cu apa (din abundenta) ca sa nu le zgarii , asa am indepartat toata rugina si galbeneala respectiva , dupa toata operatiunea asta am dat cu polish , un sfat sa nu dai niciodata cu smirglul pe directia circulara a tevii fiindca apar foarte repede zgarieturi.rezultatul este unul foarte bun dar din cate am observat nu tine foarte mult , dupa cateva sute de km tevile revin la o culoare galbuie.... rezultatul se vede in poza de jos In legatura cu gumele ai putea merge pe Bridgestone BT45 sau Metzeler LASERTEC . Asfalt uscat Merci , tevile tale parca-s noi !!! voi incerca si eu , insa la o ieseala mica de 5-600 km , probabil ca le afum la loc , cat despre cauciucuri , vad ca ata are Michelin insa nici cu Bridgestone nu e rau , voi verifica preturile . Asfalt uscat si Hai Poli ! Mesaj completat Prima chestie de verificat e presiunea... gumele, ele... daca nu le-ai pus tu s-ar putea sa fie si vreun snur ceva - eu am avut in gumele initiale un snur pe care nici nu l-am vazut la inspectie exterioara. Poti sa mai verifici sa fie echilibrate. Alta chestie care poate cauza voblaj - rulmentii... Nu numai roata fatza are creaza voblaj / joc in ghidon ci si spatele... Lipsa greutatilor la capetele de ghidon poate influenta. Topcase-ul poate si el sa creeze sau sa accentueze. Probabil si suspensia. E un topic pe la service unde s-a discutat mai amanuntit, multe din ele le-am incercat si eu... unele rezolva temporar, mai putin sau poate e doar placebo, stii ca ai facut ceva si ca ar trebui sa se vada ceva imbunatatiri. Mai demult eu mergeam no hands destul de mult si n-am sesizat probleme... de la un moment dat am sesizat, mi s-a pus si pata si tot am incercat sa le rezolv... presiune corecta a functionat un timp, cand n-a mai mers am echilibrat roti, am schimbat rulmenti, am schimbat si gumele... acum iar am un joc, dar nu e atat dependent de viteza cat de anumite turatii... am zis ca o sa incerc sa merg 2-3 zile si fara topcase sa vad daca e vreo imbunatatire dar nu prea ma mai deranjeaza si nici chef de rascolit rahatul nu am ... La mine incepe ca o mica oscilatie care se opreste si daca tin si degetul mic pe ghidon... daca nu se amplifica, nu destul de tare cat sa te dea jos, dar nici sigur nu pare... Multam , voi verifica presiunea si le voi echilibra pt inceput ! apoi faza fara top case ! cand am luat-o nu tremura ! cum pun un deget pe ghidon se opreste . Multumiri si timisorenilor de sfaturi ..........Hai POLI ! IcemaN , interesanta varianta cu materialul acela matisat pe teava , imi este teama insa sa nu se supraincalzeasca motorul ! Asfalt uscat tuturor in speranta unei intalniri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rvltng_bstrd Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisarea Ce credeti de plasticele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisareaCe credeti de plasticele astea. Overkill ... sa zic ca un XJ600s/n chiar in mint condition si km putini si tot adunate plasticele, tobele si alte chestii de pe aia sparg cu muuuult valoarea lui... poate e mai rentabil sa iei o mobra noua / deja streetfighter decat sa cumperi si sa modifici... Plus ca nah, diversion nu prea e bad boy din fire ca sa se asorteze cu streetfighter look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisareaCe credeti de plasticele astea. E chestie de gust , care stii ....nu se discuta ! parerea mea e sa o lasi in varianta originala , daca vrei baga banu` in alte chestii mai utile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 "Asfalt uscat si Hai Poli ! ...Hai POLI !" Domnilor, până aici! Nu sunt eu mare microbist Âşi poate dacă UTA ar juca ceva fotbal aÂş avea Âşi eu cu cine să țin , dar am "naturelu simțitoriu!" Deci, să ne vedem de supapele noastre, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Am si io un XJ care a devenit motor de rezerva deocamdata si incerc sa-i improspatez putin infatisareaCe credeti de plasticele astea. Salut , totul depinde de banuti ... daca-i ai de ce nu ?! apropo cauta pe ebay.de/uk poate gasesti acolo "plastice" mai ieftine , pe ebay.de cred ca am vazut bugspoiler la 50-60 euro pentru Divi Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 De bugspoiler sunt si eu interesat. Link exact? Chiar si cu asta rosu de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 (editat) De bugspoiler sunt si eu interesat.Link exact? Chiar si cu asta rosu de mai sus. uite aici linkul http://cgi.ebay.de/YAMAHA-XJ-600-XJ600-S-N...=item439dd68aa0 sau http://cgi.ebay.de/Bugspoiler-fuer-YAMAHA-...=item53e0253728 dar este mai scump... p.s. am mai gasit si astea pt cine e interesat http://cgi.ebay.de/GSG-Moto-Sturzpads-Yama...=item53d772d807 Asfalt uscat Editat Martie 13, 2010 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 aloha!! Cine ma poate ajuta cu niste poze unde si cum vine montata portbagajul pe divi. In general mi-am dat seama...da mai am o platbanada indoita in forma de U care chiar nu stiu unde vine... c-am asa arata setul... Asflat uscat! Mesaj completat ...OK am mai studiat un pic piesele...presupun ca platbanda vine in spate si leaga cele doua cadre laterale...iar bretele lungi ale acestora vin prinse jos la prinderea tobei.... totusi daca cineva are o poza mi-ar prinde bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 uite platbanda respectiva, in poza de mai jos intr-adevar, leaga cele 2 parti laterale cat a costat setul de suporti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 uite platbanda respectiva, in poza de mai jos intr-adevar, leaga cele 2 parti laterale cat a costat setul de suporti? Este de pe ebay....era la licitatie...dar se pare de data asta am avut noroc am prins unul si cu putini doritori, care primea paypal si mai si trimtea in RO...55 Euro + 20 taxe postale in RO Din cate am vazut in general se vand intre 50...80 euro...dar ama vazut ca s-au vandut chiar si cu 100 fara cutii. Acu sa vad zilele astea cand am timp sa-l montez si dupa aia trantesc si ceva poze. Alta intrebare....ulei schimbat vara trecuta. Am facut +2500 km, dar motorul sta din septembrie. Trebuie schimbat sin nou? Teoretic la 1 an sau 10.000 km. Acum voi ce parere aveti. Stiu ca nu e mult (150 RON) dar sincer am destule chetuieli momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Alta intrebare....ulei schimbat vara trecuta. Am facut +2500 km, dar motorul sta din septembrie. Trebuie schimbat sin nou? Teoretic la 1 an sau 10.000 km. Acum voi ce parere aveti. Stiu ca nu e mult (150 RON) dar sincer am destule chetuieli momentan. in carte era schimb la 6k, eu schimb pe la 5k in general si as schimba clar la 6 luni de stat pe bara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 in carte era schimb la 6k, eu schimb pe la 5k in general si as schimba clar la 6 luni de stat pe bara... @b374 In cartea mea scrie altceva in general e bine sa-l schimbi cand incepe sezonul, martie, aprilie, eu am facut cam 5000 schimbat in iulie -august 2009, dar il schimb in aprilie cand mai fac 100-500 km cu el si il schimb. in general il schimb o data pe an si depinde cum merg in sezon dar o singura data am schimbat de 2 ori pe an..este alegerea ta ce faci si cum faci. Parerea mea e ca poti sa mai facu 1000 km cu el. Numai bine Oil.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) @b374 In cartea mea scrie altceva in general e bine sa-l schimbi cand incepe sezonul, martie, aprilie, eu am facut cam 5000 schimbat in iulie -august 2009, dar il schimb in aprilie cand mai fac 100-500 km cu el si il schimb. in general il schimb o data pe an si depinde cum merg in sezon dar o singura data am schimbat de 2 ori pe an..este alegerea ta ce faci si cum faci. Parerea mea e ca poti sa mai facu 1000 km cu el. Numai bine vezi attached, screenshot din Yamaha manual, ce ai dat tu cred ca e din Haynes, dar si acolo eu vad asta acelasi lucru: Schimb de ulei la 12k pt o motocicleta conceptie 90 - deja trebe sa puna intrebari... o fi listat in manuale si la 12k din cz ca 6*2 = 12 dar 6k e norma pt 4 in linie, racire pe aer si conceptie de genul asta Mesaj completat N-am mai dat capetele de tabel de la primul screenshot dar pe cuvant ca sunt INITIAL (1000km) | Every 6k or 6 months | Every 12k or 12 months Mesaj completat @macho: Repede, editeaza postul sau mai scade din cat ceri pe motor Editat Martie 15, 2010 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) @b374 1. uite si manualul Yamaha..acum sa nu intelegi ca schimb uleiul la 10 mii 2. din pret nu scad decat pentru cei intresati, si totusi e din 2002 nu este pana in 1998, iar in 4-5 ani sa schimb decat ulei, buji, un kit lant, filtre "consumabile..." nu ma deranjaza daca nu o vand...daca vreau sa o vand trec 1000 Euro si gata.. multumesc de sfat oil_2.pdf Editat Martie 15, 2010 de Macho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 @b374 1. uite si manualul Yamaha..acum sa nu intelegi ca schimb uleiul la 10 mii Nu stiu din ce manual e... eu am manualul de pe yamaha-motor-europe.com -> Community -> Service, cauti acolo si gasesti ca poti sa dload un pdf numit U4BRE6.pdf la care in sectiunea 6-3 ( pagina 51 ) gasesti de unde am scos screenshot. 2. din pret nu scad decat pentru cei intresati, si totusi e din 2002 nu este pana in 1998, iar in 4-5 ani sa schimb decat ulei, buji, un kit lant, filtre "consumabile..." nu ma deranjaza daca nu o vand...daca vreau sa o vand trec 1000 Euro si gata.. Mi se pare corect. Eu am dat 2900 pe ea si decat s-o dau la ce preturi face bike-shop si toti samsarii mai bine o folosesc pana nu mai merita... multumesc de sfat Sfaturile is moca... in general Mesaj completat M-am uitat acu si vad ca au bagat si niste manuale modificate un pic pt 2001 si 2002... sunt U4BRE7 si U4BRE8... vad ca acolo e dat la 10k intervalul de revizii... DAR intre 98 si 2002 nu s-a mai schimbat absolut nimic la motocicleta... asa ca nu inteleg de unde au crescut de la 6k la 10k... Eu merg pe 6k max... in fond e vb de 4 litri de ulei si un filtru... in conditii de romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Nu stiu din ce manual e... eu am manualul de pe yamaha-motor-europe.com -> Community -> Service, cauti acolo si gasesti ca poti sa dload un pdf numit U4BRE6.pdf la care in sectiunea 6-3 ( pagina 51 ) gasesti de unde am scos screenshot. Mi se pare corect. Eu am dat 2900 pe ea si decat s-o dau la ce preturi face bike-shop si toti samsarii mai bine o folosesc pana nu mai merita... Sfaturile is moca... in general deacolo este descarcat U4BRE8.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Ladys and Gentleman....THE BEAST IS ALIVE!!! A necesitat un acumulator incarcat la max si vreo 5 min de incercari dar in final dupa o sedere de 6 luni in garaj a pornit!!! Si cateva poze pt cei care doresc sa-si construiasca sau doar sunt curiosi cum arata portbagajul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si gentile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 si gentile? Le vinzi???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 io? nu stiu, tre sa vad daca pot sa le potrivesc pe FJ, ca cele givi sunt mai mici si nu prea ma omor dupa ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macho Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) @dragonlord Frumos:) Am gasit si eu ceva pe ebay.de http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-YAMAHA-XJ-600-...=item4838af969b http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-SW-Motech-schw...=item53dbfabaef Pentru codita mai mult...acum sa vedem ce voi decide:) Spor la drumeti Editat Martie 17, 2010 de Macho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Am gasit si eu ceva pe ebay.de http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-YAMAHA-XJ-600-...=item4838af969b http://cgi.ebay.de/Alu-Rack-SW-Motech-schw...=item53dbfabaef Pentru codita mai mult...acum sa vedem ce voi decide:) Spor la drumeti Vezi daca-ti iei pe sistemul ala ca ai nevoie de rack-ul care apare in poza + kit specific de montat pt motocicleta ( barele de metal pe care vine asta prins - fac cred ca mai mult decat rack-ul in sine ) si placuta adaptoare pt top case. E intr-adevar cel mai finutz rack, nu pare asa solid dar asta si five-stars arata cel mai ok cand ai cutia data jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.